Over restaurant Di Sopra

Authentiek Italië aan de haven

Met uitzicht over de Scheveningse haven verwacht je misschien geen Italiaanse cuisine. Maar toch! Alleen de beste ingrediënten zijn goed genoeg voor hun pizza of pasta met een traditionels sauzen. Elke vrijdag en zondag is er borrelavond waar je onder het genot van een drankje geniet van fijne authentieke Italiaanse antipasto. Een feestje? Ze organiseren dit graag voor je bij Di Sopra of op locatie.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Di Sopra

Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Mooi en net restaurant met een mooi uitzicht. Vriendelijke en oplettende bediening. Als voorgerecht hebben wij 1)bonbons van dun gesneden ossenhaas met mascarpone en truffel gevuld en 2) casarecce met kippendij genomen. Beide mooi opgediend en heerlijk op smaak. Als hoofdgerechten namen wij 1) risotto, persoonlijk vind ik het wat aan de zoute kant, maar goed gevuld 2) konijn op 3 manieren klaargemaakt met heerlijk verse groente. De chocolade souffle en ijs met limoncello waren beide een heerlijke afsluiter. Zeker een aanrader dus.
Isadora T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
prettige ambiance, wel pech, voor ons, dat dit restaurant ook geliefd lijkt bij ouders met kinderen, we hadden dit restaurant uitgezocht op geen harde muziek omdat we wilden praten. De canneloni met pompoen was een mooi opgemaakt bordje en lekker. De tonijn was goed vers maar je moet er wel groente bij bestellen, en aan de opmaak was geen aandacht besteed. Het wilde zwijnwangetje wangetje lag onderop een enorm bord vol gekwakt met baggervette taggiatelli , de paddenstoelen herkende ik als de gedroogde uit de chinese supermarkt, niet verkeerd maar om deze tijd van het jaar verwacht je verse paddenstoelen. De koffie toe was prima. De bediening correct al werd er wel het een en ander door elkaar gegooid wat met een allergie niet handig is. De prijs kwaliteit verhouding voor de tonijn is uitstekend, voor de canneloni met pompoen goed. Het wilde zwijnwangetje krijg doordat ze supermals was toch een voldiende.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig en lekker eten. Afwisselende kaart met genoeg keus voor iedereen. Fijne bediening. Komen zeker nog eens terug. Aanrader is de knapperige cannelonni met pompoen. En de truffeltjes met limoncello was ook heerlijk. Het is gastvrij. We voelen ons op t gemak daar.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Sinds twee jaar (na ons vorige vaste restaurant is verdwenen) kom ik hier zeer regelmatig. Het eten is prima. De keuken biedt voor elk wat wils maar wat vooral opvalt is de hoeveelheid groente die je bij elk gerecht krijgt. Gegrilde seizoen groente! Ook gewoon glazen water op tafel, geen probleem. De wijn is prima, bediening is uiterst vriendelijk en relaxed. De muziek staat niet al te hard zodat de minder goed horende elkaar nog prima kunnen verstaan. de stoelen zijn comfortabel, kortom een aanwinst voor Scheveningen!
Overigens vind ik de prijs-kwaliteitsverhouding niet redelijk, maar gewoon goed (maar dat staat er niet bij).
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij kwamen hier na een flinke wandeling binnen voor een pizza. Bij het zien van de kaart besloten we voor een smakelijk voorgerecht en nog smakelijker hoofdgerecht te gaan. Een goede keus! Het personeel is vriendelijk en attent en het uitzicht is een plaatje. Die pizza, die komt de volgende keer wel!
Taher E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Kwalitatief goed eten. Echter lange wachttijden gedurende de hele avond met als gevolg dat hoofdgerecht lauw warm geserveerd werd. Bij het afrekenen werd prompt de koffie weggehaald terwijl de kopjes nog halfvol waren. Kortom, mooie locatie en goed eten echter beneden verwachting service en bediening.
John V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
dankzij mijn stiefzoon gisteren wezen eten
in een woord voortreffelijk
het vriendelijke personeel de goede aanbeveling combinatie wijn/spijs
super mooi opgemaakte borden we hebben genoten
ik heb eigenlijk maar een minpuntje...
moet een half uurtje met de auto voordat ik bij jullie ben maar dat heb ik er graag voor over!!!
dus tot gauw
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Sfeer, inrichting, vriendelijkheid personeel is allemaal dik in orde. Het eten vond ik teleurstellend. Risotto al dente was veel te zout en de inktvis smaakte niet vers, ook de lasagna was erg zout en de structuur en smaak van de pasta was alsof het was ingevroren en weer ontdooid. Linguini was o.k. wel wat sober, er was veel linguini, nauwelijks andere ingrediënten. Het prijsniveau is veel te hoog.
Daantje1963 S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ik heb 19,50 betaald voor Tagliatella Carbonara. Het zag eruit alsof de hond had gekotst, zo onsmakelijk lag het op het bord. Er zaten grote stukken rundvlees in, zo groot als mijn duim. De roomkaas was vlokkerig in plaats van vloeibaar. Dat was dus eens en nooit meer. Mijn 2 vriendinnen hadden pizza en een opgerolde pizza en waren evenmin enthousiast erover.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Fantastisch goed restaurant voor onwaarschijnlijk lage prijs. Voortreffelijk eten (ook volgens mijn half-Italiaanse vriendin), bijzonder vriendelijke bediening en rustige ambiance met mooi uitzicht over de haven. Een echte aanrader!
Gerben R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Uitstekend gegeten. De Caramella Di Tartufo was boterzacht en prima op smaak. De pikante Insalata Di Polpo was gelukkig echt pikant, alleen zat er wel érg veel chorizo in. Zwarte risotto en Filetto Rossini als hoofdgerecht waren beiden een prima keuze, de Rossini zelfs onvergetelijk. De jus was daarbij het element dat zorgde dat de smaak van het vlees + eendelever perfect bij elkaar kwamen.
De bediening was vriendelijk en attent. En dat ondanks de zaterdagdrukte. Verschillende goede wijn per glas beschikbaar.
Daisy M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ik heb hier met een vriendin gegeten en ik moet zeggen, dat de ontvangst heel correct, vriendelijk en hulpvaardig was !
het eten was geweldig.....Niets was het personeel teveel. Een aanrader voor toeristen...maar zeker ook voor de hagenaars, die van lekker eten houden !
Ik wens Di Sopa dan ook verder succes en zal hier hopelijk nog snel terugkomen !

