Dewi Sri (Centrum)

Westerkade 21 3016 CM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De reistafel is aantebevelen
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De locatie is natuurlijk schitterend. Het restaurant was op deze zaterdag avond praktisch vol en iedere tafel die vrij werd, was al weer snel bezet. Zonder reserveren dus weinig kans. De reservering was voor een plaats achter het raam en dit verzoek was kennelijk niet meegekomen. Na aankomst kregen we echter alsnog de laatste vrije tafel aan het raam. De indruk bestond dat het restaurant aan de limiet van de capacitieit werkte want de service was een weinig hobbelig (wisseling van bediening, coordinatie drankjes-eten, etc.) maar dat was niet echt storend. Het eten is op hoger niveau. Prijs is ook navenant. All in all een goede belevenis.
joke H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant en we hebben genoten van de heerlijke gerechten en de vriendelijke en zeer attente bediening
Laura F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg lekkere Indonesische rijstafel gegeten. Service was uitstekend! Iets oudbollig interieur, maar dat was niet overheersend voor de algehele ervaring!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Toen er kort na aankomst een tafeltje vrij kwam aan het raam, werd aangeboden daarheen te verplaatsen. Prachtig uitzicht over de Nieuwe Maas.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was een heerlijke rijsttafel! We hebben genoten van de flinke porties en het rijke geur- en kleurpalet. De borden waren mooi opgemaakt (vooral knap bij een salade!). We kunnen iedereen een avondje Dewi Sri aanraden!
maureendubbeldeman .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima gegeten. Was de eerste keer en goed bevallen. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen. Geweldige locatie. Gastvrije mensen. Vlotte bediening. Het eten was heerlijk. Een echte aanrader.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Kwamen met 4 personen eten. Duur voor wat je krijgt. Met ze 4e een rijsttafel genomen had meer hoeveelheden verwacht smaak was goed.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede ontvangst, mooi gedekte tafel, goede wijn, extra bestelling boven rijsttafel niet gecompenseerd, enkele gerechten prima, overige zeer matig, spekkoek teleurstellend slecht, dessert matig. Goede bediening. Eten te duur naar kwaliteit.
keesnoks .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Dewi Sri is al jaren van constante kwaliteit. De reisttafels zijn van goede kwaliteit en ruim voldoende. De bediening is correct, spreekt zijn talen en de gerechten worden vrij vlot geserveerd.
Al met al redenen genoeg om vaker terug te komen.
Jean Paul S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor de echte Indonesische keuken.
H V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Aardige bediening, lekker gegeten. Mooi uitzicht over de Maas! Eten was alleen vrij koud, maar dat werd verholpen.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Dank voor de gastvrijheid. We hadden een gezellige avond. Bijzonder dat mijn vriendin de gelegeheid geboden werdt om op de personeelstoilet te kunnen gebruiken.
De tafel van Jan F.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Door meerdere beoordelers reeds genoemd, het gemis aan rechauds. Gerechten zijn halverwege de maaltijd koud en dat is jammer want de kwaliteit is over het algemeen goed.
Dat je een premium whisky krijgt als je een blend besteld is slordig en zou niet mogen gebeuren.
Helaas is Dewi Sri er sind een jaar geleden niet echt op vooruit gegaan.
Bauke F.
- Bij ontvangst werd helaas geen jas aangenomen.
- Ook was het onprettig om gevraagd te krijgen wat voor wijn wij wilden, in plaats van wat we wilden drinken. Dat mijn tafelgenoot een JW Black Label geschreven kreeg voor een Red Label deed daar geen bijdrage aan.
- Er was geen Tafelkomfoor, lauw eten is acceptabel, maar echt lekkerder als gewoon warm.

+ Smaken waren wel super! Lekkere rijsttafel :).
kooijmania .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
De meeste gerechten die onderdeel zijn van de rijsttafel(s) zijn als vanouds prima. Ik mis de rechauds die voorheen altijd op tafel kwamen. Onze gerechten werden heel snel veel te koud. Jammer ook dat de pikante makreel ontbrak. Ook misten we één van de aangekondigde varkensvlees gerechten.
De AJAM PANDAN was niet het gerecht wat wij gewend waren. Nu waren het veel te hard gebakken kipblokjes in slappe zoete saus. De blaadjes waarin de kip gewikkeld hoort te zijn ontbraken. Het duurde verder een uur voor ons eten op tafel stond. Een beetje te lang. Maar het blijft toch lekker Indisch eten bij Dewi Sri. Maar we zijn beter gewend van Dewi Sri.
H.J. F.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Mooie locatie aan het water om met vrienden of familie te dineren. Het eten is er voortreffelijk. Alleen de hoge prijs zou mij weerhouden om snel weer terug te gaan.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
het eten was zeer goed ,jammer dat het niet op warmhouders stond daar door koelde het wel snel af .
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Met vrienden tijdens weekeinde Rotterdam ook dit restaurant bezocht. Als liefhebbers van de Indonesische keuken hebben wij hier genoten. Bediening was na aarzelende start zeer vriendelijk en attent. De rijsttafel is echt aan te bevelen.
John C.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Beetje jammer om een trap op te gaan, ook voor een bezoek aan het toilet. Het eten was geweldig, we hadden met zijn drieën een rijsttafel, bediening was erg goed, en ober hield alles in de gaten, tafel aan het raam, kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Christian C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een aangename avond op ontdekking van Indonesische keuken! Het personeel was prima, het eten lekker (we hadden een rijsttafel genomen.