Dewi

6,8
7,1
Chezgeek .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Rijsttafel voor twee was erg lekker, bediening vriendelijk en efficiënt. Negatieve recensies hieronder snap ik niet helemaal eerlijk gezegd.
Alla T.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
we liepen er regelmatig langs, en waren erg benieuwd naar het sate menu van ze, dit bleek een zware teleurstelling, van de 8 verschillende sates waren er 4 met exact dezelfde vieze pinda saus.
Het leek in de verste verte niet op indische sate, precies dezelfde vieze sate sie je vaak bij de chinees krijgt, absoluut geen aanrader ik kom er niet meer.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Voor de inrichting hoef je niet naar Dewi. Voor het eten en voor de ontzettend prettige bediening wel. Bestel een rijsttafel of een van de gerechten van geitenvlees en waan je in Indonesië!
Mgriet .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Eten zoals mijn tante Wies het zou bereiden. Niet voor niets veel Indo's in de zaak vermoed ik. Eten zoals in Indonesië, zonder aanpassing aan de Nederlandse smaakpapillen. Heerlijke rendang peteh!