Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

9,3
EvyPeters .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Afgegaan op de recensies van Elle eten. Dus we hadden (online) gereserveerd zoals werd aangeraden. Het ligt niet echt centraal maar het is een keurig buurtrestaurantje. We kwamen als eersten met z'n drieën een beetje vroeg: 17:00uur op een mooie warme zondag. Te vroeg om het binnen gezellig te vinden. Maar de smaak en kwaliteit van het eten maakte veel goed. Zelf een klein menuutje samengesteld omdat we niet al te veel honger hadden. Om onze Amerikaanse gast de Indische keuken te laten leren kennen, kozen we voor ajam pangang, nasi goreng en nasi putih, atjar ketimoen, saté ajam en babi, ajam kecap met cashewnoten, combi schaaltje seroendeng, timpeh goreng en kentang. Ik bestelde nog wat extra van mijn lievelingsgerecht: timpeh goreng. Want die was....heerlijk! Echt erg lekker en lekker mild pedis. Helaas was de saté ondergedompeld in een dikke pindasaus. Dat was nu jammer. Door alle saus was de smaak van het vlees weg. Maar de andere gerechten zeer zeker authentiek Indisch te noemen.
Ronald Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Via revieuws van iens. nl in dit Indonesische restaurant terecht gekomen. zaterdag 13 mei 2017. motief was om echt Indonesisch te eten. Het is ons super bevallen. Was ook druk bezet. Alles super vers en met goede presentatie. Bovendien elk gerecht heeft zijn eigen smaak identiteit. Voor ons tot nu toe het beste Indonesische restaurant regio Den Haag. Natuurlijk komen wij terug. Zeker wanneer wij gasten een smaakvolle Indonesische maaltijd willen laten kennismaken. Goede Indonesische restaurants zijn in het land echt dun gezaaid. kwaliteit prijs verhouding in balans.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten genoeg variatie en vriendelijk personeel kom zeker nog een keer terug
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk eten, royale porties.
Plezierige bediening.
Tafeltjes zijn alleen iets te klein en staan te dicht op elkaar...
diederikwijnmalen .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Weer eens bij Didong gegeten. Hoewel de gerechten lekker waren met steeds eigen smaakjes, had ik toch het gevoel dat het wat verfijnder en wat “bijzonderder” kon. Gaan ze iets teveel op de automatische piloot? De satés waren wat erg begraven onder de saus. Dat de warme gerechten niet op rechauds kwamen, was jammer want nu koelden ze wel erg snel af. Een enkel stukje vlees leek niet helemaal gaar. Een Ikan-gerechtje had er ook nog wel bij gemogen… Al met al was de hoeveelheid voldoende en hebben we best goed gegeten. De bediening was zakelijk, de ambiance modern-sfeervol. De prijzen zijn redelijk. Voor een zowel wat meer “up-market” als Indische-sfeer belevenis is Keraton Damai een aanrader, in dezelfde buurt.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima (nassi rames) bediening zeer vlot en vriendelijk. Inrichting zou iets tropischer morgen zijn.
Miek A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
In ons gezelschap waren 3 indo's, dus kritisch ten aanzien van de Indonesische keuken. Maar wij allen vonden het eten van zeer goede kwaliteit. Het personeel was zeer vriendelijk. Het restaurant was sfeervol ingericht, ondanks het feit dat het een beetje een pijpenla is. Het enige minpuntje is dat het geluid rond zingt als het druk is, waardoor je elkaar wat moeilijker verstaat. Alles bij elkaar zijn wij zeer lovend en we gaan zeker terug komen.
info279 M.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Gezellig en goed gegeten
M.M. B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Het eten was prima, smaakte authentiek en was meer dan voldoende. Wanneer het bedienend personeel zich een persoonlijkere en een meer warme houding aan zou nemen, was de ambiance mijns inziens, meer passend bij het eten. Nu komt het personeel in mijn beleving afwachtend en wat zakelijk over.
Ruud H.J. H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Ik had gereserveerd voor vier personen plus hond. Aldaar aangekomen wist men van niets. Eten is goed, maar Rajawali is beter. Bediening slordig, meisjes liepen de benen uit hun lijf. Bij de koffie geen plakje spekkoek, maar een paaseitje dat half gesmolten bleek. Wij komen er niet meer.

R.H.J. Hornsveld
tessa B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij zijn hier laatst op een vrijdag geweest, op de bonne voie. Ze hadden rond 19u geen plek, verbaasde me niets want altijd als ik langsloop, ook doordeweeks, zit het er vol. Toen ik naar binnen liep om voor later op de avond te reserveren werd ik overvallen door heerlijke geuren (en warmte). Later geen last gehad van de warmte en oh wat was het lekker (en veel). Gaan hier snel weer heen. Is alles wat je mag verwachten van een Indisch restaurant. Mijn tafelgenoot is indo en heeft zitten smullen. Alleen zijn rendang is lekkerder... maar dat zeggen ze allemaal hoor! Hollandse bediening met daarbij horend accent bij uitspreken van de gerechten, voor de sfeer toch een minpuntje. Je eet voor twee dagen, beware! Leuk dat zo'n tentje uit de richting zo goed loopt.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten met uitstekende bediening
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Met maaltijden in het verleden bij Kantjil en Bumburumba kan ik mezelf (geboren Hagenaar) wel ervaringsdeskundige noemen. Knap dat alle (rijsttafel)gerechten een eigen smaak hadden en niet met een eenvormig sausje overgoten waren. Ik durf Didong aan al mijn (Indo)familie aan te raden...
Mike P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Personeel is zeer attent en vriendelijk. Een aanrader.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Aparte smaak. Alleen jammer, dat ze geen warmhoud platen gebruiken. Bij de tweede keer opscheppen is het eten al aardig afgekoeld.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het geadviseerde menu smaakte uitstekend en voldeed aan onze verwachting. Hier komen we zeker terug.
Carly H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Via Iens hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Fijn dat je gerechten kan bijbestellen als dit nodig is. Ik kom zeker nog eens terug.
Areke G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Eten was geweldig lekker en gevarieerd met verse ingrediënten.
Bediening zeer vriendelijk. Het enige minpuntje was de spaarzame verlichting, je kon bijna niet zien wat er op je bord lag. Een paar extra lampen is echt wel nodig!
Angelien D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Rijsttafel voor 2 besteld. Was echt heerlijk, misschien iets te veel bij gerechten.