Die Gaststube

Midstraat 53 8501 AE Joure Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Specialiteit van het huis
      Soep van de dag
      Luxe broodplankje
  • Hoofdgerechten
    • Diamanthaas geserveerd met verse groenten en champignonroomsaus
      Visspecial met bijpassende garnituur
      Boeren schnitzel met spek, paprika, champignons en kaas
      Schnitzel met champignonroomsaus
  • Nagerecht
    • Duitse apfelstrudel met vanille-ijs en slagroom
      Dame blanche

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
heerlijk gegeten.
Ella V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een gemoedelijk restaurant met vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed bereid met verse groenten, dat kwam de smaak ten goede. Ik ben zeer lovend over de gerookte zalm. We hebben heerlijk gegeten en het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Mathilda V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten met AH actie menu. Waren grote porties. Zeker aan te bevelen.
Gosse H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wachttijd tussen de verschillende gangen was vrij lang
Nel O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een beetje oubollig en erg donker
Martje V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten!!
Konden gerechten nog naar wens aanpassen!!
Was gezellig, leuk personeel, goed en genoeg eten en niet duur. Top
Hessel Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vriendelijk personeel en de kwaliteit van het eten was goed en smakelijk
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Leuk en gezellig restaurant waar je goed kunt eten.
Jetze M.
Goed geen klachten
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Deze keer geen soep maar een luxe broodplankje vooraf met tapenade en heerlijke bijzondere kruidenboter en wat olijven met heerlijk vers meergranen oer brood. Daarna weer voor mijzelf schnitzel met hemelse romige zigeunersaus en manlief nam schnitzel met champignon roomsaus. Zeer royale hoeveelheid vlees, wel 300 gram per persoon. Gebakken aardappels in plaats van friet gekozen. Frisse verse rauwkostsalade er bij. Koffie met bonbon en een beetje slagroom met koffielikeur na. Wederom zeer voor herhaling vatbaar. Hier krijgt men rustig de tijd om tot een keuze te komen en lekker te smullen. We komen speciaal van de Ketelbrug regio naar dit restaurant. Reistijd geen enkel bezwaar. Vakantie gevoel verzekerd.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed restaurant met fijne bediening en heerlijk eten.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Na 13 minuten wachten werd er gevraagd wat wij wilden drinken en de kaart komt later[veel later].
Tonic was goedkoop suikerwater zonder koolzuur / geen echte tonic euro 2,50
Om de kaart te bemachtigen duurde dat al 30 minuten.
Omdat alles extreem lang duurde hebben wij het voorgerecht overgeslagen en aan de bediening gemeld dat het anders te laat wordt.. Oke zegt de dame.
1/ : zij melde niet dat je het voorgerecht altijd moet betalen ook als je het niet gebruikt.
2/ : na 5 kwartier wachten op het menu, heb ik gevraagd hoe lang het nog moest gaan duren. Na 5 minuten werd het opgediend na 80 minuten.
Weinig patat terwijl bij Gasten tegenover ons stroomde de patatpuntzak over. Vreemd, zeker straf omdat ik heb geklaagd, of AH actie klanten zijn 3e rangs.
Vanwege de tijdsdruk wilde ik geen achterafje, maar mijn echtgenote had nog trek. Dus allebei een Dame Blanche besteld. Deze ergernis hebben wij nog nooit eerder meegemaakt. Wel voorgerecht in rekening gebracht. Klantonvriendelijk. Reden aangegeven.
M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Uitgebreide keuze, porties zouden iets kleiner mogen zijn, wel heel lekker klaargemaakt en geserveerd. Een aanrader dus!
Jan Auke V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk eten. Genoeg . Vooral niet te weinig maar ook niet te veel. Mijn waardering daar voor. Keurige bediening die wel belangstellend vroeg of het smaakt maar niet overdreven. Keurig allemaal.
Yorrick S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Op basis van recensies hebben wij niet al teveel gegeten voordat wij bij die Gaststube gingen eten, wat waren we blij dat we die raad hadden opgevolgd.
Gigantische porties, allemaal om van te smullen.
Zeer vriendelijke bediening, daarvoor zouden wij zeker nog een keer terug naar Friesland voor gaan.
Magda P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten!!!!!!!!!!!!
Fam. L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super gezellig, Duitse sfeer, gemoedelijk, echt hartelijk. Tomatensoep was soep van de dag, enorme hoeveelheid redelijk goede soep in een grote leeuwenkop met 3 grote sneden hemels wit vers stokbrood. Jäger schnitzel voor het mannetje en zigeuner schnitzel voor het vrouwtje. Nog nooit eerder zo'n zalige zigeunersaus gegeten. Zo goed gevuld en heerlijk romig. Vast en zeker zelf gemaakt. De jäger saus was ook prima op smaak. Enorme porties vlees, maar liefst 300 gram per persoon. Gebakken aardappels gevraagd i.p.v. friet. Geen probleem. Lekkere frisse rauwkost salade er bij inbegrepen. En dat alles in een gemoedelijke ambiance. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan prima. Er was zelfs Erdinger Weissbier alcoholvrij verkrijgbaar! We vinden ons bezoek aan dit leuke restaurant met prettige informele sfeer zeer voor herhaling vatbaar. We moeten heen en terug 90 km rijden maar dat hebben we er heel graag voor over. Geeft ons een vakantie gevoel. Bediening is zeer vriendelijk en dat vinden we ook het vermelden waard.
Fenneke M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel apart restaurant, je hebt het gevoel of je op wintersportvakantie bent. Duitse schlagers op de achtergrond. Veel hout. Beetje kitscherig, maar toch wel heel erg leuk gedaan. Alleen jammer, achterin/aan het restaurant zit een bar. Afgescheiden door een muur met een deur en ramen. Daar hangen gordijntjes voor. Maar je hebt duidelijk zicht op mensen die daar aan de bar hangen. Ik zou er dichte gordijnen voor hangen. Dit zou de sfeer in het restaurant verhogen.
Het eten is goed, vooraf de specialiteit van het huis: champignons gebakken in heel veel knoflook, afgeblust met room. zalig.
Hoofdgerecht voor mij de diamanthaas, minder geslaagd, was niet rosé maar echt helemaal rood. Er was ook niet gevraagd hoe ik die wilde. Mijn man had de boeren schnitzel, was erg lekker.
Nagerecht Apfelstrudel met vanille-ijs, slagroom en vanille saus. En een verrassings dessert. Helemaal niets mis mee. Al met al een leuke en smakelijke ervaring om daar te eten.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Soep was te zout. Schnitzel had erg weinig smaak. Champignonsaua wel lekker.
Patrick P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018