DeWerf

Werf 5911 DK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant DeWerf

Restaurant De Werf vindt u op de nieuwe Maasboulevard in Venlo, onder de schaduw van de nieuwe winkel straat en skyline van Venlo. De Werf is een sfeervol restaurant dat oud en nieuw Venlo bij elkaar brengt. Bij ons kunt u een verzorgde avond met overheerlijke gerechten en wijnen verwachten De smaken van de keuken zijn gebaseerd op de Europese keuken met invloeden van over de hele wereld.

Bij ons kunt u ook terecht voor een borrel, diner, een receptie of een kleine bruiloft.
Wij hopen van harte u binnenkort persoonlijk te mogen begroeten,

Team De Werf

Meer informatie over restaurant DeWerf

Jouw recensie over het restaurant DeWerf

Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Duurde lang voordat er iemand een bestelling kwam opnemen en ook nog verkeerde gekregen! Wilde de parasol open vanwege de zon maar volgens de baas was dit niet nodig, oftewel ze staan er voor jan l*l
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
kwalirei/prijs Rn bediening was onder de mast
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Na reserveren geen tafel klaar. Toegewezen tafel was vies en maar toevallig beschikbaar. Borden waren vies. Voorgerecht was prima, maar aandacht van de brigade mondjesmaat en wachttijd, ook na tweemaal vragen (ik kom zo bij u), veel te lang. Tournedos op verzoek bleu, werd bien cuit geserveerd. Na herstel was het vlees niet warm en bevatte een stevige pees (inkoop !!). Mijn vrouw was inmiddels al 20 minuten klaar met eten. Een tafel naast ons zat het management te roken, wijn te drinken en de administratie te doen terwijl er duidelijk personeelstekort was. Na klacht werd ons een gratis kopje koffie aangeboden wat wij vriendelijk afsloegen. Horecavak wordt niet serieus genomen en klanten ook niet. Daarnaast stevige prijzen. Management toont geen enkele interesse en heeft geen grip op zaken. Complimenten voor onze ober die zich uitputte in excuses, maar aan de situatie niets kon veranderen. De werf: Hoe het dus niet moet!!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Misschien een tip korting geven op de parkeergarage. Doen ze in roermond bij het Roerpotje ook
N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Altijd lekker eten en aardige bediening, we komen hier graag. Als het erg druk wordt zou het fijn zijn dat er extra bediening zou kunnen zijn. Verder complimenten!
E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke avond met lekker eten in een ongedwongen sfeer. Prima bediening en goede kwaliteit gerechten! Komen zeker weer terug.
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Het verassing menu was ook echt een verrassing !
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Origineel klaar gemaakt. Net even anders. Buiten op het terras met uitzicht op de haven. Het voelde als vakantie!!
B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een prachtige locatie aan de Maas, heerlijk zitten op het terras met een fris briesje op een warme dag. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het restaurant ligt op een fantastische locatie. Bij mooi weer zit je heerlijk aan het water. Je krijgt er een echt vakantiegevoel.

De service was redelijk maar ook niet meer dan dat. Het eten vond ik voor de prijs die je ervoor betaalt onder de maat. Het voorgerecht en de risotto daarentegen waren wel lekker.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten. Of prijs / kwaliteit van het eten klopt vraag ik me wel af. Jammer dat op de tafel het zout en kruimels nog lagen van de vorige eters. (En dat terwijl we gereserveerd hadden. )
Is wel lekker zitten aan de maas.
Bediening was erg snel. We waren met voor en hoofdgerecht binnen 1 - 1,5u klaar. Misschien zelfs iets te snel. Dit kwam de baas ook vragen aan ons (of dat we zo snel gevraagd hadden).
Inrichting is prima.
Misschien nog een tip: wacht even paar minuten met vragen voordrinken zodat je de drankkaart even kunt bekijken. Dan bestel je misschien wel iets anders/ duurders.... en misschien meer winst...
Polly H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijke soepen, grote portie! hoofdgerecht vis en maaltijdsalade ook behoorlijke porties en erg lekker!! vriendelijke bediening . toiletten met zo.n drukke dagen altijd een probleem! tip vaker controleren en poetsen!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Op een zomerse avond hebben we extern bezoek ontvangen. Hierdoor konden we buiten eten met de ondergaande zon op de achtergrond. Zowel wij alsook hen waren zeer te spreken over het eten, de gastvrijheid en de ambiance.
Echt een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten en gedronken in een ontspannen sfeertje. Tot de volgende keer!
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, mooi glas wijn en vriendelijke bediening!
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, en daar was iedereen het over eens. Het enige nadeel is, dat als je in de "veranda" zit, je prachtig uitzicht hebt, maar het is daar wel gehorig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst en wijn waren prima in orde, en de belangstelling aan tafel ook.
We hebben tijdens ons eten al onze beleving gegeven, en daar is direct wat mee gedaan. Dat is positief. Ik kan verder alleen maar meegeven aan de keukenbrigade, dat het bereiden van eten, meer is dan het alleen opwarmen, en dat misschien ook eens iets moet worden geproefd.
Verder heeft het interieur een rommelige uitstraling, en kunnen de planten op het terras misschien beter worden verzorgd. Nu zag het er allemaal liefdeloos uit helaas.
Lon A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. De wachttijd is belachelijk lang, 2,5 uur gedaan over voorgerecht en hoofdgerecht. Dit niet de eerste keer dat me dit opvalt.
Overigens, de wijn is uitstekend!!!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Geen aanrader! Vanavond met 4 personen gereserveerd en geheten. Bij binnenkomst een drankje besteld. Mojito-drankjes moet je hier niet bestellen want de samenstelling is niet zoals die zou moeten zijn. Uiteindelijk maar 2 droge wijn voor in de plaats genomen. Vervolgens moesten we heel lang wachten op onze hoofdgerechten met niet zorgvuldig doorbakken vlees. Wij zouden dit restaurant niet aanraden. Het kost daarbij voor wat je krijgt ook teveel! Eten is een restaurant hoor bij een tent als dit een beleving te zijn...