Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Genieten met het hele gezin

Pannenkoeken en meer in het Nautisch Kwartier. Of je nou zin hebt in een klassieker of een verrassende, wereldse creatie, de chef draait er zijn hand niet voor om. De bediening is vriendelijk en wil je het echt naar je zin maken. Voor herhaling vatbaar. De perfecte plek voor een avond uit of een uitgebreide lunch met je zakenrelatie.

Meer informatie over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel! Het was een aangename verrrassing.
timmermankrib .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een zeer prettige avond. Kennissen waren nog nooit in dit restaurant geweest. Maar vonden het een zeer goed restaurant. En wilden er nog wel een keer heen.
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij konden met de AH-actie zelf ons 3-gangen-menu samenstellen. Alle gerechten waren naar tevredenheid, een beetje aan de grove kant met veel frieten, dus niet super-de-luxe, maar dit hadden wij ook niet verwacht.
De dames en heren in de bediening waren vriendelijk en voorkomend. Wij zullen zeker nog een keertje terugkomen.
grytekebakker .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
lekker eerlijk eten, goed verzorgd en ruime keus, de bediening was zeer vriendelijk, ondanks het volle restaurant was er een zeer ontspannen sfeer
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van een kinderverjaardag voor de 2 e keer gegeten, ze spelen hier goed op in. Zeker een aanrader hier te eten met kinderen.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten, met AH bon. mochten uit alles kiezen.
Eten vaker bij Dickens, altijd goede kwaliteit, zowel a la carte als pannenkoeken
Ook zomers een aanrader lekker buiten op terras
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat vooral op viel was dat de porties bijzonder ruim waren. Ook je glas was goed gevuld. Dat zie je helaas tegenwoordig wel eens anders. We hebben een prima avond gehad in een gezellig, on kerstsfeer gestoken restaurant.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
goed maar druk ivm verjaardagsfeest maar wel klant vriendelijke service echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen
hoevercraft .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hadden de sate van kippendij genomen die viel niet zo goed in de smaak. Wat ze eerder aan sate hadden van de haas was lekkerder. Dit hebben wij ook doorgegeven. Verder was alles goed. Vriendelijke bediening.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was op zich goed, alleen vrij sober geserveerd. De slakken vooraf en de sliptongen waren prima maar de sla die erbij geserveerd werd, was ver onder de maat. Paar druppels vrij zure 'dressing' over een paar blaadjes sla met alleen wat geraspte wortelen, dit moet echt beter. Zeker voor een menuprijs van bijna € 30,-.
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zoals altijd: heerlijk eten (de ribeye ... mmmmm), vlotte, zeer vriendelijke service. Kortom, het is altijd een feestje om bij Dickens te eten!!!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. Prima service. Grote porties grote volle wijnglazen.
Al met al een goede avond.
Kan ik iedereen aanbevelen
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Geschikte plek voor volwassenen, kinderen én honden. Wij komen vast een keer terug!
vandervlist .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Al eerder in Dickens geweest met goede herinneringen was de keus om weer terug te gaan niet moeilijk. Dit keer vanwege het bereiken van de 'pensioen gerechtigde' leeftijd van mijn partner. De leiding van het restaurant speelde daar spontaan op in en verraste ons met feestelijke 'sterretjes' op een schotel met in chocolade 'geniet van uw pensioen'. De persoonlijke aandacht was weer uitstekend. En opnieuw was het eten een genoegen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hadden een AH bon te besteden de aangeboden oplossing om 1 menu van de kaart niet te berekenen vonden wij erg coulant.
sybrandhartman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De leen tablets met spelletjes voor de kinderen vielen wat tegen, de apps werkten niet op alle tablets en we hadden de verwachting dat ze meer samen op die tablets konden spelen. Maar de sfeer en het eten waren prima!
Roskam .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar de bospad
stoelen soep is veel te veel te grote kom! Rib Eye was verrukkelijk. Personeel is erg vriendelijk.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We ( ons gezelschap bestond uit 4 personen) hebben lekker gegeten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding en met een attente leuke bediening, we komen zeker terug bij Dickens.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezelschap waar ook rekening gehouden werd met de allerkleinsten, ook die hebben zich goed vermaakt en lekker gegeten
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. We werden vlot en plezierig geholpen en we komen dan ook graag nog een keer terug!