Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Dewi Sri (Centrum)

Manon L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Het eten was weer heerlijk, de dendeng is echt een aanrader! We kregen als kers op de taart nog een pot sambal mee naar huis :)
Arthur P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Prima rijsttafel gegeten goede verse gerechten, sommige gerechten lijken wel een beetje verhollandst andere zijn weer zeer authentiek Indonesisch. Uitermate vlotte bediening, waar wij gewend zijn dat je even moet wachten op je Indonesische rijsttafel stond die hier heel snel op tafel.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het eten was heerlijk de smaken subliem maar het werd iets te koud opgediend
aad.faasse F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dewi Sri , als oud Rotterdams restaurant , is de laatste jaren sterk verbeterd. Zonder meer het beste Indonesische restaurant in Rotterdam en omgeving. Alle gerechten zijn goed. Maar hier smaakt de saté zoals een saté moet smaken, inclusief de pindasaus. Niet de zoete troep die je elders krijgt.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voortreffelijke lunch gehad. Rijsstafel Dewi Sri. Goed van smaak , kruidig en erg lekker. Kan ik zeker aanbelen. Zeker tot een volgende keer
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Op een prachtige lokatie aan de maas in een statig pand een quasi statig Indonesisch restaurant op de eerste verdieping. (Op de begane grond zit een Thais restaurant). De trap ruikt haast muffig en boven een retro-klassiek Indonesisch restaurant. Bij binnenkomst geen personeel te bekennen (het was net over vijfen) en dan voel je je wat hulpeloos. Uiteindelijk kwam er iemand die ons de gereserveerde tafel (met smetteloos tafellinnen) wees aan het raam met een fantastisch uitzicht op de Maas. Op de bediening is niets aan te merken. Hier en daar valt er een steekje maar dat mag geen naam hebben. En dan het belangrijkste, het eten. De voorafjes waren prima. De Rawon, prima, de garnalen tempura, even wachten tot de olie echt heet genoeg is. De loempia werd zeer gewaardeerd, evenals de pangist. Wij kozen voor de rijsttafel kombinasi aangevuld met extra gerechten. Eigenlijk waren alle gerechten prima. DE blad was prima, de tempé helemaal goed, de oerap was super maar om eerlijk te zijn, de ompaal Manis, EUR 9,50 voor 2 kleine stukjes was echt too much. De sate ayam en sate babi daarentegen waren weer prima. Nog 1 kanttekening. Twee personen kozen voor twee ijsbolletjes met slagroom. Dat was prima overigens maar omgerekend wel 3 euro voor een bolletje. Conclusie: heerlijk gegeten maar wij kennen restaurants met hetzelfde niveau voor een lagere prijs.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
In plaats van een van de rijsttafels deze keer heerlijk à la carte Peranakan-gerechten gegeten. Bij het bestellen was aangegeven dat dit wat langer zou duren, maar het was het wachten meer dan waard: prachtige gerechtjes met mooie smaken en texturen. Genoten dus. Een aanrader.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk restaurant met fantastice personeel en nice food ????
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima Rijsttafel, zeer vriendelijke bediening
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Geweldig restaurant met heerlijke maaltijden!
Eve K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De uitgebreide rijstafel a € 35,- pp is erg uitgebreid. Voorgerecht is dan niet meer nodig. Nagerecht is wel duur voor wat je krijgt.
Bediening top, rustiek interieur. Ik mis wel de speciale drankjes die de locatie in Hillegersberg wel heeft.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Rijsttafel Dewi Sri was top! Vriendelijke bediening!
De entree mag wel wat duidelijker, je hebt de neiging om de thai in te lopen.
Adriaan E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, traditionele gerechten van goede kwaliteit, in een prettige ambiance met attente bediening.
Laura A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prachtige smaakcombinaties, we hebben genoten van de verschillende rijsttafels! Echt een aanrader! We komen zeker weer een keer terug!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Smaakte wel lekker maar niet alles was voor mij echte indo. De locatie en service is top
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een zeer gezellig avond met zeer smaakvol en gevarieerd eten, prima porties, vriendelijke bediening en een fijne ambiance.
Even opletten bij de entree want dit uitstekende restaurant bevindt zich links én met de trap omhoog.
Dennis T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De rijsttafel Dewi Sri is aan te raden, service is prima. Wij hadden weinig tijd om te eten en daar werd goed rekening mee gehouden.
parisa V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Erg lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening.
rick.bouwens .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerste keer bij dit restaurant. Aangenaam verrast, eten en service qua kwaliteit heel goed! Ambiance was iets gedateerd.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier een uitstekende rijsttafel gegeten. Hierbij zaten verse groenten en verschillende soorten heerlijk gekruid vlees. Bediening zeer correct en heel vriendelijk.