Diep

Schuitendiep 44 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Diep

Genieten aan het Schuitendiep

Aan het fraaie Schuitendiep in Groningen, waar vroeger schepen hun turf losten, is Diep gevestigd. Op deze rustieke en stijlvolle locatie geniet je van een ontspannen diner. Het keukenteam kookt lekkernijen uit de hele wereld. Er wordt altijd rekening gehouden met het seizoen en de chef maakt veel gebruik van mooie streekproducten.

Meer informatie over restaurant Diep

• : Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage UMCG, Parkeergarage Damsterdiep, Parkeergarage Holland Casino

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Christian K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Delicious!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Dit is de derde keer dat ik hier kom en weer was het gewoon goed en eerlijk heerlijk in alle opzichten,
Ook onze vriedne waren zeer blij met onze keuze om hier neer te strijken.
Pedram N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Fijne sfeer en over het algemeen erg lekker eten. Hun eend is subliem, ontzettend lekker en het smolt op de tong. Het voorgerecht (zeebaars) miste naar mijn smaak wat zurigheid. Verder was het erg lekker. Nagerecht een heerlijke kaasplankje met kaas van, van der ley. Alleen moesten wij op den duur erg lang wachten om iets te drinken bestellen en een glaasje water of wijn is zeker niet verkeerd bij een kaasplankje. Over het algemeen, heerlijk eten, goede bediening en een leuke sfeer!
Erik G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Verrassend goede prijs-kwaliteit verhouding. Komen we zeker nog een keer terug.
Wiro G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
aan te bevelen voor fijnproevers!
Z. D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Ik kom hier al enkele jaren meestal zakelijk - en ben elke keer verrast door de vriendelijke en professionele service, lekker eten - zelfs als je alleen voorgerechten neemt is men vriendelijk - en attentheid tijdens het dinner. Wat fijn is dat men goede wijn per glas serveert en ook gewoon tapwater. Het eten is van perfecte kwaliteit en de gerechtjes zorgvuldig en fantasievol klaargemaakt - super! voor mij is Diep number one in Groningen!
Peter I.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Goede prijs voor goed eten, een goede keus geweest.
Maaike N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Subliem gegeten in een zeer mooie strakke ambiance. De bediening kan iets beter, moesten zelf erg veel aandacht trekken en subtiele hints ontging de bediening. Het eten is zeer goed. Ik had een steak die zeer goed was bereid, met een heerlijke saus. Mijn moeder wilde graag een andere saus bij haar vis en dit was allemaal geen probleem. Wij komen hier zeker terug!
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een afwisselende menukaart. Heerlijk gegeten en relaxte sfeer..
willeke S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Goed eten
Bediening kon iets gezellige
Inrichting niet bijzonder
Merwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gisteravond met drie collega's heerlijk gegeten bij dinercafe diep de bediening en de tafel die we hadden waren top

Groetjes merwin
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral het voorgerecht varkenhaasrolletjes in zeewierhmmm heerlijk. Daarna de Sucade als hoofdgerecht, dit een echte aanrader! Dessert eigengemaakte tiramisau. Fantastiche gegeten!
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten prima tent! Aanrader
HG W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De bediening was vriendelijk maar het duurde heel lang. Desgevraagd was de uitleg het clichématige 'het is erg druk'... Verzin eens iets beters!
De keuken is studentikoos, alles zit tjokvol room, zelfs de tom ka kai.
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige ambiance. Eerst rustig en later zat het helemaal vol, maar daar hadden wij geen last van. De gerechten waren heel erg lekker van smaak. Alleen de vegetarische pasta had wel iets meer mogen zijn qua hoeveelheid. De bediening is aardig en vakbekwaam. Wij hebben ervan genoten!
margaretkolster .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de Black Angus steak werd er patat geserveerd maar had eigenlijk iets van aardappeltjes of gratin verwacht. Maak het gerecht dan net iets chiquer. Mochten samen een dessert delen omdat we al aardig gevuld waren. Super lekker trouwens de Trio van Karamel. De keuken is echt een aanrader.
Henri A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede kaart, lekker gegeten en prima bediening.
Vooraf aangegeven dat we op tijd weg moesten en daar werd keurig rekening mee gehouden. Prima timing van de bediening en goed wijnadvies.
Niet heel goedkoop maar het is het zeker waard!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
gezellige ruimte, snelle service, werd goed opgelet of iemand iets nodig had, hielden rekening met wensen gasten
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij DIEP, in een vol restaurant, maar nog steeds met attente en vlotte bediening en perfect gegaard eten. Het was de tweede keer dat we hier aten, maar we gaan zeker nog een keer. Aanrader.