Diggels eetcafe in het oude postkantoor

West-Voorstraat 23 3262 JP Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Het pand van eetcafé Diggels in de Voorstraat in Oud-Beijerland is bij de dorpsbewoners bekend als ‘Het Oude Postkantoor' en heeft een indrukwekkende geschiedenis, die al in 1775 begon. Uiteraard is dit monumentale gebouw een uitgelezen locatie voor het sfeervolle Diggels, dat als eetcafé bekend staat voor zijn mondiale inslag en toegankelijkheid. Op de regelmatig aangepaste menukaart reis je dan ook haast letterlijk de wereld rond: van Italiaanse tapijtschelpjes, tot Hollandse garnalen, tot Japanse sashimi van tonijn en zalm. Bij Diggels valt er voor iedereen wel iets te ontdekken. Uniek is bovendien de uiterst gezellige tuin, die in niets aan de statige voorgevel van het oude postkantoor doet denken en die ook voor de kinderen een leuke speelplek biedt. Heb je zin om een uitje te maken met het hele gezin? Bezoek dan eetcafé Diggels!

Meer informatie over restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

Maandag 12:00 - 23:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 24:00

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuk toegankelijk restaurant met kwalitatief goed eten.
Jammer dat er waarschijnlijk mede door het rumoer niet goed geluisterd werd welke gerechten wij wilden, dat ging tot drie keer toe mis.
Desondanks wel een restaurant waar we nog eens naar toe zullen gaan
boutje1981 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
erg rumoerig moesten stem verheffen om elkaar te verstaan. wat gedronken en niet meer blijven eten omdat het niet gezellig samen uit eten was omdst we elkaar niet eens konden verstaan.
dushi1208 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldig gegeten. Hele goede vriendelijke bediening. Vooral de manager Henry is zeer gastvrij! Eten op hoog niveau en perfect geportioneerd. Grote keus aan wijnen. Zeer tevreden!
anne A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het duurde lang voordat onze chateaubriand aan tafel klaar gemaakt werd. Een waarschuwing over de wachttijd was fijn geweest, want dan hadden we een voorgerecht kunnen nemen ipv een nagerecht.
Heel bijzonder was dat zowel het hoofdgerecht als het nagerecht aan tafel werden bereid, dat zie je niet vaak.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Een mooie en rustige locatie. Het eten is goed en het personeel is vriendelijk.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Het eten is goed, alleen duurt het vaak lang voordat je het eten krijgt. wij gaan hier zeker nog een keer eten.
hopelijk dat het serveren dan wel sneller gaat
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Op zaterdagavond was het erg rumoerig, lastig om een normaal gesprek te voeren, verder een gezellige eetgelegenheid. Gerechten goed verzorgd
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat kun je hier heerlijk eten! Goede bediening, heel erg oplettend en enthousiast, top!!
Leuke locatie met een heerlijk terras en leuk restaurant.
Tot nu toe hier 3x geweest...en dat is zeker niet de laatste keer geweest.
Leuke kaart, mooi opgemaakte borden, goede smaakcombinaties van de gerechten.... Feestje!!
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten is hier echt wel heel lekker maar de bediening is zo onvriendelijk. De service is hier ver te zoeken.
We komen een keer later op de avond binnen voor een koffie. Er is nog een grote tafel bezet waar de borden nog op tafel staan. We konden geen koffie krijgen. Apparaat was al schoon gemaakt. Ik zag de lampjes nog branden dus we vragen, met het ook op de grote tafel met eters, Als we nu hadden gegeten dan en daarna een kopje koffie wilden?
Dan had hij nog koffie voor ons gezet. Nou moe....als dit niet het toppunt van ongastvrijheid is...
Dit is de zoveelste keer...ik ga er niet meer heen.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier gisteravond gegeten met 6 man. De spareribs waren koud maar dat werd gelijk opgelost. De friet was wel erg doorbakken. Heerlijk was het ' apart knorretje', de bavette, mixer Grill vlees en vis. Een heerlijk bijzonder dessert was ' onze in a million' een echte aanrader. heerlijke koel van bastonje/karamel/aardbei en witte chocolade met frambozen sorbetijs en slagroom. Al met al een heerlijke avond gehad met prima eten en bediening!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteren met mijn vrouw in de tuin van Diggels gegeten
Voorafjes: twee (mini) loempiaatjes gevuld met gamba's en groentetjes (een aanrader! ) en een Hollandse, goedgevulde garnalencocktail. Deze voorgerechten lieten wij vergezellen van een lekker koel glas Spaanse witte wijn.
Hoofdgerecht: Gegrilde tonijn moot met gewokte groenten. Schaaltje patat en extra een bakje salade en rozeval aardappeltjes. Prima hoofdgerecht, voldeed aan de verwachtingen.
Nagerecht: Coupe Romanof. (Voor de grote eter)
Koffie met likeur en kletskoppen na.
Goede bediening, vrijwel alle wijnen zijn per glas te bestellen. Komen zeker nog terug.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
