Dijkpaviljoen De Westkaap

Zeedijk 7 4361 SJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

Lekkers van zee en land!

Dijkpaviljoen De Westkaap ligt op het puntje van het onderste eiland van Zeeland. Met de Noordzee op letterlijk enkele meters afstand kun je hier heerlijk dineren met een zeebries en het geluid van kabbelende golven op de achtergrond. Geniet hier van lekkers van “zee” en “land”, Zeeuwse oesters, Zeeuwse mosselen, kreeft, biologisch vlees, Vlees van het Zeeuwse Rund, een verse kop koffie met huisgemaakte appeltaart of een Luikse wafel, je kiest maar uit! Geniet!

Meer informatie over restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

• Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
HJMULDER .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Een goed restaurant met een mooi en lekker AH-actiemenu. De keuze uit 3x voorgerecht, 3x hoofdgerecht en 2x dessert is ruim voldoende. Een gemoedelijke sfeer en vlotte bediening zoals we hier gewend zijn maakte het moment compleet.
Wel jammer dat de borden van het voorgerecht zwaar beschadigd waren, persoonlijk zou ik deze dan ook niet meer gebruiken daar dit letsel kan veroorzaken bij de bediening en afwaskracht
FJK .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben genoten van het 3-gangen keuzemenu die speciaal voor de AH-actie is samengesteld. Mooie gerechten die uitstekend smaken. Leuke atmosfeer, prettige bediening en schitterend uitzicht!
Brigitte C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk gegeten, verassende (streek) gerechten, goede bediening,,,,,,,,,kortom een aanrader ! We gaan er zeker nog eens terug !
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gegeten met een AH restaurantactie en we kregen heerlijk eten. Bediening was super! Gastvrij, warm en zeer attent. De gerechten waren heel mooi opgemaakt en alles was vers en goed warm. Veel zelfgemaakte gerechten waar je echt het vakmanschap van de kok in proeft, zalig!! Prijsniveau van het drinken ligt een klein beetje aan de hoge kant. 4,50 voor een glaasje wijn, 2,40 voor een flesje cola. Maar is niet schrikbarend hoog. De gerechten op het normale menu is ook iets hoger dan gemiddeld, maar nu we dit geproefd hebben, is dat het waarschijnlijk ook wel waard. Een klein nadeel qua inrichting ( vooral bij het raam) de tafels en stoelen staan zeer dicht op elkaar, zodat je dus helemaal in/opgesloten zit als er iemand achter je zit. Dit is niet prettig en stoor je je buren als je van tafel moet of aan tafel wilt gaan zitten. Er werd door ons en anderen met de tafels geschoven naar daar waar nog niemand zat, zodat we geen last hadden van elkaar. Maar we hebben zo lekker gegeten dat we dit voor lief hebben genomen. De porties waren ook goed, we zaten helemaal vol! Het tempo van doorkomen van de gerechten ging zeer vlot. Vooral het voorgerecht kwam heel snel!! Kortom, dit restaurant is een aanrader en we komen zeker nog eens terug
zoutendijk1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten,vlotte bediening,ondanks dat de zaak helemaal vol zat.
Een echte aanrader! Gekomen zeker nog eens terug, ook zonder ah-actie!
mars1987 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was heerlijk eten en het personeel was heel erg vriendelijk! Er zat genoeg tijd tussen het voor, hoofd en nagerecht!!
dlandmeter .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wij hadden een etentje gepland met vrienden en boften omdat we op de gewenste datum konden reserveren bij Dijkpaviljoen De Westkaap (met onze AH-spaarkaarten). De Westkaap is één van onze lievelingsrestaurants vooral in de zomer, maar ook in de winter is het best leuk. Wat minder prettig was, is dat het restaurant erg vol was, De tafeltjes stonden bijna tegen elkaar aan; je botste met je stoel tegen de stoel van je achterzittende gast. Desondanks hebben we lekker gegeten en de prijs/kwaliteit verhouding was prima!
famalbers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Is een perfect restaurant om heerlijk te dineren. De keuze van de AH menu was perfect ook de smaak was zeer goed hele goede kwaliteit.
FJK .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Fijn dat we op een maandag terecht konden. We waren met 4 personen en hebben genoten van het AH-menu. Keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten en 2 desserts. Het zag er allemaal keurig verzorgd uit en smaakte heerlijk. Een aanrader!
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij vinden de Westkaap een prima restaurant. Gisteren waren er maar 4 gasten, maar de bediening was vriendelijk en attent. Het eten uitstekend. Blijft op onze lijst.
- -.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Maakten gebruik van AH Restaurantactie. Werden vriendelijk ontvangen. Bediening zeer correct. Lekker wijntje. Driegangen menu was prima. We hebben lekker gegeten en zullen hier zeker nog eens komen.
etenmettwee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een aanrader! Mooie locatie met prima bediening en uitstekende keuken! De muziek is rustig en op de achtergrond. Goede parkeergelegenheid direct naast het restaurant op de glooiing.
inekejan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Westkaap, prachtige locatie, vriendelijk personeel, wij komen vast nog een keer terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant. Heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar. Schitterende locatie aan de zee bij Westkapelle.
Attente bediening.
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de hoeveelheden waren ruim, we hebben het dessert gelaten voor wat het was. ze denken mee met allergieën en hebben ook een oplossing. We hebben fijne avond gehad.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie zaak! De gangen werden erg snel na elkaar geleverd, binnen 2 uur sta je weer buiten. Verder was het eten heerlijk en de gastheer was vriendelijk.
betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant was enigszins moeilijk te vinden in het donkere regenweer, maar zeer de moeite waard.
We hebben heerlijk gegeten!
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gezellige entourage, zeer smakelijk voorgerecht van gamba's en zalm. hoofdgerecht erg lekker met aparte groentecombinatie, lekker ijs toe, al met al een geslaagde avond
wevertje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De gerechten waren goed van kwaliteit en werden mooi geserveerd. Met het glutenvrije dieet van een familielid werd serieus rekening gehouden. De entrecotes waren niet allemaal gelijkmatig gebakken (ene uiteinde rauw, andere medium); verder geen aanmerkingen. Eindoordeel: zeker positief!
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
goede kwaliteit, lekker eten, goede service. We hebben er gegeten met vrienden . Een menu van de AH restaurantactie. Alleen jammer dat je voor een halve liter kraanwater 2 euro moet betalen.