Dijkpaviljoen De Westkaap

Zeedijk 7 4361 SJ Westkapelle Nederland Kaart

Over het restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

Lekkers van zee en land!

Dijkpaviljoen De Westkaap ligt op het puntje van het onderste eiland van Zeeland. Met de Noordzee op letterlijk enkele meters afstand kun je hier heerlijk dineren met een zeebries en het geluid van kabbelende golven op de achtergrond. Geniet hier van lekkers van “zee” en “land”, Zeeuwse oesters, Zeeuwse mosselen, kreeft, biologisch vlees, Vlees van het Zeeuwse Rund, een verse kop koffie met huisgemaakte appeltaart of een Luikse wafel, je kiest maar uit! Geniet!

Meer informatie over restaurant Dijkpaviljoen De Westkaap

• Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
famalbers .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Is een perfect restaurant om heerlijk te dineren. De keuze van de AH menu was perfect ook de smaak was zeer goed hele goede kwaliteit.
FJK .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Fijn dat we op een maandag terecht konden. We waren met 4 personen en hebben genoten van het AH-menu. Keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten en 2 desserts. Het zag er allemaal keurig verzorgd uit en smaakte heerlijk. Een aanrader!
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Wij vinden de Westkaap een prima restaurant. Gisteren waren er maar 4 gasten, maar de bediening was vriendelijk en attent. Het eten uitstekend. Blijft op onze lijst.
- -.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Maakten gebruik van AH Restaurantactie. Werden vriendelijk ontvangen. Bediening zeer correct. Lekker wijntje. Driegangen menu was prima. We hebben lekker gegeten en zullen hier zeker nog eens komen.
etenmettwee .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een aanrader! Mooie locatie met prima bediening en uitstekende keuken! De muziek is rustig en op de achtergrond. Goede parkeergelegenheid direct naast het restaurant op de glooiing.
inekejan .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij de Westkaap, prachtige locatie, vriendelijk personeel, wij komen vast nog een keer terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima restaurant. Heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar. Schitterende locatie aan de zee bij Westkapelle.
Attente bediening.
groenrianne .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten de hoeveelheden waren ruim, we hebben het dessert gelaten voor wat het was. ze denken mee met allergieën en hebben ook een oplossing. We hebben fijne avond gehad.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie zaak! De gangen werden erg snel na elkaar geleverd, binnen 2 uur sta je weer buiten. Verder was het eten heerlijk en de gastheer was vriendelijk.
betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant was enigszins moeilijk te vinden in het donkere regenweer, maar zeer de moeite waard.
We hebben heerlijk gegeten!
81shovel D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gezellige entourage, zeer smakelijk voorgerecht van gamba's en zalm. hoofdgerecht erg lekker met aparte groentecombinatie, lekker ijs toe, al met al een geslaagde avond
wevertje .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De gerechten waren goed van kwaliteit en werden mooi geserveerd. Met het glutenvrije dieet van een familielid werd serieus rekening gehouden. De entrecotes waren niet allemaal gelijkmatig gebakken (ene uiteinde rauw, andere medium); verder geen aanmerkingen. Eindoordeel: zeker positief!
Guus K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
goede kwaliteit, lekker eten, goede service. We hebben er gegeten met vrienden . Een menu van de AH restaurantactie. Alleen jammer dat je voor een halve liter kraanwater 2 euro moet betalen.
karelledeboer .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Dit was niet de eerste keer, maar het was weer uitstekend. Een aanrader.De slibtongetjes waren meer dan heerlijk. De gegrilde gamba's prima.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor een top prijs!.
Speciale AH-actie kaart was goed voor een mooie keuze.
Ambiance van het restaurant is erg mooi. Bediening erg vriendelijk.
tabrow02 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Niks anders dan alleen maar prima verzorgd. Bediening was vlot en vriendelijk en het eten was ook heerlijk. Wij hebben genoten!
Lief47 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een mooie locatie met top eten, smaakt allemaal even lekker. Bediening is over het algemeen wel goed maar zitten een aantal tussen die wat stug zijn. Verder een heerlijke avond gehad.
Katrien62 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Prachtig uitzicht op zee en prima eten. We waren hier met de AH actie, maar komen zeker terug. Bediening had het erg druk, dus we hebben maar 1 drankje kunnen bestellen.
Hennie C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Gezellig restaurant met unieke ligging. We kregen een prachtig plekje aan het raam met direct uitzicht op zee en de langsvarende boten.
We genoten van het AH-menu dat voldoende keus biedt. Voor- en hoofdgerechten erg lekker, nagerechten eveneens goed maar niet bijzonder. Personeel erg vriendelijk. We kunnen restaurant De Westkaap van harte aanbevelen.
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heel lekker en goed gegeten. Met een bon van Albert Heijn een zeer goede keuze zowel vis als vlees. gezellig ingericht en een mooi uitzicht op de zee. Een aanrader!!!