Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,2
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Personeel is zeer attent en vriendelijk. Een aanrader.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte smaak. Alleen jammer, dat ze geen warmhoud platen gebruiken. Bij de tweede keer opscheppen is het eten al aardig afgekoeld.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het geadviseerde menu smaakte uitstekend en voldeed aan onze verwachting. Hier komen we zeker terug.
Carly H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Via Iens hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Fijn dat je gerechten kan bijbestellen als dit nodig is. Ik kom zeker nog eens terug.
Areke G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Eten was geweldig lekker en gevarieerd met verse ingrediënten.
Bediening zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was de spaarzame verlichting, je kon bijna niet zien wat er op je bord lag. Een paar extra lampen is echt wel nodig!
Angelien D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Rijsttafel voor 2 besteld. Was echt heerlijk, misschien iets te veel bij gerechten.
Rian P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk eten en een goede sfeer. Alles echt vers!
rrzz .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Rijsttafel besteld, was helaas snel koud omdat er geen warmhoudplaten op tafel stonden. Dus ook lang niet alles daarom opgegeten. Er was gereserveerd door een ander, maar ik voelde mij verantwoordelijk, dus vervelend. Bediening was korrekt, maar wat is de aankleding kaal en weinig sfeervol en totaal niet Indisch of Chinees.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Alweer een lange tijd niet geweest, maar het was als vanouds heerlijk. Nieuwe inrichting is ook erg sfeervol.
Attie W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prima rijsttafel gegeten. Sfeer is gezellig en het personeel erg attent. Als we weer in Den Haag zijn gaan we zeker terug.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
bediening door allemaal leuke dames voortreffelijk.
Geen gebruik van rechauds ; een enkel gerecht werd iets minder warm
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Een moderne Indonesiër, heel prettig. En lekkere, verse smaken.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben heerlijk zitten eten. De rijsttafel was zoals altijd weer smullen. Een minpuntje, of nou ja eigenlijk 2: dat het op een bepaald moment OP is ;-) ....en ik miste kroepoek, klein detail hoor, maar toch. De agave crackers zijn lekker maar kunnen in mijn optiek de smaak van kroepoek niet vervangen.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op onze ontdekkingsreis door Nederland op zoek naar het lekkerste Indonesische restaurant en de lekkerste toko zijn wij vanavond vanuit Hilversum naar Den Haag gereden. Dit bleek zeer de moeite waard. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat helemaal vol! Wij begrijpen wel waarom. Zowel de gerechten van de rijsttafel als de losse gerechten zoals de ayam pedis, de sambal udang peteh en de blado terong waren verrukkelijk. Kruiden goed uitgebalanceerd, groente knapperig en vers en heerlijke sate. Op mijn vraag of de sambal udang ook lekker pittig was werd deze speciaal wat pittiger gemaakt en werd er een schaaltje rawits op tafel gezet. De wijnen erbij waren heerlijk. Het decor is redelijk strak maar ondanks dat toch een warme en gezellige uitstraling, mede door de gezellige drukte. Het personeel is bijzonder vriendelijk en geeft advies bij het maken van de keuzes van de gerechten. Helemaal top. Het was het rijden zeker waard en komen zeker terug!
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten bij Didong stelt nooit teleur, het was weer overheerlijk met vlotte vriendelijke bediening...
E N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een kleine kaart, grootse keuken.
Heerlijke rijsttafel voor twee gegeten. Mjam!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vanavond voor de eerste keer in restaurant Didong gegeten. Onze keuze viel op een schotel; nasi kuning rames Didong. De (nasi)schotel zag er fraai uit, met flink wat groente en een authentieke Indonesische smaak. Precies zoals je bij een goed Indonesisch restaurant mag verwachten! Voor ons een restaurant om zeker nog eens terug te komen.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke zaak en lekker eten. Lekker vers, authentieke smaken. Vriendelijke en correcte bediening. We vonden het gezelliger dan een paar jaar geleden.
Paulien R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wat is het toch altijd genieten bij Didong. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening. Bij Didong voel je je altijd welkom!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We eten vaker Indo, maar didong is echt eentje van de betere. Onze zoon (8 jaar) houd van pittig en en bestelde Ikan in sambalsaus. Hij smulde er van, het was echt goed pittig zoals het hoort, voortreffelijk.
Wij bestelden rijsttafel, echt goed, alles vers en lekker.