Diep

Schuitendiep 44 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Diep

Genieten aan het Schuitendiep

Aan het fraaie Schuitendiep in Groningen, waar vroeger schepen hun turf losten, is Diep gevestigd. Op deze rustieke en stijlvolle locatie geniet je van een ontspannen diner. Het keukenteam kookt lekkernijen uit de hele wereld. Er wordt altijd rekening gehouden met het seizoen en de chef maakt veel gebruik van mooie streekproducten.

Meer informatie over restaurant Diep

• : Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage UMCG, Parkeergarage Damsterdiep, Parkeergarage Holland Casino

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Tessa R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Fijne avond gehad met vrienden bij Diep. Gerechten waren goed in balans en een goede service. Prettige ambiance en lekker kunnen genieten van de avond. Tot binnenkort!
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijke plek en goed gegeten
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke bediening. Ik kom zeker weer!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Alles was super goed en heerlijk! Als ik een puntje mag noemen, persoonlijk zou ik een suiker en melk stelletje serveren bij de koffie ipv zakjes suiker en cupjes melk.
Geweldig gegeten en goeie service !
Menno N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Prima eten voor een goede prijs in een gezellige sfeer
Dienke F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Weten veel te vertellen over de producten. Kwamen zelf de dessertwijn laten voorproeven omdat ik aangegeven had een niet al te zoet wijntje te kunnen waarderen. Eten was smaakvol. Frietjes en salade wat minder. Dessert van macarons mierzoet.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service. Ete was erg goede bereid en we hadden een heerlijke huiswijn (Spaans). Kom zeker nog een keer terug.
Hilly O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
rustige sfeer, vriendelijke medewerkers, eten was prima en snel op tafel, waren hier eerder geweest en komen zeker weer terug
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een prettige bediening.
De tafel van Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Prima restaurant met een goede sfeer en vriendelijke bediening.
Willy L.
Goede ontvangst, leuk ingericht en vriendelijk en voorkomend personeel! Ik koos van de kaart een voorgerecht en hoofdgerecht en beiden waren verrukkelijk!
Marga D.
Heerlijk gegeten; zeker een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Enkele jaren geleden hier geweest, toen een zeer goede indruk achtergelaten. Attente bediening, leuke sfeer, goed eten en prima wijn.

Dit keer een stuk minder, op één of andere manier was de sfeer veel minder, het eten was ok maar niet bijzonder en de wijn was niet bijpassend. Bediening was van goede wil, maar een beetje slordig (in spijkerbroek) en onzeker. Daarnaast was het uitserveren niet optimaal (wijn kwam pas nadat het voorgerecht bijna op was, bij het hoofdgerecht werd niet gevraagd of we bijpassende / andere wijn wensten).
Al met al een beetje teleurstellend, de prijs-kwaliteit verhouding is in mijn ogen een beetje zoek.
petra R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
een erg leuk restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig gezeten en gegeten met een aantal collega's. Het eten was met veel zorg bereid en de bediening was erg vriendelijk. Zeker een goed restaurant! Blij dat we er geweest zijn
Christien G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijke bediening, prettige, rustige sfeer, goede sfeervolle verlichting. Gerechten naar wens. Prima dus.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We waren hier twee jaar niet geweest en hadden de indruk dat het eten toen beter was. Het was op zich lekker eten, maar de crème brulee was aangebrand en waar ze vroeger meerdere bijgerechten hadden waar je uit kon kiezen was dit nu teruggebracht tot salade en frietjes, waarbij de frietjes niet zelf gemaakt leken te zijn maar gewoon afkomstig uit een kant en klare zak ingevroren frietjes. Al met al nog steeds wel lekker eten over de gehele linie, maar wel van minder niveau dan eerder. Jassen werden niet aangenomen en deur niet opengehouden waar dit eerder wel het geval was.
Berthe V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Ik had een steak met een stevige pees. De rest van het eten was goed.
jammer dat de drankjes pas kwamen toen we al aan het eten waren.
Christian K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Delicious!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Dit is de derde keer dat ik hier kom en weer was het gewoon goed en eerlijk heerlijk in alle opzichten,
Ook onze vriedne waren zeer blij met onze keuze om hier neer te strijken.
Pedram N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Fijne sfeer en over het algemeen erg lekker eten. Hun eend is subliem, ontzettend lekker en het smolt op de tong. Het voorgerecht (zeebaars) miste naar mijn smaak wat zurigheid. Verder was het erg lekker. Nagerecht een heerlijke kaasplankje met kaas van, van der ley. Alleen moesten wij op den duur erg lang wachten om iets te drinken bestellen en een glaasje water of wijn is zeker niet verkeerd bij een kaasplankje. Over het algemeen, heerlijk eten, goede bediening en een leuke sfeer!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassend goede prijs-kwaliteit verhouding. Komen we zeker nog een keer terug.