Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven verwacht je misschien geen Italiaanse cuisine. Maar toch! Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun pizza of pasta met een traditionels sauzen. Elke vrijdag en zondag is er borrelavond waar je onder het genot van een drankje geniet van fijne authentieke Italiaanse antipasto. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De bediening was prima vlot en direct.
Het eten was goed wel kleine portie.
De inrichting ( wij zaten boven) was wat rommelig en gedateerd. Stoelen zijn loodzwaar en schuiven niet over de vloerbedekking.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijke plek, heerlijk eten, fijn personeel.
Altijd een goede plek om te eten!
astrid194 N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
1 gerecht was lauw, andere goed van temperatuur. Fijn dat de muziek 'verdween' naarmate het restaurant voller raakte.
Wendy Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk Italiaans eten, aankleding binnen stukken mooier dan buiten, geen tafelkleed of iets dergelijks, versleten, doet goedkoop aan, beetje jammer voor een mooie zaak. Het eten en het uitzicht over de haven maakt een hoop goed!
tinus1982 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vandaag bij voor het eerst bij di sopra geweest. Heerlijk gegeten, en wat een heerlijke sfeer. Gezelligheid met super eten.
Dank jullie voor een gezellige kennismaking met jullie prachtige bedrijf
Frances F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk echt Italiaans genieten, zeer goed eten, lekkere wijn uit een van mijn favoriete gebieden (Abruzzo), gezellige sfeer en extra aandacht vanwege mijn verjaardag, echt lief!
lekker-smakker .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zeer professioneel team zowel keuken als bediening.
Mijn vrouw had een heerlijke lamsrack met rozemarijn gekruid.
Ik had de supermalse gestoofde kalfssucade.
Dik stuk met hier en daar nog wat van die sappige smakelijke heel kleine vetjes er nog aan.
Dit heeft vlees heeft zeker 15 uur ouderwets gestooft. Heerlijk!
Zowel lamsrack als sucade werden mooi geserveerd op bed van groente oa paprika en asperge en aubergine. Perfecte garing. Mooie smaken. De aardappeltjes in schil licht gebakken met apart heerlijk frisse basilicum salsa.
Bijbesteld brood kwam met mooie tapenade en opvallend een grote halve knoflookbol die gepoft was.
teenen waren super zacht smeerbaar. Lekker was dat zeg.
Bediening jonge man en dame zijn erg zorgzaam en gezellig.
Open keuken waar je de koks alles zelf ziet maken.
Alles loopt gesmeerd, geen geroep of geschreeuw.
Heel mooi uitzicht over de 2e haven.
Demi R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Met een woord geweldig!????
Vriendelijk personeel,leuke sfeer,lekker eten!
Ik raad het iedereen aan!
Het is cibo delizioso!
Ik zou zeggen buon appetito!☺️
Ruud H.P. B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekkere italiaanse maaltijd
jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Hondenweer buiten rond het middaguur. Vandaar weinig gasten. Kregen alle en geen overdreven aandacht van bedienend personeel
Marcia R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke gerechten!! Bij iedere hap weer een heerlijke Italiaanse beleving. Bediening en vriendelijkheid is super!
Het beste Italiaanse restaurant van DenHaag en omgeving!!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op woensdag 15 februari voor een zakendiner bij DiSopra geweest. Wederom een top avond. De maaltijden worden met verfijnde klasse bereid en met een beminnelijke glimlach geserveerd. Een wat groter gezelschap elders in de zaak was wel wat luidruchtig maar heeft ons avondje niet negatief beïnvloed.
Wat mij betreft een aanrader!
Maya R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Super aardig personeel. Pizza en brood vonden we lekker. Vlees en Tonijn en cheesecake vonden we wat minder.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi restaurant en goed personeel dat je netjes behandeld..
Fijn avondje uit, zoals we van di Sopra gewend zijn..
gerenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met familie H. heel gezellig en goed gegeten, wij werden subliem ontvangen en rondgeleid. Mooi interieur en heerlijke stoelen. De huiswijn is goed en betaalbaar, ook was kraanwater te bestellen. De met katoenen servetten en ruime glazen bedekte tafel doet erg goed. Kleine voorafjes waren heerlijk, hoofdgerechten waren goed tot zeer goed, toetjes zoals sabayon erg smaakvol. Eigenaar was deskundig en oplettend, maar niet storend.
Wij komen zeker terug want die tableau met antipasti en hoofdgerecht konijn zagen er zeer uitnodigend uit.
Devi D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afgelopen vrijdag met een vriendin hier gegeten. Als voorgerecht hadden wij een carpaccio en een caprese. Het was lekker veel en super leuk opgemaakt. Daarbuiten allebei een lekkere bruschetta. Als hoofdgerecht hadden wij beide een pizza, een funghi en een hawai. Pizza was van goede kwaliteit dus hier hebben wij zeker van genoten. Ook een compliment naar de bediening, hele avond vriendelijk geweest en goed geholpen. Zeker een aanrader, kom zeker hier terug!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Sinds we Di Sopra hebben ontdekt, ga ik er graag eten!
Goede en fijne bediening, heerlijke gerechten met lekkere wijnen, je kunt altijd proeven!
Het uitzicht is prachtig en je zit in lekkere stoeltjes en hebt ook contact met de keuken.
Wij komen gauw weer!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi en net restaurant met een mooi uitzicht. Vriendelijke en oplettende bediening. Als voorgerecht hebben wij 1)bonbons van dun gesneden ossenhaas met mascarpone en truffel gevuld en 2) casarecce met kippendij genomen. Beide mooi opgediend en heerlijk op smaak. Als hoofdgerechten namen wij 1) risotto, persoonlijk vind ik het wat aan de zoute kant, maar goed gevuld 2) konijn op 3 manieren klaargemaakt met heerlijk verse groente. De chocolade souffle en ijs met limoncello waren beide een heerlijke afsluiter. Zeker een aanrader dus.
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prettige ambiance, wel pech, voor ons, dat dit restaurant ook geliefd lijkt bij ouders met kinderen, we hadden dit restaurant uitgezocht op geen harde muziek omdat we wilden praten. De canneloni met pompoen was een mooi opgemaakt bordje en lekker. De tonijn was goed vers maar je moet er wel groente bij bestellen, en aan de opmaak was geen aandacht besteed. Het wilde zwijnwangetje wangetje lag onderop een enorm bord vol gekwakt met baggervette taggiatelli , de paddenstoelen herkende ik als de gedroogde uit de chinese supermarkt, niet verkeerd maar om deze tijd van het jaar verwacht je verse paddenstoelen. De koffie toe was prima. De bediening correct al werd er wel het een en ander door elkaar gegooid wat met een allergie niet handig is. De prijs kwaliteit verhouding voor de tonijn is uitstekend, voor de canneloni met pompoen goed. Het wilde zwijnwangetje krijg doordat ze supermals was toch een voldiende.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig en lekker eten. Afwisselende kaart met genoeg keus voor iedereen. Fijne bediening. Komen zeker nog eens terug. Aanrader is de knapperige cannelonni met pompoen. En de truffeltjes met limoncello was ook heerlijk. Het is gastvrij. We voelen ons op t gemak daar.