Dignita

31-202214458

Meer informatie over restaurant Dignita

TessaJanssen07 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
We eten veel buiten de deur, dan is het fijn om een horeca gelegenheid te bezoeken waar je weet dat je geld aan een goed doel besteedt wordt. Zoals hier bij Dignita. Inmiddels diverse keren hier geweest. De plek is een grote ruimte die weliswaar vrij sober is ingericht en nog wel wat afwerking verdiend.
- in het weekend is het hier te druk
- door de week kun je hier fijn flex werken (geluidbox die je zelf kan uitzetten!)
- service over het algemeen heel goed en erg vriendelijk, echter er is 1 dame die de het verziekt: thuis aangekomen was ik een oplader vergeten, ik belde direct, maar ze weigerde even te gaan kijken "want er zat een grote groep klanten boven". Ik woon 3 minuten verder, dus even teruggelopen. Geen grote groep klanten.... ze had blijkbaar geen zin om even te kijken.
- eten prima, grote porties, prima prijs (ook gezien doel) hoge kwaliteit en vers!
- grote pot thee :-))
- soms is er een te sterke frituur lucht. Volgens mij werken ze aan een betere afzuiging.
Kom hier zeker terug, maar ik mijd 1 dame....
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wow! Vandaag een heerlijke brunch genuttigd in deze overvolle zaak. Reserveren is dus eigenlijk een must. Ik had een 'earthworks bowl' met fantastisch notenbrood. Partner had een een overheerlijke 'benny-boy' met beste aardappel 'hash' ooit. Porties ruim. Ook voor de glutenvrij-luitjes onder ons genoeg keuze. Ik zou graag op meer plekken in West zo lekker vers en mooi eten willen kunnen bestellen.
Laurensdejong .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Super leuk tentje! De broodjes waren heel erg lekker en erg speciaal! De bediening is erg vriendelijk en attent. af en toe is het overzicht een beetje weg door de twee verdiepingen. Wel Zoë de zaak er top uit!
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Een fijne plek om te flex-werken met lekker eten. Mijn grootste plus punt is dat je een grote pot thee kan bestellen. Het eten is erg lekker alleen de porties zijn voor mij erg groot. Aan de akoestiek zouden ze van mij nog wel iets mogen doen. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam maar als je boven zit houden ze je niet zo goed in de gaten voor als je iets wil bestellen.