Over het restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven kun je hier genieten van de lekkerste Italiaanse gerechten. Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun vlees-, visgerechten en natuurlijk de pizza of pasta's. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Jouw recensie over het restaurant Di Sopra

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Toprestaurant op een Toplocatie.
Vriendelijk personeel en lekkere stoeltjes om op te zitten
Eten was heerlijk.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Vorige week zaterdag met z'n 4tjes wezen eten. Helaas was er een bruiloft waardoor we boven moesten zitten. Het was erg lawaaierig en de bediening liet op zich wachten. Het eten was op zich goed, maar eenmaal thuis begonnen de buikkrampen heftige vormen aan te nemen met als gevolg een lange nacht op het toilet. De volgende dag kwamen we onze tafelgenoot tegen en ook hij had de hele nacht buikklachten gehad. Zijn vrouw is hiervan gevrijwaard gebleven. Kortom voor ons een dikke tegenvaller waar we niet nog een keer naar toe gaan.

en de buikkrampen heftige vormen aan te nemen met als gevolg een lange nacht op het toilet. De volgende dag kwamen we onze tafelgenoot tegen deze
Katja K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Altijd weer top bij diSopra! Heerlijk eten om je vingers bij af te likken en ook nog eens geweldige bediening. Ook leuk om te zien dat de eigenaar zelf ook hard meewerkt op drukke avonden. Hier komen we zeker nog eens terug!
Madeleine K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Verjaardagsetentje
Gisteren met familie heerlijk gegeten bij di Sopra. We troffen het met het weer, op zonnig terras geborreld en genoten van het fantastische voorgerecht ‘Antipaste per due’! Voor het hoofdgerecht ‘Brasato di vitello’ hebben we de warmte binnen opgezocht. De zacht gegaarde kalfssukade in eigen jus was ongelofelijk! Het smolt op de tong! Groot compliment voor de kok! Voor dessert kozen wij voor de Tartufo Limoncello.
Er was opgevangen dat het mijn verjaardag was en ik werd verrast met een ijsfontein op mijn dessert! Hilarisch! Een heerlijke avond met speciale dank voor het zeer attente en vrolijke personeel. Stuk voor stuk toppers!
Muriel H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijke combinatie van gerechten gegeten ! Goede bediening !!
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Gezellige inrichting met uitzicht op de haven. De porties zijn behoorlijk groot en alles was zeer smaakvol. Wij komen hier zeker terug!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Sommige gerechten vond ik te scherp gekruid, waardoor je bijvoorbeeld de smaak van de vis amper proefde. Jammer, want de Italiaanse keuken staat bekend om zijn 'puurheid'.
Sibby H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken in een fijne ongedwongen sfeer, met vriendelijk personeel dat op de wenken bedient. Absoluut voor herhaling vatbaar!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk gegeten en voortreffelijk bediend in prachtige ambiance!!
Jessica G.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Oh wat hebben we weer heerlijk gegeten. Alles van de kaart is lekker. Neem vooral de verse Bruschetta. Als voorgerecht is de Pikante octopus salade echt zoooooo heerlijk! Om je vingers bij af te likken. De pizza Di Sopra is toch echt wel mijn lievelingspizza... ik hou echt van pizza zonder tomatensaus en I LOVE truffel! Daarom is de Tournedos met eendenlever in cognac en jus van truffel... agggg wat eet ik hier altijd lekker! Een echte aanrader mmmmm ik krijg alweer trek
Dank je wel Jessica voor je mooie recensie en we hopen je graag terug te zien....
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Prachtig eten en zeer betaalbaar voor de kwaliteit
Dank voor je beoordeling.
Renato F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Hoge kwaliteit in gezellige ambiance
Dank voor je beoordeling en fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het is dat wij bijna 150 km moeten rijden om hier te komen anders zouden wij hier graag vaker komen. Als we dan in Scheveningen zijn, ja dan is de keuze niet moeilijk.
P S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Lasagna leek van Knorr, niets Italiaans aan; 3 arancini ter grootte van bitterballen voor €10,50 lijkt me nogal belachelijk, bruschette waren smakelijk. Pizza 4 stagioni en Crudo duurden lang en waren simpelweg onsmakelijk, niet uitgesloten dat deze verkeerd bezorgd waren en een doorstart hebben gemaakt nr onze tafel. De bediening was zeker niet verfijnd en had nogal veel haast om steeds weer bij de tafel weg te komen. 1 pizza werd v d rekening verwijderd, omdat ik deze voor 85% had laten staan. Crudo v d helft gelaten vr wat deze was. Helaas niet vr herhaling vatbaar, want uitzicht op de haven vanuit het restaurant is mooi. Bij buren gezien wat de antipasti misti vr 2 personen voorstelde, veel te weinig voor €14,50 pp! Ook zij keken nogmaals de prijzen na, nadat de etagère op tafel werd geplaatst.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Toplocatie met zeer lekker eten en vriendelijke bediening.
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten, mooie locatie. Niet heel goedkoop maar wel een fijne avond uit.
Harold M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Echt heerlijk. Vers en met aandacht voor detail !!
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Was weer een feestje om daar te zijn!!!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voorgerecht dun gesneden soorten Italiaanse worstsoorten was goed, maar voor 4 personen op 1 centraal bord aan de karige kant. Prijs met kwantiteit verhouding kan beter. Voor de rest een goede avond met een goed hoofdgerecht en prima service.
René M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Vriendelijke bediening, we waren ruim op tijd voor de theatervoorstelling klaar. Inclusief vooraf en desert.