Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Leslie G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het enige storende element was : het overgaan van de telefoon.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Na een nare ervaring van heel lang (1.45) wachten tussen voor- en hoofdgerecht bij Dewi Sri centrum was het nu absoluut perfect. Dewi Sri Hillergerberg is absoluut de betere van de 2. Erg aardige bediening en heerlijk eten. Geen vertraging door a la carte keuzes icm rijsttafel. Het geheel was prima verzorgd en heel smakelijk.
Marion N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gisteravond hebben we met vier personen heerlijk gegeten bij Dewi Sri. We namen alle vier een rijsttafel. We hadden veel te bespreken waardoor de bestelling wat later kwam. De bediening speelde daar goed op in. Aardige mensen en een mooie inrichting. Doordat het wat kleiner is, hangt er een intieme sfeer. We komen zeker terug.
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
porties meer dan voldoende (rijsttafel besteld), prijs is iets aan de hoge kant.
Dim R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Er was, jammer genoeg, niet goed naar onze bestelling geluisterd en daarom kregen we een duurdere en uitgebreidere rijsttafel. Na een opmerking van mijn kant, werden enkele gerechtjes weer teruggenomen. We kregen verder gewoon de rekening voor de door ons bestelde rijsttafel, dus alles kwam in orde. Het eten was lekker!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Zeker voor herhaling vatbaar.
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijke rijsttafel, mooie wijnkaart.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Rendang was te zout en de groente niet gekruid
Voor de rest was het redelijk
De prijs was ook redelijk
Ook zeer aan te raden voor vegetariërs
RiaJos V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zoals altijd lekker gegeten en genoten.
Gelukkig gebruiken ze hier nog, anders dan bij Dewi Sri Rotterdam, warmhouders op tafel.
De gerechten hoeven niet heet te zijn, maar warm zijn sommigge van de gerechten toch smaakvoller, dan koud!

Ik begrijp wat dat betreft Dewi Sri in Rotterdam niet. Daarom ga ik ook altijd nasr de vestiging in Hillegersberg ( perfect restaurant!)
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Top! Op zondagavond 3 september met mijn partner daar gegeten. Rond 19.30 uur was het gezellig druk in het restaurant. Ja hoor, ik heb er een nieuwe favoriet bij! Wat een zalig eten Gekozen voor een authentieke Javaanse/Sumatraanse rijsttafel 'DEWI SRI' die 12 items telt waarvan 5 vlees gerechten 4 groenten gerechten en met meer dan genoeg lekkers. We werden snel en vriendelijk bediend. Zeker met een grote groep is het raadzaam om te reserveren. Voor het restaurant is er een redelijk ruime privéparking. Zeker een aanrader voor liefhebbers van Indonesisch eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Eten prima, sfeerloze bediening en redelijk aan de prijs
Tine A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten. Alles even lekker. De bediening mag ook wat vriendelijker worden tegen mensen van buiten de regio. De keuze van muziek snapten wij niet zo goed en stond iets te luid. Verder prima gehad komen zeker nog een keer terug.
1930rifra M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Im betrekkelijk korte tijd 4 x hier gegeten. Dat betekent dat wij het een uitstekend Indisch restaurant vinden. De grote rijstafel biedt alles wat een fijnproever zich maar wenst. De saté's zijn onovertroffen goed bereid. Kortom, een topper .
R.H. V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
heerlijk een uitgebreide rijsttafel gegeten, smaakte voortreffelijk en we gaan binnenkort weer terug; de bediening is heel vriendelijk en de locatie lekker rustig.
RiaJos V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals meestal bij een goede keuken, een beperkte keuze met een prima kwaliteit.
Gelukkig hebben ze hier nog warmhouders.
Dst is voor mij een must als je van je rijsttafel wilt kunnen genieten.

Ontvangst en ook de bediening was zeer vriendelijk.

Een restaurant waar wij graag met enige regelmaat komen.

De vestiging in Rotterdam bij de Parklaan was eens een uitstekend restaurant, maar kan niet meer tippen aan de vestiging in Hillegersberg.
1930rifra M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer de moeite waard ! Als kenner/liefhebber van de Indonesische keuken vind ik hier het goede voorbeeld van selamat makan . Bediening onopvallend goed,. zoals het hoort. Mijn gasten waren ook zeer tevreden met het gebodene . Dus : een aanrader en wij zullen er niet voor het laatst geweest zijn.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Zeer goede kwaliteit. Redelijke prijsstelling. Een restaurant om zeker terug te komen !
Mercelin R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik heb samen met m'n vriend heerlijk kunnen genieten van jullie gerechten. Het was heerlijk. En jullie bediening was super.
Bedankt voor jullie gastvrijheid.
Tot ziens.

Mej: M.Richmond
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wederom weer eens zeer goed ontvangen en heerlijk gegeten in Dewi Sri. Ook de nieuwe menukaart is weer top!
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Diner voor twee op mijn verjaardag. Heerlijk eten, vriendelijke service, alles was top! We komen zeker terug. Groetjes Jackie en Vincent.