DeWerf

Werf 5911 DK Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant DeWerf

Restaurant De Werf vindt u op de nieuwe Maasboulevard in Venlo, onder de schaduw van de nieuwe winkel straat en skyline van Venlo. De Werf is een sfeervol restaurant dat oud en nieuw Venlo bij elkaar brengt. Bij ons kunt u een verzorgde avond met overheerlijke gerechten en wijnen verwachten De smaken van de keuken zijn gebaseerd op de Europese keuken met invloeden van over de hele wereld.

Bij ons kunt u ook terecht voor een borrel, diner, een receptie of een kleine bruiloft.
Wij hopen van harte u binnenkort persoonlijk te mogen begroeten,

Team De Werf

Meer informatie over restaurant DeWerf

Jouw recensie over het restaurant DeWerf

Willeke F.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Het verassing menu was ook echt een verrassing !
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben erg lekker gegeten. Origineel klaar gemaakt. Net even anders. Buiten op het terras met uitzicht op de haven. Het voelde als vakantie!!
B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Een prachtige locatie aan de Maas, heerlijk zitten op het terras met een fris briesje op een warme dag. Vriendelijke bediening en lekker eten.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het restaurant ligt op een fantastische locatie. Bij mooi weer zit je heerlijk aan het water. Je krijgt er een echt vakantiegevoel.

De service was redelijk maar ook niet meer dan dat. Het eten vond ik voor de prijs die je ervoor betaalt onder de maat. Het voorgerecht en de risotto daarentegen waren wel lekker.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten. Of prijs / kwaliteit van het eten klopt vraag ik me wel af. Jammer dat op de tafel het zout en kruimels nog lagen van de vorige eters. (En dat terwijl we gereserveerd hadden. )
Is wel lekker zitten aan de maas.
Bediening was erg snel. We waren met voor en hoofdgerecht binnen 1 - 1,5u klaar. Misschien zelfs iets te snel. Dit kwam de baas ook vragen aan ons (of dat we zo snel gevraagd hadden).
Inrichting is prima.
Misschien nog een tip: wacht even paar minuten met vragen voordrinken zodat je de drankkaart even kunt bekijken. Dan bestel je misschien wel iets anders/ duurders.... en misschien meer winst...
Polly H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
heerlijke soepen, grote portie! hoofdgerecht vis en maaltijdsalade ook behoorlijke porties en erg lekker!! vriendelijke bediening . toiletten met zo.n drukke dagen altijd een probleem! tip vaker controleren en poetsen!!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Op een zomerse avond hebben we extern bezoek ontvangen. Hierdoor konden we buiten eten met de ondergaande zon op de achtergrond. Zowel wij alsook hen waren zeer te spreken over het eten, de gastvrijheid en de ambiance.
Echt een aanrader.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker gegeten en gedronken in een ontspannen sfeertje. Tot de volgende keer!
Jeanne K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk eten, mooi glas wijn en vriendelijke bediening!
H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Wij hebben een super gezellige avond gehad, heerlijk gegeten, en daar was iedereen het over eens. Het enige nadeel is, dat als je in de "veranda" zit, je prachtig uitzicht hebt, maar het is daar wel gehorig.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst en wijn waren prima in orde, en de belangstelling aan tafel ook.
We hebben tijdens ons eten al onze beleving gegeven, en daar is direct wat mee gedaan. Dat is positief. Ik kan verder alleen maar meegeven aan de keukenbrigade, dat het bereiden van eten, meer is dan het alleen opwarmen, en dat misschien ook eens iets moet worden geproefd.
Verder heeft het interieur een rommelige uitstraling, en kunnen de planten op het terras misschien beter worden verzorgd. Nu zag het er allemaal liefdeloos uit helaas.
Lon A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. De wachttijd is belachelijk lang, 2,5 uur gedaan over voorgerecht en hoofdgerecht. Dit niet de eerste keer dat me dit opvalt.
Overigens, de wijn is uitstekend!!!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Geen aanrader! Vanavond met 4 personen gereserveerd en geheten. Bij binnenkomst een drankje besteld. Mojito-drankjes moet je hier niet bestellen want de samenstelling is niet zoals die zou moeten zijn. Uiteindelijk maar 2 droge wijn voor in de plaats genomen. Vervolgens moesten we heel lang wachten op onze hoofdgerechten met niet zorgvuldig doorbakken vlees. Wij zouden dit restaurant niet aanraden. Het kost daarbij voor wat je krijgt ook teveel! Eten is een restaurant hoor bij een tent als dit een beleving te zijn...
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Slechte service! Eten onder de maat, drankjes kunnen niet volgens recept worden gemaakt, lange wachttijden en onvoldoende kwaliteit van bereiding. Kortom: GEEN AANRADER!
marga L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was goed, maar de service was ronduit slecht.Het duurde allemaal veel te lang,we konden zelfs niet zien wat er op ons bord lag, er was nl.geen verlichting.
Binnen was het een grote troep. Kartonnen dozen(lege) lagen her en der verspreid over de vloer, waar zelfs een winkelkar stond.Ik kan het"restaurant"echt niet aanbevelen!
Leroy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zoekend naar een lekker restaurant hierbij uitgekomen gereserveerd en bij aan komst werd je meteen geholpen. Naar je plek waar je voor gereserveerd had ook een super service de bediening en het eten was heerlijk zeker voor herhaling vatbaar
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
in de middag slechts een beperkte kaart.De frieten bij het bestelde gerecht waren helaas koud. Frieten werden wel vervangen...
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
We hebben echt genoten van het etentje. Het enige minpunt was dat de diamanthaas vrij droog was terwijl ik gevraagd had om deze 'rood' te serveren. Maar verder was het echt top en de wijn was ook erg goed!
B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Snelle en correcte bediening met een goede uitleg over de geserveerde gerechten.
Mooie plek in de passantenhaven van Venlo