Didong

Sweelinckstraat 2e 2517 GW Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Didong

Eigenwijs en eigentijds

Een heel leuk terras onder geel-wit gestreepte luiken, en binnen is het smaakvol en strak ingericht. Ze hebben een hedendaagse kijk op de traditionele Indonesische keuken en gebruiken graag lokale producten, zo komt de de geroosterde Babi Pangang van het Livar-varken uit Limburg. Naast de rijsttafels en een vast menu staan er ook specialiteiten op het krijtbord. En na Indonesian Coffee met spekkoeklikeur!

Meer informatie over restaurant Didong

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 16:00 - 22:00

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
In het geheel prima ontvangen en gedineerd. Was perfect. Ergerlijk is alle alle drukte wat voor mijzelf (68) gewoonweg vermoeiend was. Aller lof voor het personeel. Buitengewoon vriendelijk en attent.
Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijke rijsttafel met keur aan gerechten, divers van smaak en intensiteit. Genoten!
P. Z.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Matig "gaarkeuken"eten. Slechts beperkte keuze echte hoofdgerechten (nasi ramez en rijsttafel, geen rechauds dus snel koud) Alles wordt op kale tafeltjes gezet, snackbar-achtige opzet.
Geachte heer Zee, waarom schrijft u weer dezelfde recensie die eerder hier is verschenen en op Tripadvisor een jaar geleden? U mening is schijnbaar niet veranderd in die tussentijd en wijkt dermate af van andere bezoekers van ons restaurant.
Chiel K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Na twee jaar weer eens Didong bezocht en weer heerlijk gegeten. Niveau is nog precies hetzelfde, erg goed eten dus. Het interieur is ook nog eens mooier geworden, en als vanouds was Fleur, de eigenaresse, er weer om ons te ontvangen en gedag te zeggen. Een warm bad, we laten er geen twee jaar meer over heen gaan om Didong te bezoeken.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eten zoals alleen mijn indische oma het vroeger voor mij maakte. Echt authentiek en verfijnd. Verse producten. Super service gehad! We waren i.v.m. enorme file 90 min later (tussendoor wel gebeld om dit te melden) en het was geen probleem. Door de vertraging restte ons slechts 45 min om te kunnen dineren en bij navraag was ook dit geen probleem. Het stond snel op tafel en ze vonden onze dank voor de geboden service totaal overbodig, want "dat is toch normaal mevrouw? Geen probleem hoor". Jammer dat ik zo ver weg woon, anders had ik mijn nieuwe go-to restaurant gevonden. Ook op dinsdagavond bijna vol, dus zeker, Zeker gaan eten!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Altijd aardige bediening, altijd gezellig en bovenal altijd heeeeeel erg lekker eten. Omdat het allemaal lekker is maar heel verschillende smaken heeft, vind ik het bij Didong het leukst om een aantal gerechten te bestellen en die met elkaar te delen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Niet de eerste keer hier en zeker niet de laatste. Heerlijk geurige gerechten, super verse producten en niet de standaard smoor schotels. Bijzonder was de babi pangang, echt geroosterd vlees. Aanrader!!
Oleana .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Uitgenodigd door zoon om daar te gaan eten, wel ruim van te voren reserveren heb ik begrepen van hem.
Prima restaurant.
We waren met zijn vieren , namen de rijsttafel Didong en dat was heel erg lekker, porties voldoende.
Als nagerecht stroopsoesoe, drankje van klappermelk en rozenlimonade en klappamoeda.
Geen idee wat klappamoeda is , vergeten te vragen en thuis opgezocht maar kwam niet verder dan jonge kokosnoot, dus zal dat het wel geweest zijn.
Minpuntje: we moesten wel iedere keer een serveerster vragen om iets te drinken, er kwam tussendoor niemand vragen of het smaakte en of we nog iets wilden drinken.
We komen hier zeer zeker nog eens terug!
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wij bestelden de rijstafel didong. De smoor babi saté en de babi, saté ajam zijn beide goed gekruid en heerlijk van smaak de ajam katjang mété is ook goed van smaak en juist gebakken.
De s.g. telor, tahoe telor is kompleet en goed gevuld en fijn van smaak. De spaanse huiswijn is op dronk en goed van temperatuur en past goed bij de gerechten. De prijs kwaliteit is goed in verhouding zeker een restaurant om vaket te bezoeken
Fjvanhees .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016

