Dickens & Jones

Grote Markt 40-42 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens & Jones

Heerlijke gastvrije zaak

Love at first bite in hartje Breda. In een gezellige huiskamersfeer geniet je van de lekkerste gerechten. Het personeel is enorm gastvrij en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Genieten!

Meer informatie over restaurant Dickens & Jones

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Al meerdere malen tijdens Breda Jazz een zeer positieve ervaring gehad. Bedenkende dat dit soort dagen erg druk en hectisch zijn levert Dickens & Jones snelle en vriendelijke service. Daarnaast ook heerlijk gegeten! Erg tevreden over keuze en prijs-kwaliteitverhouding.
Dhilani V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zelden zo'n slechte bediening gehad. We hadden een high tea gereserveerd per mail, kom je aan is er onder een totaal andere naam gereserveerd, moeilijk he lezen/schrijven! Ga je aan tafel zitten, de eerste lege kop die ik zie is een smerige kop waar de thee resten van een ander nog in zaten. Tijdens het eten hebben we 2 kopjes thee gehad, smaak mocht je niet eens kiezen. Alles stond al kant en klaar op tafel, ipv vers bereid om het moment van binnenkomst. En dan moet je ook nog eens afrekenen voor een persoon die door persoonlijke omstandigheden niet kon komen!! Nou wij komen hier dus noooooit meer terug! En mensen ik zou deze bagger tent dus ook echt vermijden!! Er zijn veel leukere plaatsen in Breda waar ze wel een verse high tea hebben, waar ze veel thee keuzes hebben en met aardige bediening!
Fijnproevertt .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eerste bezoek bij dit super toffe restaurant. Een combinatie tussen klassiek en modern waar je lekker kan tafelen in een bruisende sfeer. Leuke personeel die snel persoonlijk contact legde. Kennis van de wijnkaart kon beter. Amuse van het huis was erg lekker, dit was een toast met een huisgemaakte spread van tonijn. Hoofdgerecht Tournedos die erg goed gebakken was met een iets te dunne pepersaus, verder het hoofdgerecht van Zalm met zeekraal. Bijgerecht zelfgemaakte friet wat erg smaakvol was. Prijs was prima voor een piece met een glas wijn. Leuk was het ontvangst van eigenaar die bij vertrek wel ontbrak.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sfeervol ingericht, vriendelijke en zeer attente bediening.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Helaas was de carpaccio nat en niet smaakvol, werd er niet gevraagd hoe we onze steak gebakken wilde hebben, vergaten ze de frietjes en werd de wijnfles aan tafel neergezet zonder een glaasje in te schenken of ons te laten proeven.
jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heel goed eten. hadden wel een glas waar een erg scherp randje aan zat door slijtage en een servet dat behoorlijk versleten was. dit is geen probleem maar wel een aandachtspuntje. Bediening goed maar niet allemaal even vriendelijk. had het idee dat onze ober er niet echt veel zin meer in had. dit zal ons echter niet weerhouden om nog eens terug te gaan.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn. Een aanrader en we gaan zeker terug.
Irisvanhuijstee .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was lekker. De minpunten waren dat de gangen elkaar in een noodgang opvolgden waarmee we met een uurtje weer buiten stonden (3 gangen) en dat de rund wel aan de rauwe kant was zonder dat er gevraagd was hoe deze bereid zou moeten worden. Voorgerecht (springrolls) en nagerecht (cheesecake) waren heerlijk!
