DeWerf

Werf 5911 DK Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant DeWerf

Lida V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij DeWerf, parelhoen met risotto en een maaltijdsalade met ossenhaaspuntjes. Vriendelijke, attente bediening, leuke plek in de zon met uitzicht op de haven
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Op een zonovergoten terras aan de haven wat gegeten en gedronken.
De bediening was los en vlot.
De genuttigde hoofdgerechten, tournedos en zeebaars waren perfect bereid en smaakten heerlijk.
Bovendien genoten van een heerlijk glas witte wijn. De sauvignon blanc was lekker gekoeld.
Beslist de moeite waard om hier te vertoeven.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
met 2 bevriende stellen hier op een zondagavond gegeten. de heater stond aan maar deze werd op verzoek uitgezet. wij gingen voor het 3 gangen menu.
voor mij was dit:
coquille op een bedje van schorseneren puree: lekkere dikke coquilles perfect gegaard. de puree had ik wel meer van gelust :).
zacht gegaarde heilbot met wortel jus, courgette, rettich en bloemkool kerrie puree: ook heerlijk van gesmuld en wederom de gaarheid van de vis perfect.
Choco dessert met amarena kersen en gezouten pinda ijs, vooral dat laatste was overheerlijk.
bij de rekening kregen we nog een afsluiter van het huis: een bacardi likeur. lekker zoet.
de geschonken wijnen pastten goed bij menu en voor de bierdrinker was er ook voldoende keuze.
bediening alert en netjes. niet opdringerig aanwezig.
al met al een heerlijke avond gehad.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
op zaterdag avond hier wezen dineren met vrienden. daar de weersomstandigheden een beetje onzeker waren zijn we onder scherm gaan zitten. later op de avond werd het scherm omhoog gedaan zodat we toch konden genieten van de buitenlucht.
hier in juli al eens gegeten met de "wijn en spijs wandeling". dit was zo goed bevallen dat we hier nog wel eens wilden gaan eten. en we zijn niet teleurgesteld. vooraf een heerlijk romige mozzarella met geroosterde tomaatjes en pesto, hmmmm. als hoofdgerecht had ik Plateau de Werf. dit houdt in: een halve kreeft, een stukje gebakken vis, gamba's, 2 oesters en groente/ frietjes erbij. de kreeft had ietsje gaarder gemogen want we kregen het stuk niet in 1 keer uit de schaal maar de smaak was heerlijk. ook van de oesters en de rest van het plateau. als nagerecht had ik: hangop met rode vruchten en ijs. ook lekker. de bediening was vlot, attent en deskundig. desgewenst wilden ze ons nog helpen met het kraken van de poten van de kreeft. al met al een ervaring om te herhalen.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Toevallig langsgelopen en plaats gevraagd en gekregen. Met van die elektrische straalkachels veel te warm aan de voorkant, maar binnenin een meer normale temperatuurverdeling. Wel continu een schetterende radio op de achtergrond en veel ander geluidsoverlast. Veelal jonge vlotte meiden in de bediening. Eigenaar informeerde ook even naar de bevindingen. De speenvarken was redelijk verzorgd, de vis van de dag ook verzorgd tamelijk goed van smaak. Beiden gerechten met precies dezelfde groeten. Prima frieten van hoge temperatuur. Prijs/kwaliteit net aan, maar moet niet veel duurder worden.
SGT6 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Sfeervol restaurant en mooie locatie in Venlo! Helaas is de bediening traag, onvriendelijk en onoplettend! Een broodje Tonijnsalade gegeten, niet mis mee, maar het was echt geen 7,50€ waard hoor!! De prijs-kwaliteit verhouding zijn 'niet venloos'. Andere keer een avondje langs geweest om een wijntje te drinken, maar we kwamen niet verder dan één omwille het gebrekkige personeel!! Jammer!
Uitgever .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Prachtige plek, goed eten, maar de bediening is helaas erg slecht. Bestellingen vergeten, fouten, 20 minuten wachten op 2e drankje, lege borden blijven bijna eenn half uur staan. En de eigenaar? Het staat al in de recensies hier: joviaal met (vrouwelijke) bekende gasten, her en der bijschuiven aan een tafel; maar geen overzicht, geen leidinggeven aan het inefficiënt werkende te kleine team en zelf geen pot uitsteken. Jammer van zo'n mooie tent op zo'n prachtige lokatie!
René V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Deze website van Iens.nl is een fantastisch concept, maar durf ook eens te gaan eten bij een restaurant met een iets mindere recensie, over smaakt valt immers niet te twisten!! Dit heb ik namelijk vanavond gedaan, en ben bij restaurant "De Werf" wezen eten. Achteraf een uitstekende keuze!

Het restaurant is sinds September 2011 geopend en kijkt uit over de haven en het water. Wat betreft de ligging en aankleding is dit restaurant zeer sfeervol.

Het eten was verrukkelijk, je merkt dat het eten hier met aandacht word bereid. Men gebruikt veel verse seizoensproducten en de opmaak is netjes verzorgd. Ze hebben een kleine maar afwisselende kaart. Ik had als voorgerecht de kalfszwezerik en mijn vrouw de carpaccio. Als hoofdgerecht had ik verse mosselen en mijn vrouw tournedos. Beide erg lekker.

De bediening was vriendelijk en attent. Wij zaten buiten met een baby van 7 maanden en toen het wat kouder werd kregen we een dekentje en vroegen ze of de heaters aan moesten. Verder hebben ze diverse lekkere bieren en lijkt het me een gezellige tent om 's avond ook nog wat te gaan drinken.

Voor mij is "De Werf" echt een aanrader.

Eet smakelijk!!
Ruben B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Pracht plek in Venlo. Jammer dat de bediening zo traag was.
We kregen ook niet datgene dat ons beloofd was. Tomatensoep i.p.v. beloofde mosterdsoep. Bediening veronschuldigde zich voor de trage bediening.
Bouvrietjes .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Locatie is echt geweldig.
Als je buiten de zgn. spitsuren komt is de bediening best wel snel, er werden bij ons ook echt geen fouten gemaakt.
Eten en drinken waren die dag ook prima.
Waar we ons echter wel aan hebben gestoord, is de nonchalante houding van de eigenaar.
Bekende gasten werden heel joviaal begroet, terwijl hij nieuwe gasten werkelijk nog geen blik waardig keurt.
Een goede gastheer begroet al zijn gasten, dat is niet meer dan normaal.
Misschien toch een tip om mee te nemen, nieuwe klanten zijn nl. ook belangrijk.
Marjootje0102 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
wij hebben hier een paar maanden geleden wel genoten van een heerlijk diner, goede bediening en leuk restaurant qua interieur, niks op aan te merken dus
BaFo .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Eerlijk is eerlijk. Het terras is geweldig: je hebt een fantastisch uitzicht over de gerenoveerde haven van Venlo. Daarnaast is het eten ook prima, al waren de frietjes naar mijn smaak net te lang gebakken. Maar toch zou ik De Werf niet aanraden. De reden hiervoor is de bedroevende service. Bestellingen worden vergeten, het personeel werkt langs elkaar heen en we moesten zeer lang wachten op drankjes (15 tot 30 minuten) en het brood (drie kwartier). Diverse malen vragen waar deze bestellingen bleven hielp ook niet. Gelukkig was ons eten er wel binnen een redelijke tijd. Als de Werf de bediening naar een hoger plan kan tillen dan kom ik graag een keer terug. Maar voorlopig sla ik even over...