Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Genieten met het hele gezin

Pannenkoeken en meer in het Nautisch Kwartier. Of je nou zin hebt in een klassieker of een verrassende, wereldse creatie, de chef draait er zijn hand niet voor om. De bediening is vriendelijk en wil je het echt naar je zin maken. Voor herhaling vatbaar. De perfecte plek voor een avond uit of een uitgebreide lunch met je zakenrelatie.

Meer informatie over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Altijd lekker, leuk voor de kinderen en gezellig bij Dickens! Snelle bediening, prettig als je met jonge kinderen eet. Ook leuk, de florijnen waar de kinderen een cadeautje mee kunnen kopen, na het eten.
Meadhbh .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het is altijd gezellig en de bediening is vlot en vriendelijk. Het zou beter zijn als de porties wat kleiner waren of als er de mogelijkheid was om kleiner porties te bestellen. Wij hadden tomatensoep als voorafje en het waren heel grote kommen met dikke soep. Ik kon het maar voor de helft op en dat is zonde.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
verder ok............................................................................................................................................
cpatterer .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede prettige lokatie om familiebijeenkomst te vieren, voor ieders smaak een lekker gerecht te vinden. Prijsvriendelijk.
dick N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
telkens weer een feestje voor het kleinkind t/m Oma en Opa
R.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke locatie, prettig personeel en goed eten!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is prima. Lekker eten. Leuk voor de kinderen en veel verbetering in de bediening in 5 jaar tijd. Ga vooral zo door!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en correct.
majoor27 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekkere pannekoeken. De clubsandwich was wat droog. De kinderen waren blij met hun tablets. De toiletten waren keurig schoon.
betty-oordijk O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Op zaterdag 18 maart hebben wij bij jullie gegeten, een gezellig familie etentje. Het eten was heerlijk, de service uitstekend, we werden bijzonder vriendelijk bediend, dat maakte het extra leuk!!!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Geweldig leuk gezellig restaurant waar ik regelmatig terugkom. Staat bekend als pannenkoekenhuis, maar heeft ook een lekker (wisselend) 3-gangenmenu. Goede service, altijd vriendelijk, maar de sfeer blijft de grootste topper
wbsmakelijk .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
De bediening was zeer vriendelijk en dacht goed mee! Perfecte gelegenheid voor een groep met kinderen, we komen hier zeker terug.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Als je in een pannenkoeken restaurant bent kun je verwachten dat je daar last hebt van de vele gezinnen met kleinen kinderen. Dit is hier gelukkig niet het geval, ook al zijn er meerdere kinderen in het restaurant het is niet storend. Het restaurant heeft iPad en kleurplaten voor de kinderen en nog verschillende mogelijkheden om ze te vermaken. Ook de inrichting van het restaurant maakt het zo dat het geluid goed geabsorbeerd wordt.
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na de wat negatieve ervaring vd vorige keer was het stukke beter. We verden heel vriendelijk ontvangen. Omdat we niet het Ger.tafeltje konden krijgen, kregen we meteen een drankje vd zaak aangeboden.
Wat ik wel heel belangrijk vind om te melden is:
Schaf kleinere borden en soepkommen aan. Een kwart van ons eten konden we alle 4 niet op. Dat wordt weer weggegooid. Vd Valk heeft proef gedaan met mindere porties: is groot succes geworden.
c.j.visser .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Slechte bediening, slecht eten. Van alles wordt vergeten. Belachelijk duur mandje brood. Het restaurant heeft een zeer wisselende kwaliteit.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hele prettige omgeving mooi restaurant aardige mensen waar ook af en toe iets fout gaat maar wat heel goed en vriendelijk wordt opgelost.
theo R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima, goed en lekker eten. Zowel het voor hoofd en nagerecht. Gezellige sfeer en een mooie locatie , zeker een aanrader !
Katinka E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten! Voorgerecht salade met lekker warme geitenkaas. Sliptongetjes waren goed gebakken, klein beetje salade erbij en de frietjes heerlijk gekruid. Dessert van Hazelnootijs met toffeesaus zat wat weinig smaak aan, de toffesaus mag wat mij betreft best iets meer!
Twee minpuntjes: tafeltjes stonden erg dicht op elkaar. Wij hadden aan beide zijden vierpersoonstafeltjes met luidruchtig gezelschap, waardoor wij elkaar amper konden verstaan! Tevens was de rode huiswijn eerder vruchtenlimonade dan wijn, werd ook veel te koud geschonken, volgende keer kies ik een andere wijn!
Wat het eten en ambiance betreft gaan we zeker terug!
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel! Het was een aangename verrrassing.
timmermankrib .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het was een zeer prettige avond. Kennissen waren nog nooit in dit restaurant geweest. Maar vonden het een zeer goed restaurant. En wilden er nog wel een keer heen.