Diamant

Heerderweg 78 8161 BN Epe Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Diamant

Alex1984 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het is bij de Diamant weer beter eten als enkele jaren geleden. Het is een poosje drama geweest. Maar nu hebben ze al een tijd een tapas systeem, en dat heeft ze goed gedaan. De gerechtjes zijn overall lekker. Niet hoogstaand. Vrij simpel maar wel ok.

Decor is wat oubollig. Bediening is ok. Kan allemaal wat geinteresseerder. Maar het is wel een dikke voldoende waard.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste kerstdag hier gegeten. Gebruik gemaakt van de tapas.

We waren vroeg en daardoor was het nog erg rustig. Het interieur is echt Chinees, niet echt aantrekkelijk.

Het eten werd elke ronde vers bereid en was erg lekker. Alleen de sushi was te vers, de rijst was nog warm.

De bediening was ook op zijn Chinees, dus netjes maar niet echt persoonlijk. De kok kon geen Nederlands dus ook met hem was communiceren lastig.

Overall best lekker gegeten, maar de ambiance kon beter.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Bediening zag er ronduit onverzorgd uit, met witte vlekken op zwarte broek, etc. Na 2 tellen de kaart te hebben, werd ons al gevraagd of de keuze al bekend was. Indische rijsttafel besteld van 9 gerechten. Kregen 7 gerechten, waarvan er 4 lauw/koud waren. Geklaagd hierover en werd met tegenzin meegenomen en opgewarmd. Vervolgens kwamen er 4 bedenkelijke gerechten terug, wel warm, maar niet te eten alsof er spiritus bij was gedaan. Dit gemeld en eigenaresse werd kwaad omdat er wel was opgeschept. Gezegd dat wij niet uit de pannetjes eten, maar van ons bord. Geen excuus, geen vergoeding, geen andere opties, werden weggekeken, geen tot ziens. Volle bedrag betaald, 120 euro armer en een zeer ontevreden gevoel. We komen hier noooooooooooooooit meer terug. Nog nooit zo'n slechte en onbeschofte bediening gehad!
Silence .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Kwaliteit van eten was erg goed. Echter de vreselijk communicatie tussen het personeel was een regelrechte ramp. Gevolg dat er gerechten niet geserveerd werden, dan wel verkeerd geserveerd. Mensen liepen gewoon weg zonder te betalen. Daarbij komend dat ik tot tweemaal toe een haar in mijn eten had en er meerdere gerechten ineens op waren, maakte deze avond erg frustrerend. Echter als het personeel de communicatie verbeterd, kan het wel wat worden want het eten op zich was prima.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Een goed Thais /Chinees restaurant. Gerechten smaken goed en worden mooi opgediend. Zeker de Thaise gerechten zijn erg goed.

Bediening correct en vriendelijk.