Foto's van gerechten

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Diga

Restaurant Diga is een nieuw Italiaans Shared dining concept in Haarlem. Je kunt genieten van verschillende anti-pasti, verse pasta’s, Italiaanse vlees en vis- specialiteiten en de beste wijnen uit alle streken in Italië. Je kunt ook kiezen voor 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu van Chef inclusief bijpassende wijnen. Diga is een modern restaurant dat werkt met veel duurzame en bewuste producten. En zijn op alle dagen in de week geopend voor lunch, diner of gewoon voor een borrel.

Meer informatie over restaurant Diga

Donderdag: 12.00 - 01.00 uur
Vrijdag: 12.00 - 02.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 02.00 uur
Zondag: 12.00 - 01.00 uur
De keuken is elke dag tot 22:00 uur open.

Jouw recensie over het restaurant Diga

Bart P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Het 3 gangenmenu zijn mooie schilderijen op je bord met heerlijke smaken tegen zeer betaalbare prijs.
Ietje R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
mooi, lekker eten, prima bediening maar de wijn (per glas) erg duur
Gert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een fijn restaurant is dit. We werden heel vriendelijk ontvangen. De bediening is aanwezig, maar je ziet ze niet en ze staan precies op het juiste moment aan je tafel. Alles loopt op rolletjes. We hadden het verrassings menu drie gangen. Dat waren drie heerlijke en bijzondere gerechten. Je eet echt iets bijzonders en met liefde klaar gemaakt. De tijd tussen de gerechten was perfect. We hadden nog een uitdaging omdat een iemand veel later kwam. Geen enkel probleem en heel goed opgelost. De sfeer is leuk. Wel rumoerig maar niet te. Kortom hier gaan wij terugkomen!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Perfect en smakelijk eten
( 3gangen menu)
Jelena B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Hoge verwachtingen, helaas voldeed Diga daar niet. Bijzonder ongastvrij de hoekbank leeg te laten “omdat daar vanavond niet bediend wordt”. Daarnaast was de ober niet begripvol toen wij meldden dat een van ons niet helemaal lekker was en het bij een voorgerecht zou houden (beide voorgerechten waren overigens erg lekker). Ik heb nog een pasta genomen maar ook dat zou “te weinig” zijn. Hoe weten zij dat? Ik had er ruim voldoende aan.
Dewi B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Alles was top! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Lekkere wijnen bij het eten. Goed advies. Erg leuke avond gehad.
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Meerdere malen gegeten het afgelopen anderhalf jaar en we gaan altijd met een glimlach weg. Service is goed, kwaliteit van eten (zowel verrassingsmenu als à la carte). En uiteraard ook prima Italiaanse wijnen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Hadden 1 vegan en 1 chefs special 4 gangen. Het eten was echt heerlijk! Bijpassende wijnen maakte het af. (Vegans even bellen van te voren voor het lekkerste resultaat). Aanrader!
Nataly H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zondag 4 november bij Diga geluncht met vrienden. We hebben erg lekker gegeten (anti pasti, en voor de mannen een secundi (kalfs en hert), de vrouwen een primi (spaghetti vongole en cannelloni met vlees), Het was nog best druk, voor een zondagmiddag, en slechts 1 persoon in de bediening (de keuken hielp wel af en toe bij uit serveren van het eten). Berber, de serveerster, gastvrouw, moest het allemaal alleen doen. bestellingen opnemen, drankjes maken en serveren, maar ze bleef vrolijk, vriendelijk en maakte ook echt tijd voor ons. Dus, Berber, top. Dank je wel.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
De antipasti zijn geweldig. Vernieuwend, maar wel echt lekker.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wij hebben fantastisch gegeten bij Diga! De gerechten waten origineel en verfijnd. De wijnen werden geadviseerd door Lisa met veel kennis van zaken, erg leuk . We hebben genoten van deze avond en gaan zeker nog een keer!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
alleen na gerecht iets minder van kwaliteit (ananas)
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Hoge kwaliteit eten, prima bediening. Ik Mijn tafelgenoten hadden het koud in het restaurant en de lamoen gingen steeds hoog en laag wat wij niet als prettig hebben ervaren.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Bij binnenkomst hartelijk ontvangst. Het eten is smaakvol en mooi opgediend. Er is voldoende keus. Het eten smaakt meer dan goed.
Aandachtspunten:
Het broodje bij binnenkomst werd niet geserveerd, daar hebben wij om gevraagd.
Mijn vriendin heeft aangegeven i.v.m dieet geen paddenstoelen te mogen eten. Bij het bestellen nogmaals een verzoek ingediend om de paddenstoelen weg te laten. Het voorgerecht werd geserveerd met alsnog 4 soorten paddenstoelen.
20% kortingsactie werd niet vermeld. Op de bon was er geen 20% korting berekend, daar heb ik om moeten vragen.
Na de het bestellen was er weinig aandacht voor het bijvullen van de glazen of een korte check of alles nog naar wens was. Het contact krijgen met bedienend personeel ging niet vanzelfsprekend. Ik heb dat eerder anders meegemaakt. Ik kreeg de indruk dat er te weinig bedienend personeel beschikbaar was waardoor er minder tijd voor de gasten was.
Helma B.
Heerlijk 4 gangen diner gegeten en was super
Rose L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Mooie zaak! Open keuken en alles wordt zelf gemaakt. Tot aan het koekje bij de koffie. Heerlijk gegeten. Ster waardig! Verrassende gerechten. Oerbiet met een crème van geitenkaas met bietensorbet was subliem!
Maria R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gezellig gegeten in een super leuke tent. Personeel is zeer vriendelijk en de kok is een topper! Raad iedereen aan om
Daar te gaan genieten.
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Uitstekend restaurant met verrassende gerechten. Vlotte en vriendelijke bediening
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Mooie gerechtjes, kleine portionering, een compliment voor de leuke, vlotte serveersters, van wie er een uiblonk met haar wijnadviezen. Leuk om hier nog eens te komen eten.