Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De gerechten zijn prachtig opgemaakt en smaken prima. De huiswijn is goed en niet duur. De ambiance is goed, maar naar mijn gevoel net iets minder dan de kwaliteit van het eten zou rechtvaardigen. De bediening is goed en vriendelijk, maar zou net wat alerter kunnen zijn.
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten. Was weer lekker, goede service en een mooi uitzicht. Vriendelijk personeel en voor de volwassen is de kleine pizza ook beschikbaar. Echt een aanrader.
MirjanH .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk risotto di mare gegeten en ook mijn twee kinderen hebben gesmuld van de gerechten die ze kozen en werden aangepast aan hun wensen. Zo kreeg mijn dochtertje een perfecte risotto met paddenstoelen. We kwamen op een rustig tijdstip en zo was er veel prettige aandacht voor ons. Het uitzicht is perfect, dus ik zou hier graag nog eens terugkomen, maar dan met manlief die nu niet meekon en die een goede Italiaanse keuken ook kan waarderen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een paar dagen herfstachtig weer was het heerlijk zitten op het terras van Di Sopra in de avondzon. Door de wat hogere ligging heb je een mooi uitzicht over de haven.
Binnen is het stijlvol ingericht en de open keuken is fraai, maar het was terrasweer. Dus daar streken we neer, met een lekkere prosecco als aperitief.

Di Sopra biedt een gevarieerde kaart, maar probeert zich van de middenmoot te onderscheiden met een keuze aan kwaliteitsgerechten waar je dan ook wat meer voor betaalt. De keuken is goed bezet en alles wordt zelfgemaakt, van het brood tot de gerookte ingrediënten.

Ze weten wat ze doen in de keuken. De lamsrack was heerlijk krokant van buiten en om te zuigen zo zacht van binnen. Er zat een lekkere salade van asperges en tuinbonen bij, met een vinaigrette die het zoet en zuur mooi in balans had. Mijn partner at de 'bonbons van gesneden ossehaas', gevuld met mascarpone. Fingerlicking good, meldde ze.
Als hoofdgerecht koos ik de met kalfswang gevulde ravioli en krokante zwezerik. Ik nam de kleine portie, en die is ook echt niet groot, maar behalve erg lekker was het ook erg machtig. Prima dus. Mijn partner genoot van een voor haar perfect gegrillde moot tonijn. Voor ons dochtertje was een 'pizza bambino' naar wens gemaakt.

