Diggels Eetcafe

Michael P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
John B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heel vriendelijk personeel, oplettend en attent,
Waren wel blij dat we gereserveerd hadden, het was gezellig druk.
Prima naar ons zin gehad.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
weekend afgesloten bij Diggels. weer heerlijk gegeten. limoncello nagerecht was heerlijk. was weer top. tot snel weer zou ik zeggen.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hebben er heerlijk gegeten. redelijk snel bediend. mijn biefstukje was niet helemaal warm, we moesten wat langer wachten op ons nagerecht .over het algemeen genomen goede service en we hebben er heerlijk gegeten.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
top restaurant erg knus ingericht ,ook het personeel is erg gezellig en klant vriendelijk en het eten is heerlijk, bij dit restaurant ben je verzekerd van een leuke avond.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteren weer bij Diggels gegeten. Vooraf de tonijn sashimi. Die had deze keer een "nieuw jasje". Vers, heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de Green Egg; een mix van bavet, entrecote en biefstuk. Het vlees was net iets te lauw, maar perfect medium rare en heerlijk. Het geluid is altijd net iets te hard als je met een groep gaat. Service zoals gewoonlijk perfect.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We komen regelmatig in Diggels. Erg gezellig. Goed eten voor leuke prijs. De bediening loopt al heel wat jaartjes mee over het algemeen, goed teken - het is er kennelijk leuk om te werken en dat kun je zien.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vorige week heerlijk gegeten. Was al weer even geleden maar het was als vanouds. Heerlijke ossenhaas en de spareribs weer super. Blijft een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellige eetcafe achtige sfeer. En zo stelt het personeel zich ook op. Eten is eten, en veel is beter, zo is het motto bij Diggels. Maar een steak tartare met een hardgekookt ei...dat kan dus echt niet.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zondag 31-07-2016 met 4 personen heerlijk gegeten bij Diggels Barendrecht. Alle 4 de personen namen verschillende gerechten, zowel het voor-, hoofd-, en nagerecht. Op geen van de gerechten was ook maar iets aan te merken. Wij vinden iedere keer het eten in dit "eetcafé" van zeer goede kwaliteit. Personeel, ook niets op aan te merken, werkt hard en is zeer vriendelijk. Diggels Barendrecht blijft voor ons een aanrader.
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Met een groep van 9 personen gegeten , waarbij er keuze was uit een een van te voren samen gestelde menukaart, met per gang 3 keuzes. Er was een vegetarier in de groep. hiervoor werd probleemloos een andere keuze geboden. Het gezelschap was tevreden over de kwaliteit van de gerechten. Onder andere lamsrack, tonijn, mooi rose gebakken. Helaas liet de bediening te wensen over, er was weinig interesse de bestelde drankjes snel uit te serveren. De doorloop tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was veel te lang, ruim 50 minuten , terwijl het niet druk was.
We zaten in de zij ruimte van de brasserie, ondanks geluidsdempende isolatie onder de tafeltjes, is deze ruimte zeer gehorig/ roemoerig, waardoor het moeilijk was om een gesprek te voeren met de mede tafelgenoten. Positief dat alle wijnen van de kaart ook per glas worden verkocht.
Prijs / kwaliteit kon ik niet beoordelen, wat de rekening werd door iemand anders voldaan.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Diggels heeft een nieuwe kaart zeker het proberen waard de griet is fantastisch en op de dessertkaart staat one in a million deze chocolde aardbei koek zeker proberen erg verslavend. Sommige rechtjes kunnen nog wat beter maar dit is opbouwende kritiek ga zo door ben trots
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Ik heb hier al vaker dan één keer gegeten en ik moet zeggen, het heeft mij geen keer teleurgesteld.
Het eten is niet hoogstaand, maar gewoon prima.
Service heb ik niets op aan te merken.
Soms duurt het wel lang voordat je iets op tafel hebt qua eten. Met drukte kunnen ze het moeilijker aan.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Erg lekker gegeten bij Diggels.
Het koste wel heel wat tijd voor de bestelling opgenomen was en ook daadwerkelijk werdt geserveerd. Er was één schaaltje (vrij klein) friet voor 6 personen en pas toen iedereen zijn eten op had werdt er gevraagd of er friet bij moest komen.

