Over restaurant Dijkers

Heerlijk genieten

Gelegen aan een van de meest pittoreske straatjes van Haarlem. De ideale plek om tussen het shoppen door ontspannen te lunchen met een knapperige club sandwich of om 's avonds voor een avondje uit heerlijk te dineren. Smaakvolle, internationale gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Meer informatie over restaurant Dijkers

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 22:00

LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een heerlijk kneuterig en gezellige stek waar ik zeker nog eens terug kom. Lekker eten, leuke bediening maken t kompleet! !,
Astridclemens .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We vonden het hoofdgerecht met kip wat weinig, maar de smaak was erg goed! Nagerecht was heerlijk. Fijn dat je hier ook nog gewoon gratis kraanwater kunt bestellen. Bediening was alert en zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Steffen V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Alles was top! Super gezellig, heerlijke eten en fantastische bediening. Niet twijfelen, gewoon doen!
ANS K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een gezellig restaurant waar je je meteen op je gemak voelt.
Stephan R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lunch op zaterdag middag in de gezellige binnenstad van Haarlem. Wilden graag binnen zitten en hebben een leuke plek gekregen. Eten is goed en genoeg keus qua kaart. Snelle bediening en goede prijs.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was prima maar voor een vegetariër niet echt verrassend. Bediening is goed en aardig en het restaurant zelf ziet er leuk uit.
Bartvb .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Met zijn 4en een heerlijke avond bij Dijkers gehad. Ik had vooraf de huisgemaakte Filet en als hoofdgerecht de kippenbout gegaard in rode curry. Ontzettend lekker en mooi opgediend. Bediening was heel vriendelijk en ik vind de prijs / kwaliteit verhouding heel goed in balans. Complimenten aan zowel keuken als bediening. We komen zeker nog eens terug bij Dijkers.
Wendejong .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Top restaurant! De kok maakt de lekkerste gerechten in een hele kleine keuken. Wij komen hier vaker eten en altijd goed. De bediening is vriendelijk en gezellig.
ECB1987 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
heerlijk gegeten mooie en goed verzorgde gerechten ik had zelf de chef special die goed van smaak was en lekker mals en mijn vriendin de pasta vongole die rijk gevuld was de bediening was erg vriendelijk en vlot zeker voor herhaling vatbaar
Derekbood .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hadden het dag menu besteld, entrecote was veel te ver doorgebakken. Na dit gemeld te hebben werden onze borden mee terug genomen en kregen alleen een stukje vlees terug. We misten alle groenten die je er normaal bij kreeg.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Super lekker eten! Zowel voorgerecht (soep), als hoofdgerecht (pasta) en toetje (cheesecake) van top kwaliteit. Snel nog een keer erheen (A)
Evanloo14 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Heerlijk gegeten, precies genoeg, een gezellig restaurant en een uitstekende service. Ga dit zeker aanraden bij anderen.
Ewoud47 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het was wel lekker goede prijs kwaliteit verhouding De inrichting is matig .Bediening was vriendelijk. Verder geen bijzonderheden
Kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Hier samen met man op 28 mei 2016 geluncht, buiten op het terrasje. Hij bruin brood met kipstukjes en ik de biefstuk met oosterse groenten salade. Hierbij een Chileense rode wijn. Alles was heerlijk. De biefstuk erg goed bereid en mals en alles goed op smaak gebracht. Mijn man vond het brood met de kip zo lekker, dat hij hier elke dag wel zou willen lunchen. Ik raad dit restaurant voor een lunch zeker aan. Kwaliteit prijsverhouding prima in orde en goede en vriendelijke bediening! Top!
Bakker_cora .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Dijkers is een restaurant voor een heerlijk avondje uit Het eten is fantastisch, de porties precies goed qua omvang en de service is meer dan goed
HansKab .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Leuke sfeer en heerlijk eten! Zeker een aanrader.
Zelf had ik de biefstuk die heerlijk klaargemaakt was precies zoals ik hem wilde. De patat is ook erg lekker knapperig!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Bij restaurant Dijkers in Haarlen is de prijs kwaliteit verhouding prima.
super aardige bediening.
en een heel gezellige sfeer
Sandra-amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wij komen hier eens in de zoveel tijd. De sfeer en service is altijd top. Het eten ook, maar prijs kwaliteit verhouding zou bij sommige gerechten beter kunnen. Bijvoorbeeld iets malser, net even wat betere kwaliteit verwacht, maar alsnog lekker gegeten. Voorgerechten zouden iets groter mogen. Hoofd - en nagerecht wel goede porties.
Roling-lek .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten was erg lekker.Vooral de voorgerechten heerlijk.
Service was goed.Bediening was ietwat nonchalance,familiair.
Jammer dat het erg koud was in het restaurant. Iets waar helaas niets aan gedaan kon worden.
Koen124 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Het eten is heerlijk. Nog nooit zulke lekkere zalm gegeten. Biefstuk was ook prima. Gezellige inrichting, de bediening is vriendelijk. Niet zo'n grote zaak met een klein aanbod qua gerechten.