Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Centrum)

Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Smaakte wel lekker maar niet alles was voor mij echte indo. De locatie en service is top
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een zeer gezellig avond met zeer smaakvol en gevarieerd eten, prima porties, vriendelijke bediening en een fijne ambiance.
Even opletten bij de entree want dit uitstekende restaurant bevindt zich links én met de trap omhoog.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De rijsttafel Dewi Sri is aan te raden, service is prima. Wij hadden weinig tijd om te eten en daar werd goed rekening mee gehouden.
parisa V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Erg lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening.
rick.bouwens .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerste keer bij dit restaurant. Aangenaam verrast, eten en service qua kwaliteit heel goed! Ambiance was iets gedateerd.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier een uitstekende rijsttafel gegeten. Hierbij zaten verse groenten en verschillende soorten heerlijk gekruid vlees. Bediening zeer correct en heel vriendelijk.
lekkert64 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
al jaren kom ik hier en al jaren onveranderd:. concept, interieur en vriendelijke bediening zijn onveranderd en daar is niets mis mee want dik in orde.
de kaart is inmiddels wel iets aangepast maar blijft prima: er staan nog steeds rijsttafels op :) kwaliteit is bovengemiddeld ondanks dat dit keer de rendang iets minder was maar uiteindelijk net als al die tientallen jaren
lang: onveranderd dus goed, heerlijk zo'n vaste waarde in een stad !
Annet P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening, aanrader
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een restaurant aan de Maas gelegen, aan het raam uitzicht over de rivier. Een gezellig restaurant, met heerlijk Indonesisch eten.
C. P. B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
heerlijk gegeten, flitsend snelle bediening, kortom niets op aan te merken
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Een leuke avond. Lekker eten. Attente bediening.
svvijven .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben lekker buiten gezeten en kunnen daarom geen review geven over hoe de inrichting was. Het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk, het eten heerlijk! We gaan absoluut nog een keer.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer smakelijke gerechten. Leuke bediening. Echte aanrader!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Bestelling werd vlot opgenomen en de drankjes en de voorgerechten werden vlot uitgeserveerd. Vervolgens moesten we lang wachten op het hoofdgerecht, terwijl men wel al twee keer had gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Bij navraag wanneer het hoofdgerecht uitgeserveerd werd, werd excuses aangeboden voor het lange wachten. De keuken kon het niet helemaal bijhouden, was de verklaring. Alle tafels waren bezet. Er waren nog meer tafels die lang moesten wachten. Ter compensatie krijgen wel een drankje van het huis. De kelner vond het echt vervelend dat we zo lang moesten wachten ( Het ware beter geweest als de bediening uit eigener beweging had aangegeven dat het allemaal wat langer ging duren. Niet alleen aan onze tafel, maar ook aan minstens drie andere tafels), Daarna werd ook het hoofdgerecht vrij snel uitgeserveerd.De gerechten waren zeer goed van smaak. Dessert en koffie (lekkere koffie trouwens!) kwamen snel door. We komen beslist weer terug.
Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Indonesisch bij Dewi Sri is altijd weer een feestje. De gerechten zijn authentiek en op maat en beslist goed in verscheidenheid al zouden er wat mij betreft wat meer groenten bij mogen zitten.
De bediening is alert en goed bij kennis over de gerecchten en kan er ook in het engels veel over vertellen.
Het restaurant is een echt stukje Indonesie in Rotterdam.
L.P. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten is bij het opdienen niet warm, dat blijft een groot probleem,je moet het eten wel heel snel opeten anders is het koud, blijft het al jaren sinds er geen warm houders meer worden gebruikt een groot probleem vinden, en wij komen al 40 jaar in indo restaurant o.a. indonesia rotterdam eten van smaak goed tot uitstekend maar koud eten is denk ik voor een ieder niet echt smakelijk
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg smakelijk, heel elegant, heel verzorgd. Uitstekend!
De klassieke smaken en gerechten, maar op hoog niveau.
Fijne omgeving, die de wat hoger dan gemiddelde prijs meer dan waard is.
Claudette P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Uitbreiding gewenst. Zat een beetje krap. Voor de rest een prima restaurant
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren met twee personen bij Dewi Sri gegeten. Het personeel is ontzettend aardig en attent waardoor je je erg welkom voelt. De rijsttafel Dewi Sri is echt voldoende voor twee personen en smaakte heerlijk. Het is wel een beetje jammer dat de schaaljes niet op een rechaud stonden waardoor het eten koud werd.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten op terras :))