Over het restaurant Dijkers

Heerlijk genieten

Gelegen aan een van de meest pittoreske straatjes van Haarlem. De ideale plek om tussen het shoppen door ontspannen te lunchen met een knapperige club sandwich of om 's avonds voor een avondje uit heerlijk te dineren. Smaakvolle, internationale gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Dijkers

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dijkers

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
De serveerster is enthousiast en amicaal, het eten net wat fancier dan je thuis zou maken, maar een stukje ranzige mayonaise dat je eruit moet vissen voor je je frietjes kunt dopen is toch een beetje een domper, maar lang niet zo'n grote als de natte-lappen-van-een-week-oud lucht die vanuit de keuken de bakluchten overstemt omdat er al begonnen is met schoonmaken als je om 18:30 uur binnenkomt. Ga dus niet in de buurt van bar of keuken zitten als het even kan wanneer je hier toch heen gaat/moet zolang het etablissement niet zorgt voor een ander schoonmaakregime danwel -middel.
Roos U.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Bij Dijkers heerst een leuke informele sfeer. De gerechten zijn divers en erg goed. We hebben een hele leuke avond gehad.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
gewoon heerlijk gegeten, zeer prettige sfeer!!
Giordana M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisteren met een vriendin hier gegeten. We zijn hier al een aantal keer geweest en het is er eigenlijk altijd prima! Niets hoogstaands of speciaals maar ze hebben een varierende kaart met in elk gezelschap wel voor ieder wat wils. Bediening is zeer vriendelijk en het eten is gewoon goed zoals het moet zijn!! Sfeer is gezellig voor een prima avondje uit!
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Via een dinerbon in dit superleuk gelegen restaurantje beland.
Ondanks de bon, hadden we gelukkig de volwaardige keuze uit de gehele kaart en wat hebben we heerlijk gegeten!!! Erg vriendelijk personeel ook. Aanrader!
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg vriendelijk personeel, rustige sfeer. Heerlijke cheesecake! Beleg op de FlammKuchen zou iets meer kunnen zijn.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hartelijke ontvangst. Heerlijk eten. Zorgzame bediening. Iets te krappe ruimte tussen de tafels.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Dijkers bezocht op 30 voor het maandmenu.
Hartelijk ontvangen en de bediening was geweldig.
Het voorgerecht, de pulled duck, was verrassend lekker.
De burger als hoofdgerecht vonden we matig. Het nagerecht viel erg tegen. De muffin was vrij hard de pop corn slap en het bolletje ijs wel erg minimaal.
Als je met het maandmenu meer klanten wil trekken, zal het toch iets beter moeten.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Eten was redelijk tot goed (een 7). Vriendelijke bediening een heel fijn dat we eerst de wijn konden proeven, waarvan we een fles wilden. Deze viel tegen, waarna we een volgende konden proberen, die gelukkig wel beviel.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk gegeten, tonijntartaar en salades zijn zeker aan te raden. Goed assortiment aan wijnen en heerlijke koffie. Vriendelijke, behulpzame bediening. We hebben de fles wijn die op tafel stond zelf niet aan hoeven raken.
khuijer .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gelegen in een van de mooiste straatjes van Haarlem. Heerlijk buiten gezeten en mensen gekeken, onderwijl geneitend van een erg goede maaltijd en dito bediening. Aanrader!
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
via het lezersdiner in de IJmuider Courant eindelijk eens gegeten bij Dijkers. Gelegen in een leuk straatje waar altijd reuring is plaats genomen op het terras. Helaas geteisterd door vliegende mieren, maar toen het begon te regenen was dat snel over! Het scherm werd verder uitgedraaid zodat we toch lekker buiten konden blijven zitten. Vooraf wontonvellen met pulled duck, echt zalig!! Als hoofdgerecht een heerlijk malse kalfsburger op een broodje met truffelmayonaise. Bacon en kaas maken het geheel een beetje zout, dat is wel jammer als je een te hoge bloeddruk hebt. Erbij heerlijke frietjes en mayo, helaas geen groenten of salade. Het dessert was erg lekker en bestond uit een brownie met popcornijs en caramelsaus. Helaas was de popcorn die er ter decoratie overheen was gestrooid erg taai, maar verder erg lekker!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was heerlijk! Goede wijn eten was ook erg lekker en personeel erg vriendelijk en prettig vol in de bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Bakfan123 R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gezellig restaurant en lekker gegeten. De schol met risotto was heerlijk en ook de frieten zijn erg goed. Lekkere wijn en alles redelijk geprijsd. Leuk dat er creatieve desserts op de kaart staan en niet alleen ijs. De cheesecake was wel wat vet/zwaar.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke bediening. Aparte gerechten met vergeten groenten. Echt een aanrader. Het was weer eens wat anders dan de geijkte biefstuk met patat.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Dijkers is een sympathiek restaurant met vriendelijk personeel. Gezellig eten in een leuke omgeving tegen een redelijke prijs.. Wij hebben er uitstekend gegeten met Flammkuchen met pulled beef, een salade, een broodje Dijkers met cheesecake en appeltaart met slagrroom toe. Allemaal prima in orde. Als ik een minpuntje moet noemen is het de spuitbusslagroom, maar dat is een detail. Aanrader!
Erwin N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlotte ontvangst en vriendelijke service. TafelTJE stond in een (te) smalle gang van het naastgelegen pand (nr 7). Plek en sfeer in het andere pand (nr 5) lijkt beter. Het eten was niet echt goed of slecht. We hebben in andere restaurants vaak beter gegeten voor hetzelfde bedrag. We hadden er meer van verwacht.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was een beetje donker en de menukaart was ook donker bedrukt waardoor het moeilijk te lezen was. Verder geen aanmerkingen: De bediende was erg vriendelijk en geduldig. Het eten was erg lekker!
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker, vriendelijke bediening en leuke, ongedwongen sfeer.
Aanrader voor Haarlem. Zaak is groter dan ik dacht (andere kant binnengelopen...) maar dat we de rest van de zaak niet zagen gaf juist een knus gevoel.
Topzaak!
Rob N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker ongedwongen gegeten. Voor herhaling vatbaar.