Diggels Eetcafe

Dorpsstraat 141 2992 BD Barendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels Eetcafe

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Eetcafé Diggels is gelegen aan een uniek, authentiek pleintje in het centrum van Barendrecht. Achter de monumentaal ogende gevel tref je binnen een eigentijds eetcafé aan dat van alle moderne gemakken is voorzien. De menukaart van Diggels bevat de lekkerste vis, vlees en vegetarische gerechten, die allen bereid worden met verse producten. Voor ieder wat wils. Diggels is zowel geschikt voor een lekkere lunch als voor een heerlijke maaltijd. Heb je een belangrijke zakelijke bespreking of wil je gewoon gezellig met een groep komen eten? In de Engelse kamer wordt onder het genot van een knisperend haardvuur een unieke sfeer neergezet die je nog lang zult bijblijven. Kom eens gezellig langs en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diggels Eetcafe

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 00:00
Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag 12:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Diggels Eetcafe

B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Bij zomerse temperaturen op terras vertoefd in een prettige ambiance. Eten was van een goede kwaliteit. Een vriendelijke- en attente bediening.
Nel R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We konden het menu moeilijk lezen doordat er weinig verlichting boven de tafel is
Alberdina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellige avond gehad op het terras.
J K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Storend dat er gerookt werd terwijl we aan het eten waren. Een sausje bij d biefstuk hoort er bij echter hier moet met dat apart extra betalen wat er niet bij werd verteld.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker eten, ontspannen ( niet chagerijnige) aardige bediening die zelf aanbieden om een foto te maken. Op de vraag of onze volwassen vriend van 67 een verrassing bij het ijsje kon krijgen, kwamen sterretjes. Helemaal leuk natuurlijk!
M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fantastische restaurant, heerlijk eten en super goed en klantvriendelijk personeel kan het restaurant iedereen aanbevelen en kom er zeker terug
Lena B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het is een heel gezellig restaurant goede sfeer en uitmuntende kwaliteit eten met een gunstige prijs binnen kort ga ik ook met familie eten ik raad het iedereen aan om er ook eens naar toe te gaan.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wij komen met regelmaat bij Diggels eten, en dat komt door de kwaliteit die zij daar hebben.
Gewoon lekker en goed voor een redelijke prijs!
O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijk personeel en vlotte bediening. De gerechten zijn zeer goed en veel beter dan Diggels Oud-Beyerland.
In het deel rechts van de ingang kan je elkaar niet verstaan door een slechte akoestiek. Kies indien mogelijk voor buiten, bij de bar of boven. Combineer je een avondje theater bij het kruispunt, dan krijg je 10% korting.
P. N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Wachttijd en Gelegenheid zijn niet relevant, omdat Diggels op uitstekende wijze voor 54 personen onze trouwreceptie en het daarop aansluitende diner heeft verzorgd. Wij bevelen Diggels van harte aan! Marleen en Peter
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ik heb hier in de afgelopen jaren met enige regelmaat gegeten. Elke keer is het weer goed. De sfeer is prettig, ongedwongen. Het eten is van een constante kwaliteit. De bediening is altijd vriendelijk. Hier weet ik zeker dat ik met een voldaan gevoel de deur uit loop.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Was weer heerlijk lekker eten en we hebben genoten van de zon op het terras!
Helemaal Top!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geweldige high-wine. De gerechten waren zeer smakelijk, zeer leuk gepresenteerd en goede porties. Gestart met een heerlijke prosecco, daarna nog een paar heerlijke wijnen en afgesloten met een geweldige port ( buiten arrangement). De bediening was vriendelijk, attent en gericht op een fijne avond voor ons. Al met al een geweldige avond met vrienden en komen zeker terug voor herhaling.
V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk met collega's gegeten! Snelle service en goede prijs kwaliteit verhouding! We zijn goed verzorgd door vriendelijk personeel!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We komen al jaren bij Diggels: fijne gerechten voor een goede prijs. Vanavond was het druk en moesten we iets langer wachten op het eten. Prima, dat kun je verwachten. Jammer alleen dat het garnituur echt veel later gebracht werd (frites). Dat had beter geregeld moeten zijn.
nadine1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Erg lekker gegeten. Koffie vergeten en verkeerde gerecht bij kindermenu maar beide redelijk snel opgelost. Gezellige inrichting..
Belinda G.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk op het terras kunnen eten met de terras verwarmers aan
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
super gegeten
wjf H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Altijd gezellig en heerlijk eten de sfeer is hartelijk en wij gaan er graag eten. fam Hokke ,. er hangt een gezellige sfeer wat uit nodigd om vaker te komen.
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We komen er al al jaren en de kwaliteit van het eten is altijd super goed. Het is altijd vers en heerlijk genieten.
We hopen er nog jaren te komen en genieten.