Dick's Broodjeshuis

Hoofdstraat 114 7811 ET Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dick's Broodjeshuis

Johan J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Voor het eerst bij dick broodjeshuis gegeten.We hadden al via andere personen gehoord over deze zaak.En inderdaad super lekker broodjes.En goeie bediening.De kopjes thee die we dronken werd ons gratis aangeboden.Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker weer een lekkere broodje eten bij dick.
Fcemmen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Vandaag broodje cowboy vlees gegeten bij Dick. Het broodje cowboy vlees (zijn specialiteit) smaakte weer uitstekend. Zijn zaak is wat klein maar het heeft ook wel wat!
Dhr. G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Diks broodjes huis.. Een begrip in emmen en ver er om heen! Broodje cowboy! Roep dat ergens en mensen zeggen direct, ohh van Dick :) Dick is een aardige man, super lekkere broodjes.. Kwam (bij toen ik nog in Emmen centrum werkte) hier wekelijks! Maar voor het broodje cowboy kom ik zo nu en dan nog even naar Dick. Klein knus zaakje, heerlijke broodjes en bediening met een glimlach.. (behalve met cest la vei, want dan werkt de man volgens mij 20 non stop op één dag) nou dan mag je ook wat minder vrolijk zijn.. haha..
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Weer eens naar dit broodjeshuis..
Alles was weer zoals het vorige keer ook was.
We bestelde 2 koffie en 2 italiaanse bollen met oude kaas.
Prima italiaanse bol oude kaas en lekkere koffie.
Uitstekende Service; Want we kregen weer de 2de kop koffie gratis.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Gezellige kleine Broodjes "Lunchroom". (Lijkt meer op een snakbar).
Bijna elk broodje wat je kan bedenken heeft deze Lunchroom.
We bestelde 2 koffie (per stuk €1.00) en 2 Halve Baquette met oude kaas (per stuk €4.30)
Prima Baquette oude kaas en lekkere koffie.
Uitstekende Service; Want we kregen de 2de kop koffie gratis.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.