Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Martin M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wederom bijzonder en heerlijk gegeten bij Dewi Sri Hillegersberg. En de smaakvolle presentatie, zoals de Tusuk Udana Bakar Kalimantan en de andere gerechten van de Peranakam ! Als afsluiter ook verrassend genoten van de spekkoek likeur !
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vanavond met 4 personen wezen eten in hilligersberg, echt een aanrader voor wie van Indonesisch eten houd, een heel mooi restaurant en echt heerlijk eten. Het zat vanavond helemaal vol! Een hele fijne gezellige avond gehad!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is er heel gezellig klein restaurant met en uitstekende sfeer
Albertino S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten en prettige bediening. We hadden gekozen voor de rijsttafel dewi sri en dat was een heerlijke smaakvolle combinatie. Al met al een geslaagd avondje uit
Lourens T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
prima en erg lekke gegeten zoals altijd een echte aanrader gastvrije ontvangst en prima bediening dus wil je goed Indonesisch eten ga dan vooral naar Dewi Sri
A.G. D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Dewi Sri is een Indonesisch Restaurant van een hoog niveau!! Zeer sfeervolle ingerichte zaak en uitermate vriendelijk en zeer oplettende bediening. De gerechten waren van voortreffelijke kwaliteit. Voor diegene welke van Indonesisch eten houden is het een absolute aanrader.
Aram V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel vriendelijke bediening, het eten is lekker en gevarieerd!
Simclaire .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Je kunt hier heerlijk eten in een rustige sfeer. Rijsttafels zijn gevarieerd en meer dan voldoende per persoon. Een aanrader!
Henk H.
prima gegeten.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, gezellige sfeer en goede service. Handig om van te voren te reserveren, de zaak is niet zo groot. Juist omdat het niet zo groot is het er sfeervol.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het eten was prima. De beleving niet. Wachten aan de bar voor 55 minuten, terwijl je gereserveerd hebt. Alles bij elkaar na anderhalf uur wat te eten. Drankjes besteld, die niet zijn gekomen maar later wel op de rekening blijken te staan. Zelfs de rekening liet lang op zich wachten. We waren niet de enigen die lang aan de bar moesten wachten, dus het lijkt een structureeel probleem.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
We hebben genoten van de Selamatan-rijsttafel. In tijden niet zo'n lekkere rijsttafel gehad .
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer echt super genieten, top.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuk restaurant op een goed bereikbare plek, parkeerplaatsen voor de deur.
Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor zowel zakelijk als privé etentjes een aanrader.
Rardy N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Service was slecht duurde te lang voordat de tafel werd afgeruimd , koffie weer niet in 1 keer gebracht en om te betalen heb ik 2 keer moeten vragen. Ruimte tussen de tafels was te krap.
RiaenRon .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik bezocht met mijn partner Dewi Sri in Hillegersberg op zaterdag avond. Er waren verschillende groepen. We moesten te lang wachten voordat de drankjes werden opgenomen. Het bedienend personeel was niet allemaal even vriendelijk en goed gemanierd. De service leek meer op die van de eerste de beste chinees. Erg teleurstellend voor een zaak als Dewi Sri. Het eten was goed, maar niet speciaal. We hadden de grotere rijsttafel. Vooraf Pang Sit Goreng wat wel erg lekker was.
Leslie G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het enige storende element was : het overgaan van de telefoon.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Na een nare ervaring van heel lang (1.45) wachten tussen voor- en hoofdgerecht bij Dewi Sri centrum was het nu absoluut perfect. Dewi Sri Hillergerberg is absoluut de betere van de 2. Erg aardige bediening en heerlijk eten. Geen vertraging door a la carte keuzes icm rijsttafel. Het geheel was prima verzorgd en heel smakelijk.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gisteravond hebben we met vier personen heerlijk gegeten bij Dewi Sri. We namen alle vier een rijsttafel. We hadden veel te bespreken waardoor de bestelling wat later kwam. De bediening speelde daar goed op in. Aardige mensen en een mooie inrichting. Doordat het wat kleiner is, hangt er een intieme sfeer. We komen zeker terug.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
porties meer dan voldoende (rijsttafel besteld), prijs is iets aan de hoge kant.