Foto's van gerechten

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Diga

Restaurant Diga is een nieuw Italiaans Shared dining concept in Haarlem. Je kunt genieten van verschillende anti-pasti, verse pasta’s, Italiaanse vlees en vis- specialiteiten en de beste wijnen uit alle streken in Italië. Je kunt ook kiezen voor 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu van Chef inclusief bijpassende wijnen. Diga is een modern restaurant dat werkt met veel duurzame en bewuste producten. En zijn op alle dagen in de week geopend voor lunch, diner of gewoon voor een borrel.

Meer informatie over restaurant Diga

Donderdag: 12.00 - 01.00 uur
Vrijdag: 12.00 - 02.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 02.00 uur
Zondag: 12.00 - 01.00 uur
De keuken is elke dag tot 22:00 uur open.

Jouw recensie over het restaurant Diga

Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Super gezellige sfeer, heerlijk drie gangen verrassingsmenu gegeten met een lekkere Pinot Grigio Ramato. Dit was de twee keer in korte tijd bij dit restaurant en zeker niet de laatste!!
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Verrassend lekker gegeten creatieve gerechten ...zalige wijn ...gezellige sfeer...leuk en vriendelijk personeel...kortom helemaa goed...een aanrader...prijs kwaliteit is meer dan in orde...
Melinda D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Het duurde wel heel erg lang tussen de gerechten door. De ober maakte een aantal fouten en kwam hier niet meer op terug. Hierna hebben wij deze ober ook niet meer aan tafel gehad. Dit was wel wat vreemd. Fijn gezeten maar na 4 uur zit ook de goed zittende stoel niet meer comfortabel.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk, vriendelijk, fantastisch eten!
Milja H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Mooie locatie, prachtig opgediende gerechten met uitleg en ook nog korting door te reserveren via Iens.
De tafel van Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een goede gelegenheid voor 'n gezellig en vooral heerlijk diner. 'n Gevarieerd menu, elk gerecht was 'n plezier voor zowel het oog als de maag. Iedereen was reuze tevreden. Een groot compliment aan de keuken.
Jammer dat de service wat achter bleef. Bij binnenkomst goede ontvangst, maar nadat de drankjes besteld waren, verslapte de aandacht voor onze tafel snel. Men kwam zelden of niet langs onze tafel, tussendoor. De jongste serveerster was vriendelijk en geïnteresseerd, de andere dame, duidelijk minder.
Joan P.
Het eten was uitstekend. Een verrassend soort Italiaans eten.
De bediening was helaas traag.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Super lekker en verassend eten. Het (verassings)menu van de chef (3, 4 of 5 gangen) is echt een aanrader. Goede Italiaanse wijnen. Enige punt van aandacht is dat de porties iets kleiner zouden mogen, zeker als het aantal gangen toeneemt.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Héérlijk gegeten
5 gangen verassing menu .
Mooie smaken,verrassend , voor herhaling vatbaar.
Wel roemoerig, zouden wat meer aan de accoustiek kunnen doen.
Goede bediening, zeer vriendelijk.
Wij komen terug !
Marjorie M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wat een super leuke tent, heerlijke lunch gehad, de frisse tartaar en romige zeevruchten risotto zagen er niet alleen prachtig uit maar waren beide ook echt heerlijk! Bediening is vlot, kundig en vriendelijk. De inrichting is ontzettend warm, gezellig en trendy. De prijzen zijn ook goed tov de kwaliteit, toptent! Ik kom snel weer terug.
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten en we zijn geholpen door zeer aardig personeel. Ze gaven op een leuke manier uitleg over decwijn die bij de gerechten passen.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk eten en fijne bediening.
Ellytenhoeve T.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke bediening.
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Ik had een tafel aan het raam gevraagd, alles was vol. Menukaart erg weinig keuze, had mijn kinderen mee, die zagen niets lekkers op de kaart. Toch een behoorlijke rekening na 20 procent korting. Nee daar ga ik echt nooit meer eten!!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Goed en nog redelijk betaalbaar
Han V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Prima eten en lekkere wijnen, met goede tussenpozen geserveerd door heel erg leuke bediening. Lekker veel ruimte tussen de tafels. Goed ingericht door de verschillende ruimtes van het restaurant. Daardoor is het gezellig en niet massaal terwijl het toch een grote mooie zaak is. Diga is fijn!
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen , super geholpen door het meisje met kort krullend haar, heel erg vriendelijk en veel verstand van zaken, komen zeker terug.
De tafel van Leo V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer goede kwaliteit van het eten. Portie omvang vraagt in mijn ogen wat verbetering dan wel dmv passende bijlage als geen tussengerecht wordt genoten. Frisse en vriendelijke ontvangst. Omgeving dempte de geluiden van het publiek wat weinig. Wij hebben genoten!
Gerard V.
Gezellig verpozen !!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De oesters met daarna kalfstartaar en het vleeswarenplankje waren al een subliem begin. Om ook nog een dessert te kunnen nemen hadden wij gekozen voor twee tussen gerechten. Top porties en heerlijk. De deserts waren een heerlijke afsluiting van een gezellige avond met top service bij Diga.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Ik ben hier nu meerdere keren geweest en Diga stelt mij nooit teleur. De bediening heeft kennis en is erg vriendelijk. Het eten is voor mij op dit moment het lekkerste en mijn favoriet in Haarlem.
PaulaFokkema .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben hier met een bon een borrelarrangement genomen. Het was allemaal heerlijk, nette bediening en mooie uitstraling