vriendelijke groeten daisy Middelburg
Jodie K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een avondje lekker geborreld met allerlei kleine hapjes, mooie locatie en setting, zeer goede en vriendelijke service en heerlijk gegeten en gedronken. Kortom een echte aanrader op een top plekje aan de haven!!
N F.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Samen met mijn vriendin een super avond gehad. Vooraf de carpaccio en octopus salade, de salade was voor mij nieuw maar super bevallen! Als hoofdgerecht de kalfsribey en het lamsrack Mooie ervaring en complimenten aan de keuken, gerechten top gepresenteerd en de smaken waren super!
Boudewijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De gerechten zijn prachtig opgemaakt en smaken prima. De huiswijn is goed en niet duur. De ambiance is goed, maar naar mijn gevoel net iets minder dan de kwaliteit van het eten zou rechtvaardigen. De bediening is goed en vriendelijk, maar zou net wat alerter kunnen zijn.
Robbie S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag gegeten. Was weer lekker, goede service en een mooi uitzicht. Vriendelijk personeel en voor de volwassen is de kleine pizza ook beschikbaar. Echt een aanrader.
MirjanH .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk risotto di mare gegeten en ook mijn twee kinderen hebben gesmuld van de gerechten die ze kozen en werden aangepast aan hun wensen. Zo kreeg mijn dochtertje een perfecte risotto met paddenstoelen. We kwamen op een rustig tijdstip en zo was er veel prettige aandacht voor ons. Het uitzicht is perfect, dus ik zou hier graag nog eens terugkomen, maar dan met manlief die nu niet meekon en die een goede Italiaanse keuken ook kan waarderen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Na een paar dagen herfstachtig weer was het heerlijk zitten op het terras van Di Sopra in de avondzon. Door de wat hogere ligging heb je een mooi uitzicht over de haven.
Binnen is het stijlvol ingericht en de open keuken is fraai, maar het was terrasweer. Dus daar streken we neer, met een lekkere prosecco als aperitief.