De bediening. Die verliep wel wat rommelig. Steeds een ander aan tafel. Dus dan krijg je de vraag of we we nog dessert willen als het hoofdgerecht nog moet worden opgediend. En of we nog wat te drinken willen terwijl we dat net besteld hebben. Wat wij echter het belangrijkst vinden is dat je je welkom voelt en dat was zeker het geval. Ze doen hun best, er moet alleen nog wat systeem in.
Dus we komen binnenkort graag nog eens terug, ook om de desserts te proberen.
Jeremy N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond wezen eten met 8 personen.
Duurde vrij lang voordat we drankjes hadden en minimaal een half huur voor dat het voorgerecht op tafel kwam.
Voorgerecht was wel lekker en verrassend , helaas was er weinig aandacht aan ons besteed om te vragen of we nog wat wouden drinken , en onze gastvrouw besloot liever te gaan roken waar de gasten bij waren.
Naar binnen verhuisd en na enige tijd drinken gekregen. 2 uur lang gewacht op hoofdgerechten in totaal. Helaas werd er niks met ons gecommuniceerd in de tussentijd , dit had alle verschil voor ons gemaakt. Na enig aandringen kwamen onze hoofdgerechten die absoluut goed smaakte. De dame in de bediening voelde zig zeer schuldig , en probeerde de situatie aan ons uit te leggen. Veel lof voor deze dame die haar best deed om een situatie te verhelderen en verbeteren. Geen andere collega durfde nog naar tafel te komen.
Zeer jammer voor het belachelijk lang wachten , was gewoon een pech avond voor hun en ons. Maar het eten was wel op niveau
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Top zaak op een van de mooiste locaties van Den Haag met schitterend uitzicht op de Haven! Heerlijk op de zaterdag middag genoten van een lekkere en zeer uitgebreide antipasti met een lekker flesje Chardonnay uit Puglia voor de dorst. Hierna nog even de Risotto al frutti Di mare geprobeerd, die echt mega lekker was! Ook de hierbij gecombineerde Pino Grigio ging er zeker in...! Wat een feest hier! Kom zaterdag weer!! De bediening had 't lekker druk, maar het liep als een trein!
r V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
OP zoek naar dit restaurant er vrijwel langs gereden. Via eins gevonden op onze vakantie. Aan de buitenkant vanaf de straatzijde ziet het er uit, met haar schreeuwende Italiaanse borden, als een goedkope pizza-tent. binnen is het groot maar op de balkons, met zicht op de haven vergeet je dat snel. De bediening is vriendelijk maar enorm onderbezet en daarmee hebben ze niet de aandacht die je nodig hebt. Het eten van de kaart daarentegen is verrukkelijk.
het lijkt of er een sterrenkok staat te koken; kreeft en tonijn. mijn tafelgenoten genieten van soortgelijke gerechten die er op het bord uitzien als plaatjes.
Een aanrader
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gegeten en met veel zorg en aandacht bereid, heerlijke wijnen, leuke entourage, fantastisch uitzicht. Leuke bediening; echt een aanrader.
MeeversScholte .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij Di Sopra! Vooraf een risotto met zeevruchten die er niet alleen prachtig uitzag maar ook ongelooflijk lekker was. Hoofdgerecht: gamba's met pesto, tafelgenoot had tonijn, beiden ook erg lekker. Groenten precies gaar (niet te gaar) en voldoende bij hoofdgerecht. Bediening niet stijl, maar ook niet te joviaal, stonden niet continu aan je tafel maar hielden goed in de gaten wanneer je nog iets wilde bestellen. Wij komen hier gegarandeerd vaker!
Ceylan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Wij zitten hier vaak, prachtige locatie aan de haven en het eten is echt heerlijk! Zulke mooie broodjes, alles is zelfgemaakt, vers en prachtig opgemaakt. Elke keer weer een feest om hier te lunchen.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij gehad! We hadden gereserveerd, maar het was zo heerlijk weer die dag dat we buiten op het terras zijn gaan zitten. Een lekker wijntje en vooraf beide anti-pasti genomen! Heerlijk, vooral de bitterbal met risotto was een verrassing! Het werd iets frisser en we zijn naar binnen gegaan, hoofdgerecht tonijn en zeebaars genomen! Beide heerlijk en goed porties. Er zaten aardappeltjes bij met een lekkere saus en goed gegaarde groente. Nagerecht tiramisu en een soufflé, beide om te smullen!
De bediening was mega vriendelijk en gastvrij. Wat vooral goed om te zien is, is dat de bediening echt lol leek te hebben in zijn werk. De open keuken zag er keurig uit en schoon. Toiletten ook netjes.
Ik kan mij volledig niet vinden in de slechte recensie die gegeven is. Hier kan je heerlijk ontspannen uit eten!
JMarissen M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
18 juni heerlijk gegeten bij Di Sopra! Gevonden via Iens, omdat we een dagje doorbrachten in Scheveningen. Dit restaurant is elke positieve waardering waard. Elk gerecht was prachtig opgemaakt en smaakte heerlijk. Variërend van gegrilde groenten, bonbons van mascarpone met carpaccio, lang gegaarde runder sucadesucade, heerlijke spaghetti met knoflook, peper en Italiaanse kaas tot aarbeien in balsamico, en limoncello cake.... het was stuk voor stuk heerlijk en ruim voldoende. Kortom.. super aanrader, wij komen zeker nog eens terug!
Vlaggetjesdag in Scheveningen en dan afsluiten bij Di Sopra. Zo te zien heeft u genoten van de gevarieerde smaken die u zelf heeft gekozen. Een mooie diversiteit. Dank voor de recensie.
Sonja John L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk het voorgerecht met verschillende kleine gerechtjes; de grote pizza kregen we niet op. Meegenomen voor morgen.

