Difference Steaks and more...

Kasteellaan 3 6602 DA Wijchen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Difference Steaks and more...

Dagelijks keuken open van 17.00 - 21.30 uur Maandag en Dinsdag gesloten

• Mastercard , Pin
  • Wi-Fi
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
vorige week zondag met 3 dochters gaan eten. voor ieder wat wils en zelfs voor de jongste een kinderen. Het eten was heerlijk en precies goed ! De service was erg Goed, vriendelijk en behulpzaam ! de oudste was jarig die dag en zij kreeg bij haar thee een leuke verrassing!!! goede prijs/kwaliteit verhouding!
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Op zondagavond heerlijk gegeten met stokbrood en tortilla vooraf. Hoofdgerecht van zowel spareribs, kip en vis was super lekker en mooi aangekleed ! Omdat mijn oudste dochter jarig was kreeg zij een erg leuke verrassing bij de thee. Wij hebben echt genoten en komen vaker terug !
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
lekker gegeten,prijs was vooral ook gunstig door de leuke actie tweede hoofdgerecht gratis maar er stonden ook genoeg alternatieven op de kaart zodat je ook zonder deze actie toch gunstig geprijsd kunt eten .
Knizzel .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Difference steaks & more zoals het tegenwoordig heet. Nou steaks hebben ze hoor. De mega steak is werkelijk fantastisch!
MaJoh .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten en waren blij verrast. Het hoofdmenu-aanbieding van 12,95 van kipfiletmedaillons met een uitgebreid en smakelijk garnituur was prima. Bijzonder: een niet doorsnee-dessert 'Creme taartje' van bladerdeeg met banketbakkersroom, ananas, verse vruchten en dotten slagroom was ruim en erg lekker. Hier wordt ook een fatsoenlijke rode wijn per glas geschonken; dat moet je meestal maar afwachten (als je het verder niet specificeert). Hier hebben ze het echt begrepen. Een goede prijs/kwaliteitverhouding en een keurige, attente en vriendelijke bediening. Bedankt, wij komen graag nog eens terug!