Diggels Eetcafe

Dorpsstraat 141 2992 BD Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels Eetcafe

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Eetcafé Diggels is gelegen aan een uniek, authentiek pleintje in het centrum van Barendrecht. Achter de monumentaal ogende gevel tref je binnen een eigentijds eetcafé aan dat van alle moderne gemakken is voorzien. De menukaart van Diggels bevat de lekkerste vis, vlees en vegetarische gerechten, die allen bereid worden met verse producten. Voor ieder wat wils. Diggels is zowel geschikt voor een lekkere lunch als voor een heerlijke maaltijd. Heb je een belangrijke zakelijke bespreking of wil je gewoon gezellig met een groep komen eten? In de Engelse kamer wordt onder het genot van een knisperend haardvuur een unieke sfeer neergezet die je nog lang zult bijblijven. Kom eens gezellig langs en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diggels Eetcafe

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Diggels Eetcafe

Vinootjes W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Bij 1 vd hoofdgerechten zat frites, was er bij uitserveren niet bij, zou nagebracht worden, hebben we helaas nog een keer om moeten vragen.
Grote keus aan wijn per glas, dat is prettig.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ontvangst was goed en het eten heerlijk. Wat tegenviel was de enorme wachttijd op bediening en gerechten.
Bijna een uur wachten op het hoofdgerecht en niet 1x iemand aan de tafel of je wat wilt drinken. Ook het weghalen van de borden duurde vrij lang. Ook de tafels om ons heende klaagde hier over. Wat ook tegenviel het e was het kleine portie friet wat voor 3 personen was. Onze jongste had bij het kinder menu meer patat dan wij met 3. Hoewel de ober mij gelijk gaf met mijn opmerking en patat bij haalde bleek dit toch ook op de rekening zijn bijgeschreven. En net toen we de beslissing wilde nemen om dan maar thuis een ijsje te eten kwam de serveerster vragen of we een dessert wilde. Toch maar gedaan. Wat betreft de “extra” patat, over het bedrag vallen we niet maar blijkbaar vind men het niet nodig je met een goed gevoel de zaak te laten verlaten.
Ondanks het heerlijke eten blijft de nasmaak bitter. De reden voor de lange wachttijd was dat er 2 grote groepen tegelijk waren binnengekomen. Lijkt me toch dat die vooraf gereserveerd hebben. Gelukkig zijn er nog meer goede restaurants in Barendrecht.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed eten . Borden mooi opgemaakt. Binnen in het resturant een beetje koud
Sverre D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn er gemiddeld 1x per maand..altijd een goede sfeer en viendelijke bediening.. ooow ja en niet te vergeten het lekkere eten!!
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Was gezellig en lekker gegeten ????????
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik ben bekend met Diggels. En kom er graag elke keer terug. Heel gezellig!!
Het eten is lekker. De bediening goed. De locatie sfeervol.
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten, hadden de tonijn steak en de sliptong. Waren perfect bereid, tonijn mooi rood, zoals gevraagd, alles zag er goed uit. Vriendelijke bediening, niet te snel met uitserveren, je kreeg niet het idee dat je snel weer weg moest. De prijzen zijn voor een eetcafé best aan de hoge kant, het zijn gewone restaurant prijzen.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
erg knus voor een snelle lunch uitstekende service
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Gezellige en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Kan Diggels warm aanbevelen.
Parkeren lukt ook in de buurt.
Janie W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellige inrichting en sfeer. Het was druk waardoor verstaanbaarheid wat minder was. Akoestiek kan beter, verder genoten van alles.
Marije K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het wachten op ons eten en onze drankjes duurde helaas eg lang! Dit was zeer jammer
Hanneke A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Van half zeven tot negen uur ''s avonds. Gezellig en tussen de gangen genoeg tijd, dus geen opgejaagd gevoel. Zou het iedereen aanraden. Vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een heel gezellig ingericht restaurant, het eten is voortreffelijk en wordt mooi opgediend. Het personeel is super vriendelijk en zeker een aanrader om hier te gaan eten.
Elzo H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prettig, gezellig restaurant en vriendelijke bediening. Lekker voor en hoofdgerecht. De spareribs in het combinatiegerecht was iets minder, maar het overige heerlijk!
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima gegeten, gezellig eetcafe, lekker druk. Beetje jammer dat, toen ik iets later dan mijn tafelgenoot binnenkwam, er niemand was die mij gedag zei of zelfs maar opkeek, idem toen we weggingen. De man die ons bediende had er jammergenoeg ook niet veel zin in. Hij snauwde en was bijna bot. Weet niet of we dit nog eens doen, toch jammer.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen gezellige sfeer met uitstekende bediening. Wij komen zeker terug!
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Erg gezellig en lekker eten
Marinka C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij zijn erg tevreden over ons bezoek aan Diggels. Er werd veel aandacht besteed aan de kinderen. Zo mochten ze even spieken in de keuken en werden scherpe messen direct weggehaald bij aankomst. Een tekenboekje werd aangeboden. Hierdoor vermaakten ze zich voldoende. De wachttijd was kort. Ook werd er goed rekening gehouden met allergieën van de gasten. Kortom, een aanrader. Niet onbelangrijk: het eten was lekker.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
we hadden een high tea, en was super!.
Heerlijke hartige hapjes en als afsluiting zoetje hapjes.
Thee werd elke keer bijgevuld.
Bediening was vriendelijk en snel.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gezellige en sfeer volle restaurant.
Leuke en vriendelijke personeelsleden en vooral heerlijk eten.
Zeker een aanrader en ga er zeker nog eens eten.