Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Genieten met het hele gezin

Pannenkoeken en meer in het Nautisch Kwartier. Of je nou zin hebt in een klassieker of een verrassende, wereldse creatie, de chef draait er zijn hand niet voor om. De bediening is vriendelijk en wil je het echt naar je zin maken. Voor herhaling vatbaar. De perfecte plek voor een avond uit of een uitgebreide lunch met je zakenrelatie.

Meer informatie over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
wbsmakelijk .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
De bediening was zeer vriendelijk en dacht goed mee! Perfecte gelegenheid voor een groep met kinderen, we komen hier zeker terug.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Als je in een pannenkoeken restaurant bent kun je verwachten dat je daar last hebt van de vele gezinnen met kleinen kinderen. Dit is hier gelukkig niet het geval, ook al zijn er meerdere kinderen in het restaurant het is niet storend. Het restaurant heeft iPad en kleurplaten voor de kinderen en nog verschillende mogelijkheden om ze te vermaken. Ook de inrichting van het restaurant maakt het zo dat het geluid goed geabsorbeerd wordt.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na de wat negatieve ervaring vd vorige keer was het stukke beter. We verden heel vriendelijk ontvangen. Omdat we niet het Ger.tafeltje konden krijgen, kregen we meteen een drankje vd zaak aangeboden.
Wat ik wel heel belangrijk vind om te melden is:
Schaf kleinere borden en soepkommen aan. Een kwart van ons eten konden we alle 4 niet op. Dat wordt weer weggegooid. Vd Valk heeft proef gedaan met mindere porties: is groot succes geworden.
c.j.visser .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Slechte bediening, slecht eten. Van alles wordt vergeten. Belachelijk duur mandje brood. Het restaurant heeft een zeer wisselende kwaliteit.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hele prettige omgeving mooi restaurant aardige mensen waar ook af en toe iets fout gaat maar wat heel goed en vriendelijk wordt opgelost.
theo R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima, goed en lekker eten. Zowel het voor hoofd en nagerecht. Gezellige sfeer en een mooie locatie , zeker een aanrader !
Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten! Voorgerecht salade met lekker warme geitenkaas. Sliptongetjes waren goed gebakken, klein beetje salade erbij en de frietjes heerlijk gekruid. Dessert van Hazelnootijs met toffeesaus zat wat weinig smaak aan, de toffesaus mag wat mij betreft best iets meer!
Twee minpuntjes: tafeltjes stonden erg dicht op elkaar. Wij hadden aan beide zijden vierpersoonstafeltjes met luidruchtig gezelschap, waardoor wij elkaar amper konden verstaan! Tevens was de rode huiswijn eerder vruchtenlimonade dan wijn, werd ook veel te koud geschonken, volgende keer kies ik een andere wijn!
Wat het eten en ambiance betreft gaan we zeker terug!
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel! Het was een aangename verrrassing.
timmermankrib .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een zeer prettige avond. Kennissen waren nog nooit in dit restaurant geweest. Maar vonden het een zeer goed restaurant. En wilden er nog wel een keer heen.
Waltraud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij konden met de AH-actie zelf ons 3-gangen-menu samenstellen. Alle gerechten waren naar tevredenheid, een beetje aan de grove kant met veel frieten, dus niet super-de-luxe, maar dit hadden wij ook niet verwacht.
De dames en heren in de bediening waren vriendelijk en voorkomend. Wij zullen zeker nog een keertje terugkomen.
grytekebakker .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
lekker eerlijk eten, goed verzorgd en ruime keus, de bediening was zeer vriendelijk, ondanks het volle restaurant was er een zeer ontspannen sfeer
tineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij hebben met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van een kinderverjaardag voor de 2 e keer gegeten, ze spelen hier goed op in. Zeker een aanrader hier te eten met kinderen.
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima gegeten, met AH bon. mochten uit alles kiezen.
Eten vaker bij Dickens, altijd goede kwaliteit, zowel a la carte als pannenkoeken
Ook zomers een aanrader lekker buiten op terras
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat vooral op viel was dat de porties bijzonder ruim waren. Ook je glas was goed gevuld. Dat zie je helaas tegenwoordig wel eens anders. We hebben een prima avond gehad in een gezellig, on kerstsfeer gestoken restaurant.
demuis .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
goed maar druk ivm verjaardagsfeest maar wel klant vriendelijke service echt een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen
hoevercraft .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hadden de sate van kippendij genomen die viel niet zo goed in de smaak. Wat ze eerder aan sate hadden van de haas was lekkerder. Dit hebben wij ook doorgegeven. Verder was alles goed. Vriendelijke bediening.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was op zich goed, alleen vrij sober geserveerd. De slakken vooraf en de sliptongen waren prima maar de sla die erbij geserveerd werd, was ver onder de maat. Paar druppels vrij zure 'dressing' over een paar blaadjes sla met alleen wat geraspte wortelen, dit moet echt beter. Zeker voor een menuprijs van bijna € 30,-.
Cba B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Zoals altijd: heerlijk eten (de ribeye ... mmmmm), vlotte, zeer vriendelijke service. Kortom, het is altijd een feestje om bij Dickens te eten!!!!
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. Prima service. Grote porties grote volle wijnglazen.
Al met al een goede avond.
Kan ik iedereen aanbevelen
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Geschikte plek voor volwassenen, kinderen én honden. Wij komen vast een keer terug!