Het eten was gewoon top verfijnde kruiding van de gerechten
buitengewoon lekkere udang met petehbonen een delicatesse voor liefhebber
rendag babipangangsateh's alles verfijnd.
Een min puntje: ik ben gek op sateh kambing van geitenvlees en dat was er niet.
maar pluim voor kokkie
note: de zes voor decor is niet vreemd bij Indo restaurants. Dat hoort erewoon bij.
Vlecht .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend bij Didong gegeten. Althans, een poging gedaan. Omdat op de website stond vermeld dat een aantal (groenten)gerechten trassi kan bevatten - zeer correct, dat moet gezegd - hebben we als vegetariër eerst geïnformeerd of er nog voldoende keus zou overblijven. Ons werd telefonisch verzekerd dat dit zeker het geval zou zijn.

Nadat we ons al hadden gesetteld met een hapje en een drankje, bleek uit een speciaal aangepaste menukaart dat vrijwel alle gerechten trassi of kemiri (?) bevatten. Dat laatste misschien in verband met een voedselallergie, maar dan is het weer vreemd dat er geen rekening wordt gehouden met de veelvuldige voorkomende pinda-allergie. Vervelend was ook dat niet was gespecificeerd was wát nou wáár in zat.

Eind van het liedje was dat we het moesten doen met wat groenteloempia's, een schaal nasi koening en een sajoer. Een erg magere oogst, als je je toch bij voorbaat had zitten te verheugen op een nasi rames of een rijsttafel.

