Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Loulou E.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk eten en echt veel voor 2 personen! We hadden de grootste rijsttafel genomen, was heerlijk!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Voorgerechtjes lekker en rijsttafel was smakelijk. Ieder gerecht had eigen lekkere smaak. Bediening niet erg attent. Erg lang wachten en bestelling drankje vergeten terwijl het helemaal niet druk was.
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
18 maart met vrienden (4 personen) gegeten. 4 maal rijsttafel gekozen.
Bij opdiening aangegeven dat het weinig was voor 4 personen. Na afloop wederom aangegeven dat het te weinig was (alles was op). Hier werd niet goed op gereageerd. Jammer!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima avond gehad. Uitgebreide rijsttafel, welke erg lekker was. Gezelschap bestond uit 4 personen. Daar het restaurant niet erg groot is geeft dat toch een intieme sfeer. Bediening is rustig, zelfs wat op de achtergrond, maar wel op het juiste moment steeds aan tafel. Prettige ambience.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Alweer heerlijk gegeten! Wij hadden met z’n 2-en de rijsttafel van Euro 35,50 pp. Deze rijsttafel is zeer compleet en na het eten was alles op en wij hadden ruim voldoende gegeten. Met andere woorden: een aanrader.
fabian V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Hier eten we altijd graag. Het is heerlijk!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten. Fijn restaurant.
F.B.M. J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
als je zoals wij met alle 6 personen de zelfde rijsttafel van 35,50 p.p. neemt ,past het zonder probleem allemaal op de tafel.
m.a.w. je krijgt dan (te) weinig .eten voor 6 personen. verder was het niet warm te houden op de ingebouwde waxine pitjes voor deze prijs verwacht je toch wel goed eten ,jammer dit was de domper op een gezellig familie uitje. gaan hier ook zeker nooit meer naar terug ,het personeel heeft duidelijk geen liefde voor het vak.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor ons de eerste keer. Heerlijk gegeten. Een aanrader.
Luciën S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een goed restaurant. Sfeervolle inrichting en het personeel is netjes. Niet goedkoop maar dat mag van mij gezien de kwaliteit van het eten. Een aanrader.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
kende hun andere locatie in Rotterdam al jaren, maar hier eerste keer. Gezelliger ingericht.
2x rijsttafel Dewi Sri met een extra portie saté kambing. Hoeveelheid ruim voldoende voor ons. Jammer dat de echte Indonesische smaak wat vervlakt / aangepast is aan de Nederlandse smaak. Met 1 port, 3 goede glazen Chardonnay en 2 prima kopjes koffie inclusief fooi € 100,00 genoeg reden om nog eens terug te komen.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Pittige prijzen, maar wel prima samenstelling gerechten. Ruimte op de tafel was iets aan de krappe kant. Weinig parkeergelegenheid!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, lieve bediening, goede rustige achtergrond muziek. Goede parkeergelegenheid. Voor jong en oud een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Rijsttafel was zeer goed. Prachtig ingerichte zaak en vriendelijke bediening.Zeker aan te raden. Wij zullen hier vaker gaan komen.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het restaurant is niet zo groot en dat maakt het gezellig. Het eten wordt gezellig geserveerd in mooie schalen en is voldoende. De keuze uit een dessert is ook veelzijdig.
Het enige wat soms lastig kan zijn is het parkeren.
Minou V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goed personeel
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Kwalitatief prima, traditionele Indonesische keuken, sfeervolle ruimte, goed publiek, correcte bediening.
Kortom aanrader!
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Al jaren hoog niveau, de kunst is dit te kunnen handhaven. Service jas aanpakken en tijdens eten alert blijven zonder opdringerig te zijn. Hier ga je graag naar toe.
Nigel W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed eten, wel wat veel maar mochten niet klagen
Sherida K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Vind e reservering stond er geen eindtijd maar pas als je er vent krijg je dat te horen. Je moet binnen 2 uur alles op hebben.