Diga

Damstraat 10 2011 HA Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Diga

Voel je goed in het nieuwe en vernieuwende interieur. De materialen, het licht, de kleuren maken het onderscheid! Ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Diga

• : Parkeergarage de Appelaar

Dagelijks 12.00 - 01.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Diga

Gusta B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk hele Dorade gegeten. Uitstekend ook de Zeeduivel. Echt een aanrader
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten goede prijs leuke vlotte bediening zeker een aanrader als je van lekker eten houd puur zoals het bedoelt is too
John J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, met 4 personen, prettige bediening. Het rumoer achterin het restaurant was uitermate dramatisch wat conversatie aan onze tafel nauwelijks mogelijk maakte. Onze buren, ook 4 mensen, hadden op tijd een tafel elders in het restaurant. Wij kregen nul op rekest toen wij vroegen op een minder luidruchtig plekje in het restaurant, alle tafels waren gereserveerd of bezet, helaas.
Gaan we er nog eens eten? Ik twijfel, en dat is jammer want het eten was prima en verrassend.
Gadi R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijk personeel, goede keuze en lekkere gerechten en gunstige prijs-kwalitet verhouding. Maar...
Door groot aanwezigheid aan de bar (and statafels) Is het erg rumoerig en de sfeer is meer als in een bar dan een restaurant, bovendien lijkt dat daardoor personeel minder zicht heeft op inkomende gasten.
Personeel is aardig en beleefd maar bediening mag wat persoonlijker en efficiënter zijn.
We kregen dranken menu en kregen pas de kans om die te bestellen samen met het eten.
We hebben ruim een uur gewacht tussen de gerechten en dat vonden we allemaal te lang.
Nagerecht hebben we niet besteld omdat we te lang moesten wachten totdat de bediening terug kwam om de bestelling te nemen.
Tenslotte, we hebben een prima en gezelige avond gehad maar vooral omdat de gezelschap heel leuk was.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Net als 2 weken geleden. Zeer tevreden.
Mare H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Geweldige lunch gehad. Gekozen voor chef’s choiche. Echt een aanrader! Heerlijke bijzondere gerechtjes! Het restaurant is mooi ruimtelijk en niet hutje mutje. Beetje chiquere uitstraling
l.ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Was erg goed. Een gerecht was minder maar daar kreeg ik iets anders voor terug. Hele goede service!
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten, alleen de bediening kan wat beter.
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, zeker de moeite waard
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Onwijs lekker gegeten. Om bij iedere gang de bijpassende wijn te nemen is een absolute aanrader! Wij gaan zeker nog een keer eten bij Diga.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gisteravond hier gegeten, pas laat gereserveerd (2 dagen geleden) toen was er alleen nog plek om half 6 of om half 9, goed teken. Dus wij zijn om half 6 gegaan, we werden goed ontvangen jassen aangenomen en mochten een tafeltje uitzoeken. Er zaten al wat mensen maar het was nog niet super druk, dat veranderde zeker naar mate de avond vorderde. We kregen meteen de kaart en de vraag of we wat wouden drinken. Mijn man houdt van Gin Tonic en vroeg dan ook of ze er 1 hadden, stond niet direct op de kaart, ze hadden die zeker maar konden hem ook verassen. Dat vindt mijn man altijd leuk, dus die heeft zich laten verassen en dat viel zeker niet tegen. Heerlijke Gin Tonic. Ook mijn cocktail met Amaretto was heerlijk. De kaart zag er goed uit, hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Hierbij bij aantal gangen ook de bijpassende wijn genomen. We hebben echt genoten. Vooral de 2e en 3e gang waren echt heerlijk! en de wijn erbij paste super en waren heerlijk. Het hoofdgerecht was hert met kalfsuccade , lekker maar helaas was ong de helft van mijn kalfsuccade uit zeen. Dit ook aangegeven en er werd meteen een nieuwe aangeboden, deze afgeslagen maar kregen uiteindelijk wel koffie/thee van het huis. Dus kan gebeuren en top opgelost. Het toetje was echt weer een genot. Al met al genoten! ook de service was super en er werd leuk over de wijnen verteld en hoe deze paste bij het eten. Volgende keer een keertje al carte eten. Na de Gin Sum Club die helaas dicht ging waren wij opzoek naar iets wat net zo aansprak, deze komt heel dicht in de buurt en wij komen zeker terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk geluncht.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten, bijzonder aardige bediening maar de akoestische is minder. Zeker een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Hele mooie zaak eten matig veel te zout.
Eelco K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten, fijne en attente bediening!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuk interieur moest even wennen aan de kleine ronde tafeltjes voor zijn 2-en. Maar het paste allemaal toch goed op tafel! Hammer dat de kaart veranderd was het knoflookbrood met courgette en de risottoballetjes vooraf en oa citroentaart met limoncello als dessert stonden er niet meer op. Het was nog de zomerkaart die op de site stond kregen we te horen. Verder goed gegeten met bijpassende wijn. Er werd diverse keren gevraagd of het wel smaakte...
olga D.
Heel lekker en origineel
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prima plek en goed eten. Een foutje in de bestelling heeft de kok goed opgelost. Karaf met kraanwater werd ongevraagd nog ene keer gevuld. Aandacht voor de gast.
Cora H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Ik begrijp niet dat er staat bij de reservering via Iens dat je 20 procent korting krijgt, maar het vervolgens toch niet krijgt! En we hebben a la carte gegeten.