Di Lucca

Zuidlaarderweg 79 9468 AD Annen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Di Lucca

Corrine V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vanwege een kampeervakantie in de buurt, en de tip gekregen hier pizza te eten.
de service was vriendelijk, speciale verzoekjes (kaas als laatste over de pizza...etc) werden prima ingewilligd. De pizza s waren flink, (ietwat vettig,enige minpuntje.) En rijkelijk belegd. We hebben prima gegeten. Onze kinderen waren erg enthousiast. Onze jongste kreeg de pizza niet geheel op,maar er werd niet moeilijk gedaan: hij mocht mee in een pizzadoos. Top!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Door paar mensen getipt dat het lekker eten was in Annen bij pizzeria di Lucca, én aardige bediening. Pizza's waren inderdaad heerlijk! We zaten lekker onder een afdakje waardoor we de hele avond buiten konden zitten en de oer-Hollandse eigenaresse die ons bediende was net zo gek op ons zoontjes blonde haar als de gemiddelde Italiaan. Kortom: aanrader!
CCM .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We komen hier 1x per jaar, want we wonen in het zuiden van het land. We kijken altijd uit naar pizza's eten bij Di Lucca. De pizza's zijn rijkelijk belegd en hebben een knapperige bodem. De bediening is altijd vriendelijke en kinderen zijn welkom.
Johanna7114 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Eten prima. Maar na het neerleggen van de menukaart na tijd wachten zelf maar gevraagd of we wat mochten bestellen. Bij het nagerecht idem. Menukaart werd neergelegd en 15 minuten gewacht. Toen maar afgerekend. Dit mogen ze wel verbeteren. Nagerechten niet kunnen proeven, pizza's waren heerlijk
GeenNaamMogelijk .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Pizza was niet warm meer, maar wel smakelijk.
Bij nagerechten zitten er ingrediënten in die niet gemeld staan bij het gerecht op de kaart.
Personeel erg opdringerig. Klanten zijn niet altijd meteen de beste vrienden. Rondlopen door het restaurant en blijven staan bij een tafel, zonder actie te ondernemen, dus even langs een tafel lopen, is een aparte manier om te kijken of iemand uitgegeten is.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
zeer smakelijke nr 85 gegeten echt van genoten o.a varkenshaas en biefstukjes met champions en ui en een uitstekend droge witte wijn
MultiMiedema .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We kwamen na een avontuurlijke offroad motorrit terecht in dit restaurant. Een uitzonderlijk lekkere pizza hebben we hier gegeten. Als vooraf was het pizzabrood helaas op en kregen we na afstemming warm stokbrood met kruidenboter. Lekker met een koel glas bier erbij als voorgerecht en de sterkste trek te stillen. De pizza was echt goed. Het schaaltje peperoni apart erbij kwam volledig op, want lekker pittig moet pizza wel zijn. We eten veel in pizzaria’s waar de motor ons brengt, maar deze komt na ons bezoek met stip op 1. Het is bijzonder hoe een pizza zo goed smaakt met toch vrij gebruikelijke ingrediënten. Ik had de vegetarische speciale en die smaakte me meer dan wel. Hier komen we hoe dan ook zeker en vast terug. Samen met pizzaliefhebber zoonlief kom ik ook nog eens langs. Een absolute aanrader!
Gfcbeer D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle drukke zaak. De gastvrouw kwam nog zeer attent zeggen dat het iets langer duurde omdat er veel tegelijk binnen was gekomen. Dat is prima. Pizza uitstekend en de T bone uitmuntend. Een aanrader dus
Gerwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vriendelijk en attent personeel. Heerlijk eten. Goede prijs.
Wij komen niet uit de buurt, maar als we toevallig in de buurt zijn, komen we je er graag voor wat eten. De pizza's worden bereid met veel verse ingrediënten en dat proef je. Ook de vleesgerechten kan ik van harte aanbevelen.
Anneroel .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Heerlijk gegeten, leuke deskundige bediening. Hele prettige sfeer. Niet alleen de pizza's zijn heerlijk maar je kunt er ook terecht voor een goede steak etc.