Dialoog

31-206239991

Meer informatie over restaurant Dialoog

RoggeMP .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
Dagje Amsterdam en op zoek naar een goede lunchgelegenheid. Dialoog kwam goed uit de bus dus deze ging het worden. De hoge verwachting viel ons iets tegen. De bestelde volkoren bagels met gerookte kalkoen waren lekker, maar zeker niet bijzonder en aan de kleine kant. De service was goed, maar zelf bestellen aan de bar vind ik minder. De inrichting is verzorgd. Al met al best ok, maar had er iets meer van verwacht.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Op zoek naar een leuke locatie om ontspannen te lunchen. Dat is mogelijk bij Lunchcafe Dialoog. Een ruim gesorteerde kaart met alleen (oven)verse producten. Veel aandacht voor gezonde biologsiche gerechten. De tosti (kaas/salami) en bruine bol met oude Amsterdamse Kaas waren overheerlijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Een prima locatie ook om na een indrukwekkend bezoek aan het naastgelegen Anne Frank huis even bij te komen en alles te latren bezinken. De vers geperste vruchtensappen geven hierbij de nodige en verdere energie.

Eén minpuntje: een flesje water kost euro 2,50, hetgeen best fors is..
XuYleh .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Gezellige lunchroom met vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. De koffie is goed en ze hebben de beste creamcheese van Amsterdam!
Violet B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Een heel gezellig café! Ook nog met bagels. Heb er heerlijk gegeten en koffie gedronken (je kunt zelfs verschillende soorten melk kiezen), zeker voor herhaling vatbaar!
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Heerlijk ! Dit is dus een lunchrestaurant. Geweldige koffie waar je allerlei soorten suiker maar ook zelfs liqueur in kunt gooien. De eigenaar vertelde dat de Amerikanen dat graag doen.
Het is vlak bij het Anne Frankhuis, maar het is fijn om na het Anne Frankhuis even ergens anders koffie te drinken.
De cappuccino is ook prima. Het is hier vooral heel gezellig en intiem, origineel en rustig. Goede accoustiek ook, je kunt hier prettig met elkaar praten.