Diga

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Diga

Voel je goed in het nieuwe en vernieuwende interieur. De materialen, het licht, de kleuren maken het onderscheid! Ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diga

• : Parkeergarage de Appelaar

Dagelijks 12.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Diga

Steffen G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heel mooi opgemaakte en smakelijke gerechten. Originele kaart met voldoende keuzemogelijkheden. Goede wijnen.
Van het verrassingsmenu vond ik de tamme eend niet heel mals.
Leuke, informele maar correcte bediening.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben een echte experience gehad bij Diga. We hebben voor het Chef's menu gekozen i.c.m. het wijnarangement. Vakkennis van het personeel en persoonlijke aandacht hebben voor een hele bijzondere avond gezorgd.

Groot compliment! Wij komen zeer zeker terug bij Diga!
Mei Li S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bij binnenkomst vonden wij het al erg lawaaiig. Zeker voor iemand met een hoortoestel was het lastig om het gesprek te kunnen volgen. De akoestiek zou verbeterd kunnen worden. Wij zijn uiteindelijk sneller weggegaan dan gepland omdat het lawaainiveau erg vermoeiend was.
Verder vonden wij de tafels erg dicht op elkaar staan, wat onze bewegingsvrijheid best wel beperkte.
Het eten was goed en ook de bediening was prima.
Albert J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hadden een reservering voor 20.00 uur maar was geen tafeltje vrij! Ook was er geen gelegenheid om even ergens anders te zitten ( zitje of aan de bar) Uiteindelijk bijna een half uur moeten staan voordat we konden zitten
Kregen voor het ongemak niet iets aangeboden van het huis.....
Inrichting mooi en het eten goed wat natuurlijk het belangrijkste is
Rekening klopte niet want niet alle bestellingen waren goed doorgekomen ( briefje kwijt...)
Al met al toch een gezellige avond gehad maar reserveringssysteem moet echt beter want zag andere mensen ook lang wachten op hun tafeltje
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Antipasto was erg lekker. De pasta daarna ook maar minder verrassend. Bediening super, locatie ook. Kortom, een fijne avond uit.
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs! Zeker van plan hier vaker te komen. Uitstekende service en een prachtig restaurant! Echte aanrader :)
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De eerste keer bij Diga gegeten, ik had er wel al eens een drankje gedaan.
Diga is zo'n mooie zaak, overal waar je kijkt zie je verrassende elementen. De inrichting is prachtig en zo goed afgestemd. En ondanks de enorme ruimte, is het gezellig en warm. Samen met mijn vriendin hebben we gekozen voor 3 gangen. Ik kan je vertellen dat ik nog niet eerder zo lekker Italiaans gegeten heb. Alles is zo verfijnd en met liefde bereid, dat zie je terug op je bord en dat proef je.
Daarnaast was de bediening professioneel en vriendelijk. Veel kennis van zaken, de huiswijnen laten ze lekker proeven als je twijfelt.
Ik heb een allergie en ook daar gingen ze heel serieus mee om. Ze zijn echt gastvrij en je voelt je welkom.
Kortom wij komen zeker terug! Het was een heerlijke avond uit. Ga zo door Diga ????
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Geweldig jubileum feestje gevierd, serre was mooi ingericht en eten en drinken was van uitstekend Nivo.
PjenHa V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
We werden goed ontvangen en kozen een tafeltje aan het raam. De bediening stelde een 3 of 4 gangenmenu voor : we gingen voor de 3 gangen met wijnarrangement. Het aperitief werd snel gebracht, gevolgd door het voorgerecht (tonijn). Hierbij werd het gerecht uitstekend uitgelegd. Daarna volgde het hoofdgerecht (eendenborst) en desert, eveneens met goede uitleg. De wijnen smaakten er ook uitstekend bij. We hebben overheerlijk gegeten, de porties waren precies goed. De bediening was ook uitstekend. Wel was het enigszins gehorig, de muziek met de zware bassen kon wel iets zachter, het heeft de gezelligheid nauwelijks beïnvloed.
Ietje R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte gerechten en fantastische bediening!!!
Een aanrader voor fijnproevers met oog voor opmaak!
mariannejordens .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heel gezellig en goede bediening..super !! Ook met onze groep van 8 alles mooi tegelijk opgediend..veel attentie !!
Zoals de wijn inschenken..was erg goed.
Jolette D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en er heerste een prettige sfeer
Er werd goed rekening gehouden met dieetwensen
Echt een aanrader
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Echt top gegeten! Wachttijd tussen de gangen iets te lang.
Kennis van de gerechten en de wijn was goed.
De etiketten van het serveren van de wijn echter minder. Tijdens het wijn arrangement geen nieuwe glazen, wel tijdens de overgang van wit naar rood. Eerst het glas van mijn vrouw vol en mij daarna laten proeven.???? Maar de dames van de bediening waren schatjes, dus laat lastig kritiek hebben.
Het eten was geweldig! Goed warm indien nodig. Perfect in balans! Heerlijk.
Al met al zeker nog eens de moeite waard!
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is een mooi ingerichte ruimte! Maar de "stank" van de bakplaat is niet te doen. Een betere afzuigkap zou prettig zijn.
De bediening is erg aardig en hebben verstand van het menu en de wijnen.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De rook van de barbecue was erg storend.
Vmoraal .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gister gegeten in Diga in Haarlem. Wij hebben heerlijk gegeten in een prachtige ambiance met goede service. Een aanrader dus.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Diga! Niet de standaard pasta maar diverse keus uit Italiaanse gerechten. Vooraf meerdere gerechtjes samen gedeeld en daarna genoten van een primi en een secondi. Super lekkere smaken en snelle bediening. Ook de koffie was Italiaans goed ;) Aanrader!
Michelle O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Lekker gegeten, lekkere wijn, leuke inrichting. Zeer blij dat we de tafels bij de entree niet toegewezen kregen, dat ziet er meer uit als wachtruimte. Kleding stonk wel heel erg bij thuiskomst, dus afzuiging in de keuken kan wellicht beter. Verder top!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima eten, sfeervol, geode bediening. Kortom, heerlijke avond gehad.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was echt heerlijk! We hadden de 3-course chef's special en geen enkele aan- of opmerking. In tijden niet zo lekker gegeten. Ook de wijnen waren onwijs lekker. Fles besteld van de Soave. De service was ook super. Goed uitgelegd wat er op ons bord lag en vragen konden beantwoord worden. Het is geen goedkoop restaurant maar zeker een goede prijs voor de kwaliteit van de gerechten die je voorgeschoteld krijgt. Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest.