Dijkpaviljoen De Westkaap

Zeedijk 7 4361 SJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

Lekkers van zee en land!

Dijkpaviljoen De Westkaap ligt op het puntje van het onderste eiland van Zeeland. Met de Noordzee op letterlijk enkele meters afstand kun je hier heerlijk dineren met een zeebries en het geluid van kabbelende golven op de achtergrond. Geniet hier van lekkers van “zee” en “land”, Zeeuwse oesters, Zeeuwse mosselen, kreeft, biologisch vlees, Vlees van het Zeeuwse Rund, een verse kop koffie met huisgemaakte appeltaart of een Luikse wafel, je kiest maar uit! Geniet!

Meer informatie over restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

7,1

Jouw recensie over het restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

Adriaan J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fantastische plek. Je zit ´in de zee´. Een aanrader voor mensen die geen muziek maar de branding willen horen. Wat is er mooier dan het ruisen van de zee. Het uitzicht is dusdanig, dat je geen muziek nodig hebt.
Chequita X.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Mooi uitzicht, maar kom hier nooit meer terug.
De kwaliteit van de vis zelf was erg goed. Alleen jammer dat er verder weinig smaak aanzat. Ook werd het niet vers bereid. Het werd zo snel gebracht, het kan alleen maar van een warmhoudplaat zijn gekomen. Het was ook niet erg warm.
De frietjes waren slap.
De bediening was vriendelijk, maar kwamen steeds met verkeerde gerechten en drankjes aan.
Brend S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De zeetong was bijna verbrand en de kreeft niet goed gaar, De bediening ontkende onze klachten. Veel geld voor slecht eten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Op paaszaterdag met 4 mensen geluncht in Dijkpaviljoen De Westkaap in Westkapelle. Fraai gelegen pal aan de Noordzee. Moet absoluut een belevenis zijn op stormachtige dagen. Wij hadden een waterig zonnetje en dat was al niet slecht. Lekkere lunchgerechten op een leuke kaart. Een pluim voor de bereiding door de mensen in de keuken. Wel aan de prijs, maar het unieke uitzicht kost ook wat. Wij troffen het helaas niet met het bedienende personeel. Die waren collectief chagrijnig. Wij snappen best dat het leven niet meezit als je in een restaurant werkt op een unieke plek op het mooie eiland Walcheren, pal aan de Noordzee, recht in de zon, aan een drukbezochte Zeedijk, waar het om half 3 ’s middags nog vrij druk is met gasten die onder andere bereid zijn om een tientje te betalen voor 2 kroketten op brood. En als er per ongeluk een biertje omvalt aan tafel, werp die vervelende gast dan een zo nat mogelijke vaatdoek toe, zodat hij zelf aan het werk kan, en vooral ook niet informeren hoe het gaat met de jongedame van 15 wiens broek doorweekt is met bier. Gewoon allemaal lekker dicht bij jullie chagrijnige zelf blijven en straal met elkaar zoveel als mogelijk uit dat jullie op paaszaterdag niet in dit restaurant willen zijn. Sorry dat wij er waren.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Super groot en lekker appelgebak.Uitzicht natuurlijk wijds en groots zeker als je liefhebber van zee en scheepvaart bent. De omgeving leent zich voor wandelingen langs de kust en ook in de water-rijke natuurgebieden in de binnenlanden
Pekoma K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zijn hier meerdere malen geweest. Erg goed restaurant, mooie ligging, goede gerechten en prima bediening.
Waren hier deze keer met 5 personen. Zowel de vis- , als ook de vleesgerechten waren prima en smaakvol.
Ook de nagerechten voldeden optimaal.
Wat wil je nog meer.
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima restaurant maar ga hier niet eten met de AH restaurant actie. Je wordt als uitschot behandeld en dat is jammer.. Bij binnenkomst kregen we een plek toegewezen. Na een drankje besteld en ontvangen te hebben bleken we verkeerd te zitten en moesten we verkassen. Bij het opnemen van de bestelling bleek het niet mogelijk om vegetarisch te bestellen, dit terwijl er twee keer van te voren gebeld was met de vraag of vegetarisch mogelijk was. De toon was inmiddels gezet. Het is niet meer goed gekomen. Het brood werd op tafel gesmeten zonder een woord te zeggen. Het eten kwam na anderhalf uur (de mensen om ons heen die later besteld hadden kregen eerder). Kapotte borden, geen vismes en niet even vragen of alles naar wens is. Alleen de eigenaar die ons hielp bij het afrekenen heeft het goed begrepen. Ik hoop dat ze haar personeel een cursus klantvriendelijkheid wil geven misschien komt het dan nog goed.
