Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,2
wwalburg .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We hebben heerlijk zitten eten. De rijsttafel was zoals altijd weer smullen. Een minpuntje, of nou ja eigenlijk 2: dat het op een bepaald moment OP is ;-) ....en ik miste kroepoek, klein detail hoor, maar toch. De agave crackers zijn lekker maar kunnen in mijn optiek de smaak van kroepoek niet vervangen.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Op onze ontdekkingsreis door Nederland op zoek naar het lekkerste Indonesische restaurant en de lekkerste toko zijn wij vanavond vanuit Hilversum naar Den Haag gereden. Dit bleek zeer de moeite waard. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat helemaal vol! Wij begrijpen wel waarom. Zowel de gerechten van de rijsttafel als de losse gerechten zoals de ayam pedis, de sambal udang peteh en de blado terong waren verrukkelijk. Kruiden goed uitgebalanceerd, groente knapperig en vers en heerlijke sate. Op mijn vraag of de sambal udang ook lekker pittig was werd deze speciaal wat pittiger gemaakt en werd er een schaaltje rawits op tafel gezet. De wijnen erbij waren heerlijk. Het decor is redelijk strak maar ondanks dat toch een warme en gezellige uitstraling, mede door de gezellige drukte. Het personeel is bijzonder vriendelijk en geeft advies bij het maken van de keuzes van de gerechten. Helemaal top. Het was het rijden zeker waard en komen zeker terug!
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Eten bij Didong stelt nooit teleur, het was weer overheerlijk met vlotte vriendelijke bediening...
E N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een kleine kaart, grootse keuken.
Heerlijke rijsttafel voor twee gegeten. Mjam!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vanavond voor de eerste keer in restaurant Didong gegeten. Onze keuze viel op een schotel; nasi kuning rames Didong. De (nasi)schotel zag er fraai uit, met flink wat groente en een authentieke Indonesische smaak. Precies zoals je bij een goed Indonesisch restaurant mag verwachten! Voor ons een restaurant om zeker nog eens terug te komen.
bertsanders .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke zaak en lekker eten. Lekker vers, authentieke smaken. Vriendelijke en correcte bediening. We vonden het gezelliger dan een paar jaar geleden.
Paulien R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wat is het toch altijd genieten bij Didong. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening. Bij Didong voel je je altijd welkom!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We eten vaker Indo, maar didong is echt eentje van de betere. Onze zoon (8 jaar) houd van pittig en en bestelde Ikan in sambalsaus. Hij smulde er van, het was echt goed pittig zoals het hoort, voortreffelijk.
Wij bestelden rijsttafel, echt goed, alles vers en lekker.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met mijn broers en zus gegeten. We moesten hard praten omdat we elkaar anders niet goed konden verstaan maar was niet echt erg. We hadden losse gerechten besteld zodat we bij elkaar konden proeven. Zowel de smaak als de hoeveelheid was uitstekend. De bediening is ook heel vlot. Voor herhaling vatbaar.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
In het geheel prima ontvangen en gedineerd. Was perfect. Ergerlijk is alle alle drukte wat voor mijzelf (68) gewoonweg vermoeiend was. Aller lof voor het personeel. Buitengewoon vriendelijk en attent.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijke rijsttafel met keur aan gerechten, divers van smaak en intensiteit. Genoten!
P. Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Matig "gaarkeuken"eten. Slechts beperkte keuze echte hoofdgerechten (nasi ramez en rijsttafel, geen rechauds dus snel koud) Alles wordt op kale tafeltjes gezet, snackbar-achtige opzet.
Geachte heer Zee, waarom schrijft u weer dezelfde recensie die eerder hier is verschenen en op Tripadvisor een jaar geleden? U mening is schijnbaar niet veranderd in die tussentijd en wijkt dermate af van andere bezoekers van ons restaurant.
Chiel K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Na twee jaar weer eens Didong bezocht en weer heerlijk gegeten. Niveau is nog precies hetzelfde, erg goed eten dus. Het interieur is ook nog eens mooier geworden, en als vanouds was Fleur, de eigenaresse, er weer om ons te ontvangen en gedag te zeggen. Een warm bad, we laten er geen twee jaar meer over heen gaan om Didong te bezoeken.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten zoals alleen mijn indische oma het vroeger voor mij maakte. Echt authentiek en verfijnd. Verse producten. Super service gehad! We waren i.v.m. enorme file 90 min later (tussendoor wel gebeld om dit te melden) en het was geen probleem. Door de vertraging restte ons slechts 45 min om te kunnen dineren en bij navraag was ook dit geen probleem. Het stond snel op tafel en ze vonden onze dank voor de geboden service totaal overbodig, want "dat is toch normaal mevrouw? Geen probleem hoor". Jammer dat ik zo ver weg woon, anders had ik mijn nieuwe go-to restaurant gevonden. Ook op dinsdagavond bijna vol, dus zeker, Zeker gaan eten!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Altijd aardige bediening, altijd gezellig en bovenal altijd heeeeeel erg lekker eten. Omdat het allemaal lekker is maar heel verschillende smaken heeft, vind ik het bij Didong het leukst om een aantal gerechten te bestellen en die met elkaar te delen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Niet de eerste keer hier en zeker niet de laatste. Heerlijk geurige gerechten, super verse producten en niet de standaard smoor schotels. Bijzonder was de babi pangang, echt geroosterd vlees. Aanrader!!
oleana .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Uitgenodigd door zoon om daar te gaan eten, wel ruim van te voren reserveren heb ik begrepen van hem.
Prima restaurant.
We waren met zijn vieren , namen de rijsttafel Didong en dat was heel erg lekker, porties voldoende.
Als nagerecht stroopsoesoe, drankje van klappermelk en rozenlimonade en klappamoeda.
Geen idee wat klappamoeda is , vergeten te vragen en thuis opgezocht maar kwam niet verder dan jonge kokosnoot, dus zal dat het wel geweest zijn.
Minpuntje: we moesten wel iedere keer een serveerster vragen om iets te drinken, er kwam tussendoor niemand vragen of het smaakte en of we nog iets wilden drinken.
We komen hier zeer zeker nog eens terug!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij bestelden de rijstafel didong. De smoor babi saté en de babi, saté ajam zijn beide goed gekruid en heerlijk van smaak de ajam katjang mété is ook goed van smaak en juist gebakken.
De s.g. telor, tahoe telor is kompleet en goed gevuld en fijn van smaak. De spaanse huiswijn is op dronk en goed van temperatuur en past goed bij de gerechten. De prijs kwaliteit is goed in verhouding zeker een restaurant om vaket te bezoeken
fjvanhees .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016

