Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Centrum)

• Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Viel tegen Eten was lauw Bediening erg afstandelijk Niet toegankelijk voor minder valide Tafel niet snel afgeruimd Jammer Hadden ons er meer van verwacht
Ingmar Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed eten, mooie locatie, ietwat prijzig, maar over het algemeen erg goed! Rijsttafel is erg aan te raden! .............
wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer teleurstellend. Op valentijnsdag hadden ze alleen maar een valentijnsmenu, je kon verder helemaal niets kiezen voor gerechten die je echt wilde hebben en het dessert was absurd duur en kon alleen maar voor 2 personen besteld worden, terwijl mijn vrouw diabeet is,
Verder was het er erg koud aan het raam.
Wendeline L.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Hele goede plek om Indonesisch te eten. Voor mensen slecht ter been moet je wel een stijle trap op.
JD D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Geweldige keuken, hopelijk pikken meer mensen dit op voor een heerlijke rijsttafel voor de lunch.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Geweldig eten goede service
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Vriendelijke bediening, goede rijsttafel, eten werd echter snel koud omdat er geen warmteplaat op tafel wordt gezet. Wel wat aan de hoge prijs.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten maar het eten had wat warmer opgediend mogen worden,.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Teleurstellend dat we weggestuurd werden omdat andere klanten wachten.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Te weinig personeel, er kon niet adequaat gehandeld worden. Eten was zalig, verzorgd en voldoende. De serveerster was aardig echter ze had te veel tafels onder haar hoede.
A R K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We aten bij Dewi Sri centrum voor de tweede keer, op zondagavond 29 januari. We hadden voor ons vieren twee uitgebreide- en de twee iets minder uitgebreide rijsttafels genomen. De gerechten waren erg lekker, maar de hoeveelheid net aan. Ik weet dat het arbeidsintensief is om Indische gerechten te maken, maar het is jammer dat er dan beknibbeld wordt op de porties. Vooral de vleesgerechten waren net aan. De fles prosecco die we vooraf dronken werd afgetikt op 35 euro en dat is ook wel een enorme winstmarge. De eindrekening valt dan nog wel fors uit voor wat je uiteindelijk hebt gekregen. Verder mooi gelegen restaurant en gezellig ingericht. We troffen het qua publiek niet; een aantal volledige families met blèrende kinderen die al lang op bed hadden moet liggen, maar daar kan het restaurant niets aan doen natuurlijk. Kom ik terug? Ik denk het wel omdat ik erg houd van de echte Indonesische keuken. Hoop dan toch dat er iets gedaan is met de kritiek. Nog een kleine suggestie. De kroepoek die als binnenkomer wordt geserveerd is ook te weinig. Het kost nauwelijks iets, en het staat zo veel gastvrijer als het aangevuld wordt en serveer er een sausje bij.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het zou beter zijn wanneer de rijsttafel op een warmtehouder zou geplaats worden aan tafel.
nu koelen de schotels veel te snel af.
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer lekker gegeten, het was een heerlijke avond!
A. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
gerechten werden snel koud, geen warme plaat bij rijsttafel.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gerechten waren goed van smaak maar niet warm. Waarom worden de gerechten niet op een warmhoudplaat gezet zoals in het verleden? Heel armoedige ‘garderobe’. Dewi Sri heeft niet meer het niveau wat we gewond waren.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bediening vriendelijk. Vlees was niet goed gegaard. Hoeveelheid liet dit keer te wensen over. Gerechten waren ook niet goed warm
Julius S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Werkelijk voortreffelijk gegeten. Alle gerechtjes waren van een hoog niveau. Zelfs de toetjes waren een ware traktatie. Werkelijk voortreffelijk gegeten. Alle gerechtjes waren van een hoog niveau. Zelfs de toetjes waren een ware traktatie.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Traditionele keuken, attente bediening die na aangegeven te hebben de glazen zelf bij te schenken dit ook aan ons overliet
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eten was erg goed maar we moesten er wel meer dan een uur op wachten.
Het lange wachten werd gecompenseerd met een gratis consumptie.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hadden gereserveerd om 19.00 . We waren op tijd aanwezig, de ober zei dat het druk was in de keuken omdat er veel mensen om datzelfde tijdstip kwamen eten. Helaas kregen we het eten pas om 20.15. We moesten zelfs vragen om 20.05 wanneer het zou komen. Dus ruim een uur wachten op je eten nee dat kan gewoon niet. Het eten was goed maar delen ook koud zoals de groentes.