Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven verwacht je misschien geen Italiaanse cuisine. Maar toch! Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun pizza of pasta met een traditionels sauzen. Elke vrijdag en zondag is er borrelavond waar je onder het genot van een drankje geniet van fijne authentieke Italiaanse antipasto. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie.

Halve fles mineraalwater

• Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Lekkere italiaanse maaltijd
jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Hondenweer buiten rond het middaguur. Vandaar weinig gasten. Kregen alle en geen overdreven aandacht van bedienend personeel
Marcia R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijke gerechten!! Bij iedere hap weer een heerlijke Italiaanse beleving. Bediening en vriendelijkheid is super!
Het beste Italiaanse restaurant van DenHaag en omgeving!!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op woensdag 15 februari voor een zakendiner bij DiSopra geweest. Wederom een top avond. De maaltijden worden met verfijnde klasse bereid en met een beminnelijke glimlach geserveerd. Een wat groter gezelschap elders in de zaak was wel wat luidruchtig maar heeft ons avondje niet negatief beïnvloed.
Wat mij betreft een aanrader!
Maya R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Super aardig personeel. Pizza en brood vonden we lekker. Vlees en Tonijn en cheesecake vonden we wat minder.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi restaurant en goed personeel dat je netjes behandeld..
Fijn avondje uit, zoals we van di Sopra gewend zijn..
gerenmar .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met familie H. heel gezellig en goed gegeten, wij werden subliem ontvangen en rondgeleid. Mooi interieur en heerlijke stoelen. De huiswijn is goed en betaalbaar, ook was kraanwater te bestellen. De met katoenen servetten en ruime glazen bedekte tafel doet erg goed. Kleine voorafjes waren heerlijk, hoofdgerechten waren goed tot zeer goed, toetjes zoals sabayon erg smaakvol. Eigenaar was deskundig en oplettend, maar niet storend.
Wij komen zeker terug want die tableau met antipasti en hoofdgerecht konijn zagen er zeer uitnodigend uit.
Devi D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Afgelopen vrijdag met een vriendin hier gegeten. Als voorgerecht hadden wij een carpaccio en een caprese. Het was lekker veel en super leuk opgemaakt. Daarbuiten allebei een lekkere bruschetta. Als hoofdgerecht hadden wij beide een pizza, een funghi en een hawai. Pizza was van goede kwaliteit dus hier hebben wij zeker van genoten. Ook een compliment naar de bediening, hele avond vriendelijk geweest en goed geholpen. Zeker een aanrader, kom zeker hier terug!
Denis V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Sinds we Di Sopra hebben ontdekt, ga ik er graag eten!
Goede en fijne bediening, heerlijke gerechten met lekkere wijnen, je kunt altijd proeven!
Het uitzicht is prachtig en je zit in lekkere stoeltjes en hebt ook contact met de keuken.
Wij komen gauw weer!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi en net restaurant met een mooi uitzicht. Vriendelijke en oplettende bediening. Als voorgerecht hebben wij 1)bonbons van dun gesneden ossenhaas met mascarpone en truffel gevuld en 2) casarecce met kippendij genomen. Beide mooi opgediend en heerlijk op smaak. Als hoofdgerechten namen wij 1) risotto, persoonlijk vind ik het wat aan de zoute kant, maar goed gevuld 2) konijn op 3 manieren klaargemaakt met heerlijk verse groente. De chocolade souffle en ijs met limoncello waren beide een heerlijke afsluiter. Zeker een aanrader dus.
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prettige ambiance, wel pech, voor ons, dat dit restaurant ook geliefd lijkt bij ouders met kinderen, we hadden dit restaurant uitgezocht op geen harde muziek omdat we wilden praten. De canneloni met pompoen was een mooi opgemaakt bordje en lekker. De tonijn was goed vers maar je moet er wel groente bij bestellen, en aan de opmaak was geen aandacht besteed. Het wilde zwijnwangetje wangetje lag onderop een enorm bord vol gekwakt met baggervette taggiatelli , de paddenstoelen herkende ik als de gedroogde uit de chinese supermarkt, niet verkeerd maar om deze tijd van het jaar verwacht je verse paddenstoelen. De koffie toe was prima. De bediening correct al werd er wel het een en ander door elkaar gegooid wat met een allergie niet handig is. De prijs kwaliteit verhouding voor de tonijn is uitstekend, voor de canneloni met pompoen goed. Het wilde zwijnwangetje krijg doordat ze supermals was toch een voldiende.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig en lekker eten. Afwisselende kaart met genoeg keus voor iedereen. Fijne bediening. Komen zeker nog eens terug. Aanrader is de knapperige cannelonni met pompoen. En de truffeltjes met limoncello was ook heerlijk. Het is gastvrij. We voelen ons op t gemak daar.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sinds twee jaar (na ons vorige vaste restaurant is verdwenen) kom ik hier zeer regelmatig. Het eten is prima. De keuken biedt voor elk wat wils maar wat vooral opvalt is de hoeveelheid groente die je bij elk gerecht krijgt. Gegrilde seizoen groente! Ook gewoon glazen water op tafel, geen probleem. De wijn is prima, bediening is uiterst vriendelijk en relaxed. De muziek staat niet al te hard zodat de minder goed horende elkaar nog prima kunnen verstaan. de stoelen zijn comfortabel, kortom een aanwinst voor Scheveningen!
Overigens vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding niet redelijk, maar gewoon goed (maar dat staat er niet bij).
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij kwamen hier na een flinke wandeling binnen voor een pizza. Bij het zien van de kaart besloten we voor een smakelijk voorgerecht en nog smakelijker hoofdgerecht te gaan. Een goede keus! Het personeel is vriendelijk en attent en het uitzicht is een plaatje. Die pizza, die komt de volgende keer wel!
Taher E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kwalitatief goed eten. Echter lange wachttijden gedurende de hele avond met als gevolg dat hoofdgerecht lauw warm geserveerd werd. Bij het afrekenen werd prompt de koffie weggehaald terwijl de kopjes nog halfvol waren. Kortom, mooie locatie en goed eten echter beneden verwachting service en bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
dankzij mijn stiefzoon gisteren wezen eten
in een woord voortreffelijk
het vriendelijke personeel de goede aanbeveling combinatie wijn/spijs
super mooi opgemaakte borden we hebben genoten
ik heb eigenlijk maar een minpuntje...
moet een half uurtje met de auto voordat ik bij jullie ben maar dat heb ik er graag voor over!!!
dus tot gauw
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Sfeer, inrichting, vriendelijkheid personeel is allemaal dik in orde. Het eten vond ik teleurstellend. Risotto al dente was veel te zout en de inktvis smaakte niet vers, ook de lasagna was erg zout en de structuur en smaak van de pasta was alsof het was ingevroren en weer ontdooid. Linguini was o.k. wel wat sober, er was veel linguini, nauwelijks andere ingrediënten. Het prijsniveau is veel te hoog.
Daantje1963 S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ik heb 19,50 betaald voor Tagliatella Carbonara. Het zag eruit alsof de hond had gekotst, zo onsmakelijk lag het op het bord. Er zaten grote stukken rundvlees in, zo groot als mijn duim. De roomkaas was vlokkerig in plaats van vloeibaar. Dat was dus eens en nooit meer. Mijn 2 vriendinnen hadden pizza en een opgerolde pizza en waren evenmin enthousiast erover.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Fantastisch goed restaurant voor onwaarschijnlijk lage prijs. Voortreffelijk eten (ook volgens mijn half-Italiaanse vriendin), bijzonder vriendelijke bediening en rustige ambiance met mooi uitzicht over de haven. Een echte aanrader!