Dewi Sri (Centrum)

Westerkade 21 3016 CM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dewi Sri (Centrum)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Bij binnenkomst de meeste linkse deur opentrekken en via de trap omhoog, wij kwamen hier voor het eerst en wisten dit niet dus hebben wij eerst 5 minuten gewacht. Maar als je het eenmaal weet is het duidelijk:)
Edith69 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Een smakelijke indische rijstafel. Keurige bediening.
jurgen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
viel tegen, niets bijzonders, gewoon een simpele rijsttafel die ik thuis ook maak. Je leest overal dat Dewi Sri zo'n beetje beste Indonesische restaurant is in rotterdam en omgeving, nou, wij gaan regelmatig naar het Molukse restaurant Cucu in Zwijndrecht en vinden het eten daar vele malen beter. Ook de aankleding van de zaak etc., veel sfeervoller. De rijsttafel kwam ook bijzonder snel, waarschijnlijk staat alles al klaar in de keuken, alleen opwarmen, dit geeft beetje raar gevoel. Nee, wij gaan niet terug naar dit restaurant
Marciano E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
eten was echt wat ik ervan had verwacht echt lekker maar bij de 2e keer opscheppen was het eten helemaal koud en had geen zin om weer te moeten wachten dus we aten door. achteraf gevraagd waarom ze niet met warmhou platen werken? de reden was, de eigenaar kiest voor een mooie opmaak van het eten??????
eric D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heel groot nadeel: de rijsttafel werd niet warm gehouden! Het eten koelde dus snel af. BIj navraag bleek men hier niets aan te kunnen doen en men leek het normaal te vinden. Helaas een misser voor een verder prima restaurant. Het nodigt niet uit terug te komen.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het eten was goed, namen allemaal de Nasi Rames rijstschotel, echter bijna iedereen had ik het weekend erna wat problemen met de maag. Misschien te spicy of toch vlees wat nier helemaal goed was.
Marie S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Goed gegeten,maar heel duur
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zoals gewoonlijk is het eten uitstekend, hoewel een aantal van de rijsttafel gerechten aan de koude kant waren. Bediening was niet altijd even scherp: aantal keren achter elkaar bestelling komen halen die de collega al had opgenomen, moeten herinneren aan een extra bestelling die we hadden gedaan en nog geen borden op tafel maar wel alle gerechten.
Verder is de inrichting echt toe aan een opknapbeurt!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Vriendelijke en correcte bediening. Slechte rechte stoelen en een inrichting die summier naar Indonesisch verwijst. Matig sanitair. Echter heerlijk gegeten en we gaan zeker nog eens terug.
Rieki A.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
heerlijk eten,vriendelijk personeel.inrichting beetje oudbollig.maar we komen zeker terug.Echt genoten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Sfeer was goed. Bediening niet altijd even vlot; zaak zat helemaal vol en sommige tafels meerdere keren bezet. De tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde meer dan een uur. Onze voorafjes prima heerlijke pittige salade en soto ajam. Het hoofdgerecht (rijsttafel) prima maar geen verrassende smaken. Het dessert; gebakken banaan en trio van spekkoek (heerlijk). We komen wellicht terug als het minder druk is.
SengavdStelt .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Een overvol veel te warm restaurant, met een nonchalante bediening die niet de indruk gaf controle te hebben. Uiteindelijk bleken ze ons vergeten te zijn en helaas duurde het wachten na het voorgerecht daarom bijna 1,5 uur. Onze bestelling klopte verder ook niet. We hebben het toetje in een bakje maar mee naar huis gevraagd. Verder geen uitleg of sorry! Nee, geen fijne avond.
EetclubRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Lekker gegeten met de groep bij dewi sri.
jammer dat inrichting beetje oubollig is
Het menu was verrassend lekker vooral de sate smaakte delicious
De wijnen erbij waren goed uitgezocht en prima te betalen
Bediening adequaat
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Hier hebben we gegeten met een wat grotere groep, in buffetvorm. Het eten was echt lekker en vooral genoeg. We werden goed bediend en er werd rekening gehouden met last-minute wijzigingen. We zaten in een apart zaaltje beneden, was helemaal prima voor deze gelegenheid, maar daardoor mis je wel het uitzicht wat je op de 1e verdieping beter kan zien. Al met al een fjine ervaring, ik wil nog wel eens terug om a la carte te eten in het restaurant boven.
Mahoudt .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het eten was echt heel erg lekker, maar de verhouding kwantiteit/prijs is totaal niet in overeenstemming. Rijsttafel voor 4 personen: 8 bakjes + portie sate en rijst voor 4 personen voor 114,00 euro is echt teveel. Jammer, maar de volgende keer toch naar een Indonesisch eethuisje op de witte de with.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was erg goed. Leuk opgediend. Locatie van het restaurant ook prima.
Qua service viel ons op dat de medewerkers van elkaar niet wisten of wij al besteld hadden en ook de informatie van de "bijgerechten" liep tussen medewerkers nog wel uiteen.
voor de rest leuke avond gehad.
Marten R.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hadden gereserveerd om 19.00 uur en waren rond 18.50 aanwezig.
Het eten werd pas om 21.00 geserveerd!
Dat was wel heeeeel erg lang wachten.
abzuiderent .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk eten, rijsttafel Sumatra.
Bediening was aan de trage kant.
Sfeer ietwat zakelijk.
Leuk uitzicht op de rivier.

ElinedeG .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
We hebben hier prima gegeten. Alles zag er keurig verzorgd uit en het eten werd mooi opgediend. Het eten was smaakvol, maar niet uitzonderlijk goed. Het was jammer dat er niet wat meer werd gepusht met drankjes. We moesten meermaals zelf om extra drinken vragen en uiteindelijk gingen we toch nog wat dorstig weg. Het is een mooi restaurant, maar heel veel lege tafels doet toch wat afbreuk aan het decor. Absoluut pluspunt was dat de gerechtjes van de rijsttafel ook los te bestellen waren. Voor de desserts mag je hier absoluut wel heen. De tjendol was heerlijk en ook het spekkoekijs was erg lekker.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Het eten zoals altijd heerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk. Wij komen hier al jarenlang, zijn er toevallig het laatste jaar niet geweest, maar er is niets veranderd en nog altijd heerlijk eten.