waar zal ik beginnen: ontvangst: allerhartelijkst!. Er werd vrij snel gevraagd of we wat wilden drinken, menukaart werd overhandigd. Manlief is dol op spareribs, dus die zocht niet verder, maar ik wil tegenwoordig niet te veel hoeven te kauwen, dus zoeken naar: Tomatensoep als voorafje en steack tartare als hoofdgerecht. Zo ontzettend lekker! Het bestond uit: fijngehakte beef, met uitjes, piccalilly, pittige mayo en kappertjes. We hebben toch maar een toetje genomen: Manlief ging voor de: nog koffie???? en ik voor koffie met tia Maria. Dit was ook weer genieten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Diggels. Mijn vrouw had een maaltijdsalade vlees en ik een maaltijdsalade vis. Het smaakte meer dan voortreffelijk. De patat die er bij hoorde was knapperig en heerlijk van smaak. Het was eigenlijk meer dan we op konden, maar we zijn dan ook geen echt grote eters. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Een absolute aanrader!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Tja, ik weet het nu zeker, ik ben een grote eter. Als grote eter denk ik dat je hier dan ook te weinig krijgt. Een karig voorgerecht ( Carpaccio zonder garnituur en geen brood), een lekker stuk getrancheerde Clare Valley Black Angus Bavet, maar zonder garnituur en echt een handje vol frites voor 2 personen. Dus al met al een karig geheel voor een pittige prijs. De bediening en accommodatie was prima.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een prachtig terras waar je heerlijk zou kunnen genieten.
We hadden met z'n drieën een oude mannen uitje en gingen er
goed voor zitten.
De boeren uiensoep was best goed te genieten.
De hoofdgerechten 2 x surf en turf en 1 x vreemde eend was een beetje
smakeloos.
De frites waren van een abominabele kwaliteit - donker en hard van binnen
en bestond vrijwel uitsluitend uit zeer kleine partjes.
Deze ging linea recta terug naar de keuken.
Het volgende portie zag er beter uit (lichter) maar was ook hard van binnen.
De dame van de bediening was attent en de leerling jongeman vertelde
dat de keuken aangaf dat de frites 2 x gebakken moest worden.
Ja dat is bekend maar de frites zag er uit of deze wel 4x gebakken was.
We hebben hier eerder geluncht en dat is ons beter bevallen.
Dus wat het diner aangaat wat ons betreft geen aanrader en te hoog
gegrepen voor deze keuken brigade.
Maar het terras is geweldig.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gegeten op het terras van Diggels. De setting is goed en de bediening attent. Helaas moesten we een uur wachten op het hoofdgerecht, toen was de bediening ineens minder aanwezig. Daarnaast waren 3 van de 4 hoofdgerechten lauw. Er gingen 3 drankjes van de rekening, maar al met al oogde het niet zeer professioneel.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vanmiddag genoten van een heerlijke high tea. Gewonnen met een FB aktie, dus extra leuk. We werden hartelijk verwelkomd en zijn ontzettend verwend met koude en warme gerechtjes en natuurlijk heel veel soorten thee. Omdat ik niet zo'n thee leut ben, mocht ik ook wat anders bestellen. Super service. Heel erg gezellig en lekker. Zeker een aanrader!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Was eigenlijk vol vanavond, kregen nog net een tafeltje voor maximaal 1 uur. Géén spijt van gekregen, de surf en turf besteld en dit is veruit de lekkerste tot nu. Gamba's waren perfect en de ossehaaspuntjes zijn nóg lekkerder. Aanradertje
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zomaar binnen gevallen met een vriendin, oude bekende locatie van jaren terug. Wellicht zat er toe een andere eigenaar. Leuke kaart. Dachten eerst voor een tapas hap te gaan, maar dat was gezien wat er stond te veel "frituur". Jammer, echte Spaanse tapas zou geweldig zijn. Maar mocht de pret niet drukken, lekker glas wijn en een stoofschaaltje met nancho's, kip en kaas. Heerlijk, ik at mijn vingers er bij op! Ondanks dat het een gezellige ruimte is, het oude postkantoor ingericht als restaurant, geef ik een 3 voor het toilet. Wat een onhygiënische ruimte zeg. Daar mag zeker wat gerenoveerd worden. Ga ik er nog een keer eten, ja hoor maar ik sla dan wel het toilet bezoek over. Bediening was goed.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Geweldig leuke plek om te borrelen / eten. Sfeervol en op deze maandagavond gewoon vol! Vriendelijke bediening, uitgebreide kaart.
Lekker warm brood met tapenade, knoflooksmeersel en kruidenboter. Ik had vooraf coquilles, gegratineerd. Maar zodanig dat de smaak van de coquilles helemaal overeind bleef, heerlijk. Toen twee stukken gebakken tonijn. Rood van binnen! Met ravioli en kreeftensaus. Heel lekker.
Carpaccio vooraf en stoofpotje als hoofd viel ook zeer in de smaak.
Prima! We bestelden een grote fles water, met bubbels. Een halve liter bleek dat te zijn. Daar stond 4.75 euro voor op de rekening. Dat vind ik heel erg duur, en heb dat tegen de bediening gezegd. Minpunt!
Volgende keer vraag ik een karaf kraanwater. Daar wil ik best een euro voor betalen voor een goed doel.