Heerlijk eten prima embiance en echt een aanrader voor gezelligheid
Hi Sonjajohn, De antipasto is bij ons een behoorlijk voorgerecht met als gevolg dat een pizza net iets teveel kan zijn. Gelukkig is "doggybag" bij ons geen probleem. Bedankt voor de mooie recensie.
johan_krul .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Mede dankzij het heerlijke weer van afgelopen week hebben wij zaterdag de auto weer eens gepakt om met het hele gezin een dagje van het Scheveningse strand te genieten. Bijna traditie getrouw eindigen wij ook dit keer in de passantenhaven omdat hier van die leuke tentjes zitten. Onder lichte druk van mijn dochter zijn we wederom bij Di Sopra geëindigd omdat ze daar van die leuke konijntjes van je pizza maken. Mijn andere dochter vroeg de uiterst vriendelijke bediening of er nog meer vormen gemaakt konden worden en ze begon helemaal te glunderen toen er voor haar een vlinder gemaakt werd! Mijn vrouw is gek van rode wijn en de maitre wist ons uitstekend te adviseren en liet er graag een aantal voorproeven. Volgens mij wilde mijn vrouw ze gewoon allemaal haha! Zelf ben ik voor de tomahawk gegaan van kalf. Wat een heerlijk mals stukje vlees, prachtig geserveerd aan het bot. Het was een flink stuk maar toch vond ik het jammer toen hij op was! Team Di Sopra jullie blijven me verbazen en het hele gezin heeft weer een top avond bij jullie beleefd. Ik hoop dat snel de zon weer gaat schijnen om de rest van de menukaart uit te pluizen. Voor jullie welverdiend drie dikke tienen!
Dank voor de geweldige recensie Johan.
guusvogelpoel .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu. Het begon met een drie-laags tableau vol met overheerlijk anti-pasta, het was een feest om te zien en het smaakte voortreffelijk.
De overige gerechten (ik ga natuurlijk niet vertellen wat we kregen, het moet wel een verrassingsmenu blijven) waren ook zeer smakelijk en een lust voor het ook.
De sfeer is er heerlijk ontspannen en het personeel was vriendelijk en professioneel.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Hi Guus, leuk dat het jullie zo bevallen is. Graag tot een volgende keer en bedankt voor de mooie recensie.
alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Eten is slecht, pasta niet "al dente", mijn pizza was ook niet goed, maar bediening is meestal gewoon slecht. Soms op het ongeinteresseerde af. Prijs/kwaliteitverhouding is ook niet goed. Te duur voor wat je krijgt.
Ik Kom zeker niet meer terug
Geachte Alessiomelis,
Wat vervelend dat je bij ons een slechte ervaring hebt gehad maar toch betwijfel ik het één en ander daar ik zelf bijna iedere dag op de zaak ben en dit voorval zeker niet kan herinneren. Onze pasta komt niet bij de gast terecht voordat deze door de dienstdoende chef-kok met zeer ruime ervaring in de keuken geproefd is en dus van goede kwaliteit moet zijn. Uw pizza was ook niet goed maar wat was er mee mis? Betreft het personeel ben ik het echter niet met u eens omdat dit mensen zijn en zeker op 9 juni jl die dit beroepsmatig doen en met passie voor hun vak net zo goed als dat voor mij is. Prijs kwaliteit valt misschien over te discussiëren maar aangezien wij op 1 van de mooiste locaties van Den Haag en omstreken zitten en wij ook goed opgeleid personeel hebben zijn wij genoodzaakt om geen prijsvechter te zijn en een redelijke prijs/kwaliteits verhouding hebben. Toch vind ik het ook jammer dat u op de bewuste avond ons niet op de hoogte heeft gebracht van uw ervaringen zodat wij misschien u tegemoet hadden kunnen komen of een oplossing hadden kunnen zoeken.
Misschien dat u in de toekomst nog een keer de moeite wilt nemen om ons een 2e kans te geven en te ervaren wat heel veel andere mensen wel hebben ervaren en ons daarom beoordeeld hebben met een gemiddelde van 8,7.
Vriendelijke groet
Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Heerlijke gerechten voorbij zien komen en geroken vanuit het restaurant. Moeilijk om een keuze te maken! Uiteindelijk gekozen voor de zeer lekkere carpaccio, een over-heerlijke paste met pesto en kippendijen, als toetje een verfrissende scroppino en stiekem mee gesnoept van de traditionele tiramisu van mijn tafelgenoten. Het was echt heerlijk. Een erg leuke locatie, uitzicht op de haven, makkelijk parkeer gelegenheid en het is te zien dat er aandacht aan de hygiene van het restaurant wordt besteed. De bediening was zeer vriendelijk en de meeste waren ook leuk interactief met de gasten. Toch ook een aantal die dat in grote mate minder uitstraalde... Daarom een 7 voor de service... Al met al kom ik echt dol graag nog een keer terug en ik raad Di Sopra zeker aan!
Hi Rozemarijn, leuk om te lezen dat je moeite hebt om een keuze te maken wat je wilt gaan eten en al besluit om daarvoor terug te komen. Volgens mij heeft het personeel het behoorlijk naar d'r zin en misschien waren sommigen dit keer wat overgeconcentreerd. Daar ga ik tenminste van uit.
Ine L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Direct bij binnenkomst aangenaam verrast door de heerlijke Italiaanse geur die ons tegemoet kwam.. Veelbelovend.. En onze verwachting werd meer dan waargemaakt. Wat hebben we gesmuld.. Fantastische pizza van het huis en overheerlijke lasagne. Al wonen we aan de andere kamt van het land, we komen zeker terug!!
Hi Ine.
Andere kant van t land is niet t einde van de wereld. Wie weet tot een volgende keer.
Dank voor je mooie recensie.
070DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heeeeerlijk gegeten !!! Wat een super avond, mooie setting, gezellige zit, fijne stoelen, knusse uitstraling, leuke bediening en niet te vergeten het eten!! We waren met z'n vieren en hebben redelijk verschillend gegeten : .carpaccio, bonbons van ossenhaas en Tagliolini flambé con tartufo. Als hoofd de tournedos met eendenlever, pizza en de ribeye. En uiteraard afgesloten met verschillende desserts. Dank Di Sopra voor een heerlijke avond !
Manon013 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Afgelopen vrijdagavond gegeten bij Si Sopra. We kwamen binnen zonder reservering, maar ondanks dat kregen we een prachtige plek bovenin het restaurant aangeboden. Een betere plek, rustig, met een prachtig uitzicht over de haven, hadden we ons niet kunnen wensen. Daarnaast hebben we genoten van de heerlijke gerechten. Ook de service was zeer prettig. Di Sopra, bedankt voor de fijne avond!
Hi Manon, wat fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. Dit is wat Di Sopra wil betekenen voor onze gasten.

Reactie van proever: