Meer informatie over restaurant Die Drie Haringhe

Het station van Enkhuizen ligt op een kleine loopafstand (ca. 7 minuten lopen)

Woensdag t/m zondag 17.00 - 22:30
*Lunch op reservering

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
9,1

Jouw recensie over het restaurant Die Drie Haringhe

Bea B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Blijft een van de weinige klasse restaurants hier in de regio.
Mooie kaart...goede kwaliteit.
Mooie wijnkaart.
Wij waren onaangenaam verrast toen we bij vertrek hoorden dat het een Thais Restaurant gaat worden.
Past niet in het pand..en zal ten onder gaan in de massa van de vele andere horeca in de omgeving.
F. H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Uitermate fijn restaurant.Leuk terras op de binnenplaats.Correcte vriendelijke bediening.
Naast de voor-en nagerechten die prima waren, viel op dat zowel het vis-als het vleesgerecht voorzien waren van een goed garnituur en bovendien een behoorlijk gewicht hadden.
Hartelijk dank voor uw fijne recensie!

Team "Die Drie Haringhe"
Marre W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
De klantvriendelijkheid was erg slecht. Aan het voorgerecht zat amper smaak en het toetje deed zwaar onder van wat de kwaliteit van zo’n restaurant moet zijn.
Bedankt voor uw recensie.
Smaken verschillen nogal, desalniettemin heb ik uw bevindingen doorgegeven aan ons team.

Met vriendelijke groet,

Kim
Restaurant "Die Drie Haringhe"
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Sinds een jaar een nieuwe eigenaar. Tijd om weer eens langs te gaan. Bij binnenkomst mochten we zelf onze jas ophangen. Oké geen probleem. Aan tafel bestelde ik kraanwater. Ik kreeg een fles Brut. Ik vroeg nogmaals om kraanwater, bleek dat dat niet mocht van de nieuwe eigenaar. Lekker gastvrij... We hadden een menu. Voorgerecht oké, carpaccio te koud, en daardoor erg waterig. Hoofdgerechten prima, toetjes slecht. Bediening dramatisch, geen gerecht werd uitgelegd, de dames waren continu met poleren en de computer bezig. Geen contact met de klant. Wijn was op, morsten zelf vragen om nieuwe fles. We zaten bij open deuren. Het werd kouder en we vroegen of de deuren dicht mochten. Ja hoor, mochten we zelf doen.... Gastvrijheid, gastbeleving blijkbaar nog niet bekend. Prijs-kwaliteit? Onvoldoende. Euro 40,- voor menu is dit echt niet waard.
Hartelijk dank voor uw recensie!
Inderdaad geven wij sinds een aantal maanden geen kraanwater meer weg!
De beweegreden hiervoor; karaffen water vliegen er door heen, maar een 2e wijntje nemen
wordt dan niet gedaan! Dit na meerdere voorvallen heeft het ons doen besluiten hiermee te stoppen.
Voor E 4,50 heeft u een fles Bru, wat volgens mij een knappe niet dure prijs is voor een fles Bru.
Het is inderdaad niet netjes dat u de deuren zelf dicht moest doen,
hiervoor onze excuses.
Uw aanmerkingen op het eten hebben wij doorgegeven aan ons keukenteam.
Met vriendelijke groet,

