Foto's van gerechten

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Diga

Restaurant Diga is een nieuw Italiaans Shared dining concept in Haarlem. Je kunt genieten van verschillende anti-pasti, verse pasta’s, Italiaanse vlees en vis- specialiteiten en de beste wijnen uit alle streken in Italië. Je kunt ook kiezen voor 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu van Chef inclusief bijpassende wijnen. Diga is een modern restaurant dat werkt met veel duurzame en bewuste producten. En zijn op alle dagen in de week geopend voor lunch, diner of gewoon voor een borrel.

Meer informatie over restaurant Diga

Donderdag: 12.00 - 01.00 uur
Vrijdag: 12.00 - 02.00 uur
Zaterdag: 12.00 - 02.00 uur
Zondag: 12.00 - 01.00 uur
De keuken is elke dag tot 22:00 uur open.

Jouw recensie over het restaurant Diga

M. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De bediening had wat mij betreft iets vriendelijker gemogen. Iets geinteresseerder.
Het eten was werkelijk verrukkulukkkkk!!! Echt zo lekker. De sfeer en ambiance is erg goed.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Op zaterdagavond niet geschikt om als senior even rustig met z’n tweetjes gezellig te eten: grote en kleinere groepen, luidruchtig en slechte acoustiek, we belanden ondanks reservatie in duister hoekje; met enige vertraging daarna vlotte vriendendelijke bediening.Geen voorafje, brood mits bijbetaling. A la carte aardig voorgerecht ( kalfscarpacio en pulpo) , mooie portie. Hoofdgerecht heerlijk hertenkalf, uitstekend, met gegaarde kastanjes; helaas verder niks aan puree of ander aardappeltje of garnituur. Wijn per glas bleek beperkt volume. Bij het nagerecht bleek de partnerbestelling vergeten....kortom, strikt culinair aardig maar als totaal belevenis matig.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten rustige sfeer en prettige bediening
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We bestelden het vier gangen diner van de chef en werden aangenaam verrast door de heerlijke gerechten. De bediening was bijzonder attent. Het enige piepkleine minpuntje was dat er ongemerkt een vijfde gang (het kaasplankje) bij kwam, waardoor het geheel (voor mijn portemonnee) iets duurder uitkwam dan de (mijn) bedoeling was.
Alles bij elkaar toch een erg prettige avond die ik graag nog eens herhaal.
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Al een aantal maal hier gegeten, het was weer heerlijk.
Jenneke Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Lekker gegeten. Eten was leuk opgemaakt. Het drie-gangen menu was voor mijn man (een grote eter) net iets aan de krappe kant. Het menu was verrassend!
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gastvrije ontvangst en vervolgens heerlijk gegeten.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prachtig gepresenteerd, alles goed op smaak en de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijke hoofdgerechten rundersteak en eendeborst. mooi opgemaakt, heerlijk van smaak
Voorgerecht pennen met truffel vinden we ook heel lekker, maar wat aan de dure kant.
Bediening was heel vriendelijk, snel en goed
inrichting is stijlvol en modern.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Zoals altijd super kekker gegeten. Neem eigelijk altijd verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement, is altijd top!
Ayshea B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten in fijne ambiance
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Fantastisch eten!! De bediening mag van mij iets meer personlijke aandacht geven. Wijn bijschenken, nieuw water halen etc. Ze waren erg vriendelijk maar een klein beetje extra aandacht zou het een 10 maken!
Charlotte G.
Gewoon goed!!
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Dit was de tweede keer dat ik hier was. Nu zaten wij in het middengedeelte van het restaurant. Erg leuk zitten daar. De service van de bediening was erg goed. Leuk was dat we allebei twee wijntjes mochten voorproeven, en dat je later ook een half glas kon bestellen. Wij hadden het verrassingsvoorgerechtenmenu genomen. Dit was voortreffelijk! Echt een goede keus. Allerlei gerechtjes kwamen apart in een schaaltje of op een bordje. Je moest dus wel zelf delen. Dit vonden wij geen probleem. Het was opnieuw een goede keuze om hier naar toe te gaan. Als ik een minpuntje wil noemen dan is het dat het aan de koele kant was binnen.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Uitstekend gegeten, een culinaire ervaring. Mooi restaurant en zeer goede bediening. Enkel sommige plaatsen dichtbij de ingang zijn wat minder gezellig. We komen zeker terug
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wat mij betreft niet echt een locatie voor een lunch. Menukaart is nl hetzelfde als de dinerkaart. Nu voor de tweede keer bij afrekenen niet de iens-korting verrekend en daar dus wederom om moeten vragen. Tevens niet gekeken naar de aanvulling/opmerking die was geplaatst bij de reservering.
Het eten is van goede kwaliteit maar porties zijn erg gering.
Martijn J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Super plek.
Ezra M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Heerlijk gegeten en leuke en goede service! We wilden graag 3 gangen zonder dessert, was ook geen probleem. Enige puntje was dat het nogal rokerig was door gerechten op de BBQ. Maar echt een aanrader!
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Heerlijk gegeten en de gerechten waren zowel een lust voor de maag als voor het oog. Kom zeker terug!
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht waren uitstekend, nagerecht iets minder, vandaar geen zeer goed. Verder zeer tevreden over alles.