Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Ramses V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Goed gegeten, of je nou pizza of meer het wat chiquere eten wilt. Bediening mag af en toe wat vlotter, echter mag de pret niet drukken.
kroekestopke .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Eten is erg goed, wel reserveren voor je komt.. Vaak erg druk! Mooi uitzicht op de haven. Service was niet altijd even snel, maar de rest was echt uitstekend!
Joeyd86 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Kort maar krachtig..: heerlijk! Het eten was echt super goed en zeker met aandacht bereid. Bediening super vriendelijk en behulpzaam en dan nog dat uitzicht over de Scheveningse haven.. Echt een aanrader . Restaurant di sopra, bedankt!!!! Tot de volgende keer
Boudewijn J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Dit is een plek waar je alles kan vinden!
Heerlijk eten prachtig uitzicht en top gastvrijheid! Het team van Di Sopra maakt er altijd een feest van wanneer je ook binnenkomt, zelfs wat later op de avond maakt de chefkok een feest van het eten wat van sublieme kwaliteit is.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Beste luitjes,

Ondanks de gepeperde rekening heb ik met mijn tafelgenoten (familie en sportvrienden) genoten van de ambiance, de sfeer en van de heerlijke gerechten (van alles wat en opgediend in etagères) in Di Sopra. De bediening was vriendelijk en attent en meteen bereid om de tafelschikking te reorganiseren, omdat één persoon door ziekte was verhinderd. Het uitzicht op de Tweede Binnenhaven is natuurlijk een geweldige bonus. Gezelligheid kent geen tijd en voordat we het wisten, was het al ver na sluitingstijd, toen we onze jassen pakten om naar huis te gaan. Als het in ons land prachtig weer is, dan hoef je - als je bij Di Sopra gaat dineren - eigenlijk niet eens naar het buitenland te gaan.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Met mijn schoonzusje hier gegeten, oMdat zij de week ervoor hier zo had genoten!
Nou, dat hebben wij samen ook gedaan !
Ik had vooraf al even de menukaart bekeken en mij al op een en ander verheugd.
De gevulde ossehaasbonbons met mascarpone en truffel waren zo lekker dat ik zat te twijfelen of ik deze alsnog een keer als tussengerecht zou bestellen!
Vervolgens had ik gevulde cannelloni met haas en spinazie en nog wat ingredienten van de dag, ook erg lekker.
En alhoewel ik een kleine eter ben heb ik het restje risotto met truffel en eekhoorntjesbrood dat mijn schoonzusje niet op kon, ook nog genuttigd.
Was te zonde om te laten staan.
Samen de ricottataart met citroen gedeeld.
Vriendelijke en kundige bediening in een mooie ambiance !
Enige wat wij misten was een italiaans muziekje !
Pkelvieb, bedankt voor je recensie. Leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de diverse specialiteiten van onze keukenbrigade. We proberen het voor iedereen zo gezellig mogelijk te maken. Wij maken gebruik van een muziekcomputer en die is in de avond voor ongeveer 75% Italiaans en de rest zijn eigenlijk nummers die onze gasten een keer aangevraagd hebben. Kortom wenst u ook een bepaald liedje of band te horen vraag het ons.
Ciao, Di Sopra
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Fantastisch Restaurant, goede sfeer, prettige bediening. Luxe maar niet over de top, dus prettig. lekker wijnen zoals de Primitivo en anderen. De wijnkennis van Roos is heel goed.
De Pasta's zijn verrassend en zelf iets 'simpels'als een pizza met bijv gegrilde groeten is een verrassing! absolute aanrader
Hi Robbert 37, bedankt voor de recensie. Wij zijn ook blij om een sommelier als Roos in dienst te hebben. Zij is dan ook zeker van meerwaarde voor Di Sopra en kan desgewenst een passende wijn aanbieden bij elk gerecht. Graag tot een volgende keer.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! De koks weten wat ze doen: prima Italiaanse gerechten, goed op smaak, mooie ingredienten, echt een aanrader.
De bediening leek er echter deze zondag niet zo veel zin in te hebben. Het opnemen van drinken werd vergeten, en sommige drankjes werden niet gebracht.
Geen verse jus d'orange kunnen serveren is echt een gebrek in het assortiment.
