Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Didong

Tim888 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
duur droog smakeloos, om de hoek zit toko semarang daar eet je voor de helft van de prijs en 10x zo lekker, dus weet niet wie hier in de keuken staat maar die zouden bij semarang in de leer moeten, maar goed hier komen veel belanda's die dit misschien oké vinden net als de huis tuin en keuken chinees met foe yong hai en babi pangang, voor mij nooit meer iig , kan wel lekker in t zonnetje zitten buiten
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Ik kom er graag en dat blijft ook zo, maar ik heb er wel beter gegeten. ik at een Nasi Rames Didong en vond de smaak een beetje flauw. Kan ook aan mijn stemming gelegen hebben.
Jacques A.C. B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gewoon goed. En dat is ook constant zo!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Hebben met 4 gegeten. Nasi rames gewoon en nasi rames Didong. Extra saté kambing en tahou. Vooraf pangsit. Het was het ritje vanuit Voorschoten meer dan waard! Wij hebben gesmuld! Enige kleine aanmerking: de rendang was goed van smaak maar wel érg droog! Verder alles heerlijk.
Eindjes .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Erg lekker, met knapperige verse groenten (ipv de slappe taugé die je vaak bij anderen krijgt). We hadden helaas weinig tijd omdat we diezelfde avond naar het theater gingen - een volgende keer gaan we voor uitgebreider en voor meer tijd. Want terugkomen, dat doen we natuurlijk!
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Zoveel heerlijke smaken op 1 bord. Didong is een echte aanrader.
G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
een super leuke avond in een levendige ambiance . Indisch eten van zeer hoge kwaliteit met pittige ,maar ook rustige smaken . echt een aanrader van de bovenste plank . staat voor mij in de top vijf.
Hanny A.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Net en rustig restaurant, geen overdadige toeters en bellen, vinden wij wel zo fijn.
Vriendelijk personeel, goede bediening, we namen de Didong rijsttafel en die was uitstekend!
We zijn hier wel vaker geweest en komen zeker nog eens terug!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Ik kwam er 22 maart eten met twee familieleden, Met de rijsttafel voor twee personen en het visgerecht, de Ikan Pandang, Bintang-biertjes en glazen witte wijn genoten we optimaal van een grote variatie aan smaken uit de Indonesische keuken.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met goede bediening in een rustig, smaakvol ingericht restaurant. Prijs - kwaliteit is goed.
Ook volgens onze gasten een aanrader.
T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Ik vond sommige gerechten minder smaakvol. Heb er eerder gegeten en had toen betere ervaringen. Kan een momentopname zijn.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was weer een geweldige avond met heel lekker eten
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het wordt een beetje vervelend, ik was er dit jaar voor de tweede keer (vorig jaar vier keer) en elke keer weer prima, deze keer met één uitzondering: de sateh Kambing, nog nooit zo lekker gegeten, tafelgenoten aten de rijsttafel, ook daarvoor lovende woorden (Haagse kenners!)
S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Rijsttafel uitstekend!
Als je om een karaf water vraagt (wij waren met zijn vieren), wordt je verteld dat men water alleen per glas kan brengen en niet in een karaf. Het lijkt mij voor hun meer werk en dus erg onhanding. Wij hadden trouwens wel ook bier en thee besteld, dus de terughoudendheid bij het serveren van gewoon kraanwater begrijp ik niet helemaal.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vlotte bediening door heel attente 'meisjes'. Wij waren met 8 vrouwen, iedereen bestelde iets anders of deelde gerechten, dat was geen probleem: allemaal zeer tevreden!!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Zoals altijd echt authentiek top gegeten!! Dit blijft onze favoriet.
En voor vandaag eten we dat wat we gisteren over hadden, want dat pakken ze gewoon in voor je, Folkert
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Toen wij kwamen dineerde een luidruchtig gezelschap van een man of tien. Conversatie was moeilijk. Gelukkig waren zij een kwartier later weg. Didong echoot namelijk heel sterk door een gebrek aan geluiddempende wandversierselen.
Han T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
We hebben met zijn vijven genoten van een gemengde en een vegetarische rijsttafels. Wat een mooi en afwisselend palet aan smaken, van mild tot pittig, van romig tot knapperig, alles was er, werkelijk verrassend en lekker. Voeg daar de uitstekende bediening van twee adembenemende medewerksters aan toe, en het feest is compleet. De akoestiek en het zitcomfort kan beter, maar een kniesoor die daarop let. Het was een exotische belevenis, absoluut voor herhaling vatbaar! Nog een extra compliment voor de zwoele en karaktervolle verlichting.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Toprestaurant!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Slechte akoestiek als het druk is maar dat is bijna overal tegenwoordig.