Diggels Eetcafe

Dorpsstraat 141 2992 BD Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels Eetcafe

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Eetcafé Diggels is gelegen aan een uniek, authentiek pleintje in het centrum van Barendrecht. Achter de monumentaal ogende gevel tref je binnen een eigentijds eetcafé aan dat van alle moderne gemakken is voorzien. De menukaart van Diggels bevat de lekkerste vis, vlees en vegetarische gerechten, die allen bereid worden met verse producten. Voor ieder wat wils. Diggels is zowel geschikt voor een lekkere lunch als voor een heerlijke maaltijd. Heb je een belangrijke zakelijke bespreking of wil je gewoon gezellig met een groep komen eten? In de Engelse kamer wordt onder het genot van een knisperend haardvuur een unieke sfeer neergezet die je nog lang zult bijblijven. Kom eens gezellig langs en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diggels Eetcafe

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Diggels Eetcafe

Michel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanmiddag mn verjaardag gevierd met een lunch bij Diggels, heerlijk gegeten heerlijk gedronken, het was een topmiddag!
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Was lang geleden dat ik hier was, nu samen met dochter. Gezellige avond, vriendelijke bediening, lekker gegeten, espresso ook goed!
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Blijft een perfecte zaak voor een gezellige avond met verrassende recepten en.....niet onbelangrijk, betaalbare wijnen. Van de ontvangst door een uiterst vriendelijke dame tot de bediening aan tafel alles was oké, zeker voor herhaling vatbaar..
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Gezellige sfeer!
Remy V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Hele gezellige avond met ontzettend leuk personeel en goed eten. Bedankt!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Altijd lekker, altijd gezellig. Fijn dat ze je ook goed informeren over allergenen. Kaart mag iets vaker wisselen en ik mis wel de eend op het menu, maar wie weet komt die in de herfst weer terug :)
M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
zeer gezellig en heel goed eten alleen dit keer erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht,waarschijnlijk door dat het druk was. verder super gehad en allemaal tevreden weer naar huis gegaan.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We komen met ons groepje altijd bij jullie eten. Ben vrijdag met een vriendin geweest en vanavond ben ik er weer met andere vrienden.
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Er werd zelfs een ijskoffie voor me gemaakt terwijl dit niet eens op de kaart staat. Super service!
Willeke K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten, wel erg donker binnen.
Gezellige sfeer, leuke bediening.
We komen zeker nog eens terug.
..............
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Komen hier al jaren, was nu ook weer vanouds goed. Nieuwe gerechten op de kaart die erg lekker waren. Bediening snel en vriendelijk, helemaal top!
Margo S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We hebben allemaal genoten van de gezellige ambiance, de prima gerechten en de erg prettige bediening..
Niets was teveel en dat gaf ons een welkom gevoel. Dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Was weer heerlijk. Lekker gegeten. Heerlijke wijn erbij. Leuke betrokken medewerkers bij Diggels.
Rico S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De bedienig was heel verschillend,,
Er werd bier besteld en de 1 zegt die is er niet meer dus bestellen en ander biertje word er gezegd sorry maar dat is een seizoen bier. Vervolgens komt er een andere ober aan tafel en die zegt maar we hebben dat biertje nog wel die heb ik speciaal voor u appart gezet, beetje communicatie tussen collega’s zou wel goed zijn. Voor de rest hebben we super lekker gegeten en een super plekje ivm onze kleine.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellige en sfeervol aangeklede ambiance met een vriendelijke bediening.
Wij waren op een zaterdag in augustus om lunchtijd de enige gasten.
Vermoedelijk zo rustig omdat het zomervakantie was.
Hester D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat we moesten leuren om de bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
We dachten dat Diggels een gemoedelijk, dorps karakter had, hebben dit niet ervaren. Personeel was erg jachtig. Eigenlijk geen contact.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
2 weken geleden hier gegeten met 4 personen en eerlijk gezegd waren we alle 4 niet tevreden. De bediening was op z'n zachtst gezegd onvriendelijk en het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. De sate was droog, en er werd 1 klein schaaltje patat neergezet wat we met z'n vieren moesten delen. Kortom, wij gaan hier niet meer naartoe!