Die Port van Cleve

Dijk 74-76 1601 GK Enkhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Die Port van Cleve

Robert W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Voor ons Kerstdiner zijn wij dit jaar neergestreken in Die Port Van Cleve. Al vele jaren stond dit restaurant in de top 3 van restaurants waar wij met Kerst zouden gaan eten. Dit jaar voor het eerst op 1. Het restaurant zorgde voor een warm ontvangst. Het betreft hier een Hotel Restaurant waardoor het ook over een foyer beschikt. Al hier hebben wij onze eerste drankjes genuttigd, de wijn uitgezocht en werd de amuse aangereikt. De amuse was smakelijk maar het ontbrak aan opmaak, het was wat simpel.
Deze laatste opmerking bleek te gaan gelden voor de rest van de gerechten. Alles smaakvol, prima op temperatuur maar er mist iets. Het oog wilt ook wat, maar krijgt het helaas niet. Een voorbeeld was de gestoofde varkensprocureur met als opmaak twee gegrilde cherrytomaatjes. Voor een restaurant waar de wijnkaart zo'n 30 pagina's beslaat komt het allemaal wat fantasieloos over. De service is overigens van prima niveau!
Femmy T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben er 4 x gegeten, vinden de lokatie en het gebouw heel mooi. Het eten is niet allemaal even geweldig. Voorgerechten matig. Toetjes (bijvoorbeeld het ijs) ook matig De chateau briand echter was telkens uitstekend! Hoeveelheden en bijgerechten ook prima. Koffie met allerlei lekkers is ook een leuke en niet dure uitsmijter. bediening zeer vriendelijk en correct, stoelen zitten lekker. Omdat er meestal weinig gasten waren was het een beetje saaiig. Als de tent vol zou zitten, zou het vanzelf gezellig worden. De inrichtingis een beetje donker maar best smaakvol.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Na een aantal jaren van teruggang ben ik blij verrast hoe het nu is.Een vlotte en vriendelijke bediening zorgde ervoor dat er een acceptabele maaltijd werd geserveerd.Een behoorlijke gerookte ham met zeer vers fruit en een redelijke zalm met frites en sla.
De zaak zelf is behoorlijk opgeknapt en het terras is een stuk beter.
De prijzen zijn iets te hoog voor het gebodene.
Maar ga vooral zo verder want gaat gelukkig weer goed hier.