Diggels eetcafe in het oude postkantoor

West-Voorstraat 23 3262 JP Oud-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Diggels eetcafe in het oude postkantoor

Maandag 11:00 - 00:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Hier gisteravond gegeten met 6 man. De spareribs waren koud maar dat werd gelijk opgelost. De friet was wel erg doorbakken. Heerlijk was het ' apart knorretje', de bavette, mixer Grill vlees en vis. Een heerlijk bijzonder dessert was ' onze in a million' een echte aanrader. heerlijke koel van bastonje/karamel/aardbei en witte chocolade met frambozen sorbetijs en slagroom. Al met al een heerlijke avond gehad met prima eten en bediening!
Janvansteenis .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteren met mijn vrouw in de tuin van Diggels gegeten
Voorafjes: twee (mini) loempiaatjes gevuld met gamba's en groentetjes (een aanrader! ) en een Hollandse, goedgevulde garnalencocktail. Deze voorgerechten lieten wij vergezellen van een lekker koel glas Spaanse witte wijn.
Hoofdgerecht: Gegrilde tonijn moot met gewokte groenten. Schaaltje patat en extra een bakje salade en rozeval aardappeltjes. Prima hoofdgerecht, voldeed aan de verwachtingen.
Nagerecht: Coupe Romanof. (Voor de grote eter)
Koffie met likeur en kletskoppen na.
Goede bediening, vrijwel alle wijnen zijn per glas te bestellen. Komen zeker nog terug.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
waar zal ik beginnen: ontvangst: allerhartelijkst!. Er werd vrij snel gevraagd of we wat wilden drinken, menukaart werd overhandigd. Manlief is dol op spareribs, dus die zocht niet verder, maar ik wil tegenwoordig niet te veel hoeven te kauwen, dus zoeken naar: Tomatensoep als voorafje en steack tartare als hoofdgerecht. Zo ontzettend lekker! Het bestond uit: fijngehakte beef, met uitjes, piccalilly, pittige mayo en kappertjes. We hebben toch maar een toetje genomen: Manlief ging voor de: nog koffie???? en ik voor koffie met tia Maria. Dit was ook weer genieten.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Diggels. Mijn vrouw had een maaltijdsalade vlees en ik een maaltijdsalade vis. Het smaakte meer dan voortreffelijk. De patat die er bij hoorde was knapperig en heerlijk van smaak. Het was eigenlijk meer dan we op konden, maar we zijn dan ook geen echt grote eters. De prijs/kwaliteit is uitstekend. Een absolute aanrader!
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Tja, ik weet het nu zeker, ik ben een grote eter. Als grote eter denk ik dat je hier dan ook te weinig krijgt. Een karig voorgerecht ( Carpaccio zonder garnituur en geen brood), een lekker stuk getrancheerde Clare Valley Black Angus Bavet, maar zonder garnituur en echt een handje vol frites voor 2 personen. Dus al met al een karig geheel voor een pittige prijs. De bediening en accommodatie was prima.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een prachtig terras waar je heerlijk zou kunnen genieten.
We hadden met z'n drieën een oude mannen uitje en gingen er
goed voor zitten.
De boeren uiensoep was best goed te genieten.
De hoofdgerechten 2 x surf en turf en 1 x vreemde eend was een beetje
smakeloos.
De frites waren van een abominabele kwaliteit - donker en hard van binnen
en bestond vrijwel uitsluitend uit zeer kleine partjes.
Deze ging linea recta terug naar de keuken.
Het volgende portie zag er beter uit (lichter) maar was ook hard van binnen.
De dame van de bediening was attent en de leerling jongeman vertelde
dat de keuken aangaf dat de frites 2 x gebakken moest worden.
Ja dat is bekend maar de frites zag er uit of deze wel 4x gebakken was.
We hebben hier eerder geluncht en dat is ons beter bevallen.
Dus wat het diner aangaat wat ons betreft geen aanrader en te hoog
gegrepen voor deze keuken brigade.
Maar het terras is geweldig.
Joost-89 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gegeten op het terras van Diggels. De setting is goed en de bediening attent. Helaas moesten we een uur wachten op het hoofdgerecht, toen was de bediening ineens minder aanwezig. Daarnaast waren 3 van de 4 hoofdgerechten lauw. Er gingen 3 drankjes van de rekening, maar al met al oogde het niet zeer professioneel.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vanmiddag genoten van een heerlijke high tea. Gewonnen met een FB aktie, dus extra leuk. We werden hartelijk verwelkomd en zijn ontzettend verwend met koude en warme gerechtjes en natuurlijk heel veel soorten thee. Omdat ik niet zo'n thee leut ben, mocht ik ook wat anders bestellen. Super service. Heel erg gezellig en lekker. Zeker een aanrader!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Was eigenlijk vol vanavond, kregen nog net een tafeltje voor maximaal 1 uur. Géén spijt van gekregen, de surf en turf besteld en dit is veruit de lekkerste tot nu. Gamba's waren perfect en de ossehaaspuntjes zijn nóg lekkerder. Aanradertje
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zomaar binnen gevallen met een vriendin, oude bekende locatie van jaren terug. Wellicht zat er toe een andere eigenaar. Leuke kaart. Dachten eerst voor een tapas hap te gaan, maar dat was gezien wat er stond te veel "frituur". Jammer, echte Spaanse tapas zou geweldig zijn. Maar mocht de pret niet drukken, lekker glas wijn en een stoofschaaltje met nancho's, kip en kaas. Heerlijk, ik at mijn vingers er bij op! Ondanks dat het een gezellige ruimte is, het oude postkantoor ingericht als restaurant, geef ik een 3 voor het toilet. Wat een onhygiënische ruimte zeg. Daar mag zeker wat gerenoveerd worden. Ga ik er nog een keer eten, ja hoor maar ik sla dan wel het toilet bezoek over. Bediening was goed.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Geweldig leuke plek om te borrelen / eten. Sfeervol en op deze maandagavond gewoon vol! Vriendelijke bediening, uitgebreide kaart.
Lekker warm brood met tapenade, knoflooksmeersel en kruidenboter. Ik had vooraf coquilles, gegratineerd. Maar zodanig dat de smaak van de coquilles helemaal overeind bleef, heerlijk. Toen twee stukken gebakken tonijn. Rood van binnen! Met ravioli en kreeftensaus. Heel lekker.
Carpaccio vooraf en stoofpotje als hoofd viel ook zeer in de smaak.
Prima! We bestelden een grote fles water, met bubbels. Een halve liter bleek dat te zijn. Daar stond 4.75 euro voor op de rekening. Dat vind ik heel erg duur, en heb dat tegen de bediening gezegd. Minpunt!
Volgende keer vraag ik een karaf kraanwater. Daar wil ik best een euro voor betalen voor een goed doel.
Kokkiethuis .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Even naar de markt en omdat het geen aangenaam weer was, lekker binnen zitten bij Diggels. En een hapje eten natuurlijk. Gezellige ambiance, en hoewel het niet druk was toch een fijn gevoel. Heerlijk gegeten en een attente bediening. Over duurzaam gesproken: ons (tussen)toetje met aardbeien en slagroom was het toppunt van duurzaamheid! Hier komen we graag weer eens terug.
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gisteravond hier weer eens gaan eten. Partner en ik hadden allebei als voorgerecht Sashimi tonijn en zalm met een Japanse komkommersalade, mierikswortel en sojasaus welke overheerlijk was. Als hoofdgerecht had mijn partner gekozen voor Getrancheerde Clare Valley Black Angus Bavet steak met kastanje champignons en kaantjesboter met spekjes en ikzelf voor de vis mix van scholfilet, zalm, zeebaars en een gamba met een kreeftensaus. Als nagerecht had mijn partner de miljonairscake, bestaande uit een bodem van kruimel Bastogne,karamel, chocolade, Amaretto-ijs en slagroom en ikzelf Wentelteefje van Fries suikerbrood
met kaneel-ijs, karamelsaus en slagroom.

