Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Indonesisch bij Dewi Sri is altijd weer een feestje. De gerechten zijn authentiek en op maat en beslist goed in verscheidenheid al zouden er wat mij betreft wat meer groenten bij mogen zitten.
De bediening is alert en goed bij kennis over de gerecchten en kan er ook in het engels veel over vertellen.
Het restaurant is een echt stukje Indonesie in Rotterdam.
L.P. M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten is bij het opdienen niet warm, dat blijft een groot probleem,je moet het eten wel heel snel opeten anders is het koud, blijft het al jaren sinds er geen warm houders meer worden gebruikt een groot probleem vinden, en wij komen al 40 jaar in indo restaurant o.a. indonesia rotterdam eten van smaak goed tot uitstekend maar koud eten is denk ik voor een ieder niet echt smakelijk
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg smakelijk, heel elegant, heel verzorgd. Uitstekend!
De klassieke smaken en gerechten, maar op hoog niveau.
Fijne omgeving, die de wat hoger dan gemiddelde prijs meer dan waard is.
Claudette P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Uitbreiding gewenst. Zat een beetje krap. Voor de rest een prima restaurant
cma .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren met twee personen bij Dewi Sri gegeten. Het personeel is ontzettend aardig en attent waardoor je je erg welkom voelt. De rijsttafel Dewi Sri is echt voldoende voor twee personen en smaakte heerlijk. Het is wel een beetje jammer dat de schaaljes niet op een rechaud stonden waardoor het eten koud werd.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten op terras :))
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een fijn restaurant op een mooie plek met uitzicht op de rivier de Nieuwe Maas. We hebben heerlijk gegeten.
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, authentiek en vers. Aardige bediening, het was vol, dus wachttijd best lang. Ligt mooi aan het water. We komen terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Mooi aan de Maas gelegen Indonesisch restaurant met goede keuken en klantvriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit en mooie inrichting. Prettige sfeer.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Fantastisch gegeten samen. Goede variatie in gerechten. Zeer mals bereide vleesgerechten en gamba's. Frisse groentegerechtjes. Zeker beter dan de doorsnee Indische restaurants. Fijne, vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
jme1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk eten, echter de porties vind ik aan de kleine kant. Wij hadden voldoende echter met grote eters is het iets te weinig. Vriendelijke bediening.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk maar de prijs/ kwaliteit verhouding begint een beetje uit de pas te lopen
E.J. J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Het is voor mij nog steeds een toprestaurant in zijn soort.
Het eten is geweldig, wat je ook bestelt, de service prima.
Daarom kom ik er al jaren.
Is er dan niets negatiefs te melden?
Jawel de lange steile trap en het feit dat het eten niet op warmhoudplaten wordt geserveerd, ook dat is niet nieuw, maar toch....
R.C.A. N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een goede combinatie van een mooie plek, lekker eten, vriendelijke bediening en dat alles tegen een redelijke prijs.
Michiel A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Mijn favoriete restaurant in Rotterdam. Eten is fantastisch. Echt authentiek Indisch. En ook nog eens voor de deur parkeren.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was prima, heerlijk gegeten. Div. keren in Hillegersberg geweest (daar wonen we vlakbij) maar nu aan de Westerkade prachtig uitzicht, mooie ambiance. Een aanrader.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
zeer vriendelijke bediening met aandacht voor de gast , goede uitleg over de gerechten ,prijs/kwaliteit verhouding goed .
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
het is jammer dat als het terras geopend is er boven niet gegeten kan worden.
er liepen maar 3 mensen in de bediening op het aantal gasten van 50 , dus het duurde wat langer.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De reistafel is aantebevelen
Louis S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De locatie is natuurlijk schitterend. Het restaurant was op deze zaterdag avond praktisch vol en iedere tafel die vrij werd, was al weer snel bezet. Zonder reserveren dus weinig kans. De reservering was voor een plaats achter het raam en dit verzoek was kennelijk niet meegekomen. Na aankomst kregen we echter alsnog de laatste vrije tafel aan het raam. De indruk bestond dat het restaurant aan de limiet van de capacitieit werkte want de service was een weinig hobbelig (wisseling van bediening, coordinatie drankjes-eten, etc.) maar dat was niet echt storend. Het eten is op hoger niveau. Prijs is ook navenant. All in all een goede belevenis.