Dewi Sri (Centrum)

Westerkade 21 3016 CM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zoals gewoonlijk is het eten uitstekend, hoewel een aantal van de rijsttafel gerechten aan de koude kant waren. Bediening was niet altijd even scherp: aantal keren achter elkaar bestelling komen halen die de collega al had opgenomen, moeten herinneren aan een extra bestelling die we hadden gedaan en nog geen borden op tafel maar wel alle gerechten.
Verder is de inrichting echt toe aan een opknapbeurt!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Vriendelijke en correcte bediening. Slechte rechte stoelen en een inrichting die summier naar Indonesisch verwijst. Matig sanitair. Echter heerlijk gegeten en we gaan zeker nog eens terug.
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
heerlijk eten,vriendelijk personeel.inrichting beetje oudbollig.maar we komen zeker terug.Echt genoten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Sfeer was goed. Bediening niet altijd even vlot; zaak zat helemaal vol en sommige tafels meerdere keren bezet. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde meer dan een uur. Onze voorafjes prima heerlijke pittige salade en soto ajam. Het hoofdgerecht (rijsttafel) prima maar geen verrassende smaken. Het dessert; gebakken banaan en trio van spekkoek (heerlijk). We komen wellicht terug als het minder druk is.
SengavdStelt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een overvol veel te warm restaurant, met een nonchalante bediening die niet de indruk gaf controle te hebben. Uiteindelijk bleken ze ons vergeten te zijn en helaas duurde het wachten na het voorgerecht daarom bijna 1,5 uur. Onze bestelling klopte verder ook niet. We hebben het toetje in een bakje maar mee naar huis gevraagd. Verder geen uitleg of sorry! Nee, geen fijne avond.
EetclubRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker gegeten met de groep bij dewi sri.
jammer dat inrichting beetje oubollig is
Het menu was verrassend lekker vooral de sate smaakte delicious
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
Bediening adequaat
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hier hebben we gegeten met een wat grotere groep, in buffetvorm. Het eten was echt lekker en vooral genoeg. We werden goed bediend en er werd rekening gehouden met last-minute wijzigingen. We zaten in een apart zaaltje beneden, was helemaal prima voor deze gelegenheid, maar daardoor mis je wel het uitzicht wat je op de 1e verdieping beter kan zien. Al met al een fjine ervaring, ik wil nog wel eens terug om a la carte te eten in het restaurant boven.
Mahoudt .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eten was echt heel erg lekker, maar de verhouding kwantiteit/prijs is totaal niet in overeenstemming. Rijsttafel voor 4 personen: 8 bakjes + portie sate en rijst voor 4 personen voor 114,00 euro is echt teveel. Jammer, maar de volgende keer toch naar een Indonesisch eethuisje op de witte de with.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was erg goed. Leuk opgediend. Locatie van het restaurant ook prima.
Qua service viel ons op dat de medewerkers van elkaar niet wisten of wij al besteld hadden en ook de informatie van de "bijgerechten" liep tussen medewerkers nog wel uiteen.
voor de rest leuke avond gehad.
Marten R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hadden gereserveerd om 19.00 uur en waren rond 18.50 aanwezig.
Het eten werd pas om 21.00 geserveerd!
Dat was wel heeeeel erg lang wachten.
Abzuiderent .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk eten, rijsttafel Sumatra.
Bediening was aan de trage kant.
Sfeer ietwat zakelijk.
Leuk uitzicht op de rivier.

ElinedeG .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We hebben hier prima gegeten. Alles zag er keurig verzorgd uit en het eten werd mooi opgediend. Het eten was smaakvol, maar niet uitzonderlijk goed. Het was jammer dat er niet wat meer werd gepusht met drankjes. We moesten meermaals zelf om extra drinken vragen en uiteindelijk gingen we toch nog wat dorstig weg. Het is een mooi restaurant, maar heel veel lege tafels doet toch wat afbreuk aan het decor. Absoluut pluspunt was dat de gerechtjes van de rijsttafel ook los te bestellen waren. Voor de desserts mag je hier absoluut wel heen. De tjendol was heerlijk en ook het spekkoekijs was erg lekker.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten zoals altijd heerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk. Wij komen hier al jarenlang, zijn er toevallig het laatste jaar niet geweest, maar er is niets veranderd en nog altijd heerlijk eten.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Eten was prima evenals de bediening. Door de vele bezoekers was de entourage wat lawaaiig.
Prettig was de ruim voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Clau010 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het duurde even voor de twee rijsttafels werden geserveerd, maar het wachten loonde zeker. Goede variatie van pittige en wat mildere gerechten en van vlees, vis en groenten. Zeer smakelijk! Prima ambiance met een zeer vriendelijke bediening. Ik ga hier zeker nog een keer terugkomen.
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Het was een heerlijke ontspannen avond. Het eten was top, we hadden de rijsttafel Dewi Sri voor 3 personen gekozen. Heerlijk. De bediening was vriendelijk en de locatie is goed, we hadden een fijne tafel voor het raam met een mooi uitzicht op de Maas. Kortom, een aanrader.
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Rustige ligging en 's avonds gratis parkeren. Decor wat gedateerd maar schoon en refererend aan het tijdsbeeld dat ons herinnert aan de Indie tijd. Attente vriendelijke bediening en het feit dat we even moesten wachten totdat de rijsttafels werden geserveerd is een goed teken.
Dwarrel J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijke avond beleefd. Vooraf pangsit goreng en daarna de rijsttafel kecil met een lekkere fles gewurtztraminer. Met ogen dicht genoten van elke hap.
S.oosterom .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Saté allemaal erg lekker en verfijnde smaak.
Bij de rijsttafel verschillende Groenten op verschillende manieren toebereid. Sfeer is kalm en serene. Je kan elkaar tijdens een gesprek goed verstaan en alsnog is er genoeg privacy. Ik vind het jammer dat er tijdens een etentje verschillende servers aan tafel komen in plaats van een vaste. Ik zou nooit gaan met mijn kinderen die zouden te onrustig zijn voor dit soort restaurant.
Sanguina1972 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hadden 2 verschillende rijsttafels besteld. En we hebben genoten van elk gerecht.
Elk gerecht werd toegelicht door de vriendelijke bediening.
Het restaurant is zeker een aanrader.