Alle gerechten waren heerlijk en werden heel leuk gepresenteerd op houten planken, pannetjes of gewoon een bord, maar complimenten voor de kok die er ware kunstwerkjes van maakte.

Het enige minpuntje is dat zowel de kreeftensaus als de karamelsaus vergeten waren bij het gerecht te doen, maar na dit aangegeven te hebben werd het apart gebracht.

Bediening vriendelijk en attent.

Wij komen hier vaker, maar merken dat het eten qua kwaliteit en presentatie er absoluut op vooruit is gegaan. Gaan zeker snel weer een keertje terug.

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Met het bootje in Oud-Beyerland, maar weer gezellig naar Diggels, vorige keer daar heel byzonder gegeten. Nu was het wederom bomvol, bediening had het razenddruk. Bordjes van het voorgerecht werden al uitgehaald, terwijl mijn man nog aan zijn uiensoepje zat. Bruschetta met 3 soorten rauwe ham was smakelijk, broodjes echter wel al knetterhard. Daarna beiden een varkenshaassateetje. Vlees was prima, de satésaus was echter een beetje flauw. Al met al een gezellig etentje, weet niet zeker of we daar volgende keer weer aanschuiven.
Barend B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gisteravond samen met mijn vrouw gegeten bij eetcafé Diggels in Oud-Beijerland. Beiden kozen we voor het aantrekkelijk beschreven menu van de maand. Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als het nagerecht waren grote klasse. Toen ik naar de achtergrond van de kok informeerde, bleek het een nog jonge kok te zijn, die het menu zelf had mogen samenstellen.
Wij hebben er beiden van genoten, hopelijk is het in september net zo goed. De bediening was overigens ook prima, bijzonder vriendelijk en alert.
Menu van de maand augustus, een echte aanrader.
TTgek .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Op vrijdagavond hier een hapje gegeten. De bediening was rommelig, steeds een ander persoon aan de tafel. De meesten straalden weinig enthousiasme uit. Langer gewacht dan gegeten. Uiensoep leek vermengd met een restje tomatensoep, op zich een aardig soepje maar zeker geen uiensoep. Voor en hoofdgerecht werd gelijktijdig aan tafel gebracht. Men had waarschijnlijk bedacht dat de "pfannkuche de luxe" ook een voorgerecht was. Hun oplossing zullen we de soep dan maar weer meenemen.... (?) Nee natuurlijk niet; de soep was het voorgerecht! Ruim drie kwartier (!) na de soep werd het hoofdgerecht geserveerd. De pekingeend van mijn tafelgenoot was prima maar het schaaltje patat werd pas 10 minuten na het opdienen gebracht. De "pfannkuche de luxe" had waarschijnlijk al die tijd in een warmhoudkast gestaan, zo niet dan was ie gewoon zeer middelmatig. Denk dat ie kant en klaar gekocht wordt en vervolgens een beetje wordt aangekleed in de keuken. Samengevat. Ik kom hier niet terug, zeer onder de maat met absurde prijzen. Prijs kwaliteit verhouding klopt echt niet. Uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen om af te rekenen. Vijf (!) man stond een beetje te kletsen achte de bar en na enige tijd had één van hen door dat we daar stonden om te betalen. Tip: ga eens op zoek goed personee. Tussen de 650.000 werklozen zijn er zat. Maar als je slechts bereid bent om peanuts te betalen krijg je zoals hier monkeys.
Melle Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Niet meer dan doorsnee. Eenvoudige lunch ( tomatensoep, zalm met brood en hamburger) voor 2 personen duurde lang; soep kwam snel, burger en zalm met brood duurde > 30 min.
De hamburger werd geserveerd op een moeras van salsa saus en zonder de beloofde smokey bbq saus, navraag leerde dat ik wel de juiste burger had. De salsa saus stond op de kaart vermeld als gemarineerde tomaatjes, en de smokey bbq saus was men vergeten. Gemarineerde tomaatjes no way, salsa saus leek uit een potje te komen dat verkrijgbaar is bij AH, de smokey BBQ saus werd nageleverd en kwam op tafel toen ik nog 1 stukje burger over had.

Smaken waren voor eetcafe niveau OK, maar gebrek aan passie was wel merkbaar.

Alles stond op de rekening zoals besteld, met zo'n hamburger misser had men hier wat coulance kunnen tonen.

OKish, meer niet.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Vroeger een goed plek. Voor het decor en de entourage gaat dat nog steeds op-
Eten is ook nog steeds wat je mag verwachten. We hebben hier met 4 mensen geluncht.
De wijnen voldoen ook. Al had de Rose welke van Torres zou zijn een totaal andere smaak dan welke we gewend zijn. Wellicht de andere rose gehad?
Bediening deed erg druk en klaagde er ook nog over dat ze zowel in de tuin als in de zaak zelf moesten bedienen. Mij lijkt dat circa 30 gasten met drie man bediening te doen moet zijn.
Door de ervaren drukte bij de bediening moesten wij overal achteraan gaan en duurde een eenvoudige lunch meer dan twee uur
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Dit eetcafé is een grote eenvoudig ingerichte ruimte met robuuste tafels en goed zittende stoelen, waar de geopende dikke kluisdeur toegang biedt naar de garderobe.
Op de tafels papieren placemats, waarop het menu is afgedrukt en een goed servet en steakbestek.
Door de grote variatie in verschillende gerechten, van Japanse sashimi, verschillende soorten steaks, surf en turf, Zuid-Amerikaans, Italiaans en met op de borden langs de wand nog keuze uit verschillende aspergegerechten, verwachte ik niet de prima kwaliteit en smakelijke gerechten die werden opgediend. Het brood wat besteld kan worden zijn een stapel sneden heerlijk bruinbrood met daarin een goed mes gestoken en enkele heerlijke zelfgemaakte smeerseltjes. Keuze uit diverse goede wijnen per glas.
Hoewel we een aantal leden van de bediening aan tafel hebben gekregen, werd door allen heel adequaat, prettig en professioneel opgetreden.
Het restaurant zat vrij vol, maar we hoefden niet te lang op het eten te wachten.
Bij het dessert kon onze groep geen keuze maken tussen de aan tafel bereide crêpe Suzette en een grand dessert wat beide voor minimaal 2 personen besteld kan worden. Geen probleem, er werd voor de groep een combinatie gemaakt van beide en ondanks de drukte werd een heerlijk dessert gepresenteerd.
Mijn eerste indruk van deze gelegenheid heb ik met genoegen aangepast. Prima tent!!
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Met z'n tweeën geluncht. Bij binnenkomst zaten we net of een serveerster vraagt op harde toon: "Wat drinken?". We schrokken van het geluid en de vraag. De bediening bleef weg en zodoende waren we genoodzaakt om naar hen toe te lopen en de lunch te bestellen. Die lunch was overigens gewoon goed. Waarom is het personeel in de horeca dikwijls zo ongeïnteresseerd en zo ongemotiveerd. Zij zijn er voor ons, wij niet voor hen.