Dewi Sri (Centrum)

Westerkade 21 3016 CM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Kwamen met 4 personen eten. Duur voor wat je krijgt. Met ze 4e een rijsttafel genomen had meer hoeveelheden verwacht smaak was goed.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede ontvangst, mooi gedekte tafel, goede wijn, extra bestelling boven rijsttafel niet gecompenseerd, enkele gerechten prima, overige zeer matig, spekkoek teleurstellend slecht, dessert matig. Goede bediening. Eten te duur naar kwaliteit.
keesnoks .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Dewi Sri is al jaren van constante kwaliteit. De reisttafels zijn van goede kwaliteit en ruim voldoende. De bediening is correct, spreekt zijn talen en de gerechten worden vrij vlot geserveerd.
Al met al redenen genoeg om vaker terug te komen.
Jean Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor de echte Indonesische keuken.
H V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Aardige bediening, lekker gegeten. Mooi uitzicht over de Maas! Eten was alleen vrij koud, maar dat werd verholpen.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Dank voor de gastvrijheid. We hadden een gezellige avond. Bijzonder dat mijn vriendin de gelegeheid geboden werdt om op de personeelstoilet te kunnen gebruiken.
De tafel van Jan F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Door meerdere beoordelers reeds genoemd, het gemis aan rechauds. Gerechten zijn halverwege de maaltijd koud en dat is jammer want de kwaliteit is over het algemeen goed.
Dat je een premium whisky krijgt als je een blend besteld is slordig en zou niet mogen gebeuren.
Helaas is Dewi Sri er sind een jaar geleden niet echt op vooruit gegaan.
Bauke F.
- Bij ontvangst werd helaas geen jas aangenomen.
- Ook was het onprettig om gevraagd te krijgen wat voor wijn wij wilden, in plaats van wat we wilden drinken. Dat mijn tafelgenoot een JW Black Label geschreven kreeg voor een Red Label deed daar geen bijdrage aan.
- Er was geen Tafelkomfoor, lauw eten is acceptabel, maar echt lekkerder als gewoon warm.

+ Smaken waren wel super! Lekkere rijsttafel :).
kooijmania .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
De meeste gerechten die onderdeel zijn van de rijsttafel(s) zijn als vanouds prima. Ik mis de rechauds die voorheen altijd op tafel kwamen. Onze gerechten werden heel snel veel te koud. Jammer ook dat de pikante makreel ontbrak. Ook misten we één van de aangekondigde varkensvlees gerechten.
De AJAM PANDAN was niet het gerecht wat wij gewend waren. Nu waren het veel te hard gebakken kipblokjes in slappe zoete saus. De blaadjes waarin de kip gewikkeld hoort te zijn ontbraken. Het duurde verder een uur voor ons eten op tafel stond. Een beetje te lang. Maar het blijft toch lekker Indisch eten bij Dewi Sri. Maar we zijn beter gewend van Dewi Sri.
H.J. F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Mooie locatie aan het water om met vrienden of familie te dineren. Het eten is er voortreffelijk. Alleen de hoge prijs zou mij weerhouden om snel weer terug te gaan.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
het eten was zeer goed ,jammer dat het niet op warmhouders stond daar door koelde het wel snel af .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met vrienden tijdens weekeinde Rotterdam ook dit restaurant bezocht. Als liefhebbers van de Indonesische keuken hebben wij hier genoten. Bediening was na aarzelende start zeer vriendelijk en attent. De rijsttafel is echt aan te bevelen.
John C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Beetje jammer om een trap op te gaan, ook voor een bezoek aan het toilet. Het eten was geweldig, we hadden met zijn drieën een rijsttafel, bediening was erg goed, en ober hield alles in de gaten, tafel aan het raam, kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Christian C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een aangename avond op ontdekking van Indonesische keuken! Het personeel was prima, het eten lekker (we hadden een rijsttafel genomen.
liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Wel prijzig
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Erg lekker gegeten, goede service en vooral vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij binnenkomst de meeste linkse deur opentrekken en via de trap omhoog, wij kwamen hier voor het eerst en wisten dit niet dus hebben wij eerst 5 minuten gewacht. Maar als je het eenmaal weet is het duidelijk:)
Edith69 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een smakelijke indische rijstafel. Keurige bediening.
Jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
viel tegen, niets bijzonders, gewoon een simpele rijsttafel die ik thuis ook maak. Je leest overal dat Dewi Sri zo'n beetje beste Indonesische restaurant is in rotterdam en omgeving, nou, wij gaan regelmatig naar het Molukse restaurant Cucu in Zwijndrecht en vinden het eten daar vele malen beter. Ook de aankleding van de zaak etc., veel sfeervoller. De rijsttafel kwam ook bijzonder snel, waarschijnlijk staat alles al klaar in de keuken, alleen opwarmen, dit geeft beetje raar gevoel. Nee, wij gaan niet terug naar dit restaurant
Marciano E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
eten was echt wat ik ervan had verwacht echt lekker maar bij de 2e keer opscheppen was het eten helemaal koud en had geen zin om weer te moeten wachten dus we aten door. achteraf gevraagd waarom ze niet met warmhou platen werken? de reden was, de eigenaar kiest voor een mooie opmaak van het eten??????
eric D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heel groot nadeel: de rijsttafel werd niet warm gehouden! Het eten koelde dus snel af. BIj navraag bleek men hier niets aan te kunnen doen en men leek het normaal te vinden. Helaas een misser voor een verder prima restaurant. Het nodigt niet uit terug te komen.