Dewi Sri (Hillegersberg)

Grindweg 650 3055 VD Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Hillegersberg)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,5
eus2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een speciaal driegangen (keuze)menu voor de AH-actie, Voldoende keuze om een goed beeld van de keuken te krijgen.
Mooie porties die goed gekruid ons aangenaam verrasten. Sympathieke en zakelijke bediening. Een aanrader.
Noel B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Online reserveren was ideaal, van binnenkomst tot eten duurde een uur, erg lekker gegeten, prijs/kwaliteit niet in balans.
Roffa01 V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Hier voor de eerste keer na de verbouwing gedineerd. De zaak ziet er mooi uit nu, met prachtige foto's als je binnenkomt. Ontvangst en service koeler dan je verwacht van een Indonesisch restaurant. Akoestiek bij een gevulde zaal laat te wensen over. Jammer dat er voor de AH actie een apart menu was, met een beperkte keus en zo te zien wat kleinere porties dan normaal. Maar de kwaliteit van de gerechten was OK.
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Donderdagavond 15 december hier uitstekend gegeten,maar behalve de uitzendkracht die de wijn verzorgde was het overige personeel waaronder de chef op zijn zachtst gezegd niet toeschietelijk!
Bi dej rekening kregen we een discussie over supplementaire gerechten !
De chef was niet geneigd tot een oplossing,wij gingen onvoldaan de zaak uit en werven niet gegroet,trouwens ook niet welkom geheten!
Na een heerlijke maaltijd was dit erg teleurstellend.
Kortom niet klantgericht en niet vriendelijk!!
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij hebben donderdagavond heerlijk gegeten,maar waren niet tevreden over de afhandeling van de rekening,.een discussie over de prijs van supplementen die niet klopte.
De chef was niet toeschietelijk om dit op te lossen,wij voelden ons hier niet prettig bij!
Wij werden niet gegroet bij het weggaan trouwens ook niet welkom geheten bij onze entree!
Kort om niet klantgericht en vriendelijk.
Een uitzendkracht die de wijn verzorgde was de enige die ons het gevoel gaf welkom te zijn.
visserria .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij namen voor 2 personen de rijsttafel, die was heerlijk en voldoende. Onze vrienden namen de gestoofde kabeljauw en steak shi take, beide gerechten goed klaargemaakt. Als voorgerecht hadden we Pangsit Goreng, wat een beetje aan de vette kant was, het smaakte teveel naar frituurvet. Cappuccino als laatste was weer goed klaargemaakt en lekker romig. De bediening was goed en we kregen volop aandacht. Ik heb gedeeltelijk betaald met Dinercheques wat geen probleem was. Wat ook fijn is dat voor het restaurant kan parkeren.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De aller aller lekkerste saté, alles was heerlijk.
Losse jasmijn thee en biertje van de tap, voor een ieder een verwennerij.
Lizzy K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erg goed, keuzen uit een voor- tussen en hoofdgerecht erg lekker! Hoefde niet lang te wachten en personeel is erg vriendelijk. Gewoon lekker eten.
N B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was prima. Wat ons opviel: de bediening niet altijd even attent.
Porties klein: 2 schoteltjes kroepoek voor 6 personen, 6 rijsttafels en bijv. 1 kommetje bami, 1 nasi, echt kleine hoeveelheden. Bijbestellen kon, tegen meerprijs. Derhalve prijs/kwaliteit niet o.k.
Loeke C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
bij binnenkomst kregen we een tafel toegewezen maar wij wilden graag een andere. De serveerster zei eerst dat die tafel gereserveerd was. Maar even later mochten we er toch zitten. Ging allemaal wat stroef. Maar we hebben lekker gegeten van het AH restaurantactie menu. Het duurde wel allemaal erg lang eer onze bestelling werd opgenomen en daarna duurde het nog een half uur eer we ons voorgerecht op tafel kregen. Maar het smaakte allemaal goed en het zag er heerlijk uit. Al met al een gezellige avond gehad en voortreffelijk gegeten. We gaan nog eens terug en dan a la carte eten.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Na het lezen van enkele reacties hier gingen wij met weinig verwachtingen van de service naar het restaurant. Het tegendeel werd ons bewezen: Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Binnen no time hadden we onze eerste drankjes op tafel. De bediening was vriendelijk en de gangen volgden elkaar in een goed tempo op. De kwaliteit van het eten was erg goed. Eén keer kregen wij een wijnglas dat vies was, maar hier werd direct excuses voor aangeboden en we kregen gelijk een nieuwe. Wij hebben het diner nog aangevuld met desserts van de kaart. Al met al zou ik willen zeggen, het is blijkbaar niet altijd slecht gesteld met de bediening. Zeker voor een vrijdagavond en een vol restaurant. Onze verwachtingen zijn zeker overtroffen!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede indonesische smaak. Echt een aanrader. Een klein maar sfeervol restaurant. Goed bereikbaar en met parkeergelegenheid voor de deur
Timon V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten en locatie was goed. Personeel helaas niet klantvriendelijk. (er werd bijvoorbeeld niet gevraagd of wij nog iets te drinken wilde, of als je iets vroeg kreeg je een kort en onduidelijk antwoord.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eten was zeer goed! Helaas was de bediening dit niet. Geen ontvangst bij binnenkomst en zeer lang moeten wachten totdat we een drankje konden bestellen. Personeel leek niet geïnteresseerd.
John W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De reservering was niet verwerkt pas na het zien van de bevestiging kwam er een oplossing.Hierdoor stond i met mijn partner zeker 10 minuten in de gang te wachten zondet dat er met ons werd overlegd.
Het eten was heerlijk dit is de reden dat ik nu in korte tijd 2x dit restaurant bezocht.
Wat betreft e bediening hebben de eigenaar en medewerkers geen idee wat horeca en service is. best jammer
CNkt .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke gerechten! Gezellig klein restaurant. Goede bediening. Ook via de AH-actie voldoende keuze.
We gaan zeker nog eens terug naar Dewi Sri.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Doe wat aan de bediening. De kwaliteit van het eten is prima maar de bediening is niet goed . Gasten zitten veel te lang te wachten. Bediening is er genoeg. Misschien te weinig koks. Ik weet het niet maar je hoort overal mensen in het restaurant morren. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De laatste tijd is er iets niet goed met de tijden tussen de gerechten. Er loopt 4 man personeel rond, maar ik heb het gevoel dat ze het niet goed doen in de bediening. Ze rennen allemaal naar dezelfde tafel. en dat is een grote fout in de horeca. Hopelijk gaat het binnenkort weer beter. De kwaliteit van het eten was prima dus daar ligt het niet aan.
John D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gister met de AH spaarkaartactie samen met mijn vrouw gaan dineren bij Dewi Sri. Het eten was prima en de sfeer gezellig.
RiaJos .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Rauwe garnalen.
2 Persoonstafel was, met 1 warmhouder, te klein voor een rijsttafel waardoor de rijst en een deel van de gerechten koud werden.

De bediening had geen oplossing