Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Jouw recensie over het restaurant Di Sopra

Sibby H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een fijne ongedwongen sfeer, met vriendelijk personeel dat op de wenken bedient. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten en voortreffelijk bediend in prachtige ambiance!!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Oh wat hebben we weer heerlijk gegeten. Alles van de kaart is lekker. Neem vooral de verse Bruschetta. Als voorgerecht is de Pikante octopus salade echt zoooooo heerlijk! Om je vingers bij af te likken. De pizza Di Sopra is toch echt wel mijn lievelingspizza... ik hou echt van pizza zonder tomatensaus en I LOVE truffel! Daarom is de Tournedos met eendenlever in cognac en jus van truffel... agggg wat eet ik hier altijd lekker! Een echte aanrader mmmmm ik krijg alweer trek
Dank je wel Jessica voor je mooie recensie en we hopen je graag terug te zien....
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Prachtig eten en zeer betaalbaar voor de kwaliteit
Dank voor je beoordeling.
Renato F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Hoge kwaliteit in gezellige ambiance
Dank voor je beoordeling en fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het is dat wij bijna 150 km moeten rijden om hier te komen anders zouden wij hier graag vaker komen. Als we dan in Scheveningen zijn, ja dan is de keuze niet moeilijk.
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lasagna leek van Knorr, niets Italiaans aan; 3 arancini ter grootte van bitterballen voor €10,50 lijkt me nogal belachelijk, bruschette waren smakelijk. Pizza 4 stagioni en Crudo duurden lang en waren simpelweg onsmakelijk, niet uitgesloten dat deze verkeerd bezorgd waren en een doorstart hebben gemaakt nr onze tafel. De bediening was zeker niet verfijnd en had nogal veel haast om steeds weer bij de tafel weg te komen. 1 pizza werd v d rekening verwijderd, omdat ik deze voor 85% had laten staan. Crudo v d helft gelaten vr wat deze was. Helaas niet vr herhaling vatbaar, want uitzicht op de haven vanuit het restaurant is mooi. Bij buren gezien wat de antipasti misti vr 2 personen voorstelde, veel te weinig voor €14,50 pp! Ook zij keken nogmaals de prijzen na, nadat de etagère op tafel werd geplaatst.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Toplocatie met zeer lekker eten en vriendelijke bediening.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten, mooie locatie. Niet heel goedkoop maar wel een fijne avond uit.
Harold M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echt heerlijk. Vers en met aandacht voor detail !!
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Was weer een feestje om daar te zijn!!!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voorgerecht dun gesneden soorten Italiaanse worstsoorten was goed, maar voor 4 personen op 1 centraal bord aan de karige kant. Prijs met kwantiteit verhouding kan beter. Voor de rest een goede avond met een goed hoofdgerecht en prima service.
René M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke bediening, we waren ruim op tijd voor de theatervoorstelling klaar. Inclusief vooraf en desert.
Bouwe P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk. Iedere x weer!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Een absolute aanbeveling, excelente samenstelling van kwaliteit, vriendelijkheid, samenstelling van smaken en entourage.
De chef en de vriendelijke bediening mogen dan ook trots zijn en geven een perfecte uitvoering aan het woord gastromonie.
Een dikke en terechte 10
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prachtige locatie met uitzicht op de haven. Wij genoten met z’n vieren van drie uitstekend bereide gangen, goed van smaak en garing. De bediening was netjes maar niet te formeel, erg prettig. Di Sopra is wat ons betreft zeker een volgend bezoek waard!
isabelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
1 gerecht was ondermaats, de andere drie personen hebben wel genoten van de vis. De dienster was uitermate verstrooid, we hebben ter compensatie wel de koffies gratis gekregen
odinda K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
onwijs leuk restaurant met super leuk personeel, gezellig mooi uitzicht wat wil je nog meer.
heerlijk gegeten!
kom zeker terug!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Boven op het terras gegeten met uitzicht op de haven van Scheveningen. De ontvangst was informeel en hartelijk. We aten de Branzino zeebaars, de Filetto Rossini, de Saltimbocca dat alles met de Insalata mista. Tot slot het Grand Dessert. De gerechten waren goed bereid, zagen er aantrekkelijk uit en werden vlot opgediend. Dus: heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Leuke vlotte bediening.
Als we weer in de buurt zijn komen we graag weer.
Hi Hans, bedankt voor je recensie en graag tot ziens. ;]