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Een goed restaurant met een mooi en lekker AH-actiemenu. De keuze uit 3x voorgerecht, 3x hoofdgerecht en 2x dessert is ruim voldoende. Een gemoedelijke sfeer en vlotte bediening zoals we hier gewend zijn maakte het moment compleet.
Wel jammer dat de borden van het voorgerecht zwaar beschadigd waren, persoonlijk zou ik deze dan ook niet meer gebruiken daar dit letsel kan veroorzaken bij de bediening en afwaskracht
FJK .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben genoten van het 3-gangen keuzemenu die speciaal voor de AH-actie is samengesteld. Mooie gerechten die uitstekend smaken. Leuke atmosfeer, prettige bediening en schitterend uitzicht!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gegeten met een AH restaurantactie en we kregen heerlijk eten. Bediening was super! Gastvrij, warm en zeer attent. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en alles was vers en goed warm. Veel zelfgemaakte gerechten waar je echt het vakmanschap van de kok in proeft, zalig!! Prijsniveau van het drinken ligt een klein beetje aan de hoge kant. 4,50 voor een glaasje wijn, 2,40 voor een flesje cola. Maar is niet schrikbarend hoog. De gerechten op het normale menu is ook iets hoger dan gemiddeld, maar nu we dit geproefd hebben, is dat het waarschijnlijk ook wel waard. Een klein nadeel qua inrichting ( vooral bij het raam) de tafels en stoelen staan zeer dicht op elkaar, zodat je dus helemaal in/opgesloten zit als er iemand achter je zit. Dit is niet prettig en stoor je je buren als je van tafel moet of aan tafel wilt gaan zitten. Er werd door ons en anderen met de tafels geschoven naar daar waar nog niemand zat, zodat we geen last hadden van elkaar. Maar we hebben zo lekker gegeten dat we dit voor lief hebben genomen. De porties waren ook goed, we zaten helemaal vol! Het tempo van doorkomen van de gerechten ging zeer vlot. Vooral het voorgerecht kwam heel snel!! Kortom, dit restaurant is een aanrader en we komen zeker nog eens terug
Brigitte C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk gegeten, verassende (streek) gerechten, goede bediening,,,,,,,,,kortom een aanrader ! We gaan er zeker nog eens terug !
zoutendijk1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten,vlotte bediening,ondanks dat de zaak helemaal vol zat.
Een echte aanrader! Gekomen zeker nog eens terug, ook zonder ah-actie!
Mars1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was heerlijk eten en het personeel was heel erg vriendelijk! Er zat genoeg tijd tussen het voor, hoofd en nagerecht!!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten daar toen. is al even geleden. Maar het vlees was heerlijk mooi uitzicht en mooi verbouwd en smaakvol her -ingericht
dlandmeter .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hadden een etentje gepland met vrienden en boften omdat we op de gewenste datum konden reserveren bij Dijkpaviljoen De Westkaap (met onze AH-spaarkaarten). De Westkaap is één van onze lievelingsrestaurants vooral in de zomer, maar ook in de winter is het best leuk. Wat minder prettig was, is dat het restaurant erg vol was, De tafeltjes stonden bijna tegen elkaar aan; je botste met je stoel tegen de stoel van je achterzittende gast. Desondanks hebben we lekker gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding was prima!
famalbers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Is een perfect restaurant om heerlijk te dineren. De keuze van de AH menu was perfect ook de smaak was zeer goed hele goede kwaliteit.
FJK .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Fijn dat we op een maandag terecht konden. We waren met 4 personen en hebben genoten van het AH-menu. Keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten en 2 desserts. Het zag er allemaal keurig verzorgd uit en smaakte heerlijk. Een aanrader!
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij vinden de Westkaap een prima restaurant. Gisteren waren er maar 4 gasten, maar de bediening was vriendelijk en attent. Het eten uitstekend. Blijft op onze lijst.
- -.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Maakten gebruik van AH Restaurantactie. Werden vriendelijk ontvangen. Bediening zeer correct. Lekker wijntje. Driegangen menu was prima. We hebben lekker gegeten en zullen hier zeker nog eens komen.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een aanrader! Mooie locatie met prima bediening en uitstekende keuken! De muziek is rustig en op de achtergrond. Goede parkeergelegenheid direct naast het restaurant op de glooiing.