Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Havenstraat 315 1271 GD Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

Genieten met het hele gezin

Pannenkoeken en meer in het Nautisch Kwartier. Of je nou zin hebt in een klassieker of een verrassende, wereldse creatie, de chef draait er zijn hand niet voor om. De bediening is vriendelijk en wil je het echt naar je zin maken. Voor herhaling vatbaar. De perfecte plek voor een avond uit of een uitgebreide lunch met je zakenrelatie.

Meer informatie over restaurant Dickens Eetgelegenheid voor Groot en Klein

M D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk uiteten geweest met mijn dochter. Mijn dochter is dol op pannenkoeken en geniet altijd met volle teugen als we hier gaan eten. Bediening zijn erg aardig, genoeg keus op de menukaart en uiteindelijk een cadeautje uitzoeken is een groot feest ( voor mijn dochter )
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een goede bediening, en service
Helaas!!! Deze eetgelegenheid doet niet (meer!!??) mee aan de AH restaurant actie , daar gingen wij vanuit. Keuze van onze reservering, en dat vinden wij wel jammer.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Fijn informeel restaurant vriendelijk ontvangst met goed degelijk eten prijs is ook goed. Pannenkoeken zijn heerlijk ik had er een met brie zalig. Voor kinderen een paradijs en voor volwassenenen ook een fijne gelegenheid.
M V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig restaurant met vlotte en attente bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Flinke porties
Jelle D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We moesten wat langer wachten dan gebruikelijk, maar eten en bediening zoals altijd god tot zeer goed.
Zowel Zeetong als Fish and Chips: regelrechte aanraders.
A K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker buiten gegeten met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk ontspannen sfeer. Vriendelijke en attente bediening.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Bij aankomst even de aanbiedingen bekijken op het bord! Zag er lekker uit! Tijdens bestellen blerk deze aanbieding 6 juni al verlopen te zijn! Dan maar van de kaart bestellen! Spareribs waren goed net als de vis! Entrecote was medium besteld maar moest serieus gekouwd worden om weg te krijgen! Leuk houten bakje met bestek, olie, zout en peper! Alleen waren we met z'n drieën en er zaten 2 servetten in ....... na twee keer vragen nog geen servet gekregen! Dus uit het brood mandje maar servet gepakt! Besloten om bij de Hoop in Blaricum maar een ijsje te halen! Wel even mijn vette handen gewassen in toilet! Grappig! Sta je boven urinoir naar buiten te kijken op terras! Wel apart als je zit te eten en naar boven kijkt met de gedachten dat er iemand aan het urineren is! Dag eetlust! En bedankt Dickens voor deze bijzondere ervaring! En Ohw ja! Gelukkig niet op de rode bank gaan zitten!! Deze geeft af staat op het krijtbord bij de ingang!
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Mooi en sfeervol ingerichte zaak met keurige, vriendelijke en meedenkende bediening! Ons doel van de avond ook zeer geslaagd met de heerlijke pannenkoeken die we hebben gegeten ;-)
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We zijn hier al eerder geweest, toen was het prima. Nu liep er veel jong, onervaren personeel, waardoor bijvoorbeeld een voorgerecht vergeten was. Nogal knullig.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Altijd lekker, leuk voor de kinderen en gezellig bij Dickens! Snelle bediening, prettig als je met jonge kinderen eet. Ook leuk, de florijnen waar de kinderen een cadeautje mee kunnen kopen, na het eten.
Meadhbh .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Het is altijd gezellig en de bediening is vlot en vriendelijk. Het zou beter zijn als de porties wat kleiner waren of als er de mogelijkheid was om kleiner porties te bestellen. Wij hadden tomatensoep als voorafje en het waren heel grote kommen met dikke soep. Ik kon het maar voor de helft op en dat is zonde.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
verder ok............................................................................................................................................
cpatterer .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede prettige lokatie om familiebijeenkomst te vieren, voor ieders smaak een lekker gerecht te vinden. Prijsvriendelijk.
dick N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
telkens weer een feestje voor het kleinkind t/m Oma en Opa
R.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke locatie, prettig personeel en goed eten!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is prima. Lekker eten. Leuk voor de kinderen en veel verbetering in de bediening in 5 jaar tijd. Ga vooral zo door!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk en correct.
majoor27 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekkere pannekoeken. De clubsandwich was wat droog. De kinderen waren blij met hun tablets. De toiletten waren keurig schoon.
betty-oordijk O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Op zaterdag 18 maart hebben wij bij jullie gegeten, een gezellig familie etentje. Het eten was heerlijk, de service uitstekend, we werden bijzonder vriendelijk bediend, dat maakte het extra leuk!!!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Geweldig leuk gezellig restaurant waar ik regelmatig terugkom. Staat bekend als pannenkoekenhuis, maar heeft ook een lekker (wisselend) 3-gangenmenu. Goede service, altijd vriendelijk, maar de sfeer blijft de grootste topper