Kim
Restaurant "Die Drie Haringhe"
J.L. P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Vriendelijke mensen.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Die Drie Haringhe, leuk restaurant. Heerlijk getafeld.
Bediening vriendelijk en professioneel. Gezellige tuin binnen poort waar we lekker konden zitten in de ondergaande zon.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wij hebben goed gegeten, in een mooie setting. Alleen de service viel tegen: vriendelijk, maar best langzaam (het duurde heel lang voor wij zelfs alvast een drankje konden bestellen), en niet heel attent (we kwamen er pas bij vertrek achter dat er ook een a la carte menu is; en werden zowel na ons voorgerecht als ons hoofdgerecht gevraagd 'of we nog koffie wilden'... maar niet meer na ons dessert)
Sandor D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zaterdagavond 4 augustus 2018 met 2 personen gegeten. Er kon alleen op het binnen terras gegeten worden. Hadden graag binnen gezeten en dat bleek ook wel. Rond de klok van 21:00 uur werd het toch wel fris, en wij waren daar niet de enigen in. Het voorgeregd kwam direct na de bestelling en tussen voor gerecht en hoofdgerecht was de wachtijd erg lang en de glazen leeg. Het hoofdgerecht (zeebaars) had al een tijdje onder de warmtelamp gestaan aardappel en vis waren droog. Hadden een zelfde of hoger niveau verwacht met de nieuwe eigenaar. Krijgt nog een keer een herkansing.
Roul M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Super
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Wij eten nooit buiten/op terras maar vanavond in de opgeknapte binnentuin was het echt een feestje!
Hartelijk dank voor uw recensie mevrouw Hugens!
Groeten van het team van "Die Drie Haringhe"
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede impromptu vega maaltijd! Fijne avond.!
Miloe B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Uitstekend gegeten. Uitstekende, vriendelijke bediening. Zeer aangename ambiance.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Mooie zaak. Vriendelijk personeel. Erg lekker eten en drinken. Kom zeker nog een keer.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gewnoten
koos.kortenhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten in de 3 Haringhe, voorgerecht tonijn op een bedje van zeewiersalade, was puur van smaak met verse ingrediënten, de chateaubriand was goed bereid en goed van smaak. De bediening is erg prettig, informeel en attent. Hier komen wij een keer terug! Boudewijn Kortenhorst
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij zijn al een tijdje niet meer in die drie haringhe geweest maar wat is het interieur mooi geworden zeg! Helemaal 2018!
Wij hadden beide de weekspecial met bijpassende wijnen het was heerlijk. Als afsluiting koffie met huisgemaakte amandelkrullen helemaal goed bedankt tot snel!
antonp .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
gerechten waren prima. lekkere combinaties. de bediening lijkt in eerste instantie goed maar valt erg tegen.
fles water wordt op tafel gezet zonder de dop helemaal te openen. je moet het zelf maar inschenken. onnodige zaken en/of (glas)servies blijft gewoon op tafel staan net zo als de lege glazen van het drankje vooraf. 4 wijnglazen terwijl je met twee bent en geen wijn drinkt...
Bij binnenkomst wordt je jas netjes aangenomen. eenmaal afgerekend zoekt je het bij vertrek zelf maar uit.
Louis A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Hoewel het prachtig weer werd, werden we binnen neergezet (vanwege personeelstekort) en dat terwijl we expliciet om een tafel buiten hadden gevraagd bij mooi weer. De gerechten kunnen veel beter voor die prijs: het gerecht van buikspek en coquilles was lauw, de terrine van eendenlever flauw van smaak. De chateaubriand, waar je hier de hoofdprijs voor betaalt, was niet medium zoals gevraagd, maar rood. Daardoor een nogal bloederig gedoe op je bord. Het groentegarnituur, wat onder het vlees lag, werd er daardoor ook niet lekkerder van. Hier is nog een hoop werk aan de winkel, wij laten het bij deze ervaring.
Goedendag,

Wat jammer dat het niet naar uw zin was.
Ik heb uw recensie even laten lezen aan het team en de desbetreffende collega heeft nog aan u gevraagd of alles naar wens was. Als u dan niets zegt en achteraf wel een (slechte) recensie achterlaat dan had u beter toen uw ongenoegen kunnen uitspreken....
A. R. E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De wijn was lekker, de bediening goed,het eten was niet om over naar huis te schrijven, kok ziek?
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een wat kleinere kaart heeft ook zijn voordelen. Heerlijke gerechten en een vriendelijke, gastvrije bediening.