Over het restaurant Dijkers

Heerlijk genieten

Gelegen aan een van de meest pittoreske straatjes van Haarlem. De ideale plek om tussen het shoppen door ontspannen te lunchen met een knapperige club sandwich of om 's avonds voor een avondje uit heerlijk te dineren. Smaakvolle, internationale gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Dijkers

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dijkers

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer!
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellig restaurant waar je prima kan eten in een prettige sfeer. In het "2de" gedeelte staan de tafels wel dicht op elkaar.
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wat is het toch een fijne plek! Warme hartelijke gastvrije en oprecht geïnteresseerde bediening! Goed eten voor een mooie prijs in een sfeervolle intieme omgeving!
Cheryl T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed, vooral onze voorgerechten waren heerlijk (salade met geitenkaas en een flamunchen). Gezellig en leuke sfeer.
Gourmetkenner .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Service was uitstekend en persoonlijk. Eten heel goed, de cheesecake een echte uitschieter.
Interieur is vermoeid en aan opfrissing toe.
Mare H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Prijs kwaliteit verhouding prima! Vergeet niet te reserveren, dit is in het weekend echt nodig.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Dijkers stelt nooit teleur!
Margriet K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke sfeer en heerlijk geluncht
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super gegeten!
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De serveerster is enthousiast en amicaal, het eten net wat fancier dan je thuis zou maken, maar een stukje ranzige mayonaise dat je eruit moet vissen voor je je frietjes kunt dopen is toch een beetje een domper, maar lang niet zo'n grote als de natte-lappen-van-een-week-oud lucht die vanuit de keuken de bakluchten overstemt omdat er al begonnen is met schoonmaken als je om 18:30 uur binnenkomt. Ga dus niet in de buurt van bar of keuken zitten als het even kan wanneer je hier toch heen gaat/moet zolang het etablissement niet zorgt voor een ander schoonmaakregime danwel -middel.
Roos U.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bij Dijkers heerst een leuke informele sfeer. De gerechten zijn divers en erg goed. We hebben een hele leuke avond gehad.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
gewoon heerlijk gegeten, zeer prettige sfeer!!
Giordana M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisteren met een vriendin hier gegeten. We zijn hier al een aantal keer geweest en het is er eigenlijk altijd prima! Niets hoogstaands of speciaals maar ze hebben een varierende kaart met in elk gezelschap wel voor ieder wat wils. Bediening is zeer vriendelijk en het eten is gewoon goed zoals het moet zijn!! Sfeer is gezellig voor een prima avondje uit!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Via een dinerbon in dit superleuk gelegen restaurantje beland.
Ondanks de bon, hadden we gelukkig de volwaardige keuze uit de gehele kaart en wat hebben we heerlijk gegeten!!! Erg vriendelijk personeel ook. Aanrader!
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg vriendelijk personeel, rustige sfeer. Heerlijke cheesecake! Beleg op de FlammKuchen zou iets meer kunnen zijn.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hartelijke ontvangst. Heerlijk eten. Zorgzame bediening. Iets te krappe ruimte tussen de tafels.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Dijkers bezocht op 30 voor het maandmenu.
Hartelijk ontvangen en de bediening was geweldig.
Het voorgerecht, de pulled duck, was verrassend lekker.
De burger als hoofdgerecht vonden we matig. Het nagerecht viel erg tegen. De muffin was vrij hard de pop corn slap en het bolletje ijs wel erg minimaal.
Als je met het maandmenu meer klanten wil trekken, zal het toch iets beter moeten.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eten was redelijk tot goed (een 7). Vriendelijke bediening een heel fijn dat we eerst de wijn konden proeven, waarvan we een fles wilden. Deze viel tegen, waarna we een volgende konden proberen, die gelukkig wel beviel.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten, tonijntartaar en salades zijn zeker aan te raden. Goed assortiment aan wijnen en heerlijke koffie. Vriendelijke, behulpzame bediening. We hebben de fles wijn die op tafel stond zelf niet aan hoeven raken.
khuijer .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gelegen in een van de mooiste straatjes van Haarlem. Heerlijk buiten gezeten en mensen gekeken, onderwijl geneitend van een erg goede maaltijd en dito bediening. Aanrader!