Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Heerlijk gegeten
Kortom fantastisch
Lenore V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik heb hier héérlijk gegeten! Aardig personeel, gezellige ruimte en we hoefden helemaal niet lang te wachten op ons eten. Zeker een aanrader :)
Lenore V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik heb hier héérlijk gegeten! Wat een geweldig eten. Vriendelijk ontvangen en aardig personeel. De ruimte was ook gezellig ingericht. Zeker een aanrader :)
Leonie Zweekhorst D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
De rustige sfeer en de vriendelijke ontvangst trof mij zeer. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend.
Leonie
Sabine P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de service was top!
leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijk en gezellig gegeten !!
TjaltjeFokeltje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wij komen hier al jaren en genieten altijd weer van het heerlijke Indonesische eten.
Nu ook weer de rijsttafel genomen. Met 4 personen bedroeg de rekening € 175,00
Karan L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten was goed, maar kleine porties. Service Ok, maar niet speciaal. Sfeer en uitstraling was goed.

Duurder dan gemiddelde Indonesiër.
Daaf S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was een prima avond met z'n twee. Er was gereserveerd voor de AH-actie: twee keer het driegangenmenu voor de prijs van één. We hadden de keus uit drie voor-, drie tussen- en drie hoofdgerechten. Toch altijd nog 27 mogelijkheden. De gerechten waren eenvoudig, ook in presentatie, maar smakelijk, van goede kwaliteit. En om dit laatste gaat toch eigenlijk. Vriendelijke en attente bediening, en voldoende tijd tussen de gangen. De keuze aan desserts is wat beperkt. En makkelijk: parkeren voor de deur.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Voor bedrag teweinig eten rijsttafel 2 persoon haast 60 euro nog honger. Water fles €5.50 belachelijk kan ik beter bij diverse restaurant vind ik.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een heel sfeerrijke entourage, die heel veel rust uitstraalt. Eten is van een hoog niveau en wordt als een plaatje opgediend. De bediening is heel vriendelijk en zorgzaam. Een aanrader!
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een speciaal driegangen (keuze)menu voor de AH-actie, Voldoende keuze om een goed beeld van de keuken te krijgen.
Mooie porties die goed gekruid ons aangenaam verrasten. Sympathieke en zakelijke bediening. Een aanrader.
Noel B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Online reserveren was ideaal, van binnenkomst tot eten duurde een uur, erg lekker gegeten, prijs/kwaliteit niet in balans.
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier voor de eerste keer na de verbouwing gedineerd. De zaak ziet er mooi uit nu, met prachtige foto's als je binnenkomt. Ontvangst en service koeler dan je verwacht van een Indonesisch restaurant. Akoestiek bij een gevulde zaal laat te wensen over. Jammer dat er voor de AH actie een apart menu was, met een beperkte keus en zo te zien wat kleinere porties dan normaal. Maar de kwaliteit van de gerechten was OK.
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Donderdagavond 15 december hier uitstekend gegeten,maar behalve de uitzendkracht die de wijn verzorgde was het overige personeel waaronder de chef op zijn zachtst gezegd niet toeschietelijk!
Bi dej rekening kregen we een discussie over supplementaire gerechten !
De chef was niet geneigd tot een oplossing,wij gingen onvoldaan de zaak uit en werven niet gegroet,trouwens ook niet welkom geheten!
Na een heerlijke maaltijd was dit erg teleurstellend.
Kortom niet klantgericht en niet vriendelijk!!
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben donderdagavond heerlijk gegeten,maar waren niet tevreden over de afhandeling van de rekening,.een discussie over de prijs van supplementen die niet klopte.
De chef was niet toeschietelijk om dit op te lossen,wij voelden ons hier niet prettig bij!
Wij werden niet gegroet bij het weggaan trouwens ook niet welkom geheten bij onze entree!
Kort om niet klantgericht en vriendelijk.
Een uitzendkracht die de wijn verzorgde was de enige die ons het gevoel gaf welkom te zijn.
visserria .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij namen voor 2 personen de rijsttafel, die was heerlijk en voldoende. Onze vrienden namen de gestoofde kabeljauw en steak shi take, beide gerechten goed klaargemaakt. Als voorgerecht hadden we Pangsit Goreng, wat een beetje aan de vette kant was, het smaakte teveel naar frituurvet. Cappuccino als laatste was weer goed klaargemaakt en lekker romig. De bediening was goed en we kregen volop aandacht. Ik heb gedeeltelijk betaald met Dinercheques wat geen probleem was. Wat ook fijn is dat voor het restaurant kan parkeren.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De aller aller lekkerste saté, alles was heerlijk.
Losse jasmijn thee en biertje van de tap, voor een ieder een verwennerij.
Lizzy K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erg goed, keuzen uit een voor- tussen en hoofdgerecht erg lekker! Hoefde niet lang te wachten en personeel is erg vriendelijk. Gewoon lekker eten.
N B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima. Wat ons opviel: de bediening niet altijd even attent.
Porties klein: 2 schoteltjes kroepoek voor 6 personen, 6 rijsttafels en bijv. 1 kommetje bami, 1 nasi, echt kleine hoeveelheden. Bijbestellen kon, tegen meerprijs. Derhalve prijs/kwaliteit niet o.k.