Dickens & Jones

Grote Markt 40-42 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens & Jones

Heerlijke gastvrije zaak

Love at first bite in hartje Breda. In een gezellige huiskamersfeer geniet je van de lekkerste gerechten. Het personeel is enorm gastvrij en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Genieten!

Meer informatie over restaurant Dickens & Jones

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sfeervol ingericht, vriendelijke en zeer attente bediening.
wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Helaas was de carpaccio nat en niet smaakvol, werd er niet gevraagd hoe we onze steak gebakken wilde hebben, vergaten ze de frietjes en werd de wijnfles aan tafel neergezet zonder een glaasje in te schenken of ons te laten proeven.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heel goed eten. hadden wel een glas waar een erg scherp randje aan zat door slijtage en een servet dat behoorlijk versleten was. dit is geen probleem maar wel een aandachtspuntje. Bediening goed maar niet allemaal even vriendelijk. had het idee dat onze ober er niet echt veel zin meer in had. dit zal ons echter niet weerhouden om nog eens terug te gaan.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn. Een aanrader en we gaan zeker terug.
Irisvanhuijstee .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was lekker. De minpunten waren dat de gangen elkaar in een noodgang opvolgden waarmee we met een uurtje weer buiten stonden (3 gangen) en dat de rund wel aan de rauwe kant was zonder dat er gevraagd was hoe deze bereid zou moeten worden. Voorgerecht (springrolls) en nagerecht (cheesecake) waren heerlijk!
Fritsxxx .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Super gezellige zaak!Vriendelijk personeel.Fijn dat je met de ah/iens aktie veel te kiezen had.Het enige minpuntje was dat er 2 van onze tafel voor de gegrilde kip gingen maar dat we 25 min later te horen kregen dat er maar 1 door kon gaan of we moesten nog 45 min langer wachten.Nu hebben we nog een reservering staan dus dat met die kip komt wel goed!Hij smaakte mijn zwager heel goed.Verder alles prima.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op aanraden van een passerende Bredanaar naar Dickens & Jones gegaan. Achteraf gezien een uitstekend advies. Een wat zakelijke ontvangst, maar eenmaal aan tafel zeer vriendelijk en betrokken personeel. Ook het eten was meer dan goed. De lamsbiefstukjes waren botermals en lagen in een heerlijk garnituur. Mijn vrouw genoot van een heerlijk gegaarde zalm. Op een andere plek op de kaart dan bij de nagerechten ontdekte ik nog een kaasplankje. Vijf stukken kaas, niet met een benauwde hand gesneden, waarvan helaas de blauwe kaas een zeer vlakke smaak. Te lang in karton gelegen? De andere vier kazen waren meer dan prima, met een verfijnde smaak. Wij mochten met genoegen kijken naar de logistiek in dit ruime restaurant. Dan blijkt dat de zakelijke benadering bij binnenkomst qua werkwijze wordt doorgezet in het restaurant. Niets ontging de gérant, het liep als een trein en de vriendelijkheid kwam van de bediening. En ja, wij houden wel van een Engels aandoende sfeer.
paullouis .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles was goed verzorgd. Zeer goeie en aardige bediening. Prima 3-gangen menu voor de prijs die je moet betalen.
Ook de wijn was heerlijk. Een persoon mocht geen peper en ui, en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden.
Inrichting bij Dickens is erg gezellig.
Ad-B .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met familie hier gegeten. Zowel het voorgerecht (zalm en pancetta) als het hoofdgerecht (vis) waren goed bereid. Vriendelijke bediening. leuke zaak, wel druk maar toch voldoende aandacht. De gerechten smaakten beter dan ik vooraf aan de hand van de kaart had ingeschat.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Inmiddels twee keer gegeten met de AH-actie. Beide keren lekker gegeten, goede bediening, leuke sfeer. Ik kan het anderen aanraden om ook hier te eten.
Renauld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De keuken presenteert een standaard schotel, niet vernieuwend en ook niet creatief. Het restaurant draait op routine met een hoge doorloopsnelheid van klanten en dat voelt ook zo aan. Het nagerecht (wortelcake) viel zelfs tegen vanwege de klefheid.
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
het was zeer de moeite waard.
het voorgerecht en het hoofdgerecht zowel het nagerecht was heerlijk
zeker met de ah actie.
dit mag van ons blijven hoor.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige sfeer , wel wat lang moeten wachten, maar het was ook druk
Prijs kwaliteit was goed.
José V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben Voortreffelijk gegeten, bediening was erg vriendelijk zeer zeker 'n aanrader.
We gaan zeker nog een keer terug .
irene_hutschemaekers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heel leuk restaurant. Sfeervol ingericht met meerdere ruimtes. Eten was heel lekker en de keuzeopties zijn heel uitgebreid. Het was heel fijn dat het mogelijk was om te verhuizen naar een kleine huiskamer
he.annemiek .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was top. Gerookte zalm en springrolls als voorgerecht. Heerlijk en een plaatje op het bord . Evenals het hoofdgerecht: beiden een mix van biefstuk en varkensvlees, opgemaakt met aardappeltjes in schil en een mix van diverse groenten. En daarbij een schaaltje met volgens mij de lekkerste frieten die ik ooit heb gegeten. Als dessert een ijscoupe met nootjes en chocoladebrokjes, mijn tafelgenoot cheescake met roomijs. Voortreffelijk.
Wij hebben buiten gegeten op het terras. Binnen vond ik het wat oubollig uitzien.
EvaBreda .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening die zeer zorgvuldig omgingen met mijn dodelijke notenallergie. De gangen volgenden elkaar op een fijn tempo op en op het terras is het fijn vertoeven. We waren ook erg tevreden over de grootte van de porties en we gingen met een voldaan gevoel weg, niet te veel niet te weinig. Het viel ons wel op dat er niet actief ingespeeld werd op lege glazen, maar dat is een kleinigheidje. Ik kom graag nog eens terug!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening is erg vriendelijk. Bij ons etentje was het heerlijk weer dus hebben we heerlijk op het terras gezeten met mooi uitzicht op de Grote Kerk. Het menu opgesteld voor AH-actie is ruim opgesteld. 5 gerechten per gang. De keuzes die wij hadden waren erg lekker en netjes opgedient. Echt aan te raden voor anderen.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk 3-gangen keuze menu gegeten op het terras.
Ook buiten waren de tafels met mooi linnen gedekt.
Vooraf kregen wij een heerlijke amuse van het huis.
Zeker voor herhaling vatbaar.
fam.bosgras .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Verrassend lekker en heerlijk buiten kunnen eten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vooraf had ik het fijn gevonden wat de prijs van het menu zou zijn, maar dat geld voor alle deelnemende restaurants...