Dijkpaviljoen De Westkaap

Zeedijk 7 4361 SJ Westkapelle Nederland Kaart

Over restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

Lekkers van zee en land!

Dijkpaviljoen De Westkaap ligt op het puntje van het onderste eiland van Zeeland. Met de Noordzee op letterlijk enkele meters afstand kun je hier heerlijk dineren met een zeebries en het geluid van kabbelende golven op de achtergrond. Geniet hier van lekkers van “zee” en “land”, Zeeuwse oesters, Zeeuwse mosselen, kreeft, biologisch vlees, Vlees van het Zeeuwse Rund, een verse kop koffie met huisgemaakte appeltaart of een Luikse wafel, je kiest maar uit! Geniet!

Meer informatie over restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Inekejan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Westkaap, prachtige locatie, vriendelijk personeel, wij komen vast nog een keer terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant. Heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar. Schitterende locatie aan de zee bij Westkapelle.
Attente bediening.
Groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de hoeveelheden waren ruim, we hebben het dessert gelaten voor wat het was. ze denken mee met allergieën en hebben ook een oplossing. We hebben fijne avond gehad.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie zaak! De gangen werden erg snel na elkaar geleverd, binnen 2 uur sta je weer buiten. Verder was het eten heerlijk en de gastheer was vriendelijk.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant was enigszins moeilijk te vinden in het donkere regenweer, maar zeer de moeite waard.
We hebben heerlijk gegeten!
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gezellige entourage, zeer smakelijk voorgerecht van gamba's en zalm. hoofdgerecht erg lekker met aparte groentecombinatie, lekker ijs toe, al met al een geslaagde avond
Wevertje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De gerechten waren goed van kwaliteit en werden mooi geserveerd. Met het glutenvrije dieet van een familielid werd serieus rekening gehouden. De entrecotes waren niet allemaal gelijkmatig gebakken (ene uiteinde rauw, andere medium); verder geen aanmerkingen. Eindoordeel: zeker positief!
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
goede kwaliteit, lekker eten, goede service. We hebben er gegeten met vrienden . Een menu van de AH restaurantactie. Alleen jammer dat je voor een halve liter kraanwater 2 euro moet betalen.
Karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Dit was niet de eerste keer, maar het was weer uitstekend. Een aanrader.De slibtongetjes waren meer dan heerlijk. De gegrilde gamba's prima.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een top prijs!.
Speciale AH-actie kaart was goed voor een mooie keuze.
Ambiance van het restaurant is erg mooi. Bediening erg vriendelijk.
Tabrow02 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Niks anders dan alleen maar prima verzorgd. Bediening was vlot en vriendelijk en het eten was ook heerlijk. Wij hebben genoten!
Lief47 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een mooie locatie met top eten, smaakt allemaal even lekker. Bediening is over het algemeen wel goed maar zitten een aantal tussen die wat stug zijn. Verder een heerlijke avond gehad.
Katrien62 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prachtig uitzicht op zee en prima eten. We waren hier met de AH actie, maar komen zeker terug. Bediening had het erg druk, dus we hebben maar 1 drankje kunnen bestellen.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Gezellig restaurant met unieke ligging. We kregen een prachtig plekje aan het raam met direct uitzicht op zee en de langsvarende boten.
We genoten van het AH-menu dat voldoende keus biedt. Voor- en hoofdgerechten erg lekker, nagerechten eveneens goed maar niet bijzonder. Personeel erg vriendelijk. We kunnen restaurant De Westkaap van harte aanbevelen.
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel lekker en goed gegeten. Met een bon van Albert Heijn een zeer goede keuze zowel vis als vlees. gezellig ingericht en een mooi uitzicht op de zee. Een aanrader!!!
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het is echt een aanrader om daar te gaan eten. Goede bediening en uitstekende gerechten. En het uitzicht op zee is geweldig. Na een mooie dag met zon, zagen we die ondergaan in de zee. Spectaculair. Wij hebben gegeten met de AH aanbieding: dus het tweede 3-gangen, van € 34.95, menu gratis.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Beperkte kaart v.w.b. vleeshoofdgerechten en relatief duur.
Teylers P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op een toplocatie aan de Noordzeekust, met een raam op zee. Dat is al heel wat. Visgerechten zijn prachtig, de oesters de beste. Goede wijnkaart, correcte, ietwat strakke bediening. Aanrader!
Jean K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag met een groot gezelschap geweest, van te voren was er duidelijke prijsafspraak voor een keuze menu gemaakt.
Helaas wist het personeel ineens nergens meer van en dus werd er bij iedereen een te hoog bedrag in rekening gebracht.
Zelden zo'n puinhoop meegemaakt.
Mochten wij volgend jaar weer met 50 man een lunch locatie zoeken, dan brengen wij ons geld wel ergens anders.
Delphin .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Westkaap is vooral een mooie locatie, met een fraai uitzicht op de zee en passerende schepen. Het menu was weliswaar niet echt spannend, met het dessert als positieve uitzondering, maar kwalitatief goed. De bediening had echter wel wat meer klantvriendelijk mogen zijn.