Fritsxxx .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Super gezellige zaak!Vriendelijk personeel.Fijn dat je met de ah/iens aktie veel te kiezen had.Het enige minpuntje was dat er 2 van onze tafel voor de gegrilde kip gingen maar dat we 25 min later te horen kregen dat er maar 1 door kon gaan of we moesten nog 45 min langer wachten.Nu hebben we nog een reservering staan dus dat met die kip komt wel goed!Hij smaakte mijn zwager heel goed.Verder alles prima.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op aanraden van een passerende Bredanaar naar Dickens & Jones gegaan. Achteraf gezien een uitstekend advies. Een wat zakelijke ontvangst, maar eenmaal aan tafel zeer vriendelijk en betrokken personeel. Ook het eten was meer dan goed. De lamsbiefstukjes waren botermals en lagen in een heerlijk garnituur. Mijn vrouw genoot van een heerlijk gegaarde zalm. Op een andere plek op de kaart dan bij de nagerechten ontdekte ik nog een kaasplankje. Vijf stukken kaas, niet met een benauwde hand gesneden, waarvan helaas de blauwe kaas een zeer vlakke smaak. Te lang in karton gelegen? De andere vier kazen waren meer dan prima, met een verfijnde smaak. Wij mochten met genoegen kijken naar de logistiek in dit ruime restaurant. Dan blijkt dat de zakelijke benadering bij binnenkomst qua werkwijze wordt doorgezet in het restaurant. Niets ontging de gérant, het liep als een trein en de vriendelijkheid kwam van de bediening. En ja, wij houden wel van een Engels aandoende sfeer.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles was goed verzorgd. Zeer goeie en aardige bediening. Prima 3-gangen menu voor de prijs die je moet betalen.
Ook de wijn was heerlijk. Een persoon mocht geen peper en ui, en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden.
Inrichting bij Dickens is erg gezellig.
Ad-B .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met familie hier gegeten. Zowel het voorgerecht (zalm en pancetta) als het hoofdgerecht (vis) waren goed bereid. Vriendelijke bediening. leuke zaak, wel druk maar toch voldoende aandacht. De gerechten smaakten beter dan ik vooraf aan de hand van de kaart had ingeschat.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Inmiddels twee keer gegeten met de AH-actie. Beide keren lekker gegeten, goede bediening, leuke sfeer. Ik kan het anderen aanraden om ook hier te eten.
Renauld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De keuken presenteert een standaard schotel, niet vernieuwend en ook niet creatief. Het restaurant draait op routine met een hoge doorloopsnelheid van klanten en dat voelt ook zo aan. Het nagerecht (wortelcake) viel zelfs tegen vanwege de klefheid.
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
het was zeer de moeite waard.
het voorgerecht en het hoofdgerecht zowel het nagerecht was heerlijk
zeker met de ah actie.
dit mag van ons blijven hoor.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige sfeer , wel wat lang moeten wachten, maar het was ook druk
Prijs kwaliteit was goed.
José V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben Voortreffelijk gegeten, bediening was erg vriendelijk zeer zeker 'n aanrader.
We gaan zeker nog een keer terug .
irene_hutschemaekers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heel leuk restaurant. Sfeervol ingericht met meerdere ruimtes. Eten was heel lekker en de keuzeopties zijn heel uitgebreid. Het was heel fijn dat het mogelijk was om te verhuizen naar een kleine huiskamer
he.annemiek .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was top. Gerookte zalm en springrolls als voorgerecht. Heerlijk en een plaatje op het bord . Evenals het hoofdgerecht: beiden een mix van biefstuk en varkensvlees, opgemaakt met aardappeltjes in schil en een mix van diverse groenten. En daarbij een schaaltje met volgens mij de lekkerste frieten die ik ooit heb gegeten. Als dessert een ijscoupe met nootjes en chocoladebrokjes, mijn tafelgenoot cheescake met roomijs. Voortreffelijk.
Wij hebben buiten gegeten op het terras. Binnen vond ik het wat oubollig uitzien.
EvaBreda .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening die zeer zorgvuldig omgingen met mijn dodelijke notenallergie. De gangen volgenden elkaar op een fijn tempo op en op het terras is het fijn vertoeven. We waren ook erg tevreden over de grootte van de porties en we gingen met een voldaan gevoel weg, niet te veel niet te weinig. Het viel ons wel op dat er niet actief ingespeeld werd op lege glazen, maar dat is een kleinigheidje. Ik kom graag nog eens terug!