Dickens & Jones

Grote Markt 40-42 4811 XS Breda Nederland Kaart

Over restaurant Dickens & Jones

Heerlijke gastvrije zaak

Love at first bite in hartje Breda. In een gezellige huiskamersfeer geniet je van de lekkerste gerechten. Het personeel is enorm gastvrij en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Genieten!

Meer informatie over restaurant Dickens & Jones

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Op aanraden van een passerende Bredanaar naar Dickens & Jones gegaan. Achteraf gezien een uitstekend advies. Een wat zakelijke ontvangst, maar eenmaal aan tafel zeer vriendelijk en betrokken personeel. Ook het eten was meer dan goed. De lamsbiefstukjes waren botermals en lagen in een heerlijk garnituur. Mijn vrouw genoot van een heerlijk gegaarde zalm. Op een andere plek op de kaart dan bij de nagerechten ontdekte ik nog een kaasplankje. Vijf stukken kaas, niet met een benauwde hand gesneden, waarvan helaas de blauwe kaas een zeer vlakke smaak. Te lang in karton gelegen? De andere vier kazen waren meer dan prima, met een verfijnde smaak. Wij mochten met genoegen kijken naar de logistiek in dit ruime restaurant. Dan blijkt dat de zakelijke benadering bij binnenkomst qua werkwijze wordt doorgezet in het restaurant. Niets ontging de gérant, het liep als een trein en de vriendelijkheid kwam van de bediening. En ja, wij houden wel van een Engels aandoende sfeer.
Paullouis .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles was goed verzorgd. Zeer goeie en aardige bediening. Prima 3-gangen menu voor de prijs die je moet betalen.
Ook de wijn was heerlijk. Een persoon mocht geen peper en ui, en daar hebben ze heel goed rekening mee gehouden.
Inrichting bij Dickens is erg gezellig.
Ad-B .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
met familie hier gegeten. Zowel het voorgerecht (zalm en pancetta) als het hoofdgerecht (vis) waren goed bereid. Vriendelijke bediening. leuke zaak, wel druk maar toch voldoende aandacht. De gerechten smaakten beter dan ik vooraf aan de hand van de kaart had ingeschat.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Inmiddels twee keer gegeten met de AH-actie. Beide keren lekker gegeten, goede bediening, leuke sfeer. Ik kan het anderen aanraden om ook hier te eten.
Renauld .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De keuken presenteert een standaard schotel, niet vernieuwend en ook niet creatief. Het restaurant draait op routine met een hoge doorloopsnelheid van klanten en dat voelt ook zo aan. Het nagerecht (wortelcake) viel zelfs tegen vanwege de klefheid.
Tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
het was zeer de moeite waard.
het voorgerecht en het hoofdgerecht zowel het nagerecht was heerlijk
zeker met de ah actie.
dit mag van ons blijven hoor.
Magda H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gezellige sfeer , wel wat lang moeten wachten, maar het was ook druk
Prijs kwaliteit was goed.
José V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben Voortreffelijk gegeten, bediening was erg vriendelijk zeer zeker 'n aanrader.
We gaan zeker nog een keer terug .
Irene_hutschemaekers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heel leuk restaurant. Sfeervol ingericht met meerdere ruimtes. Eten was heel lekker en de keuzeopties zijn heel uitgebreid. Het was heel fijn dat het mogelijk was om te verhuizen naar een kleine huiskamer
He.annemiek .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was top. Gerookte zalm en springrolls als voorgerecht. Heerlijk en een plaatje op het bord . Evenals het hoofdgerecht: beiden een mix van biefstuk en varkensvlees, opgemaakt met aardappeltjes in schil en een mix van diverse groenten. En daarbij een schaaltje met volgens mij de lekkerste frieten die ik ooit heb gegeten. Als dessert een ijscoupe met nootjes en chocoladebrokjes, mijn tafelgenoot cheescake met roomijs. Voortreffelijk.
Wij hebben buiten gegeten op het terras. Binnen vond ik het wat oubollig uitzien.
EvaBreda .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening die zeer zorgvuldig omgingen met mijn dodelijke notenallergie. De gangen volgenden elkaar op een fijn tempo op en op het terras is het fijn vertoeven. We waren ook erg tevreden over de grootte van de porties en we gingen met een voldaan gevoel weg, niet te veel niet te weinig. Het viel ons wel op dat er niet actief ingespeeld werd op lege glazen, maar dat is een kleinigheidje. Ik kom graag nog eens terug!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De bediening is erg vriendelijk. Bij ons etentje was het heerlijk weer dus hebben we heerlijk op het terras gezeten met mooi uitzicht op de Grote Kerk. Het menu opgesteld voor AH-actie is ruim opgesteld. 5 gerechten per gang. De keuzes die wij hadden waren erg lekker en netjes opgedient. Echt aan te raden voor anderen.
Fam.bosgras .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Verrassend lekker en heerlijk buiten kunnen eten.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Vooraf had ik het fijn gevonden wat de prijs van het menu zou zijn, maar dat geld voor alle deelnemende restaurants...
Els E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Heerlijk 3-gangen keuze menu gegeten op het terras.
Ook buiten waren de tafels met mooi linnen gedekt.
Vooraf kregen wij een heerlijke amuse van het huis.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mmarieke1 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Lekker gegeten in een losse sfeer. Attente bediening. Gegeten via de ah actie. Genoeg keus op de kaart. Gevarieerd menu. Grote porties.
Gerhawinkels .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We maakten gebruik van de AH aktie (2e menu gratis). Hiervoor was een aparte menu kaart. Deze was uitgebreid en voorzag in mooie gerechten. Wij kozen als voorgerecht een carpaccio en een beef tartaar. Beiden waren verrukkelijk. Hoofgerecht was een moot kabeljauw. Ook dit gerecht was voortreffelijk. Dit alles vergezeld van een prima huiswijn.
Nagerecht hebben we ingeruild voor koffie. Deze laatste werd erg karig geserveerd (alleen droog koekje). Je zou toch meer verwachten daar dit ons "dessert" was.
Mooi terras, goede en correcte bediening. Kortom; zeer aan te bevelen.
Sambaspeler01 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij zijn gisteravond bij dickens en jones gaan eten . Het personeel was heel erg vriendelijk, en het eten was uitstekend . Ik kan iedereen die naar breda gaat aanraden om daar te gaan eten . Als we weer naar breda gaan dan gaan we daar beslist weer eten. Bedankt dickens en jones.
Shure M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een etentje bij Dickens and Jones is altijd een succes. Dat bleek afgelopen woensdag opnieuw. Een vol terras, maar snelle en goed service. Personeel ziet er keurig uit en de uitstraling van het interieur is ook top! Eten weer van uitstekende kwaliteit, wat mij betreft zelfs te grote porties dan te klein. In elk geval ontbreekt het aan niets! Echt waar voor je geld!
Wimvankessel51 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De gerechten op het keuzemenu gaven voldoende keuze. Enkele heel verrassende gerechten. We hebben genoten van onze keuze, al waren er enkele details die maakten dat nog niet de maximale score van 10 werd bereikt. De bediening was vlot, vriendelijk en heel communicatief.
Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Buiten op terras. Super diner met zorg bereid en vriendelijk opgediend. Zeker een aanrader om terug te gaan!