Difference Steaks and more...

Kasteellaan 3 6602 DA Wijchen Nederland Kaart

Over het restaurant Difference Steaks and more...

Voor een lekkere, malse steak moet je naar dit restaurant. Hier mag je ervan uitgaan dat je het beste vlees op je bord krijgt. Of kip of vis. In elk geval doet het personeel er alles aan om bij jou iets fantastisch lekkers op je bord te leggen. Alles wordt met veel zorg geselecteerd en geprepareerd. Dat proef je ook! Vers, goed van smaak en met veel oog voor detail geserveerd. Een feestje om hier te gaan eten.

Meer informatie over restaurant Difference Steaks and more...

Dagelijks keuken open van 17.00 - 21.30 uur Maandag en Dinsdag gesloten

• MasterCard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Difference Steaks and more...

Wil V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten. Eten was ruim voldoende en lekker. Bediening vriendelijk. Komen graag nog een keer terug.
maacuplar C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst . Nette locatie en een rustige atmosfeer.
De muziek was aangepast aan de inrichting, heel apart, Maar beslist niet storend.
Etenwas zeer goed en de a\wachtijden tussen de menu gangen precies goed.
Zeker voor herhaling vatbaar.
W. R.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Sfeervol restaurant in Western sfeer met bijpassende achtergrondmuziek.
Vriendelijke ontvangst en bediening. Smakelijke gerechten; behoorlijk ruime keus.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
lekker gegeten met zijn allen vriendelijk andere saus kon ook prima .
voor herhaling vat baar niet te vel geluidt van muziek kon goed met elkaar praten
Kristel H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wat een leuke zaak! Vriendelijk personeel, lekker gegeten. Het menu is hartstikke prima, alleen voor wat je krijgt wel aan de prijzige kant.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Een heel gezellige avond gehad. Zeer klantvrinedelijk personeel, behulpzaam, flexibel en meedenkend. Eten erg lekker en voldoende. Leuke locatie en parkeergelegenheid in nabijheid. Het ongevraagde glaasje water bij de rode wjijn was bijzonder!
C.Strik V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het eten was bijzonder smaakvol. De frites aardappels hadden iets gaarder en knapperiger mogen zijn. De appelcompote + de rauwkost waren lekker. De bediening "top". Wij gaan nog eens terug!
v.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We waren met 8 personen. Iedereen was zeer tevreden over de service, Het eten was perfect en erg lekker.
Alles werd als erg plezierig ervaren. Met name de aandacht die besteed werd aan de kool allergie van 1 persoon! Werkelijk super! Dit was de eerste keer dat daar zoveel aandacht aan werd besteed!
Erg vriendelijk personeel.
Een restaurant om aan te raden
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gezellig ingericht restaurant en persoonlijke ontvangst. Het menu was verrassend en lekker, maar er stond bij het hoofdgerecht geen vis bij.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten en erg vriendelijk en attent personeel .
We komen zeker nog een keer terug.
Groetjes Ria en Will.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Fijn persoonlijk onthaal, volle bak (wat de ambiance ten goede komt) en warme 'rare' steak, op verwarmde borden. Het AH menu ingeruild voor het Difference menu, en korting gekregen op de rekening. Lekker flexibel!
Barbra S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, klantgericht. Kwaliteit eten prima. Vooral de focus op steaks is een goed idee geweest. Interieur binnen loopt echt tientallen jaren achter en dat is jammer. Het nodigt daarom minder snel uit om er te gaan eten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik vond het menu gemiddeld. Vleesgerechten goed .Bijgerechten gemiddeld.
Vind dat er verse groentegerechten bij geserveerd moeten worden niet alles kant en klaarproducten.
Zijn zoveel seizoengroenten. De naam moet wel brengen wat men dan verwacht.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Met AH-bon heerlijk gegeten bij Difference. Vriendelijke ontvangst. Wraps als voorgerecht was erg lekker. Hoofdgerecht varkenshaas en biefstuk; heel goed vlees en goed gebakken. Bijgerechten waren prima. Nagerechten waren ook lekker. Vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader.
afterdinners .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Alle vier hebben we er heerlijk gegeten. Welk gerecht je ook kiest, het is altijd van goede kwaliteit bij restaurant Difference en aan al je wensen wordt vlot voldaan. Voor ons was het een geslaagde avond.
treuvers .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en lekker rustig kunnen zitten. Zeker een aanrader. De bediening was correct het retaurant was netjes, alles was gewoon goed. Theo
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We zijn heel vriendelijk ontvangen . het is een heel net en schoon restaurant en de bediening was goed. Er was een rustig muziekje op de achtergrond. We konden kiezen uitvier voorgerechten en vier hoofdgerechten en vier nagerechten. We hebben heerlijk gegeten en we komen zeker terug.
Jo K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig klein restaurant , bediening prima eten was van uitstekende kwaliteit.
het opmaken van de borden zag er erg verzorgd en netjes uit.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Omdat we een AH menu genomen hebben a 31 euro was de prijs gunstig anders was het aan de dure kant.
Het was zonder poespas en gewoon lekker.