Diggels Eetcafe

Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Diggels Eetcafe

Jaco K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We komen regelmatig bij Diggels Barendrecht. Deze keer niet voor een diner, maar voor het verzilveren van een high wine-cadeaubon. goede keuze van de wijnen. En verrassend afwisselend, ruim voldoende en zeer smakelijke gerechtjes.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Diggels is een ontzettend gezellig eetcafe met heeel leuke bediening, niets is teveel en ze doen alles om het naar je zin te maken. De kok is uitstekend
Rednellie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima gegeten met familie; voor elk wat wils en een leuke sfeer. Leuke vlotte bediening. Wij zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Met 10 collega's gegeten, en zijn het alleen eens was gezellig en goed en dat is wat het hoort te zijn, voor herhaling vatbaar.
neet01 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Belachelijk klein stukje Varkenshaas. Wat kost het in vredesnaam om iets meer neer te leggen. Ik denk nog geen ons! Inkoopsprijs van mn gerecht nog geen € 2,-, verkoop 19,-. Schaamteloos. Ik kom r nooit meer.
beste meneer / mevrouw Neet,
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was over de portie van de varkenshaas, onze porties worden echter afgewogen en zouden meer dan 2 ons moeten wegen. Naar alle waarchijnlijkheid is hier dus iets niet goed gegaan, Zou u daarom zo vriendelijk willen hierover telefonisch contact met ons op te nemen : 0180-612130 en vragen naar Marcel Hakemulder. Wij zien u namelijk graag terug bij ons.
Mevr T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellig restaurant met goed eten.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima High tea met familie. Lekkere hapjes, vriendelijke bediening. Alles was goed. Ik vind de inrichting wel wat somber.
Dieneke N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heel gezellige avond gehad! Het eten was heerlijk, lekker wijntje erbij. Gevarieerde kaart, dus voor ieder wat wils. Wij komen zeker nog eens terug.
wat leuk om te horen ! graag tot gauw
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben lekker gegeten. Ook snel want de wisselingen zijn zeer rap. Je hebt je bord nog niet leeg of er staat al iemand met de bekende computer of we nog iets willen. Heel tegenvallend was het enorme geluid. Alle gasten maken zo’n herrie dat het vrijwel onmogelijk is een gesprek met je partner te houden.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Verbaasd.....we komen er al jaren maar voorlopig komen we er niet meer. Gevraagd om brood met smeersels, even later krijgen we ons hoofdgerecht en het brood wordt van tafel gehaald, best vreemd terwijl er nog een broodje op ligt. Op de vraag of het smaakt, hebben we 3x antwoord moeten geven. Of we nog een dessert willen, nee doe ons maar thee oh u wilt koffie ?? Nee thee graag....
Toen iemand bereid gevonden om ons de bon te geven, waarop er werd gezegd als u wilt pinnen kunt u naar voren lopen. We wilden contant betalen, onze armen uit de kom aan het zwaaien maar niemand reageert. Dan maar naar voren en gevraagd of het de bedoeling is of we moeten betalen ? Waarop 1 serveerster weg loopt en de andere verbaasd kijkt.

Al eerder meegemaakt dat de mix grill rauw was en daarop werd toen ook zo laconiek op gereageerd. Voor ons voorlopig geen Diggels meer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Vlotte bediening.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
John B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heel vriendelijk personeel, oplettend en attent,
Waren wel blij dat we gereserveerd hadden, het was gezellig druk.
Prima naar ons zin gehad.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
weekend afgesloten bij Diggels. weer heerlijk gegeten. limoncello nagerecht was heerlijk. was weer top. tot snel weer zou ik zeggen.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hebben er heerlijk gegeten. redelijk snel bediend. mijn biefstukje was niet helemaal warm, we moesten wat langer wachten op ons nagerecht .over het algemeen genomen goede service en we hebben er heerlijk gegeten.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
top restaurant erg knus ingericht ,ook het personeel is erg gezellig en klant vriendelijk en het eten is heerlijk, bij dit restaurant ben je verzekerd van een leuke avond.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gisteren weer bij Diggels gegeten. Vooraf de tonijn sashimi. Die had deze keer een "nieuw jasje". Vers, heerlijk. Als hoofdgerecht had ik de Green Egg; een mix van bavet, entrecote en biefstuk. Het vlees was net iets te lauw, maar perfect medium rare en heerlijk. Het geluid is altijd net iets te hard als je met een groep gaat. Service zoals gewoonlijk perfect.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We komen regelmatig in Diggels. Erg gezellig. Goed eten voor leuke prijs. De bediening loopt al heel wat jaartjes mee over het algemeen, goed teken - het is er kennelijk leuk om te werken en dat kun je zien.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vorige week heerlijk gegeten. Was al weer even geleden maar het was als vanouds. Heerlijke ossenhaas en de spareribs weer super. Blijft een aanrader.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gezellige eetcafe achtige sfeer. En zo stelt het personeel zich ook op. Eten is eten, en veel is beter, zo is het motto bij Diggels. Maar een steak tartare met een hardgekookt ei...dat kan dus echt niet.