Difference Steaks and more...

Kasteellaan 3 6602 DA Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Difference Steaks and more...

Voor een lekkere, malse steak moet je naar dit restaurant. Hier mag je ervan uitgaan dat je het beste vlees op je bord krijgt. Of kip of vis. In elk geval doet het personeel er alles aan om bij jou iets fantastisch lekkers op je bord te leggen. Alles wordt met veel zorg geselecteerd en geprepareerd. Dat proef je ook! Vers, goed van smaak en met veel oog voor detail geserveerd. Een feestje om hier te gaan eten.

Meer informatie over restaurant Difference Steaks and more...

Dagelijks keuken open van 17.00 - 21.30 uur Maandag en Dinsdag gesloten

• MasterCard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Wi-Fi
9,1
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Een heerlijk restaurant, goede rustige bediening en heerlijk gegeten, eten in precies goede rustige tempo geserveerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
De salade met kip was erg smaakvol en goed gepresenteerd. Ook de chocolademousse was lekker en mooi opgediend. Verder was de ontvangst vriendelijk. gezellig terras.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ruim voldoene keus op de 'AH-actie' kaart! Absoluut een aanrader restaurant Difference Wijchen. Dank!!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op basis van Iens waardering waren we hoog gespannen! Lekker gegeten, maar niet dusdanig dat ik het kan waarderen als een 9. Het was erg druk op moment van eten. Hele zaak en terras zat vol! Het was aanpoten voor de drie personeelsleden in de bediening.
Carpaccio was heerlijk, evenals de tournedos. Geen dessert dit keer ivm strakke planning voor een film.
b.ooms4 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en lekker buiten kunnen zitten. Alleen vonden wij het wachten tijdens de maaltijden erg lang. Bediening is wel erg vriendelijk.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Lekker eten; buiten de kaart was vegetarische maaltijd mogelijk. Prettige bediening. Bij dessert wilden we de porties delen en kregen alle vier een halve portie, die er heel gezellig uitzag. Hulde!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geen poespas, gewoon lekker eten op een gezellige lokatie
karinpels .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hadden het AH-menu en eerlijk waar, het was in één woord geweldig. Onze complimenten aan de kok! De bediening was heel attent en vriendelijk; kortom wij hebben een heerlijk avondje uit gehad!!
wstreef .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer gastvrij restaurant met aandacht voor de klant. B.v. een kannetje wijn met een glas water i.p.v. een glas.
Ook voor de AH actie een erg leuke kaart met vooral smakelijke en diverse gerechten .
Vriendelijke en attente bediening. Kortom een aanrader voor een gezellig avondje "uit eten".
Rudie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prima gegeten, we waren daar dankzij AH reastaurantactie. De menu keuze was prima. bediening was erg vriendelijk ondanks de drukte. Het was een gezellige drukte.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, lekker buiten gezeten. Voor herhaling vatbaar!!
Menu voldeed aan verwachting.
AH-restaurantactie gebruikt.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het vlees was rauw en de salade smaakte een beetje raar.
Verder was de bediening vriendelijk en de locatie mooi. Wellicht smaakt het een andere keer lekkerder.
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wij hebben prima gegeten. Porties waren zowel kwalitatief en kwantitatief dik in orde. Vriendelijke bediening.
Er was een ruime keuze uit alle drie de gangen.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
vorige week zondag met 3 dochters gaan eten. voor ieder wat wils en zelfs voor de jongste een kinderen. Het eten was heerlijk en precies goed ! De service was erg Goed, vriendelijk en behulpzaam ! de oudste was jarig die dag en zij kreeg bij haar thee een leuke verrassing!!! goede prijs/kwaliteit verhouding!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zondagavond heerlijk gegeten met stokbrood en tortilla vooraf. Hoofdgerecht van zowel spareribs, kip en vis was super lekker en mooi aangekleed ! Omdat mijn oudste dochter jarig was kreeg zij een erg leuke verrassing bij de thee. Wij hebben echt genoten en komen vaker terug !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
lekker gegeten,prijs was vooral ook gunstig door de leuke actie tweede hoofdgerecht gratis maar er stonden ook genoeg alternatieven op de kaart zodat je ook zonder deze actie toch gunstig geprijsd kunt eten .
Knizzel .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Difference steaks & more zoals het tegenwoordig heet. Nou steaks hebben ze hoor. De mega steak is werkelijk fantastisch!
MaJoh .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten en waren blij verrast. Het hoofdmenu-aanbieding van 12,95 van kipfiletmedaillons met een uitgebreid en smakelijk garnituur was prima. Bijzonder: een niet doorsnee-dessert 'Creme taartje' van bladerdeeg met banketbakkersroom, ananas, verse vruchten en dotten slagroom was ruim en erg lekker. Hier wordt ook een fatsoenlijke rode wijn per glas geschonken; dat moet je meestal maar afwachten (als je het verder niet specificeert). Hier hebben ze het echt begrepen. Een goede prijs/kwaliteitverhouding en een keurige, attente en vriendelijke bediening. Bedankt, wij komen graag nog eens terug!