Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 25
|
31-104223625
7,6 /10
157 recensies

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 25
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Hoe kom je er?

  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Openingstijden

Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
- Diner 17:00 - 22:00

Services

7,6 /10
  • 10
    7
  • 9
    15
  • 8
    48
  • 7
    54
  • < 7
    33
Eten
8
Service
6,7
Decor
7,8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rustig
Wachttijd
Redelijk
154/157 recensies
Sabine P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten en de service was top!
leo V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
  • Online gereserveerd
heerlijk en gezellig gegeten !!
TjaltjeFokeltje .
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Wij komen hier al jaren en genieten altijd weer van het heerlijke Indonesische eten.
Nu ook weer de rijsttafel genomen. Met 4 personen bedroeg de rekening € 175,00
Karan L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
  • Online gereserveerd
Eten was goed, maar kleine porties. Service Ok, maar niet speciaal. Sfeer en uitstraling was goed.

Duurder dan gemiddelde Indonesiër.
Daaf S.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een prima avond met z'n twee. Er was gereserveerd voor de AH-actie: twee keer het driegangenmenu voor de prijs van één. We hadden de keus uit drie voor-, drie tussen- en drie hoofdgerechten. Toch altijd nog 27 mogelijkheden. De gerechten waren eenvoudig, ook in presentatie, maar smakelijk, van goede kwaliteit. En om dit laatste gaat toch eigenlijk. Vriendelijke en attente bediening, en voldoende tijd tussen de gangen. De keuze aan desserts is wat beperkt. En makkelijk: parkeren voor de deur.
Marc S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Voor bedrag teweinig eten rijsttafel 2 persoon haast 60 euro nog honger. Water fles €5.50 belachelijk kan ik beter bij diverse restaurant vind ik.
Dick B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Een heel sfeerrijke entourage, die heel veel rust uitstraalt. Eten is van een hoog niveau en wordt als een plaatje opgediend. De bediening is heel vriendelijk en zorgzaam. Een aanrader!
eus2 .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
  • Online gereserveerd
Een speciaal driegangen (keuze)menu voor de AH-actie, Voldoende keuze om een goed beeld van de keuken te krijgen.
Mooie porties die goed gekruid ons aangenaam verrasten. Sympathieke en zakelijke bediening. Een aanrader.
Noel B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Online reserveren was ideaal, van binnenkomst tot eten duurde een uur, erg lekker gegeten, prijs/kwaliteit niet in balans.
Roffa01 V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Hier voor de eerste keer na de verbouwing gedineerd. De zaak ziet er mooi uit nu, met prachtige foto's als je binnenkomt. Ontvangst en service koeler dan je verwacht van een Indonesisch restaurant. Akoestiek bij een gevulde zaal laat te wensen over. Jammer dat er voor de AH actie een apart menu was, met een beperkte keus en zo te zien wat kleinere porties dan normaal. Maar de kwaliteit van de gerechten was OK.
herman.luyckx .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Donderdagavond 15 december hier uitstekend gegeten,maar behalve de uitzendkracht die de wijn verzorgde was het overige personeel waaronder de chef op zijn zachtst gezegd niet toeschietelijk!
Bi dej rekening kregen we een discussie over supplementaire gerechten !
De chef was niet geneigd tot een oplossing,wij gingen onvoldaan de zaak uit en werven niet gegroet,trouwens ook niet welkom geheten!
Na een heerlijke maaltijd was dit erg teleurstellend.
Kortom niet klantgericht en niet vriendelijk!!
herman.luyckx .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
10
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben donderdagavond heerlijk gegeten,maar waren niet tevreden over de afhandeling van de rekening,.een discussie over de prijs van supplementen die niet klopte.
De chef was niet toeschietelijk om dit op te lossen,wij voelden ons hier niet prettig bij!
Wij werden niet gegroet bij het weggaan trouwens ook niet welkom geheten bij onze entree!
Kort om niet klantgericht en vriendelijk.
Een uitzendkracht die de wijn verzorgde was de enige die ons het gevoel gaf welkom te zijn.
visserria .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Wij namen voor 2 personen de rijsttafel, die was heerlijk en voldoende. Onze vrienden namen de gestoofde kabeljauw en steak shi take, beide gerechten goed klaargemaakt. Als voorgerecht hadden we Pangsit Goreng, wat een beetje aan de vette kant was, het smaakte teveel naar frituurvet. Cappuccino als laatste was weer goed klaargemaakt en lekker romig. De bediening was goed en we kregen volop aandacht. Ik heb gedeeltelijk betaald met Dinercheques wat geen probleem was. Wat ook fijn is dat voor het restaurant kan parkeren.
Elisabeth V.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
  • Online gereserveerd
De aller aller lekkerste saté, alles was heerlijk.
Losse jasmijn thee en biertje van de tap, voor een ieder een verwennerij.
Lizzy K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
  • Online gereserveerd
Erg goed, keuzen uit een voor- tussen en hoofdgerecht erg lekker! Hoefde niet lang te wachten en personeel is erg vriendelijk. Gewoon lekker eten.
N B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima. Wat ons opviel: de bediening niet altijd even attent.
Porties klein: 2 schoteltjes kroepoek voor 6 personen, 6 rijsttafels en bijv. 1 kommetje bami, 1 nasi, echt kleine hoeveelheden. Bijbestellen kon, tegen meerprijs. Derhalve prijs/kwaliteit niet o.k.
Loeke C.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
  • Online gereserveerd
bij binnenkomst kregen we een tafel toegewezen maar wij wilden graag een andere. De serveerster zei eerst dat die tafel gereserveerd was. Maar even later mochten we er toch zitten. Ging allemaal wat stroef. Maar we hebben lekker gegeten van het AH restaurantactie menu. Het duurde wel allemaal erg lang eer onze bestelling werd opgenomen en daarna duurde het nog een half uur eer we ons voorgerecht op tafel kregen. Maar het smaakte allemaal goed en het zag er heerlijk uit. Al met al een gezellige avond gehad en voortreffelijk gegeten. We gaan nog eens terug en dan a la carte eten.
Marieke D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Na het lezen van enkele reacties hier gingen wij met weinig verwachtingen van de service naar het restaurant. Het tegendeel werd ons bewezen: Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Binnen no time hadden we onze eerste drankjes op tafel. De bediening was vriendelijk en de gangen volgden elkaar in een goed tempo op. De kwaliteit van het eten was erg goed. Eén keer kregen wij een wijnglas dat vies was, maar hier werd direct excuses voor aangeboden en we kregen gelijk een nieuwe. Wij hebben het diner nog aangevuld met desserts van de kaart. Al met al zou ik willen zeggen, het is blijkbaar niet altijd slecht gesteld met de bediening. Zeker voor een vrijdagavond en een vol restaurant. Onze verwachtingen zijn zeker overtroffen!
Jan H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten. Goede indonesische smaak. Echt een aanrader. Een klein maar sfeervol restaurant. Goed bereikbaar en met parkeergelegenheid voor de deur
Timon V.
Meesterproever
(10 recensies)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
  • Online gereserveerd
Eten en locatie was goed. Personeel helaas niet klantvriendelijk. (er werd bijvoorbeeld niet gevraagd of wij nog iets te drinken wilde, of als je iets vroeg kreeg je een kort en onduidelijk antwoord.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.