Diep

Schuitendiep 44 9711 RD Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Diep

Genieten aan het Schuitendiep

Aan het fraaie Schuitendiep in Groningen, waar vroeger schepen hun turf losten, is Diep gevestigd. Op deze rustieke en stijlvolle locatie geniet je van een ontspannen diner. Het keukenteam kookt lekkernijen uit de hele wereld. Er wordt altijd rekening gehouden met het seizoen en de chef maakt veel gebruik van mooie streekproducten.

Meer informatie over restaurant Diep

• : Betaald parkeren in de buurt, Parkeergarage UMCG, Parkeergarage Damsterdiep, Parkeergarage Holland Casino

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Merwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Gisteravond met drie collega's heerlijk gegeten bij dinercafe diep de bediening en de tafel die we hadden waren top

Groetjes merwin
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral het voorgerecht varkenhaasrolletjes in zeewierhmmm heerlijk. Daarna de Sucade als hoofdgerecht, dit een echte aanrader! Dessert eigengemaakte tiramisau. Fantastiche gegeten!
Herma D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten prima tent! Aanrader
HG W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.
Benjamin C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De bediening was vriendelijk maar het duurde heel lang. Desgevraagd was de uitleg het clichématige 'het is erg druk'... Verzin eens iets beters!
De keuken is studentikoos, alles zit tjokvol room, zelfs de tom ka kai.
Alma D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellige ambiance. Eerst rustig en later zat het helemaal vol, maar daar hadden wij geen last van. De gerechten waren heel erg lekker van smaak. Alleen de vegetarische pasta had wel iets meer mogen zijn qua hoeveelheid. De bediening is aardig en vakbekwaam. Wij hebben ervan genoten!
margaretkolster .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de Black Angus steak werd er patat geserveerd maar had eigenlijk iets van aardappeltjes of gratin verwacht. Maak het gerecht dan net iets chiquer. Mochten samen een dessert delen omdat we al aardig gevuld waren. Super lekker trouwens de Trio van Karamel. De keuken is echt een aanrader.
Henri A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede kaart, lekker gegeten en prima bediening.
Vooraf aangegeven dat we op tijd weg moesten en daar werd keurig rekening mee gehouden. Prima timing van de bediening en goed wijnadvies.
Niet heel goedkoop maar het is het zeker waard!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
gezellige ruimte, snelle service, werd goed opgelet of iemand iets nodig had, hielden rekening met wensen gasten
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij DIEP, in een vol restaurant, maar nog steeds met attente en vlotte bediening en perfect gegaard eten. Het was de tweede keer dat we hier aten, maar we gaan zeker nog een keer. Aanrader.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We gingen met 10 personen eten bij Diep. De service vooraf was goed (we konden op verzoek à la carte eten i.p.v. van de groepskaart) en de menukaart beloofde veel. De eerste serveerster aan onze tafel had geen geduld om de drankjes op te nemen. Na 2 drankjes te hebben opgenomen, verdween ze met de mededeling dat ze eerst maar wat water op tafel ging zetten, daarna moesten we haar roepen om de rest van de aperitiefjes te komen opnemen. Ze deelde vervolgens de menukaarten uit zonder te vertellen wat de dagsoep en het dagmenu inhielden. Gelukkig kregen we daarna een vriendelijke ober en serveerster aan tafel, wat de bediening weer goedmaakte.
Het eten was grotendeels teleurstellend. Smakeloze garnering bij de heerlijke tonijn tatiki (selderij??), zeer malse, maar smakeloze tournedos, smakeloze snoekbaars en heilbot, hoewel de laatste vergezeld ging van een overheerlijke garnalenrisotto. De toetjes maakten veel goed, met name de kastanjeparfait en de crème brulée waren zalig. Al met al niet voor herhaling vatbaa
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten, voortreffelijke wijn erbij. De wachttijd was een beetje lang, maar onze groep was ook vrij groot (9 personen).
Er was alleen een beetje verwarring over 1 van de hoofdgerechten, maar dat was eigenlijk vrij snel opgelost. Een aanrader!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Erg lekker gegeten, èrg prettige bediening, fijne sfeer. Rustig, intiem. Een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten. Inrichting en bediening wat klassiek. Prijs-kwaliteit prima.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Keurig netjes, goede en correcte bediening.
koopmansjelte .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Bij Diep eten heeft bij ons wederom een gevoel van beleving teweeg gebracht. Eten in een sfeervolle ambiance geeft iets extra aan het gerecht. De Sukade van Black Angus is een aanrader en ook het vegetarisch gerecht Cannellonie, was een beleving. Voeg daarbij de vriendelijke bediening de goede wijn en je avond kan niet meer stuk. We bedanken Jeroen en Irene voor hun gastvrijheid.
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We hebben heerlijk op terras van restaurant gegeten. Malse angus steak en prima bediening
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu gehad. Het zag er mooi uit en smaakte heerlijk! Lekkere smaak combinaties al had de taart bij het dessert wel wat minder zoet gemogen naar mijn smaak. Voor onze zoon was er een speciale kaart voor koemelkallergie. We zaten gezellig in de binnentuin en toen het wat afkoelde kregen we een dekentje en ging de heather aan. De ober was oprecht aardig. Kortom een aanrader.
info813 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was redelijk, maar zeker niet top! Bediening was vriendelijk! Ambiance als in een bruine kroeg. Buitenterras aan een drukke weg.
Klazien56 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Sinds lange tijd weer gegeten bij Diep en het was heerlijk! Ook hier is de Big Green Egg aanwezig, wat voortreffelijke gerookte groente (voorgerecht) en malse steak van de Black Angus opleverde. Voor vegetariërs is de Tamarakt een aanrader! Eigenlijk nemen we nooit een toetje, maar omdat alles zo lekker was toch een nagerecht genomen. Vooral de Trifle was fantastisch, maar ook de Perzik cheesecake. We komen snel weer terug!