Speciale deals

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Diga

Restaurant Diga is een nieuw Italiaans Shared dining concept in Haarlem. Je kunt genieten van verschillende anti-pasti, verse pasta’s, Italiaanse vlees en vis- specialiteiten en de beste wijnen uit alle streken in Italië. Je kunt ook kiezen voor 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu van Chef inclusief bijpassende wijnen. Diga is een modern restaurant dat werkt met veel duurzame en bewuste producten. En zijn op alle dagen in de week geopend voor lunch, diner of gewoon voor een borrel.

Meer informatie over restaurant Diga

Donderdag: 12.00 - 01.00 uur
Vrijdag: 12.00 - 02.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 02.00 uur
Zondag: 12.00 - 01.00 uur
De keuken is elke dag tot 22:00 uur open.

Jouw recensie over het restaurant Diga

M. D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
super gegeten, we hadden het verrassingsmenu en dat was echt heel goed. leuke en vlotte bediening, geen probleem om wijnen te proeven voordat je ze bestelt.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was ????????
Leila B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hadden bij het de antipasti gevraagd om deels vegetarisch (wel vis) en er was een zwangere in het gezelschap. Eenmaal uitgeserveerd waren er alleen maar visgerechten, geen enkele vlees of groente. En voor de zwangere vriendin was eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden. Toen we daar wat van zeiden en vroegen of er misschien iets voor haar apart gemaakt kon worden kwam de (later bleek) eigenaar die aangaf dat sommige zwangere wel rauwe vis eten. Waarop mijn zwangere vriendin aangaf dat liever niet te willen. Hij rolde nog net niet met zijn ogen. Jammer dus.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Aardige bediening
Janek K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Prima sfeer en heerlijk gegeten!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed menu,hoofdgerecht van mindere kwaliteit (lamsrack was zenig en bijna rauw),maar goed en snel opgelost door nieuwe uitgave.Andere gerechten heerlijk en verrassend.
Zeer vriendelijke en goede bediening.
H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Eén klein puntje: kussentjes voor de dames op de houten bank zou fijn zijn!
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijke gerechten op het terras! Verrassende maar heerlijke combinaties. Leuke amuse van het huis en zeer vriendelijke bediening
TINEKE H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Prachtig restaurant met een gezellig terras aan de straat. Eten en de wijn is top en met veel liefde gemaakt. We hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten.
Marjolein Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Ik eet glutenvrij en hier werd goed rekening mee gehouden. Het personeel is erg vriendelijk, maar het mag ietsje vlotter. Het restaurant zat niet vol dus daar lag het niet aan. Wij zaten buiten op het terras en de tafels stonden erg dicht op elkaar waardoor het krap zat. Ook zaten aan de tafel naast ons 8 mensen te eten waardoor wij elkaar (3 mensen) elkaar af en toe slecht konden verstaan. Al met al moet ik zeggen dat ik sinds lange tijd niet zo heerlijk uit eten ben geweest!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
heerlijk kleine gerechtjes gegeten.
Strovrouw S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Een gezellig etentje met vriendin op het terras genoten. Eten was van goede kwaliteit en best apart.
Marry V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hadden het 3 gangen menu. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden met pure smaken. Hoeveelheid hoofdgerecht had wat meer gekund.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Best prijzig, pittige bedragen voor kleine hoeveelheden eten
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Zoals de vorige keren weer super genoten van het eten de sfeer en de hartelijke bediening
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijke avond gehad in dit mooie restaurant. Bediening top, wijn top en eten heerlijk. Alleen het hoofdgerecht in dit 5 gangen menu viel wat tegen doordat het vlees iets doorgeslagen was maar voor de rest was het heerlijk. Sommige gerechten zijn niet heel erg Italiaans maar meer een soort Frans Italiaanse fusion. Borden zijn prachtig opgemaakt. Aanrader!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mooi en sfeervol ingericht. Vriendelijke en correcte bediening. Het voorgerecht met verschillende gerechtjes is een aanrader, hoef je ook niet te kiezen :), ik had de kabeljauw als hoofdgerecht, erg lekker. En als toetje banaan met honingijs mmm, krijg nu al weer trek!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ondanks een vol restaurant gastvrij ontvangen en plezierig bejegend aan tafel. Wij aten a la carte. De anitpasto misto was verrassend en zeer smaakvol. Een royale portie! Ieder van ons had een ander hoofdgerecht die gelijk werden geserveerd. Prima van smaak en textuur. Verrassende combinaties. Een aanrader.
Feico V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten met uitstekende bediening.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is erg lekker en wordt prachtig gepresenteerd. De porties zijn wel aan de kleine kant.
Wij zaten buiten en werden door de bediening vaak over het hoofd gezien.