Over het restaurant Dijkers

Heerlijk genieten

Gelegen aan een van de meest pittoreske straatjes van Haarlem. De ideale plek om tussen het shoppen door ontspannen te lunchen met een knapperige club sandwich of om 's avonds voor een avondje uit heerlijk te dineren. Smaakvolle, internationale gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Dijkers

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dijkers

Theresa S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Fijn en ontspannen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
smaak prima maar te weinig geen bijgerechten. moesten en toetje nemen om vol gevoel te krijgen. dat was jammer.
rustig op donderdag. hele tijd samen gezeten.
koffie lekker
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Een minpunt te was het feit dat het erg donker is...
E V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Buitengewoon goeie ervaring. Originele gerechten, die worden bereid in de eigen keuken. Prettige sfeer. Dijkers houden wij erin.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
De lunch was qua smaak goed maar karig! het beleg, Ik had een broodje Dijkers, belegd met rosbief omdat de carpaccio op dat tijdstip (13.00 uur!) al op was. Te krap ingekocht?
De bediening was vriendelijk.
Ferdinand W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Hele goede bediening ,erg vlot, en lieve dames
frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Ons eerste tafeltje bij de deur was erg wiebelig, dat werd opgelost, maar de tocht was niet te verhelpen.
Het tweede tafeltje was beter, wederom wankelig. Vanuit hier zag je het personeel minder omdat het om een hoek was. We moesten dan ook op staan om de aandacht te trekken.

De steak had voor mij niet in de groente hoeven te liggen, verder prima, groot stuk appeltaart.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Niet heel veel keus qua gerechten maar wat ze hebben smaakt goed
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Enthousiaste bediening! Ze willen
het je echt naar de zin maken. Aanrader.
han V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
was goed, goede bediening, zeer tevreden.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het us echt toe aan een opknapbeurt, afgebladderde verf etc...
Mart R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wat een fijn en gezellig restaurant. Eten was heerlijk. Goede acoustiek en hele leuke bediening. Klantgerichte mensen open en vrolijk. Dit maakt t plaatje compleet! Aanrader!
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Ook een compliment voor de service.
Miriam S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten (kalfsribeye en stoofpeertjes tartetartin) en wijn gedronken. Huiswijn zowel wit als rood zijn heerlijke wijnen. De gastvrouw was erg gastvriendelijk. Zeker een aanrader!
italiaansekeuken .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Afgelopen weekend gegeten bij Dijkers. Gereserveerd met HEMA bon voor driegangenmenu. Konden gewoon van de hele kaart kiezen (top!)
Gezellig drukke tent met leuke ouderwetse schoolstoelen en dito tafeltjes. Bediening was top, niet te aanwezig, wel behulpzaam, vriendelijk en goed oplettend, terwijl het wel druk was, geen druktemaker.

Eten was erg goed. Als voorgerecht voor mij de Pulled Salmon, een plaatje op je bord en leuke verrassende ingrediënten (bieten-gelei, PX-siroop). Het was wel echt een klein voorgerechtje, gelukkig was het hoofdgerecht groter. En wat voor hoofdgerecht, een heerlijke biefstuk, zo goed zie je ze niet vaak. En ook lekker rood, ipv semi-medium wat je vaak krijgt als je rood vraagt. Heerlijke bijpassende ratatouille van lekkere groenten. De frisse zelfgemaakte mayonaise bij de frietjes maakte het af.

Als dessert een kaasplankje waar al een klein glaasje port bij zit. Heerlijk, en dat voor die prijs erg goed.

Ook mijn vrouw heeft heerlijk gegeten van de vegetarische gerechten. Pommodori soep en ook de pappardelle waren erg goed.

Enige minpuntje was dat het op onze plek op een gegeven moment een beetje kouder werd. Nog gevraagd aan de bediening, maar was niet iets aan of uitgezet. Misschien omdat op een gegeven moment veel mensen vertrokken na hun diner.

Al met al een heel goede ervaring: gezellige sfeer, goed eten en een leuk plekje in de stad. Mocht je nog een keer uit eten moeten in Haarlem en weet je niet waar, boek dan gewoon bij Dijkers.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeer vriendelijke voorkomende bediening. Lekkere wijn. De currysaus bij de zalm was wel heel erg pittig en de kabeljauwfilet weer wat flauw maar we hebben er lekker gezeten.
Ilse T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wat een aangename verrassing is dit restaurant! Zo vaak langs Dijkers gelopen en er nu eindelijk ook eens gegeten. Vriendelijke bediening, goede wijnen en heerlijk eten! Wij komen hier zeker terug
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gezellig restaurant in een leuk klein straatje van Haarlem. Heel aardig en vlot personeel.
Eten is ook lekker. Wij hadden een 3 gangen diner.
Merel M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Erg leuk sfeertje bijna huiselijk, het vuurtje erbij maakte het extra sfeervol.! Aardige bediening en lekker eten voor een mooie prijs. Zeker een aanrader!
K V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
dit Was de eerste keer bij Dijkers. We hebben heerlijk gegeten, de rode huiswijn was verrukkelijk. De bediening was vlot en plezierig. Het enige minpunt is de akoestiek. Die is ronduit slecht.