Di Bruno

Willemsparkweg 155 1071 Amsterdam Nederland Kaart
31-206623853

Over het restaurant Di Bruno

Genieten bij Di Bruno

Een stukje Middellandse Zee in Oud-Zuid, op steenworp afstand van het Vondelpark. In een ongedwongen ambiance geniet je hier van mediterrane specialiteiten. Zoveel mogelijk is biologisch en huisgemaakt. Puur geluk!

Meer informatie over restaurant Di Bruno

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hier samen met een vriendin gegeten en driegangen gekozen. De pasta wordt in het restaurant zelf bereid en smaakt heerlijk. Het toetje kozen we voor een scrappino. Deze wordt in zijn geheel aan tafel gemaakt en bereid.
De sfeer is erg gezellig, leuke Italiaanse sfeer. Publiek soms wat stijf, maar het restaurant zit dan ook in zuid. Personeel erg vriendelijk, goede service. Aanrader voor een goede Italiaanse hap in zuid.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was heerlijk. Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten waren uitstekend, heerlijke vitello tonnato, lekkere zalm en uitstekende ossenhaas. Er had iets meer groente bij gemogen. De ontvangt viel echter een beetje tegen, onpersoonlijk en kortaf. Voor een zo klein informeel restaurant past, vinden wij, een wat hartelijker bejegening.
Geeta H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Romantisch restaurant. Amuses van het huis, gerechten zijn vol van smaak, vriendelijke bediening. De gebakken aubergine als voorgerecht is een aanrader!
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Enthousiaste ontvangst, Dit keer diverse gerechten met verse witte truffel. Heerlijk gegeten maar daar betaal je dan ook behoorlijk voor.
Lotti G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bellissima!!! Lief personeel, attente gastheer! Love it!
Ralf T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijke smaaksensaties en goede wijnen,.. en de huisgemaakte scroppino aan tafel maakte ons bezoek helemaal af! Bedankt!!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima Italiaan met klassieke Italiaanse gerechten.
fijneter .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Mijn man heeft hier vorige week met onze dochters gegeten en was blij verrast. Gastvrij en lekkere smaken. Onze trouwdag was eerder deze week en mijn man besloot hier ook met mij naar toe te gaan. Het was er een stuk minder druk, maar dat was te verwachten aan het begin van de week. De gerechten waren heerlijk alleen de opgerolde vis als special van het hoofdgerecht was niet goed gaar. De stukjes kaas van het nagerecht waren echt te groot. Ondanks dat een gezellige avond gehad met heerlijke wijnen en over het algemeen goede gerechten. Kom hier zeker nog eens terug.
Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Di Bruno is echt een aanrader! Heerlijk authentiek Italiaans eten, fijne gemoedelijke sfeer en heerlijke stoelen. Gepaard met goede en aardige bediening en lekkere wijnen is het een van mijn favoriete Italiaanse restaurants in Amsterdam.
Fabian R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bruno zelf en zijn bediening is allerhartelijkst. Het eten is uitstekend, simpel en zonder poespas. De witte huiswijn is meer dan prima, de calamares zijn vers (mogen wat meer aangemaakt, maar dat hangt van de lading inktvis af natuurlijk) en de pasta's zijn heel goed.
karin M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mooie malse calamari gegeten met vervolgens papardelle met paddestoelen en tartufo. Roero arneis bij beide gerechten gedronken. Het was een prachtige avond dus heerlijk buiten kunnen zitten.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een Italiaan zoals een Italiaan kan zijn. Geen uitbundigheid, maar stijlvol en rustig, maar wel met kwaliteit. Groot gezelschap, uitgebreide anti pasto. Daarna ieder voor zich, heerlijke tarbotten, maar ook voortreffelijk kalfsbiefstukken, en andere keuzen. Witte en rode wijn van het huis zijn prima. Prettige en vakbekwame bediening. Kortom, prima Italiaan in Amsterdam Zuid
Ciskapouw .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hebben een heerlijke avond bij Di Bruno gehad! De bediening was heel attent en snel met fijne service en het eten was zalig! Absolute aanrader voor een volgende keer.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijke inktvis, prachtig op opgemaakt, zalige verse pasta met kreeft. Wijn goed, maar redelijk aan de prijs. Slechte akoestiek. En niet fijn dat het terras met chloor werd geboend toen wij aan dessert waren. Daarom service niet zo'n hoog cijfer.
janjaapvanlier V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Alweer 2 maanden terug heerlijk gegeten bij Di Bruno!

Gelegen aan de drukke maar zo fijne Willemsparkweg in het mooie Amsterdam Zuid. Leuke inrichting en hip publiek alsmede en fijne service maakten het plaatsje compleet.

Wij aten een fijne, verse antipasti en ook de fijne vis gerechten waaronder een lekkere calamari waren op smaak. Goede en betaalbare wijnkeuzes
Stievie .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Met een groep van 11 hier heerlijk gegeten. Gevraagd om als voorgerecht verschillende soorten anti-pasta neer te zetten, was geen enkel probleem en zag er prachtig uit. En erg lekker. Iedereen heeft heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en attent, zeker als je bedenkt dat het helemaal vol zat. Wat een feest om hier te eten, zeer aanbevolen!
SILBies .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijke avond bij Di Bruno. Het was een mooie zomeravond, waardoor we buiten konden zitten.
Wijnen waren Top en het eten een culinair hoogstandje! Echt een aanrader.
Bediening was erg goed. We gaan hier zeker naar terug.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Absolute aanrader. Service, eten en relaxte sfeer. Prima plek om te vertoeven. Bruno's betrokkenheid verhoogd de feestvreugde. Alles in het teken van een tevreden klant! Zou normaal moeten zijn maar hier wordt het dan ook echt uitgevoerd. Top!
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf calamari die perfect was bereid en leuk geserveerd. Hoofdgerecht kalfsvlees met citroensaus. Erg lekker. Jammer dat de bediening niet zo attent is. Drie maal om de rekening moeten vragen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Goede sfeer authentiek en een goed ontvangst.
Kaart met voor elk wat wils en vriendelijke en alerte bediening. Mooie wijnkaart. Interieur qua kleur zeer goed op elkaar afgestemd en niet te druk desondanks heel gezellig.
Leuke kleine gerechtjes vooraf in plaats van brood. Eten was zeer goed van smaak en perfect bereid.
Kortom een avond waarbij de smaakpapillen weer verwend werden. We komen gauw weer.