Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Jouw recensie over het restaurant Di Sopra

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voorgerecht dun gesneden soorten Italiaanse worstsoorten was goed, maar voor 4 personen op 1 centraal bord aan de karige kant. Prijs met kwantiteit verhouding kan beter. Voor de rest een goede avond met een goed hoofdgerecht en prima service.
René M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke bediening, we waren ruim op tijd voor de theatervoorstelling klaar. Inclusief vooraf en desert.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Een absolute aanbeveling, excelente samenstelling van kwaliteit, vriendelijkheid, samenstelling van smaken en entourage.
De chef en de vriendelijke bediening mogen dan ook trots zijn en geven een perfecte uitvoering aan het woord gastromonie.
Een dikke en terechte 10
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prachtige locatie met uitzicht op de haven. Wij genoten met z’n vieren van drie uitstekend bereide gangen, goed van smaak en garing. De bediening was netjes maar niet te formeel, erg prettig. Di Sopra is wat ons betreft zeker een volgend bezoek waard!
isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
1 gerecht was ondermaats, de andere drie personen hebben wel genoten van de vis. De dienster was uitermate verstrooid, we hebben ter compensatie wel de koffies gratis gekregen
odinda K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
onwijs leuk restaurant met super leuk personeel, gezellig mooi uitzicht wat wil je nog meer.
heerlijk gegeten!
kom zeker terug!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Boven op het terras gegeten met uitzicht op de haven van Scheveningen. De ontvangst was informeel en hartelijk. We aten de Branzino zeebaars, de Filetto Rossini, de Saltimbocca dat alles met de Insalata mista. Tot slot het Grand Dessert. De gerechten waren goed bereid, zagen er aantrekkelijk uit en werden vlot opgediend. Dus: heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Leuke vlotte bediening.
Als we weer in de buurt zijn komen we graag weer.
Hi Hans, bedankt voor je recensie en graag tot ziens. ;]
De tafel van Marja K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Lekker gegeten.Prima porties.
De ontvangst had wel iets vriendelijker gemogen. Ik wees de serveerster op het feit dat het tafeltje niet schoon was. Ik kreeg als antwoord dat het gedeelte waar we zaten wel schoon was. Was een tafel voor 4 en we waren met 2. Even later kwam ze het toch schoonmaken. Niet meer dan normaal dat de gehele tafel schoon is lijkt mij.
Hi Marja, bedankt voor je recensie en ik zie dat we nog wat verbeterpunten hebben. graag tot een volgende keer.;]
Henk V.
Lekker gegeten. Mooie lokatie. Goede bediening.
bedankt voor je recensie Henk. graag tot een volgende keer
Leidi K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Ik heb hier heerlijk gegeten met een prachtig uitzicht op de 2e haven.
Hi Leidi, fijn dat je lekker gegeten hebt en ook wij genieten nog steeds iedere dag van het uitzicht.
Philipp S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Perfect Service!
Grazie mille ;]
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. En buitengewoon vriendelijk personeel.
dank voor je recensie Anita, dit zien we graag ;]
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooi restaurant op een mooie locatie. Verbeterpunten: wij kregen van de serveerster direct het a la carte menu aangeboden. Ik zag in de verte een bord staan getiteld 'valentijnsmenu' dus ik schoot haar aan en vroeg ernaar. Ze zei ja dat klopt en kun je op dat bord zien, helaas geen uitleg. Deze werd door dezelfde serveerster wel aan onze buren gegeven. Vervolgens kregen we de vitella tonato, waarom is dit toch zo'n ingewikkeld gerecht voor tevens de betere Italiaanse restaurants? Het is gebraden kalfsfricandeau wat mooi beige van kleur hoort te zijn. Hetzelfde gerecht hier leek op carpaccio, rood en redelijk smakeloos. Zo jammer. Mijn pasta als hoofdgerecht was niet beetgaar maar hier en daar nog hard. Tevens was de tiramisu uit de diepvries gehaald en ijskoud. Voor ons niet nogmaals. De rode huiswijn was overigens erg lekker.
Jammer dat niet alles naar wens was maar hoop dat je nog een keer langs komt omte kijken of we inmiddels wat vorderingen hebben gemaakt.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Met zijn vieren gezellig gegeten bij deze uitstekende Italiaan. De etagère voor 3 personen was zeer gevarieerd en ruim voldoende. De 4e persoon had een perfecte pizza gekregen. De wijnen waren vol en erg lekker. Hier komen wij zeker terug.
Hi Jean, fijn dat alles in de smaak viel, graag tot een volgende keer.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijke pasta en risotto gegeten. Kids hadden een pizza die helaas te lang op de balie hadden gestaan en lauw tot koud waren.
Hi Ruud, fijn dat de pasta en risotto goed bevallen zijn maar jammer dat de pizza's niet warm genoeg naar jullie zin waren. Mochten jullie weer in de buurt zijn mail ons dan even dan kan ik jullie wat in de watten leggen zoals de meeste gasten dat bij ons gewend zijn.
Titia S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Heel lekker gegeten. Vlotte, attente en zeer vriendelijke bediening.
Hi Titia, jullie zijn het jaar goed begonnen. bedankt voor je reactie
G. K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Gezellige sfeer goede en aardige bediening.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten is erg goed en de bediening is prettig.. Wij hadden een geslaagde avond.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
voor de tweede keer heel lekker gegeten. ruime keuze, vis vlees pasta pizza vega. lekkere wijn ook per glas. leuke vlotte bediening echt top. als je boven zit zie je alles ook of het wel of niet goed schoon gemaakt word. dat kan beter.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik at hier voor het eerst als vrijwilliger op het jaarlijkse winterfeest. Het was een feest! Als vegetariër werd ik verwend met een voorgerecht met frisse sla en kaas met een stevige smaak en lekkere bite, bij het hoofdgerecht had ik prima keuze uit diverse schotels, de gegrillde groenten staken er bovenuit met hun knapperige bite. En de witte huiswijn deed het er uitstekend bij. Het dessert had van mij iets kleiner gemogen, misschien is het een idee om dat ook in kleine of halve porties aan te bieden. Verder werd er uitstekend rekening gehouden met dieetvoorschriften van collega's. Ik heb ook genoten van de bijzondere borden en de leuke manier om de hoofdgang op te dienen op etageres. Doordachte details die voor mij bijdragen aan de feeststemming. De wijnglazen liggen lekker in de hand. Stevige steel en niet te groot. De muziek was sfeervol en goed afgestemd op ons gezelschap, zodat we elkaar goed konden verstaan. En dan de bediening, wat een feest! Hier werkt een team dat duidelijk plezier heeft in het werk, dat er eer in legt om snel, accuraat op vragen in te spelen en dat alles met een glimlach. Het uitzicht op de haven is een leuke plus aan de locatie, maar met dit team heb je geen plussen van buiten nodig!

Dit is toch wel 1 van de mooiste recensies. ;]