Het is wel een gezellige zaak en het eten is er ook goed. Alleen de bediening zou dus wat sneller kunnen.
Henk6070 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Thaisrestaurant aan de Zenostraat in Rotterdam Lombardijen was helaas gesloten wegens verbouwing. Zijn doorverwezen naar Diggels waar een tafel voor ons klaarstond. Vriendelijke en gastvrije eigenaar. Bediening was zeer klantgericht. Eten was geweldig. Goede kok. Ook voor voedselintolleranties is er eten op maat. Fijne gezellige avond gehad. Een aanrader. Wij komen als we daar weer in buurt zijn graag terug.
chi- .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gister met familie bij Diggels gegeten, 5 personen. Voor mij de eerste keer bij dit restaurant/eetcafe. De drankjes kregen we snel, maar het duurde vrij lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Vooraf alleen wat brood met smeersels genomen, dit was lekker. Als hoofdgerecht hadden we allemaal iets anders. Ik had de surf en turf en die was lekker. Mals vlees en lekkere gamba's in een terriyaki saus met wat verdwaalde/kleine groentestukjes. Voor de mannen waren de porties iets aan de kleine kant (vooral de varkenshaas en mixed grill), maar dit werd gecompenseerd door lekkere friet die direct werd aangevuld toen we hier om vroegen. We misten wel iets meer groente bij de gerechten. Wellicht is het een idee om een salade per tafel te serveren, of een schaaltje (seizoens)groente. Kortom, eten was prima maar niet bijzonder, goede service, gezellige inrichting en knusse sfeer. Gewoon een leuk eetcafe!
Marcels_mening ..
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015

Diggels is een eetcafé, met een leuke inrichting en aankleding.
Het personeel serveert er vlot en correct.
Op kerstavond hebben we hier met een groep van 9 personen gegeten.
Er was live muziek. De muzikant speelde gitaar en zong daar bij.
Leuke liedjes (covers) en leuk uitgevoerd ook. Wat verder heel prettig was, was dat het geluidsniveau acceptabel was. Ik zie bij dergelijke optredens vaak dat het volume op 10 staat waardoor een normaal tafelgesprek niet meer mogelijk is. Goed meegedacht door Diggels!!
Vooraf had ik de Peking Eend. Dat was een beetje onhandig eten met de pannenkoekjes maar zeker erg smakelijk en geserveerd met een heerlijk sausje.
Als hoofdgerecht de ‘Big Diggels’ een lekker grote hamburger met van alles er op en er aan.
Hoewel ik al meer dan genoeg gegeten had kon ik het toetje ‘Mi Amor’ (Verse appeltaart met kaneelijs, karamelsaus en slagroom) niet weerstaan. De appeltaart kwam niet helemaal vers over, maar het was een heerlijke afsluiter.
w.rijn50 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Gisteren bij Diggels mosselen gegeten. Klein pannetje met niet al te veel mosselen.
De friet waren ze vergeten!!!!!!!! Kregen na enige aandrang toch een schaaltje met patatten.
Toen wij klaagden over de hoeveelheid mosselen die overigens lekker waren werd ons een extra pannetje aangeboden. Toen de factuur kwam bleek dit pannetje voor het volle pond door berekend te zijn. Vreemd zonder overleg dit neerzetten ook weer zonder friet en garnituur. Een behoorlijke misser. Bij het afrekenen moesten we na enige onderhandeling toch nog 12 euro betalen. En de horeca maar klagen.
famniekerk N.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Met collega's gezellig gegeten. Een heerlijke avond temperatuur dus plekje op terras uitgekozen. Hier werd het op een gegeven moment echt gezellig, veel drank en zang. Omdat wij ook met een groep waren konden wij hier wel van genieten. Het eten is goed, geen bijzondere gerechten, maar wel gewoon een goed stukje vlees/vis (biefstuk, varkenshaas), Voor en Nagerecht wel een goede variatie! Aardige bediening. Gewoon een fijne avond gehad.
IK86 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Op zaterdagavond hier wezen eten met een groep vriendinnen. Had er gezien de cijfers op IENS meer van verwacht. De carpaccio was taai en overgoten met pesto die uit een potje leek te komen. De kipsate - waar je weinig fout aan kunt doen - was ook niet echt lekker. Verder werd er wat saus over een jasje gemorst. Dat kan uiteraard gebeuren, maar een gratis drankje of hapje is dan wel the way to go, lijkt mij. Helaas niet voor herhaling vatbaar.