Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Genieten met het hele gezin

Pannenkoeken en meer in het Nautisch Kwartier. Of je nou zin hebt in een klassieker of een verrassende, wereldse creatie, de chef draait er zijn hand niet voor om. De bediening is vriendelijk en wil je het echt naar je zin maken. Voor herhaling vatbaar. De perfecte plek voor een avond uit of een uitgebreide lunch met je zakenrelatie.

Meer informatie over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Vandervlist .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Al eerder in Dickens geweest met goede herinneringen was de keus om weer terug te gaan niet moeilijk. Dit keer vanwege het bereiken van de 'pensioen gerechtigde' leeftijd van mijn partner. De leiding van het restaurant speelde daar spontaan op in en verraste ons met feestelijke 'sterretjes' op een schotel met in chocolade 'geniet van uw pensioen'. De persoonlijke aandacht was weer uitstekend. En opnieuw was het eten een genoegen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hadden een AH bon te besteden de aangeboden oplossing om 1 menu van de kaart niet te berekenen vonden wij erg coulant.
Sybrandhartman .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
De leen tablets met spelletjes voor de kinderen vielen wat tegen, de apps werkten niet op alle tablets en we hadden de verwachting dat ze meer samen op die tablets konden spelen. Maar de sfeer en het eten waren prima!
Roskam .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar de bospad
stoelen soep is veel te veel te grote kom! Rib Eye was verrukkelijk. Personeel is erg vriendelijk.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We ( ons gezelschap bestond uit 4 personen) hebben lekker gegeten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding en met een attente leuke bediening, we komen zeker terug bij Dickens.
Cleo L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezelschap waar ook rekening gehouden werd met de allerkleinsten, ook die hebben zich goed vermaakt en lekker gegeten
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. We werden vlot en plezierig geholpen en we komen dan ook graag nog een keer terug!
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig restaurant waar we altijd heen gaan als we in Huizen zijn. Perfect met je gezin (kinderen kunnen op een tablet spelletjes doen bijvoorbeeld), maar in een hoekje ook romantisch met je partner dineren. Voor elk wat wils, de ene kant van de kaart is van alles met pannenkoeken, de andere kant heeft zowel lunch- als dinergerechten. De service is oprecht en snel, de klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel en het eten is altijd mooi verzorgd en heerlijk. Al met al een erg fijn restaurant waar we graag terug komen.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
We zijn weer voor de vierde keer hier geweest met kinderen en kleinkinderen en zoals altijd weer prima gegeten.

Tot de volgende keer voor een gezellig en leuke avond met zijn allen.

