Di Fiorentina

Kennemerstraatweg 380 1851 BK Heiloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Di Fiorentina

Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Heerlijke ijsjes, verrassende smaken, grote porties, vlotte bediening en een groot buitenterras, waar je ook met je hoorntje mag zitten. Weliswaar aan een rotonde, maar het is er niet druk.
E_ .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Bij Di Fiorantina weten ze wat ijs maken is. Een enorm grote keuze en ongelooflijk lekker ijs. De porties zijn behoorlijk en de prijs die je daar voor betaalt is zeer redelijk te noemen.
Het pistacheijs is absoluut een aanrader.
Nog net geen 10 want het had nog net iets minder zoet gemogen.
Het was er (na 21u 's avonds) nog lekker druk en het hele pand straalt sfeer uit. Als je in de buurt bent zeker een keer langsgaan.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Heerlijk ijs, gezellige buitenplaats. Het is hier met mooi weer snel druk, en terecht! Ook ijs om mee te nemen. Snelle, vriendelijke bediening.
M1992 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Een heerlijke ijs'bar'. Het ijs van enorm goede kwaliteit, en hoewel het erg druk was werden we toch snel geholpen. Wanneer je je ijsjes hebt kan je buiten heerlijk zitten in de vele banken en stoelen. Een aanwinst voor Heiloo!