Wat we kregen voorgeschoteld, was zeker goed te doen, maar vanwege de incorrecte en onduidelijke menu-informatie, blijft de teller steken op een mager zesje. Als je adverteert met de mededeling dat er voldoende vegetarische mogelijkheden zijn, zorg daar dan ook voor! Dit was vlees noch vis, en laat dat nou net de bedoeling zijn...
Matt N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijke nasi rames didong gegeten met een geweldig lekkere rendang als vleesgerecht
Bord ziet er mooi opgemaakt uit .
Didong is een klein eethuisje , modern ingericht waar het wel wat onrustig kan zijn door de afhalende klanten en de drukte ( het zit bijna altijd vol )
De bediening is snel , misschien enigszins afstandelijk, maar dat hoeft niet altijd vervelend te zijn .
Esther1964 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Relaxte warme sfeer, zeer smakelijke gerechten, feestje voor het oog en smaakpapillen. Prijs relatief hoog 95 eu voor 2 personen en echt geen uitschieters in drankjes. Kangkung besteld: jammer, gemixt met boontjes. Vegetarisch kun je hier prima eten. Aanrader is de pittige aubergine. Voorgerecht was wat priegelen op n klein schaaltje en het blijft moeilijk om je eten warm te eten tenzij je flink dooreet. Een rechaud is natuurlijk niets maar wat dan wel. Nu, met geanimeerd gesprek is het snel afgekoeld. Schaaltjes met mini glazen dekseltjes misschien?
Huub C.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Prima Indonesisch eten in prettige atmosfeer en inrichting. Om de hoek van topper Keraton Damai maar toegankelijker. Eten authentiek, voor Indische maatstaven stevig pedis.
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Fris restaurant met moderne en toch warme ambiance. Niet al te groot en gelegen in een woonwijk. Parkeren lukte snel. In veel Indonesische restaurants is de bediening wat introvert (cultuur) en het eten lang gegaard/bewaard. Zo niet bijnDidong: Vrolijke, attente bediening en vooral erg vers en dus lekker eten.
Miek070 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Eten bij Didong is iets waar je handenwrijvend naar uitkijkt. We hadden de rijsttafel genomen. Echt alles wat je daarvan in je mond stopt, is lekker. Verukkelijk zelfs. Vlotte bediening, geen gesteven tafellinnen, relaxed publiek en gezellig geroezemoes; ideaal voor een avondje uitgebreid en informeel tafelen. Rechauds zouden idd een oplossing kunnen zijn om ook de tweede ronde opscheppen nog warm eten te hebben.
Tot binnenkort!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Didong, een typisch Indisch eethuis. Simpele inventaris zonder toeters en bellen. Eenvoudig meubilair. Jammer dat ze geen warmhoudplaten hebben. Maar een prima rijsttafel, aangevuld met zeer goede saté kambing. Een absolute aanrader.
Wel vooraf reserveren, want de tent zit ook door de week gewoon vol !
Een aanrader !
Fiek .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Prima plek om de zondag af te sluiten, je kunt hier al vroeg terecht. We hebben een heerlijke nasi rames gegeten, een rijsttafel op een bord. de bediening is niet Indisch, wel heel vriendelijk en snel! halve porties zijn ook mogelijk.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Hier met twee personen gegeten. We bestelden beide de de nasi rames Didong. Een uitgebreide schotel met een grote portie die ik maar nauwelijks op kreeg. De rendang sprong eruit wat smaak betreft, maar ook de overige gerechten waren prima. De populaire kip cashew was wat mij betreft te zoet. Echt gezellig, in privacy tafelen is niet mogelijk omdat de stroom mensen die afhaalt langs de tafeltjes loopt. De bediening is zeer vriendelijk en correct.
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Afgelopen woensdag 12 augustus weer eens bij Didong gegeten. Ditmaal gekozen voor de Nasi Rames Didong (EUR 18,50), Ikan Padang (zeewolf in koenjit/kokossaus) (EUR 10,50), Sambal Goreng Laboe Siam (pompoen, kouseband en babymais in kokossaus) (EUR 7,50), saté kambing (3 stokjes) (EUR 8,40), saté babi (3 stokjes) (EUR 6,90) en een portie gele rijst (EUR 4,75). Als nagerecht de stroop soesoe (kokosmelk met rozenlimonade en klappa moeda) (EUR 4,--). Alle gerechten waren weer heerlijk vers, goed van smaak en de groenten lekker knapperig. De vleesgerechten waren mals en goed gekruid. Ook de saté smaakte prima met lekkere pinda-/ketjapsaus. Als "senioren" zijn wij geen grote eters meer waardoor er vaak veel over blijft, maar bij Didong konden wij bij de losse gerechten zonder probleem kiezen voor halve porties. Ook bij de saté kon je kiezen voor één stokje in plaats van een hele portie. een dergelijke service zie je vrijwel nergens meer. Eigenwijs toch maar gekozen voor hele porties saté, maar de ogen bleken toch groter dan de maag. De resterende saté zonder probleem keurig verpakt kunnen meenemen naar huis. De bediening is hier zeer vriendelijk. Tussentijds en na afloop wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Heel klein minpuntje was dat deze avond het wachten op de gerechten wel erg lang duurde (tussen 30 en 60 minuten), maar dit was waarschijnlijk te wijten aan wat opstartproblemen na de recente verbouwing. Het interieur is modern en netjes zonder de meestal aanwezige typisch Indonesische kenmerken. Wel zou de akoestiek wat beter kunnen: bij volle bezetting in deze "pijpenla" is het wel erg rumoerig en wordt het voeren van een gesprek wat lastiger. Ook zou enige airco wel wenselijk zijn (was die avond erg warm, en dat bij het nuttigen van pittig eten). Maar de smaak en versheid maken vrijwel alles goed. Aanrader (zelfs al moet je daarvoor uit Zoetermeer komen en vrijwel altijd eerst moet reserveren, zelfs op doordeweekse dagen).