Dijkers

Warmoesstraat 5 2011 HN Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Dijkers

Heerlijk genieten

Gelegen aan een van de meest pittoreske straatjes van Haarlem. De ideale plek om tussen het shoppen door ontspannen te lunchen met een knapperige club sandwich of om 's avonds voor een avondje uit heerlijk te dineren. Smaakvolle, internationale gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Dijkers

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Bakfan123 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gezellig restaurant en lekker gegeten. De schol met risotto was heerlijk en ook de frieten zijn erg goed. Lekkere wijn en alles redelijk geprijsd. Leuk dat er creatieve desserts op de kaart staan en niet alleen ijs. De cheesecake was wel wat vet/zwaar.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke bediening. Aparte gerechten met vergeten groenten. Echt een aanrader. Het was weer eens wat anders dan de geijkte biefstuk met patat.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dijkers is een sympathiek restaurant met vriendelijk personeel. Gezellig eten in een leuke omgeving tegen een redelijke prijs.. Wij hebben er uitstekend gegeten met Flammkuchen met pulled beef, een salade, een broodje Dijkers met cheesecake en appeltaart met slagrroom toe. Allemaal prima in orde. Als ik een minpuntje moet noemen is het de spuitbusslagroom, maar dat is een detail. Aanrader!
Erwin N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlotte ontvangst en vriendelijke service. TafelTJE stond in een (te) smalle gang van het naastgelegen pand (nr 7). Plek en sfeer in het andere pand (nr 5) lijkt beter. Het eten was niet echt goed of slecht. We hebben in andere restaurants vaak beter gegeten voor hetzelfde bedrag. We hadden er meer van verwacht.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was een beetje donker en de menukaart was ook donker bedrukt waardoor het moeilijk te lezen was. Verder geen aanmerkingen: De bediende was erg vriendelijk en geduldig. Het eten was erg lekker!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker, vriendelijke bediening en leuke, ongedwongen sfeer.
Aanrader voor Haarlem. Zaak is groter dan ik dacht (andere kant binnengelopen...) maar dat we de rest van de zaak niet zagen gaf juist een knus gevoel.
Topzaak!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker ongedwongen gegeten. Voor herhaling vatbaar.
linden93 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mijn vriend en ik zijn hier laatst gestrand en het beviel erg! Lekker eten, vriendelijke bediening en een niet al te groot restaurant. Aanrader voor een simpel maar goed etentje.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke avond gehad. We begonnen met een borrelplak, ze hadden alleen wel even mogen toelichten wat voor kaas/vlees erop lag.
Erg lekkere aardappelsoep met geitenkaas en ook de keuzes van de overige gerechten vielen goed in de smaak. Ik zat zelf met mijn gezicht naar de keuken en bar en toen het wat later werd en ze aan het opruimen waren zag ik de vuilniszakken voorbij komen. Ook het personeel wat klaar was hing daar aan de bar te borrelen. Ondanks dat lekker gegeten en leuke avond gehad.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Voor een concert in het Patronaat hier een hapje gegeten. Eten was redelijk, niet bijzonder, porties groot genoeg. Het eten werd snel opgediend, we waren wel vroeg aanwezig, 1800u.
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk kneuterig en gezellige stek waar ik zeker nog eens terug kom. Lekker eten, leuke bediening maken t kompleet! !,
astridclemens .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We vonden het hoofdgerecht met kip wat weinig, maar de smaak was erg goed! Nagerecht was heerlijk. Fijn dat je hier ook nog gewoon gratis kraanwater kunt bestellen. Bediening was alert en zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Steffen V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was top! Super gezellig, heerlijke eten en fantastische bediening. Niet twijfelen, gewoon doen!
ANS K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een gezellig restaurant waar je je meteen op je gemak voelt.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lunch op zaterdag middag in de gezellige binnenstad van Haarlem. Wilden graag binnen zitten en hebben een leuke plek gekregen. Eten is goed en genoeg keus qua kaart. Snelle bediening en goede prijs.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was prima maar voor een vegetariër niet echt verrassend. Bediening is goed en aardig en het restaurant zelf ziet er leuk uit.
bartvb .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met zijn 4en een heerlijke avond bij Dijkers gehad. Ik had vooraf de huisgemaakte Filet en als hoofdgerecht de kippenbout gegaard in rode curry. Ontzettend lekker en mooi opgediend. Bediening was heel vriendelijk en ik vind de prijs / kwaliteit verhouding heel goed in balans. Complimenten aan zowel keuken als bediening. We komen zeker nog eens terug bij Dijkers.
wendejong .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Top restaurant! De kok maakt de lekkerste gerechten in een hele kleine keuken. Wij komen hier vaker eten en altijd goed. De bediening is vriendelijk en gezellig.
ECB1987 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
heerlijk gegeten mooie en goed verzorgde gerechten ik had zelf de chef special die goed van smaak was en lekker mals en mijn vriendin de pasta vongole die rijk gevuld was de bediening was erg vriendelijk en vlot zeker voor herhaling vatbaar
derekbood .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hadden het dag menu besteld, entrecote was veel te ver doorgebakken. Na dit gemeld te hebben werden onze borden mee terug genomen en kregen alleen een stukje vlees terug. We misten alle groenten die je er normaal bij kreeg.