Wat fijn dat u lekker heeft gegeten en de mooie smaken kon waarderen... Inderdaad jammer dat u in de steek bent gelaten wat betreft de drank en ik hoop dat ik u de volgende keer kan verblijden met een heerlijk glas prosecco van het huis.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met z'n drieën genoten van de diverse antipasti. Je krijgt diverse soorten vleeswaren, mosselen, risottobitterballetjes, carpaccio, vitello tonata, olijven, inktvisringen. Ruime porties. We namen van het weekmenu als hoofdgerecht de vis en de eendeborstfilet. De eendeborstfilet was lekker mals. Zowel de vis als de eendeborstfilet wordt geserveerd met verse groenten en aardappeltjes. Vanuit het restaurant heb je mooi uitzicht op de haven. Prijs/kwaliteitverhouding is prima in orde. De bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons en graag tot een volgende keer. Grazie Mario
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Gisteravond -met Valentijnsdag- heerlijk gegeten bij Di Sopra. Zowel 's zomers op het terras als op een regenachtige avond is het hier heerlijk genieten van het mooie uitzicht op de haven. Gezellige sfeer, live muziek, vriendelijke bediening en een keukenbrigade die met passie kookt en goed weet waar ze mee bezig is. Aan de gerechten wordt veel aandacht besteed voor ze de keuken uitgaan en de eigenaren verstaan het vak "gastheer" tenminste nog echt! Goede wijnkaart en mooie gerechten, ook voor vegetariërs. Een absolute aanrader! Kleine tip: het zou leuk zijn als de truffel tagliolini -in de parmezaanse kaas- aan tafel wordt bereid!
Hi Sigrid,
Wat leuk dat je ons "vak" als gastheer kan waarderen. Wij hebben er voor gekozen om de taglioloni te bereiden "in" de open keuken zodat het bedienende personeel meer tijd heeft voor de andere zaken.
Graag tot een volgende keer. Ciao, Mario
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Wat een vriendelijke ontvangst, tafel met een mooi uitzicht op de haven en toen de allerlekkerste Lasagna ooit gegeten, ook de Pizza van mijn vrouw met speenvarken en paddestoelen was erg lekker. Parkeren is even lastig, maar wel de moeite dubbel en dwars waard.
Fijn dat jullie lekker gegeten hebben. Gelukkig is het parkeren nog steeds gratis en de parkeerplaatsen in de haven komen bijna weer vrij. Graag tot een volgende keer. Di Sopra
Kimvanweelden .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk eten met een top uitzicht over de 2e binnenhaven van Scheveningen. Super aardige en gastvrije bediening, een mooie menu- en wijnkaart. Echt een aanrader, zowel zakelijk, als met vrienden als met het hele gezin.
Wij zijn ook iedere dag nog steeds blij met het uitzicht wat we hebben. Het is een voorrecht om hier te mogen werken. Bedankt voor de mooie recensie. Tot een volgende keer.
M. K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voor de tweede keer bij di sopra gegeten. Het eten was heerlijk, alles is mogelijk en het is allemaal even lekker. Service is erg vriendelijk en de sfeer is erg goed. Stoelen zitten erg goed, wederom een supppppppper aanvrager!!!
De 2e keer is dus duidelijk bevallen. Wij streven er naar om zoveel mogelijk het naar de zin van iedere gast te maken en onze stoelen helpen daar zeker bij.
Graag tot een 3e keer.
Geralda J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
gisterenavond een verrassing diner gehad .
begonnen met uitstekende voor gerechten zoals vittello tonato ,carpaccio ,oesters ,diverse vleeswaren ,.
als hoofdgerecht kregen we eend voortreffelijk gebakken .
wit vis ook goed
echt wel een goed restaurant met mooie wijnen
en goede bediening .
Dank voor de mooie recensie. Wij zijn zeer blij met het team wat we hebben staan en hopen alleen nog maar beter te worden en dat lukt ook zeker met feedback van u en andere gasten die een recensie achter laten.
SuperM .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Geweldige locatie. Schitterend zicht op de Scheveningse haven. De antipasti is zoals in Italia. Eigenlijk zijn alle gerechten zeer goed (groep van 8 liefhebbers). Een heerlijke Valpolicella op de kaart. En de bieding van gastheer Mario staat garant voor een zeer welkom gevoel met de aandacht die je wil. Onze complimenten. We komen snel terug.
Ol3 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We hebben hier met kerst gegeten. We zijn allemaal gek op Italiaans eten en je kon ook van de kaart eten ipv een verplicht kerstmenu te nemen. De recensies waren goed dus we dachten een goede keuze te maken en dit was ook zo.
De diverse gerechten waren echt heel lekker, de zaak was gezellig aangekleed voor de kerst en de muziek was ook prettig. Parkeren voor de deur is gratis.
de bediening was prima, alleen vind ik het wel netjes als dames eerst de menukaart krijgen en het eten krijgen (misschien ouderwets maar ik houd hier wel van)
ook nog even een tip voor het damestoilet; bevestig de deur aan een deurdranger zodat die automatisch dichtvalt. Wij zaten op de laatste tafel in de hoek en dan kijk je dus constant tegen een open deur aan...dit stoorde mij persoonlijk heel erg!
