DeWerf

Werf 5911 DK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant DeWerf

Restaurant De Werf vindt u op de nieuwe Maasboulevard in Venlo, onder de schaduw van de nieuwe winkel straat en skyline van Venlo. De Werf is een sfeervol restaurant dat oud en nieuw Venlo bij elkaar brengt. Bij ons kunt u een verzorgde avond met overheerlijke gerechten en wijnen verwachten De smaken van de keuken zijn gebaseerd op de Europese keuken met invloeden van over de hele wereld.

Bij ons kunt u ook terecht voor een borrel, diner, een receptie of een kleine bruiloft.
Wij hopen van harte u binnenkort persoonlijk te mogen begroeten,

Team De Werf

Meer informatie over restaurant DeWerf

Jouw recensie over het restaurant DeWerf

Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik schrok wel van de prijzen...niet verwacht...mn de voorgerechten.Ik denk niet dat ik daar nog een keer terug ga. Zo...ik moet nog maar wat doorschrijven om aan de 120 tekens te komen.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was voortreffelijk!! We voelden ons heel welkom.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten was prima, bediening kan veel beter. Chocolademelk met slagroom (zonder schoteltje, heel onhandig, waar leg je je lepel dan op?) kreeg wel een koekje, chocolademelk zonder slagroom kreeg geen koekje. Plastic rietjes kunnen echt niet meer. Na de vraag of de rest van de enorme salade mee mocht in een doggybag, kregen we een plastic bak op tafel gezet. Charmanter was geweest om af te ruimen en in de keuken even de rest in een bakje te doen en dat te geven. Nu moesten we dit aan tafel doen.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten was echt behoorlijk goed. Service viel wat tegen, wel vriendelijk maar niet opmerkzaam. Twee prosecco en een fles tafelwater en daarna niet meer gevraagd of we iets wilden drinken (zelf maar gevraagd). Menu niet kennen en moeten navragen, helemaal niet erg maar vervolgens aangeven dat er mostersoep bij zit en dan paprikasoep serveren is toch wel raar. Inrichting laag gescoord omdat het echt een enorme bende was in het restaurant zelf en de toiletruimte (niet in de eetruimte). Zet er dan wat kamerschermen voor als je geen plek hebt. Toiletten vies, stinkend en kapot. Een soort spoelruimte helemaal volgegooid met rommel. Kan echt niet.
P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wij hebben genoten mede dankzij het heerlijke weer. Hebben we heerlijk buiten kunnen eten onze Amerikaanse gasten hebben er ook zeker van genoten.
Ilse K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Duurde lang voordat er iemand een bestelling kwam opnemen en ook nog verkeerde gekregen! Wilde de parasol open vanwege de zon maar volgens de baas was dit niet nodig, oftewel ze staan er voor jan l*l
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
kwalirei/prijs Rn bediening was onder de mast
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Na reserveren geen tafel klaar. Toegewezen tafel was vies en maar toevallig beschikbaar. Borden waren vies. Voorgerecht was prima, maar aandacht van de brigade mondjesmaat en wachttijd, ook na tweemaal vragen (ik kom zo bij u), veel te lang. Tournedos op verzoek bleu, werd bien cuit geserveerd. Na herstel was het vlees niet warm en bevatte een stevige pees (inkoop !!). Mijn vrouw was inmiddels al 20 minuten klaar met eten. Een tafel naast ons zat het management te roken, wijn te drinken en de administratie te doen terwijl er duidelijk personeelstekort was. Na klacht werd ons een gratis kopje koffie aangeboden wat wij vriendelijk afsloegen. Horecavak wordt niet serieus genomen en klanten ook niet. Daarnaast stevige prijzen. Management toont geen enkele interesse en heeft geen grip op zaken. Complimenten voor onze ober die zich uitputte in excuses, maar aan de situatie niets kon veranderen. De werf: Hoe het dus niet moet!!
Thea L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Misschien een tip korting geven op de parkeergarage. Doen ze in roermond bij het Roerpotje ook
N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Altijd lekker eten en aardige bediening, we komen hier graag. Als het erg druk wordt zou het fijn zijn dat er extra bediening zou kunnen zijn. Verder complimenten!
E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijke avond met lekker eten in een ongedwongen sfeer. Prima bediening en goede kwaliteit gerechten! Komen zeker weer terug.
Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Het verassing menu was ook echt een verrassing !
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Origineel klaar gemaakt. Net even anders. Buiten op het terras met uitzicht op de haven. Het voelde als vakantie!!
B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een prachtige locatie aan de Maas, heerlijk zitten op het terras met een fris briesje op een warme dag. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het restaurant ligt op een fantastische locatie. Bij mooi weer zit je heerlijk aan het water. Je krijgt er een echt vakantiegevoel.

De service was redelijk maar ook niet meer dan dat. Het eten vond ik voor de prijs die je ervoor betaalt onder de maat. Het voorgerecht en de risotto daarentegen waren wel lekker.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten. Of prijs / kwaliteit van het eten klopt vraag ik me wel af. Jammer dat op de tafel het zout en kruimels nog lagen van de vorige eters. (En dat terwijl we gereserveerd hadden. )
Is wel lekker zitten aan de maas.
Bediening was erg snel. We waren met voor en hoofdgerecht binnen 1 - 1,5u klaar. Misschien zelfs iets te snel. Dit kwam de baas ook vragen aan ons (of dat we zo snel gevraagd hadden).
Inrichting is prima.
Misschien nog een tip: wacht even paar minuten met vragen voordrinken zodat je de drankkaart even kunt bekijken. Dan bestel je misschien wel iets anders/ duurders.... en misschien meer winst...
Polly H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijke soepen, grote portie! hoofdgerecht vis en maaltijdsalade ook behoorlijke porties en erg lekker!! vriendelijke bediening . toiletten met zo.n drukke dagen altijd een probleem! tip vaker controleren en poetsen!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Op een zomerse avond hebben we extern bezoek ontvangen. Hierdoor konden we buiten eten met de ondergaande zon op de achtergrond. Zowel wij alsook hen waren zeer te spreken over het eten, de gastvrijheid en de ambiance.
Echt een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten en gedronken in een ontspannen sfeertje. Tot de volgende keer!