Diggels eetcafe in het oude postkantoor

West-Voorstraat 23 3262 JP Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

(JUMBO - Let op: De korting is alleen geldig bij minimaal een 3-gangenmenu.)

Het pand van eetcafé Diggels in de Voorstraat in Oud-Beijerland is bij de dorpsbewoners bekend als ‘Het Oude Postkantoor' en heeft een indrukwekkende geschiedenis, die al in 1775 begon. Uiteraard is dit monumentale gebouw een uitgelezen locatie voor het sfeervolle Diggels, dat als eetcafé bekend staat voor zijn mondiale inslag en toegankelijkheid. Op de regelmatig aangepaste menukaart reis je dan ook haast letterlijk de wereld rond: van Italiaanse tapijtschelpjes, tot Hollandse garnalen, tot Japanse sashimi van tonijn en zalm. Bij Diggels valt er voor iedereen wel iets te ontdekken. Uniek is bovendien de uiterst gezellige tuin, die in niets aan de statige voorgevel van het oude postkantoor doet denken en die ook voor de kinderen een leuke speelplek biedt. Heb je zin om een uitje te maken met het hele gezin? Bezoek dan eetcafé Diggels!

Meer informatie over restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

Maandag 12:00 - 23:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 24:00

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geen goed idee om in het weekend een high wine te doen om half acht. alles krijg je binnen twintig minuten op tafel. ..
Rian R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Hoofd gerecht was prima maar de groenten hoeven niet zout maar kunnen wel meer gekruid zijn.
Koffie was weer superlekker als vanouds en het broodplankje was lekker als je van olijven houdt maar graag meer keus daarin voor een volgende keer. Komen zeker terug !!!
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
heerlijk buiten gezeten, prima sfeer, vriedelijk personeel
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten met prima service. Erg vriendelijk.
Terras zelf wat saai aangekleed.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten, deze keer op het rustige buitenterras
Jan Willem J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Erg lang moeten wachten op het eten
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Was een geslaagde avond door deze gezellige sfeervollec ruimte.
Het eten was lekker en werd goed opgediend.
Bediening keurig. Lieten ons gezellig bij kletsen en kwamen niet steeds vragen of we nog iets wilde. Keurig !!
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
Arie C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goed
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wij hebben met 5-en een high wine gedaan voor een jarige vriendin. Wat werd dit enorm leuk opgepakt door de gastheer.
We hebben genoten van wijn en de hapjes. Maar wat enorm leuk dat er nog een grand dessert werd gemaakt. Speciaal voor de jarige....en ook nog eens van het huis.
Top!!
Wij zullen jullie zeker aanbevelen!

Vrolijke groet van 5 vriendinnen
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
het eten was lekker, de tijd tussen het bestellen en het voorgerecht was goed en snel. Voor het hoofdgerecht moesten we wel een tijdje wachten. de bediening was goed.
bianca S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Leuke, gezellige en professionele bediening door een ober (Maarten??) waarvan we niet meer weten hoe hij heet. Wat een fijne service en kindvriendelijk ook.
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Een high tea gedaan met mn vriendin bij diggels en dit is ons zeer goed bevallen,wij doen dit altijd 2x per jaar en steeds ergers anders. Het eten was ruim voldoende en alles smaakte echt super lekker,wij gingen weg met een goed gevulde buik. De service was ook netjes en goed,zeker een aanrader om een hier een keer een high tea te nemen
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening en een mooi tuin terras waar je heerlijk in de zomer kan borrelen / eten
G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Goed eten, alleen moesten we wel erg lang wachten op het eten... 18.30 gereserveerd en om 20.00 het hoofdgerecht gekregen. Gelukkig was het eten erg lekker...
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Met 6 personen geweest. De keuze van voorgerechten vielen op carpaccio en uiensoep. De carpaccio waren heerlijk maar de uiensoep was verrijkt met komijn en dat viel minder in de smaak. Als de komijn was vermeld op de kaart was vermoedelijk andere keuze gemaakt. De diverse hoofdgerechten waren heerlijk net zoals de desserts. Voor herhaling vatbaar.
J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima eten en goede bediening. We werden bijzonder aardig ontvangen. De prijs is iets aan de hoge kant maar dat weerhoud ons niet om nog eens te gaan.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuk toegankelijk restaurant met kwalitatief goed eten.
Jammer dat er waarschijnlijk mede door het rumoer niet goed geluisterd werd welke gerechten wij wilden, dat ging tot drie keer toe mis.
Desondanks wel een restaurant waar we nog eens naar toe zullen gaan
boutje1981 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
erg rumoerig moesten stem verheffen om elkaar te verstaan. wat gedronken en niet meer blijven eten omdat het niet gezellig samen uit eten was omdst we elkaar niet eens konden verstaan.
dushi1208 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldig gegeten. Hele goede vriendelijke bediening. Vooral de manager Henry is zeer gastvrij! Eten op hoog niveau en perfect geportioneerd. Grote keus aan wijnen. Zeer tevreden!