Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Jouw recensie over het restaurant Di Sopra

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
voor de tweede keer heel lekker gegeten. ruime keuze, vis vlees pasta pizza vega. lekkere wijn ook per glas. leuke vlotte bediening echt top. als je boven zit zie je alles ook of het wel of niet goed schoon gemaakt word. dat kan beter.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik at hier voor het eerst als vrijwilliger op het jaarlijkse winterfeest. Het was een feest! Als vegetariër werd ik verwend met een voorgerecht met frisse sla en kaas met een stevige smaak en lekkere bite, bij het hoofdgerecht had ik prima keuze uit diverse schotels, de gegrillde groenten staken er bovenuit met hun knapperige bite. En de witte huiswijn deed het er uitstekend bij. Het dessert had van mij iets kleiner gemogen, misschien is het een idee om dat ook in kleine of halve porties aan te bieden. Verder werd er uitstekend rekening gehouden met dieetvoorschriften van collega's. Ik heb ook genoten van de bijzondere borden en de leuke manier om de hoofdgang op te dienen op etageres. Doordachte details die voor mij bijdragen aan de feeststemming. De wijnglazen liggen lekker in de hand. Stevige steel en niet te groot. De muziek was sfeervol en goed afgestemd op ons gezelschap, zodat we elkaar goed konden verstaan. En dan de bediening, wat een feest! Hier werkt een team dat duidelijk plezier heeft in het werk, dat er eer in legt om snel, accuraat op vragen in te spelen en dat alles met een glimlach. Het uitzicht op de haven is een leuke plus aan de locatie, maar met dit team heb je geen plussen van buiten nodig!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Top restaurant, zeker qua bediening, correct, vriendelijk en professioneel...... Gekozen gerechten meer dan hun prijs waard. Leuke wijnkaart met mooie selectie Italiaanse wijnen.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Gezellig restaurant met lekker eten en goede bediening .
Prijs en kwaliteit dik in orde
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een fantastische keuken met heerlijke Italiaanse gerechten. Wij hebben ervan genoten. De bediening is erg vriendelijk en voorkomend. Heel attent. Complimenten aan de dames. Zij zetten met veel plezier net dat stapje extra. En natuurlijk is er een gezellige sfeer. Top.
Magda W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Mooie kaart, maar wél een tip lieve mensen....het is op de graat gebakken en NIET op de graad gebakken. Staat een beetje dom....
Fijn dat u het een mooie kaart vindt. Inderdaad best dom van ons maar we hebben het inmiddels bij Iens al aangepast. Hoop u snel nog een keer bij ons te ontvangen.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goede keuken en bediening.komen graag terug
Hi Cor, hopen jullie inderdaad graag terug te zien.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een rustige omgeving nl boven, met een mooi uitzicht op de haven. Hoewel het verder druk was in het restaurant leek het of er speciaal een ober voor ons gereserveerd was. We werden op onze wenken bediend.
Hi Anja, dit soort recensies zien we natuurlijk graag. We zijn blij dat alles goed gesmaakt heeft en dat jullie een leuke avond hebben gehad. Graag tot een volgende keer.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben er een fijne avond gehad en heerlijk gegeten.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Erg goed gegeten. Leuke locatie. Prima ambiance.
Dank voor uw recensie...
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening en een heel mooi uitzicht over de haven. Helemaal top
Hi Hans, dank je wel voor je beoordeling.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten was weer top,,,!!! super gezellig.
Fijn dat jullie hebben genoten. Tot een volgende keer.
sander R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Gastvrij smaakvol gezellig. De etagère voor twee personen met Italiaanse delicatesse was heerlijk. Het uitzicht op de haven maakte de beleving compleet. Kortom een geslaagde avond bij Di Sopra. Voor herhaling vatbaar.
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Gisteravond hebben we heerlijk gegeten hier:: vitello tonnato vooraf en daarna echt pittige gamba's met tot slot een espresso zoals espresso moet zijn. Op een zomerse avond met uitzicht op de haven: who needs a holiday????????
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs, locatie schitterend en de bediening is echt super! Voor de pizza's zou een steenoven super zijn
Shirly W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Enorm lekker gegeten met een gezellige plek en wat een fijne stoelen.
het eten was geweldig. we komen zeker graag terug. echt een avondje uit.
Horst V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel, leuke amicale conversaties.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Llellll
boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gister heerlijk gegeten. Precies zoals je van een goede italiaan mag verwachten. Service was ook super. Inrichting zou een kleine update mogen gebruiken, maar dat was dan ook het enige minpuntje.
Hi Boudewijn, bedankt voor je recensie..... heb je nog tips qua uitstraling?
Ian V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Dikke 10!!lekker gegeten , bediening zoals je mag verwachten, genoeg ruimte tussen de tafels, prachtig uitzicht op de haven gratis parkeren en een mooie open keuken, aanraden de carpaccio bonbons, grtz uit breda
Bedankt voor je mooie recensie. We doen ons best ;)