Groet Gerard Nieuwenhuis en familie
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Personeel erg vriendelijk goed geholpen fantastisch.
Het eten is erg lekker mooi op gemaakte borden.
De toetjes erg lekker.
Eind conclusie zeer aan te bevelen.
Kimberley A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten was erg goed alleen was het erg druk toen we binnenkwamen en dat kregen we meteen te horen. Maar ga zeker nog eens terug
Drutten .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het was een rustige avond en dus mochten we zelf een tafel kiezen, ondanks onze reservering. Dat was prima! We waren via de AH restaurantactie en die werd eigenlijk niet uitgelegd, dus hebben we zelf gevraagd hoe dat werkt. Mijn partner en ik kozen voor een 3-gangen menu en de kids namen een pannenkoek. De voorgerechten kwamen vrij snel, maar helaas waren de escargots die mijn partner had besteld niet meer dan een paar happen zand. De carpaccio die ik had was goed, er zat alleen (veel) te veel truffelmayonaise op waardoor je het vlees bijna niet meer proefde. Na melding van de extreem zanderige escargots werd een bericht vanuit de keuken doorgegeven: het is een natuurproduct en dat kan nu eenmaal gebeuren. Dus, tja, jammer.... Niet zo'n goede reactie vind ik zelf.
Het hoofdgerecht waren spareribs en entrecote. De spareribs waren prima, niet te gaar maar goed. De entrecote is waarschijnlijk ingevroren geweest want had een vreemde structuur en na-smaak. Wederom jammer.... Als nagerecht had mijn partner de wafel met kersen en deze was oke. Ik hoefde geen nagerecht meer maar wilde een koffie, en deze moest apart bij betaald worden. Vreemd....maar oke.... Al met al "oke" gegeten, maar wel voor veel geld want ondanks de AH actie schrokken wij behoorlijk van de rekening. En als je dan dat geld uit geeft denk ik dat er restaurants zijn waar je lekkerder en beter kunt eten. Het enthousiasme over dit restaurant dat we eerder wel hadden is behoorlijk getemperd we zullen dan ook niet vanzelfsprekend snel terugkeren.
Wims-data .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was prima, de wachttijd (te) lang. Er was iets misgegaan met het doorgeven van de bestelling kregen we achteraf te horen. Het excuus is ok, maar de tafel in de gaten houden is ook belangrijk: zien dat gasten veel te lang zitten te wachten! Met de AH-bon was het eten deze keer wel zeer voordelig.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Tafeltjes voor 2 personen zouden iets groter mogen. Broodmandjes met 7 broodjes is teveel voor 2 personen evenals de friet die bij de gerechten wordt geserveerd. Gezellige sfeer en vlot jong personeel.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Super lekker, super veel, super gezellig en door de AH actie super voordelig.....kom zeker weer terug, alle keren naar volle tevredenheid!
Lihhamel H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Bediening prima, eten goed en veel keuze. Wel rumoerig doordat het ook pannenkoekenrestaurant is. Dus veel kinderen.
Rogier G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
1e keer en meteen de laatste keer. Wat een slecht georganiseerde tent. Normaal ben ik niet zo hard maar nu toch echt wel. Als je niet mee wil doen of eigen extra regeltjes verzint voor de Ah actie doe dan niet mee. Uitleggen dat het onmogelijk is om alleen een pannenkoek te bestellen in plaats van een 3-gangen menu, maar dat het wel kan als je bijna €30,- betaald voor die pannenkoek. Bizar. Maar het meest erge is het onprofessionele personeel 6 verschillende meiden aan je tafel als je wat vraagt weten ze 9 van de 10x het antwoord niet. Maar het kan nog erger, helaas waren er veel ongelukken op de gevaarlijke wipwap in de speeltuin. Waaronder ook mijn dochter, tand eruit onder het bloed maar werkelijk helemaal niemand die maar enigszins een poging doet om je te helpen of die kids(er was een jongetje nog veel erger aan toe ook helemaal onder het bloed vanwege een later bleek zwaar gekneusde neus) af te leiden met iets leuks. Als je een pannenkoekenrestaurant bent dien je volledige aandacht voor die kids te hebben maak er een feestje van zorg dat ze het speciaal vinden en mocht er wat gebeuren dan ben je gastvrouw/heer en dan ontzorg je. De chef krijgt wel een compliment want het eten was wel goed en we hebben geen gebruik gemaakt van de Ah actie en gewoon betaald. Maar nooit meer!
Tineke.grift .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Mooie omgeveing, mooi restaurant, erg gezellig en aardig personeel.
We hebben een leuke avond gehad.
Ik dacht eerst pannekoekenhuis??? Maar nee, mooie menukaart. Heerlijk gegeten.
Ja, ik kom hier zeker terug.
Hoevercraft .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heb al diverse keren bij Dickens gegeten, steeds met andere vriendinnen of familie.
Allemaal zijn we enthousiast over de locatie, het eten en de bediening die ontzettend vriendelijk is. Zeker een aanrader.
Kodde.johan .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en het is echt gezellig bij jullie..
1 ding mag ik wel zeggen en dat is dat naar mijn mening de porties erg groot zijn maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen,,
Het personeel vonden wij erg lief en klantvriendelijk..
Wij zijn nu 2 keer geweest en wij hopen nog meer keren terug te komen..
Dikke 10 voor jullie..xxx