Die Drie Haringhe

Dijk 28 1601 GJ Enkhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Die Drie Haringhe

Het station van Enkhuizen ligt op een kleine loopafstand (ca. 7 minuten lopen)

Woensdag t/m zondag 17.00 - 22:30

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gewnoten
koos.kortenhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten in de 3 Haringhe, voorgerecht tonijn op een bedje van zeewiersalade, was puur van smaak met verse ingrediënten, de chateaubriand was goed bereid en goed van smaak. De bediening is erg prettig, informeel en attent. Hier komen wij een keer terug! Boudewijn Kortenhorst
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij zijn al een tijdje niet meer in die drie haringhe geweest maar wat is het interieur mooi geworden zeg! Helemaal 2018!
Wij hadden beide de weekspecial met bijpassende wijnen het was heerlijk. Als afsluiting koffie met huisgemaakte amandelkrullen helemaal goed bedankt tot snel!
antonp .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
gerechten waren prima. lekkere combinaties. de bediening lijkt in eerste instantie goed maar valt erg tegen.
fles water wordt op tafel gezet zonder de dop helemaal te openen. je moet het zelf maar inschenken. onnodige zaken en/of (glas)servies blijft gewoon op tafel staan net zo als de lege glazen van het drankje vooraf. 4 wijnglazen terwijl je met twee bent en geen wijn drinkt...
Bij binnenkomst wordt je jas netjes aangenomen. eenmaal afgerekend zoekt je het bij vertrek zelf maar uit.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Hoewel het prachtig weer werd, werden we binnen neergezet (vanwege personeelstekort) en dat terwijl we expliciet om een tafel buiten hadden gevraagd bij mooi weer. De gerechten kunnen veel beter voor die prijs: het gerecht van buikspek en coquilles was lauw, de terrine van eendenlever flauw van smaak. De chateaubriand, waar je hier de hoofdprijs voor betaalt, was niet medium zoals gevraagd, maar rood. Daardoor een nogal bloederig gedoe op je bord. Het groentegarnituur, wat onder het vlees lag, werd er daardoor ook niet lekkerder van. Hier is nog een hoop werk aan de winkel, wij laten het bij deze ervaring.
Goedendag,

Wat jammer dat het niet naar uw zin was.
Ik heb uw recensie even laten lezen aan het team en de desbetreffende collega heeft nog aan u gevraagd of alles naar wens was. Als u dan niets zegt en achteraf wel een (slechte) recensie achterlaat dan had u beter toen uw ongenoegen kunnen uitspreken....
A. R. E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De wijn was lekker, de bediening goed,het eten was niet om over naar huis te schrijven, kok ziek?
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een wat kleinere kaart heeft ook zijn voordelen. Heerlijke gerechten en een vriendelijke, gastvrije bediening.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk restaurant. Goede keuken. Prima sfeer. Echt een avond uit mede door de persoonlijke en zeer vriendelijke bediening.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten, aanrader in Enkhuizen!
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We komen hier al heel lang en gelukkig is de keuken nog steeds prima. Chef en gastvrouwen, ga vooral zo door!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
excellent food
Bj F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst, maar het duurde drie kwartier voordat we de menukaart kregen. Twee man personeel was gewoon te weinig die avond. Daarom moesten we lang wachten. Uiteindelijk kregen we een broodje met boter, maar de boter was keihard, slordig hoor. Het eten was best goed. Leuk dat de kok nog even langskwam aan het einde van de avond. De puntjes moeten nog op de i, maar het begin is er bij dit restaurant.
Marie D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Wat is het restaurant mooi geworden!! Echt van deze tijd en heel gezellig ingericht!
We hebben weer een heerlijk 3-gangen menu gegeten!!!!!!!!
De tafel van Karin S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Toen we er waren was het vrij vol. Te weinig bediening en leek ook deels niet gekwalificeerd. Geen benul van de gerechten. Dat is jammer, want we zijn het hier anders gewend. De bediening was altijd top.
Hans B.
Viel tegen.
De ontvangst was onpersoonlijk, op het stugge af.
Pas na een uur kwam het voorgerecht.
Met excuses, dat wel.
De bediening gaf mij evenmin het gevoel welkom te zijn.
Want gehaast en niet een woord te veel.

Een week eerder was ik in een restaurant in Maastricht.
Daar een perfecte combinatie van lekker eten én gastvrijheid.
Het kan dus wel.
Sjeel B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prachtig restaurant met zeer vriendelijke bediening
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vanavond ook weer geweldig. Bediening geeft je het gevoel dat ze er helemaal voor jou alleen zijn. Het eten is spannend en meer dan voldoende.
Helemaal super!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, in een ambiance die past bij Enkhuizen. Zeer de moeite waard om met je teer beminde samen een gezellige avond Door te brengen
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig gegeten! Gekozen voor 4 gangenmenu. Elke gang smaakte heerlijk. Als nagerecht hadden we een keuze tussen kaasplankje of zoet. Deze keuzemogelijkheid is ook gewoon fijn.
Kortom een echte aanrader dit restaurant.