Speciale deals

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Diga

Restaurant Diga is een nieuw Italiaans Shared dining concept in Haarlem. Je kunt genieten van verschillende anti-pasti, verse pasta’s, Italiaanse vlees en vis- specialiteiten en de beste wijnen uit alle streken in Italië. Je kunt ook kiezen voor 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu van Chef inclusief bijpassende wijnen. Diga is een modern restaurant dat werkt met veel duurzame en bewuste producten. En zijn op alle dagen in de week geopend voor lunch, diner of gewoon voor een borrel.

Meer informatie over restaurant Diga

Donderdag: 12.00 - 01.00 uur
Vrijdag: 12.00 - 02.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 02.00 uur
Zondag: 12.00 - 01.00 uur
De keuken is elke dag tot 22:00 uur open.

Jouw recensie over het restaurant Diga

Pim B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
verrassend goed !
Maikel F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
heerlijk gegeten! geen standaard gerechtjes, maar verrassende borden. Omdat het stampvol zat bij ons, duurde het even voordat we het volgende gerecht kregen..maar was voor ons geen probleem.
Anne-Lotte M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Suuuper lekker!! Echt een aanraderrr
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Weer bij Diga gegeten. Voor de 3e keer en het blijft genieten. Probeer als voorgerecht de anti pasti voor 2 personen eens, dat is samen smullen. Mooie wijnkaart!
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Hele fijne zaak!! Zeker nog een keer naar toe
Tasja R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat je op je bord krijgt en wat je ervoor moet betalen vind ik niet oké. Wij waren er eerder geweest en toen waren wij zeer tevreden, maar nu zeer teleurstellend. Hadden voor onze kids bordje pasta besteld, deze was heel simpel en een klein portie, (zelfs hun zeiden, huh, zo weinig?) maar moesten er wel de normale prijs voor betalen. Als ik er weer naar toe zou gaan zou ik alleen gaan met de 20% korting via IENS, maar dit was nu niet mogelijk. Jammer, het was een teleurstelling op Moederdag. De mannen en kids zijn daarna nog naar de Mac Donalds gegaan......
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten bij Diga. De borden zijn prachtig opgemaakt. Aan de gerechten zelf miste ik echter nét die extra smaak, de smaken waren goed maar redelijk veilig. Als hoofdgerecht eendenborstfilet besteld , goed bereid maar behoorlijk zout waardoor andere smaken niet goed tot hun recht kwamen. Bediening was redelijk , ook wat aan de langzame kant maar dit kwam misschien omdat het personeel instructies kreeg over de nieuwe kaart
Ieke N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Mooi restaurant, heerlijk eten en super gezellige tafelmaatjes.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
mwaa...Niet ons restaurant .Te weinig voor de te veel geld. Bijzonder ook dat ee 3 stukjes stokbrood met olijf olie kregen met zn tweetjes
Heeft u ook op de rekening gezien dat u van ons het brood gratis krijgt? En als gasten vragen voor een extra stukje boord rekenen we daar ook niks voor.

Met vriendelijke groeten Team Diga
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Prima gerechten. Smaakvol uitstekende keuken voor een aangename prijs
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk eten en erg vriendelijk personeel!! Het hele menu is wat veel, maar dat is een goede reden om nog eens terug te komen
Hella P.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Eten was erg lekker en bediening heel vriendelijk. Het duurde wel lang eer de gerechten kwamen, terwijl het niet overdreven druk was.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk eten en goede bediening!
annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Verassingmenu gegeten; smaakvol, mooi bord en lekkere wijn erbij! Vriendelijke bediening!
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het lijkt natuurlijk een onwaarschijnlijke score maar wat een mooie zaak zeg.
Alles wordt erg goed geregeld. Het eten is fantastisch en mooi opgediend.
Als er al een minpunt bedacht kan worden dan is dat er vanachter de pas ook wel even vriendelijk en uitnodigend begroet mag worden.
Dank!
Mirella A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat een sfeervol restaurant is dit. Bediening is zeer attent en het eten was zalig. Ligt boven de gemiddelde prijs maar is het zeker waard.
Jeff V.
Ik heb nog nooit zo'n lekkere Risotto gegeten. Toppertje
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Diga krijgt met haar personeel van mij een dikke 10. Het eten is uitstekend en het personeel is professioneel, aardig en goed zoals iedereen dat zou willen
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Exact een jaar na mijn eerste bezoek aan Diga. Er is, op de kaart na, niks veranderd. En dat is ook niet nodig. Want het eten & de wijn zijn uitstekend, en de service is ook zeer goed. De keuken is open waardoor je, afhankelijk van waar je zit, goed kan meekijken.
Al met al een fijn restaurant voor verschillende gelegenheden!
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Bijzonder lekker gegeten in een mooi ingerichte zaak. De bediening was vanavond (vooraf keurig aangegeven) onderbemand waardoor we wat langer moesten wachten.