Dikke Graaf Amsterdam

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Dikke Graaf Amsterdam

Karen G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
De 2 serveersters deden hun best, maar het was erg druk. Alle tafels om ons heen werden bediend, behalve wij. Toen ik er iets van zei verbeterde dat. Maar de bediening was ronduit nors. Toen we een toetje wilden bestellen, was er niemand meer te bekennen. Helaas, we wonen in de buurt, en het terras is op zich leuk, maar dit was geen succes.
Sven N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Afgelopen zondag tafel reserveert voor 4 personen. Moesten aanschuiven bij de grote tafel met al 5 personen. Dus ik zat met mijn familie bij een andere familie aan tafel - dit is niet wat je wilt als je geserveerd hebt voor 4. Bediening was erg slecht sloom niet pro-actief,
eten was prima. Maar door onvriendelijke personeel kan het eten nog zo lekker zijn, dan is het genot meteen weg. Eén keer nooit meer.
Evelyn V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Het was weer een heerlijk avondje bij de Dikke Graaf. Buiten in de laatste zwoele zomeravond lekker beetje geborreld met lekkere happa's en tappa's en goede wijn. De lieve mensen van de Dikke Graaf maken het perfect compleet: niets is te veel gevraagd (karafje water, extra glazen etc) - terwijl het ook gister heel druk was. Allemaal toppers. Vooral Femke :) ! We blijven graag terugkomen! - Evelyn
Alexander12344 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben alleen een aantal borrelhappen gehad, allemaal lekker, maar verwachten ook wel veel van de gewone gerechten. Keuken is achter de bar dus je kan zien hoe de koks alles vers maken, zag er erg goed uit. Sommige wijnen vielen een beetje tegen, rioja(huiswijn) en de chardonnay. De merlot en verdejo (huiswijn) daarentegen wel erg lekker. Sfeer is heel gezellig, kortom erg leuk tentje. Wel erg jammer dat alle jassen over de stoelen hangen waardoor het erg krap wordt.
Lotte D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Gister voor het eerst bij de dikke graaf gegeten en het was echt heel erg leuk. De service was erg goed, het eten heerlijk en de sfeer in het restaurant was erg gezellig. Een echte aanrader !!
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Leuk, jong team. Wat onsamenhangende kaart, maar met goede keuze aan dagspecialiteiten. Prima oesters en goede kalfsribeye met goed garnituur. Amateuristische tiramisu in een buitenproportionele hoeveelheid. Aan het eind wel erg amicale opmerking over mijn uiterlijk van de bediening. Buurtrestaurant met aantal verbeterpunten maar hopelijk grote aanwinst voor de buurt.
anique B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Gezellige inrichting. Goede sfeer. Lekkere witte wijn aanbevolen gekregen. Vooraf hadden wij lekker brood met verschillende dips en als hoofdgerecht een supermalse tournedos (dag special), echt perfect bereid! Komen zeker terug.