Het eten was gewoon top verfijnde kruiding van de gerechten
buitengewoon lekkere udang met petehbonen een delicatesse voor liefhebber
rendag babipangangsateh's alles verfijnd.
Een min puntje: ik ben gek op sateh kambing van geitenvlees en dat was er niet.
maar pluim voor kokkie
note: de zes voor decor is niet vreemd bij Indo restaurants. Dat hoort erewoon bij.
vlecht .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend bij Didong gegeten. Althans, een poging gedaan. Omdat op de website stond vermeld dat een aantal (groenten)gerechten trassi kan bevatten - zeer correct, dat moet gezegd - hebben we als vegetariër eerst geïnformeerd of er nog voldoende keus zou overblijven. Ons werd telefonisch verzekerd dat dit zeker het geval zou zijn.

Nadat we ons al hadden gesetteld met een hapje en een drankje, bleek uit een speciaal aangepaste menukaart dat vrijwel alle gerechten trassi of kemiri (?) bevatten. Dat laatste misschien in verband met een voedselallergie, maar dan is het weer vreemd dat er geen rekening wordt gehouden met de veelvuldige voorkomende pinda-allergie. Vervelend was ook dat niet was gespecificeerd was wát nou wáár in zat.

Eind van het liedje was dat we het moesten doen met wat groenteloempia's, een schaal nasi koening en een sajoer. Een erg magere oogst, als je je toch bij voorbaat had zitten te verheugen op een nasi rames of een rijsttafel.

Wat we kregen voorgeschoteld, was zeker goed te doen, maar vanwege de incorrecte en onduidelijke menu-informatie, blijft de teller steken op een mager zesje. Als je adverteert met de mededeling dat er voldoende vegetarische mogelijkheden zijn, zorg daar dan ook voor! Dit was vlees noch vis, en laat dat nou net de bedoeling zijn...