Over het restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Didong

Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Jarenlang 1 van mijn favoriete indische restaurants, maar het lijkt of er een andere kok is gekomen. Het eten smaakt niet indisch meer, is niet meer pittig: zou bijna zeggen totok. Jammer.
Bald R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
16 november 2017 tegen 17.30 uur bij Didong binnen gelopen om te vragen of er nog plaats was voor 2 personen. Dat was het geval en we konden willekeurig een tafel uitzoeken. Het restaurant kwam qua inrichting modern, warm en gezellig op ons over. Wat ons opviel op de menukaart was dat er geen bamigerechten op stonden. Daarnaar gevraagd gaf men aan dat dit was gedaan om de 'drempel' te verlagen. Rara wat dit moge betekenen......
Vervolgens de Didong rijsttafel voor 2 personen besteld. Op onze vraag daartoe konden wij daar wel ook wat dunne bami bij krijgen.
Wat ons verbaasde was dat het geheel vervolgens zonder rechaud(s) op tafel werd gezet met als gevolg dat eea uiteraard binnen no time was afgekoeld c.q. koud was geworden. Op mijn vraag waarom geen rechauds antwoordde men dat men een ' moderne' Indonees wil zijn.......??? Ik kon mijn lachen op dat moment niet meer inhouden.
Samengevat: interieur modern, warm en gezellig; eten kwalitatief erg goed maar afbreuk door ontbreken rechaud(s).
Voor ons de volgende keer weer Soeboer aan de Brouwersgracht.
eddie04 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk, rustige ambiance. Lekker eten,vlotte service en fijne sfeer. Bediening ook erg alert en vriendelijk.
Het eten is lekker Indisch!
Larissa V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk eten, fijne bediening. Akoestiek soms wat minder.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Vriendelijke bediening en weer heerlijk gegeten.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Lekker gegeten!
Eleonore S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
De ontvangst was prettig, het eten vonden wij matig: een beetje teveel Hollandse smaak ipv het echte Indonesische.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goede hulp van de bediening bij het samenstellen van het menu. Vrijwel alles is op gegaan. Heerlijke gerechten.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was druk, heel druk bij Didong. Grappig en opvallend detail was dat er bijna alleen mannen zaten die kwamen eten. Het gerecht wat ik had, nasi goreng rames Didong, was heerlijk en meer dan genoeg om te nemen zonder een voorgerecht. Ik had wel een voorgerecht genomen, nl vegetarische loempia's. Ze waren heerlijk maar voegden niet veel aan de rest toe. De rest van het gezelschap had kennelijk genoeg aan witte rijst met 3 stokjes saté in ketjapsaus. Door de drukte vond ik het geluidsniveau wat minder prettig. De bediening was goed, hoewel ze in eerste instantie een bestelling verkeerd had begrepen en wij dus het verkeerde kregen. Dat werd zonder problemen opgelost.
Bauke R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Beste indonees in jaren
Mike Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten, alles supervers en smakelijk, met als topper de rendang!
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gelijknamige rijsttafel was, zoals altijd, weer erg lekker, de bediening had alles onder controle, kortom prima gegeten in een gezellig drukke Didong.
Natas73 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vandaag naar Didong. De recensies op Iens zijn zo hoog dat wij dachten, dat moeten wij uitproberen. Met man lief afkomstig uit Indonesië al verscheidene Indonesische restaurants bezocht maar deze was de slechtste. Het postieve was de super grote mok Tee en de bediening was vrij snel. Wat wel opviel is dat de entourage net als de bediening en keukenpersoneel Hollands is. De bediening is wel goed op de hoogte van het eten en de specialiteiten. MAAR het eten zelf is lauw, te zout en niet smaakvol. Het niet gebruiken van warmhoudplaaten maakt dat het eten erg snel koud is. De prijs kwaliteitverhouding van sommige gerechten zijn te duur.
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Houten stoelen vind ik gedateerd. Het eten was wel goed!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We namen alle vier de nasi rames didong. Uitstekend. Gesprek voeren was wat lastig vanwege het hoge geluidsniveau. Maar lekker indonesisch gegeten.
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten en de service was perfect. Toevallig binnen korte tijd 3x Indonesisch gegeten en dit was by far het beste!!
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten en correcte, vriendelijke en snelle bediening.
Tik O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eten en service is prima. Alleen was het een beetje donker, zodat we het eten niet goed konden zien.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Dat was even zoeken. In de bevestiging staat Sweelinckstraat 2e en geen huisnummer:
het moet zijn 2e Sweelinckstraat 115. Graag dus aanpassen voor andere spoorzoekers!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Zelf heel goed ingevoerd in de Indische keuken en ik verbaas mij steeds weer dat in slechts enkele echt goede Indische restaurants het vlees van de geserveerde Sateh goed gesneden wordt en niet in “grote hondebrokken” die je steeds voorgeschoteld krijgt. Als de Sateh dan ook nog lauw gerserveerd wordt, dan moet je iets bedenken om het warm te kunnen serveren, zonder dat het vlees uitdroogt. De Indische keuken is een pure smaaksensatie die elke keer (net) niet gehaald wordt omdat er teveel zout of ongedoceerd specerijen wordt gebruikt. Smaken verschillen nu eenmaal, maar zodra het een “eenheidsworst” wordt, dan ga ik wel naar de snackbar. Voor Den Haag met haar “Indisch verleden” vind ik dit erg jammer. Entourage is verder goed. Alleen even de puntjes op de i zetten maken echt het verschil. Vaak wordt het afgedaan dat het gebaseerd is op de “Hollandse smaak”. Jammer deze...