Di Sopra biedt een gevarieerde kaart, maar probeert zich van de middenmoot te onderscheiden met een keuze aan kwaliteitsgerechten waar je dan ook wat meer voor betaalt. De keuken is goed bezet en alles wordt zelfgemaakt, van het brood tot de gerookte ingrediënten.

Ze weten wat ze doen in de keuken. De lamsrack was heerlijk krokant van buiten en om te zuigen zo zacht van binnen. Er zat een lekkere salade van asperges en tuinbonen bij, met een vinaigrette die het zoet en zuur mooi in balans had. Mijn partner at de 'bonbons van gesneden ossehaas', gevuld met mascarpone. Fingerlicking good, meldde ze.
Als hoofdgerecht koos ik de met kalfswang gevulde ravioli en krokante zwezerik. Ik nam de kleine portie, en die is ook echt niet groot, maar behalve erg lekker was het ook erg machtig. Prima dus. Mijn partner genoot van een voor haar perfect gegrillde moot tonijn. Voor ons dochtertje was een 'pizza bambino' naar wens gemaakt.

De bediening. Die verliep wel wat rommelig. Steeds een ander aan tafel. Dus dan krijg je de vraag of we we nog dessert willen als het hoofdgerecht nog moet worden opgediend. En of we nog wat te drinken willen terwijl we dat net besteld hebben. Wat wij echter het belangrijkst vinden is dat je je welkom voelt en dat was zeker het geval. Ze doen hun best, er moet alleen nog wat systeem in.
Dus we komen binnenkort graag nog eens terug, ook om de desserts te proberen.
Jeremy N.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond wezen eten met 8 personen.
Duurde vrij lang voordat we drankjes hadden en minimaal een half huur voor dat het voorgerecht op tafel kwam.
Voorgerecht was wel lekker en verrassend , helaas was er weinig aandacht aan ons besteed om te vragen of we nog wat wouden drinken , en onze gastvrouw besloot liever te gaan roken waar de gasten bij waren.
Naar binnen verhuisd en na enige tijd drinken gekregen. 2 uur lang gewacht op hoofdgerechten in totaal. Helaas werd er niks met ons gecommuniceerd in de tussentijd , dit had alle verschil voor ons gemaakt. Na enig aandringen kwamen onze hoofdgerechten die absoluut goed smaakte. De dame in de bediening voelde zig zeer schuldig , en probeerde de situatie aan ons uit te leggen. Veel lof voor deze dame die haar best deed om een situatie te verhelderen en verbeteren. Geen andere collega durfde nog naar tafel te komen.
Zeer jammer voor het belachelijk lang wachten , was gewoon een pech avond voor hun en ons. Maar het eten was wel op niveau
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Top zaak op een van de mooiste locaties van Den Haag met schitterend uitzicht op de Haven! Heerlijk op de zaterdag middag genoten van een lekkere en zeer uitgebreide antipasti met een lekker flesje Chardonnay uit Puglia voor de dorst. Hierna nog even de Risotto al frutti Di mare geprobeerd, die echt mega lekker was! Ook de hierbij gecombineerde Pino Grigio ging er zeker in...! Wat een feest hier! Kom zaterdag weer!! De bediening had 't lekker druk, maar het liep als een trein!