Diep

Schuitendiep 44 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Diep

Genieten aan het Schuitendiep

Aan het fraaie Schuitendiep in Groningen, waar vroeger schepen hun turf losten, is Diep gevestigd. Op deze rustieke en stijlvolle locatie geniet je van een ontspannen diner. Het keukenteam kookt lekkernijen uit de hele wereld. Er wordt altijd rekening gehouden met het seizoen en de chef maakt veel gebruik van mooie streekproducten.

Meer informatie over restaurant Diep

• : Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage UMCG, Parkeergarage Damsterdiep, Parkeergarage Holland Casino

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

HG W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De bediening was vriendelijk maar het duurde heel lang. Desgevraagd was de uitleg het clichématige 'het is erg druk'... Verzin eens iets beters!
De keuken is studentikoos, alles zit tjokvol room, zelfs de tom ka kai.
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige ambiance. Eerst rustig en later zat het helemaal vol, maar daar hadden wij geen last van. De gerechten waren heel erg lekker van smaak. Alleen de vegetarische pasta had wel iets meer mogen zijn qua hoeveelheid. De bediening is aardig en vakbekwaam. Wij hebben ervan genoten!
margaretkolster .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de Black Angus steak werd er patat geserveerd maar had eigenlijk iets van aardappeltjes of gratin verwacht. Maak het gerecht dan net iets chiquer. Mochten samen een dessert delen omdat we al aardig gevuld waren. Super lekker trouwens de Trio van Karamel. De keuken is echt een aanrader.
Henri A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede kaart, lekker gegeten en prima bediening.
Vooraf aangegeven dat we op tijd weg moesten en daar werd keurig rekening mee gehouden. Prima timing van de bediening en goed wijnadvies.
Niet heel goedkoop maar het is het zeker waard!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
gezellige ruimte, snelle service, werd goed opgelet of iemand iets nodig had, hielden rekening met wensen gasten
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij DIEP, in een vol restaurant, maar nog steeds met attente en vlotte bediening en perfect gegaard eten. Het was de tweede keer dat we hier aten, maar we gaan zeker nog een keer. Aanrader.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voortreffelijke wijn erbij. De wachttijd was een beetje lang, maar onze groep was ook vrij groot (9 personen).
Er was alleen een beetje verwarring over 1 van de hoofdgerechten, maar dat was eigenlijk vrij snel opgelost. Een aanrader!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker gegeten, èrg prettige bediening, fijne sfeer. Rustig, intiem. Een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten. Inrichting en bediening wat klassiek. Prijs-kwaliteit prima.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Keurig netjes, goede en correcte bediening.
koopmansjelte .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Bij Diep eten heeft bij ons wederom een gevoel van beleving teweeg gebracht. Eten in een sfeervolle ambiance geeft iets extra aan het gerecht. De Sukade van Black Angus is een aanrader en ook het vegetarisch gerecht Cannellonie, was een beleving. Voeg daarbij de vriendelijke bediening de goede wijn en je avond kan niet meer stuk. We bedanken Jeroen en Irene voor hun gastvrijheid.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben heerlijk op terras van restaurant gegeten. Malse angus steak en prima bediening
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gehad. Het zag er mooi uit en smaakte heerlijk! Lekkere smaak combinaties al had de taart bij het dessert wel wat minder zoet gemogen naar mijn smaak. Voor onze zoon was er een speciale kaart voor koemelkallergie. We zaten gezellig in de binnentuin en toen het wat afkoelde kregen we een dekentje en ging de heather aan. De ober was oprecht aardig. Kortom een aanrader.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was redelijk, maar zeker niet top! Bediening was vriendelijk! Ambiance als in een bruine kroeg. Buitenterras aan een drukke weg.
Klazien J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Sinds lange tijd weer gegeten bij Diep en het was heerlijk! Ook hier is de Big Green Egg aanwezig, wat voortreffelijke gerookte groente (voorgerecht) en malse steak van de Black Angus opleverde. Voor vegetariërs is de Tamarakt een aanrader! Eigenlijk nemen we nooit een toetje, maar omdat alles zo lekker was toch een nagerecht genomen. Vooral de Trifle was fantastisch, maar ook de Perzik cheesecake. We komen snel weer terug!
MarthavanVeen .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gister na lange tijd bij Diep weer eens gaan eten. Ze hebben sinds een jaar een nieuwe chef en dat is te merken! Erg goed gegeten, de steak van de Green Egg super op smaak en mals. Voorgerecht ook verrassend goed, de vis proeverij. Bediening altijd goed hier met goede wijnadviezen. De binnentuin helaas niet kunnen zitten ivm de regen maar ziet er ook erg gezellig uit. Zeker een aanrader en vertrouwd adres.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Super gegeten en fijne bediening. 3 gangen menu van de chef was zeer de moeite waard! Verse thee was een kers op de taart
Kellys1989 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het eten was mooi geserveerd en smaakte super. Dit allemaal in een goede ambiance. Ook de bediening, vooral Johan, was zeer goed. Zeker een aanrader voor een verblijf in Groningen!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Diep is een gezellig cafe aan het schuitendiep. We werden netjes ontvangen en kregen een tafeltje met z'n vieren aan de open haard. Het zag er verzorgd en gezellig uit van binnen, erg sfeervol. We besloten meteen een hoofdgerecht te nemen en bestelden onder andere het landhoen, de biefstuk, de Marokkaanse linzen, en de heilbot filet met risotto. Mijn gerecht (het landhoen) was prima, maar niet bijzonder. Het was iets wat ik zelf ook had kunnen maken, dus dat vond ik wel jammer. De bijgerechten, friet, salade en aardappelen, waren erg smaakvol. De toetjes (een mango dessert en een cheesecake) smaakten lekker maar ook niet bijzonder. Verder, een gezellige tent met goeie service.