Diggels Eetcafe

Dorpsstraat 141 2992 BD Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels Eetcafe

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Eetcafé Diggels is gelegen aan een uniek, authentiek pleintje in het centrum van Barendrecht. Achter de monumentaal ogende gevel tref je binnen een eigentijds eetcafé aan dat van alle moderne gemakken is voorzien. De menukaart van Diggels bevat de lekkerste vis, vlees en vegetarische gerechten, die allen bereid worden met verse producten. Voor ieder wat wils. Diggels is zowel geschikt voor een lekkere lunch als voor een heerlijke maaltijd. Heb je een belangrijke zakelijke bespreking of wil je gewoon gezellig met een groep komen eten? In de Engelse kamer wordt onder het genot van een knisperend haardvuur een unieke sfeer neergezet die je nog lang zult bijblijven. Kom eens gezellig langs en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diggels Eetcafe

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Diggels Eetcafe

Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Was weer heerlijk lekker eten en we hebben genoten van de zon op het terras!
Helemaal Top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geweldige high-wine. De gerechten waren zeer smakelijk, zeer leuk gepresenteerd en goede porties. Gestart met een heerlijke prosecco, daarna nog een paar heerlijke wijnen en afgesloten met een geweldige port ( buiten arrangement). De bediening was vriendelijk, attent en gericht op een fijne avond voor ons. Al met al een geweldige avond met vrienden en komen zeker terug voor herhaling.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk met collega's gegeten! Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding! We zijn goed verzorgd door vriendelijk personeel!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We komen al jaren bij Diggels: fijne gerechten voor een goede prijs. Vanavond was het druk en moesten we iets langer wachten op het eten. Prima, dat kun je verwachten. Jammer alleen dat het garnituur echt veel later gebracht werd (frites). Dat had beter geregeld moeten zijn.
nadine1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Erg lekker gegeten. Koffie vergeten en verkeerde gerecht bij kindermenu maar beide redelijk snel opgelost. Gezellige inrichting..
Belinda G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk op het terras kunnen eten met de terras verwarmers aan
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
super gegeten
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We komen er al al jaren en de kwaliteit van het eten is altijd super goed. Het is altijd vers en heerlijk genieten.
We hopen er nog jaren te komen en genieten.
wjf H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Altijd gezellig en heerlijk eten de sfeer is hartelijk en wij gaan er graag eten. fam Hokke ,. er hangt een gezellige sfeer wat uit nodigd om vaker te komen.
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Diggels in Barendrecht is een gezellig restaurant, goed bereikbaar. Complimenten aan de vriendelijke bediening en aan de kok. Het eten was zeer goed. Als voorgerecht de runder carpaccio (dungesneden ossenhaas) met parmezaanse kaas en pesto dressing smaakte heerlijk. De Bietjes en geitenkaas salade bestaat uit gegrilde geitenkaas en geroosterde bietjes, alles bij elkaar zeer zachte smaken en het geheel is voortreffelijk lekker. Zeer zeker een aanrader!
Hoofdgerecht namen we beiden de gebakken kabeljauw met roergebakken spinazie en groene pestosaus. Zeer zacht van smaak, je proefde goed de smaak van de kabeljauw, prachtig geserveerd. Wederom een aanrader!
Sheila S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Lekker gegeten, fijne sfeer keurige vriendelijke bediening en snelle service
Bibian B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten, vrij lange wachttijd tussen de gerechten , maar in ons geval niet vervelend omdat we met vrienden zaten. Er mag ons mij betreft wat meer groente/salade bij het hoofdgerecht geserveerd worden en niet als supplement aangeboden worden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We zijn tevreden en lekker gegeten
K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
was weeral zo'n 11 jaar geleden dat wij hier enkele keren waren. toen was het al goed en al in onze gedachten dat als wij nog eens in buurt waren er zeker naar toe zouden gaan.
onze gedachten waren juist, het is nog steeds uitstekend.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Al meerdere keren bij Diggels Barendrecht gegeten. Eten altijd perfect. Enige verbeterpunten zijn de persoon (eigenaar?) die je “welkom” heet krijgt het iedere keer weer voor elkaar om totaal geen lach op zijn gezicht te toveren. Hij straalt in ieder geval uit dat ie er eigenlijk geen zin in heeft. Maar misschien is dit zijn “ding” en kan ie niet anders. Gezien het perfecte eten iedere keer kan ik mij daar absoluut overheen zetten. En het tweede punt is dat de bediening het vooral op drukke momenten moeite heeft om hte bij te houden. En dan spreek ik niet over de keuken maar het opnemen en uitserveren van drinken. Duurde afgelopen zatrdag 15 (!) minuten voordat iemand langskwam om ons eerste drankje op te nemen. Bediening trouwens wel super aardig. We komen zeker terug.
Paulien Z.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten.. Aardige bediening.. Inrichting is gezellig maar.. Iets te veel stijlen door elkaar.
Maar het doel waarvoor je komt en dat is eten was dik voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Prima eetgelegenheid in Barendrecht. De asperges in het voorgerecht waren subtiel. Het hoofgerecht met zalm goed. Bediening is oké. Passend bij het eetcafé! Het was zeer goed bezet op de maandag en ook echt rumoerig! Prima avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en weer het personeel is altijd vriendelijk.
Top restaurant eat een aanrader voor zowel voor koppels maar ook voor grotere groepen .
Wij gaan zeker weer terug.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig en informeel restaurant. Soms is aan het personeel te merken dat het druk is. Eten is lekker. Ook geschikt voor een biertje aan de bar.
angie M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
gezellige sfeer vriendelijke bediening en eten was heerlijk.