Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,3
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten ,echt genoten
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeer prettig restaurant met charmante en vlotte bediening. De rijsttafel was gevarieerd en bijzonder lekker!
Complimenten aan de voortreffelijke en verfijnde keuken.
KFF K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Smaak van de gerechten niet zoals we van Indonesisch of Indisch verwachten.
Kwaliteit van de ingredienten uitstekend, maar kruiderij kan beter.
Gado Gado en Sambal goreng boontjes niet in standaard pakket rijsttafel.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Al vele jaren komen we hier met enige regelmaat. Uitstekend!!!!
Attila K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Op aanraden van iemand uit Den Haag hier gaan eten (vanuit Breda) en het is een aanrader! Heerlijk gegeten!
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Dit was de vierde keer in korte tijd dat ik bij Didong at en elke keer weer was ik verbaasd over het hoge kwaliteits niveau. Wat mij betreft behoort Didong bij de top drie in Den Haag als het gaat om Indonesische restaurants -ik heb al er al eerder over geschreven als ''Metronoom''. Mijn in Spijkenisse wonende indofamilie was ook blij verrast.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijke rijsttafel, ruime porties, geweldige smaak. Alle gerechten met hun eigen smaak dus heel gevarieerd. Naar mij mening de "klassieke" rijsttafel!
Victor H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heel goed eten en leuke en goede bediening.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
De kok geeft leuke en geslaagde eigen effecten aan traditionele gerechten. De enige aanmerking die ik heb is dat het wat minder zout zou mogen.
Steven S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker eten maar voor de grootste rijsttafel mag men wel iets meer (kip) gerechtjes serveren. Zelf zou ik naast de twee sate soorten er twee aan toevoegen bijvoorbeeld.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Prima restaurant met nette bediening. We hebben erg lekker gegeten. We hadden gereserveerd op doordeweekse dag. We komen vast en zeker nog eens terig
s B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten was lekker. Alleen kun je niet vragen of je nasi zonder peper kan krijgen want dat is niet mogelijk ,dat is jammer.
r.a H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
… enfin … doordeze mijn uiterste waardering voor de rijsttafel, die wij in alle rust hebben genuttigd. Behulpzaam personeel …. alom voor herhaling vatbaar. Groet, r.Hartman
Co V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
De oude vertrouwde gerechten waren goed. Het betere marinade en sudderwerk. Ik zou de zgn. modernere versies achterwege laten in de rijsttafel.
Bijbestellingen/aanvullingen, m.i. niet in verhouding met de prijs.
Bediening was zeer goed en zeer vriendelijk.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
met z'n 4- en overheerlijk gegeten. ondanks zo goed als vol restaurant was de wachttijd voor eten en drinken kort en kregen we voldoende aandacht.
richard P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een van de lekkerste rijsttafels die ik ooit heb gegeten. Zeer smaakvol en niet Hollands lafjes, maar een beetje 'pedis' zoals het hoort.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gegeten met vier personen. Goede en vriendelijke bediening. Eten was zeer goed. Kon hier en daar wat heter maar nu voor iedereen goed te doen. De zaak is wat kaaltjes wat betreft de inrichting. Een aanrader op Indonesisch gebied.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Het was een geweldige avond en heerlijk eten
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren na een strand hebben wij gisteren heerlijk genoten bij Didong. Geweldige bediening, het eten fantastisch, mals vlees en kip, groente vers en knapperig. Leuk ook dat er specials buiten de kaart worden aangeboden. Echt een aanrader!
EvyPeters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Afgegaan op de recensies van Elle eten. Dus we hadden (online) gereserveerd zoals werd aangeraden. Het ligt niet echt centraal maar het is een keurig buurtrestaurantje. We kwamen als eersten met z'n drieën een beetje vroeg: 17:00uur op een mooie warme zondag. Te vroeg om het binnen gezellig te vinden. Maar de smaak en kwaliteit van het eten maakte veel goed. Zelf een klein menuutje samengesteld omdat we niet al te veel honger hadden. Om onze Amerikaanse gast de Indische keuken te laten leren kennen, kozen we voor ajam pangang, nasi goreng en nasi putih, atjar ketimoen, saté ajam en babi, ajam kecap met cashewnoten, combi schaaltje seroendeng, timpeh goreng en kentang. Ik bestelde nog wat extra van mijn lievelingsgerecht: timpeh goreng. Want die was....heerlijk! Echt erg lekker en lekker mild pedis. Helaas was de saté ondergedompeld in een dikke pindasaus. Dat was nu jammer. Door alle saus was de smaak van het vlees weg. Maar de andere gerechten zeer zeker authentiek Indisch te noemen.