DeWerf

Werf 5911 DK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant DeWerf

Restaurant De Werf vindt u op de nieuwe Maasboulevard in Venlo, onder de schaduw van de nieuwe winkel straat en skyline van Venlo. De Werf is een sfeervol restaurant dat oud en nieuw Venlo bij elkaar brengt. Bij ons kunt u een verzorgde avond met overheerlijke gerechten en wijnen verwachten De smaken van de keuken zijn gebaseerd op de Europese keuken met invloeden van over de hele wereld.

Bij ons kunt u ook terecht voor een borrel, diner, een receptie of een kleine bruiloft.
Wij hopen van harte u binnenkort persoonlijk te mogen begroeten,

Team De Werf

Meer informatie over restaurant DeWerf

Jouw recensie over het restaurant DeWerf

Erik S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten en gedronken in een ontspannen sfeertje. Tot de volgende keer!
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, mooi glas wijn en vriendelijke bediening!
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, en daar was iedereen het over eens. Het enige nadeel is, dat als je in de "veranda" zit, je prachtig uitzicht hebt, maar het is daar wel gehorig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst en wijn waren prima in orde, en de belangstelling aan tafel ook.
We hebben tijdens ons eten al onze beleving gegeven, en daar is direct wat mee gedaan. Dat is positief. Ik kan verder alleen maar meegeven aan de keukenbrigade, dat het bereiden van eten, meer is dan het alleen opwarmen, en dat misschien ook eens iets moet worden geproefd.
Verder heeft het interieur een rommelige uitstraling, en kunnen de planten op het terras misschien beter worden verzorgd. Nu zag het er allemaal liefdeloos uit helaas.
Lon A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. De wachttijd is belachelijk lang, 2,5 uur gedaan over voorgerecht en hoofdgerecht. Dit niet de eerste keer dat me dit opvalt.
Overigens, de wijn is uitstekend!!!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Geen aanrader! Vanavond met 4 personen gereserveerd en geheten. Bij binnenkomst een drankje besteld. Mojito-drankjes moet je hier niet bestellen want de samenstelling is niet zoals die zou moeten zijn. Uiteindelijk maar 2 droge wijn voor in de plaats genomen. Vervolgens moesten we heel lang wachten op onze hoofdgerechten met niet zorgvuldig doorbakken vlees. Wij zouden dit restaurant niet aanraden. Het kost daarbij voor wat je krijgt ook teveel! Eten is een restaurant hoor bij een tent als dit een beleving te zijn...
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Slechte service! Eten onder de maat, drankjes kunnen niet volgens recept worden gemaakt, lange wachttijden en onvoldoende kwaliteit van bereiding. Kortom: GEEN AANRADER!
marga L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was goed, maar de service was ronduit slecht.Het duurde allemaal veel te lang,we konden zelfs niet zien wat er op ons bord lag, er was nl.geen verlichting.
Binnen was het een grote troep. Kartonnen dozen(lege) lagen her en der verspreid over de vloer, waar zelfs een winkelkar stond.Ik kan het"restaurant"echt niet aanbevelen!
Leroy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zoekend naar een lekker restaurant hierbij uitgekomen gereserveerd en bij aan komst werd je meteen geholpen. Naar je plek waar je voor gereserveerd had ook een super service de bediening en het eten was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
in de middag slechts een beperkte kaart.De frieten bij het bestelde gerecht waren helaas koud. Frieten werden wel vervangen...
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben echt genoten van het etentje. Het enige minpunt was dat de diamanthaas vrij droog was terwijl ik gevraagd had om deze 'rood' te serveren. Maar verder was het echt top en de wijn was ook erg goed!
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Snelle en correcte bediening met een goede uitleg over de geserveerde gerechten.
Mooie plek in de passantenhaven van Venlo
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prima gegeten.
Gezellige inrichting en mooie locatie.
Bediening erg vriendelijk en netjes.
H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We waren de enige tafel en toch duurde het ~3 uur voor een 2-gangen menu. Eten was wat flauw. Omdat ik gasten bij me had heb ik niet ter plekke aangegeven (zou ik anders wel gedaan hebben).
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Prima wijn.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Vriendelijk personeel. Goede kok. Eten prima. Sfeervol. Zeer vriendelijke eigenaar. Prijs/kwaliteit goed. Ligging perfect.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten , en smakelijk opgediend met uitleg.
D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
prima locatie, voor ons om even snel te lunchen op zondagmiddag. Gemoedelijk en prima geholpen. super locatie aan de maas.
Ger F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima verzorgd allemaal, aan de buitenzijde van de overkapping tochtte het echter, dus zijn we ergens anders gaan zitten.