Maar al met al een hele fijne zaak en we gaan zeker nog eens terug als het lekker weer is om buiten op het terras te zitten want de lokatie is top!
Het was inderdaad een hele leuke kerst, ook voor ons. Wij hebben er voor gekozen om zowel a la carte of van het kerstmenu of zelfs gedeeltelijk van het menu te laten kiezen. Zodat iedereen kan eten wat hij of zij lekker vindt en je niet vast zit aan een "kerstmenu". U heeft inderdaad gelijk dat eerst de dames een kaart behoren te krijgen en eigenlijk ook nog op leeftijdsvolgorde. Wat betreft de deur van het damestoilet dat probleem is reeds opgelost. Bedankt voor de recensie en graag tot een volgende keer.
Di Sopra
Brent M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
DiSopra ligt op een mooie plek aan de Scheveningse haven. Ook het interieur is mooi. Bij DiSopra is 'Sharedining' heel leuk! Dit zit niet zelf in het menu maar je kunt bijvoorbeeld als je met zijn vieren bent de gerechten opdelen. Dit is leuk omdat DiSopra heel uiteenlopende gerechten heeft. De serveersters bij DiSopra zijn erg professioneel en willen je echt helpen! Als ik nog een gerecht zou moeten aanraden, zou dat een voorgerecht zijn: De antipasto per due.
Hi Brent, inderdaad is sharedining onze specialiteit en eigenlijk typisch Italiaans. Wij vinden het leuk om onze gasten zoveel mogelijk in de watten te leggen met de diverse smaken uit onze keuken.
Bedankt voor de mooie recensie.
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij hebben hier met een groot gezelschap gegeten. En allemaal vonden we het erg lekker. We kregen vooraf antipasta opgediend op etageres.
Balletjes met risotto, tempura van inktvis, vitello tonato, allemaal even lekker.
Als hoofdgerecht kregen we dezelfde etageres met zeebaars, kabeljauw, stoofvlees en ravioli. Heerlijke linguine en aardappeltjes erbij. Dessert ook verrukkelijk. Al met al een topavond! Ook de locatie in de scheveningse haven is mooi. Bediening alert en vriendelijk.
Hi Rardy, het is alweer een tijdje geleden maar toch bedankt voor de mooie recensie. Het blijft heerlijk om op 1 avond zoveel smaken te kunnen proeven bij zowel het voor-, als hoofdgerecht. Wij wisselen dit ook met de seizoenen dus er komen steeds weer nieuwe smaken bij. Tot een volgende keer.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Unieke gezellige sfeer. Ruimtelijk opgezet. Eten is prima maar wel wat hoge prijzen. Ben 2 maal met gezin en 1 maal met 14 collega's wezen eten en kom weer terug. Minpunt is dat er regelmatig erg lang moet worden gewachten op de gangen en drankjes, iedere keer weer. Daarnaast uit de buurt blijven van de eigenaar want die reageert kort af en direct defensief op een kritisch vraagje wat we eens stelden.
Hi Ruud, leuk dat je al 3x bij ons hebt gegeten en ook al heb je wat kritiek daar kunnen wij alleen maar van leren. Qua eten zijn we inderdaad op een goed niveau en als we dat willen behouden dan kost dat wat meer dan een gemiddeld ander restaurant maar dat heeft ook met locatie en nog wat andere factoren te maken. Wij proberen een gemiddelde tijd aan te houden met het serveren van eten en willen niet dat onze gasten het idee krijgen dat dezelfde tafel nog een keer verkocht moet worden. Mocht u wat meer snelheid willen geeft u dat dan gerust aan en wij trachten er dan voor te zorgen dat uw avond compleet is. Ook onze excuses namens 1 van de eigenaren die onbewust kort af tegen u heeft gedaan.
Wij hopen u snel nog eens te zien.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Een Italiaans restaurant op een mooie locatie aan de Scheveningse haven. We hebben hier eigenlijk al een paar keer gegeten, ook in de zomer lekker buiten op het terras en het was nu wel eens tijd voor een recensie. Mijn vriend is helemaal gek van de pizza Quattro Formagi, zoals hij zelf zegt de lekkerste die hij ooit heeft gegeten. En ik neem meestal de pasta gesmolten in de parmazaanse kaas met truffel. Als toetje de overheerlijke home made Tiramisu, nog een flinke portie en mooi geserveerd. Het diner maak je af met een flesje Zenato wijn! Personeel vriendelijk.
Hi Linniepinnie
Bedankt voor je mooie recensie. Leuk dat jullie al een aantal keer bij ons hebben gegeten. De gerechten die jij opnoemt zullen waarschijnlijk nooit van de kaart verdwijnen. We hopen jullie snel terug te zien en met een beetje geluk kunnen we snel weer op het terras.