Dewata

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijke vegetarische rijsttafel voor 2 gegeten! Vriendelijke eigenaars oprechte interesse. Helaas sinds kort minder dagen per week open..
RonaldRudolf .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Een Indonesische winkel, geopend in 1974, waarvan het interieur mij terugvoert naar mijn jongenskamer. Waar vind je nog zo'n prachtige aankleding van een zaak. De bediening is buitengewoon vriendelijk. De eigenaresse oprecht geïnteresseerd en het eten naar keuze gekruid. Daarnaast maken zij ook overheerlijke ketjap die zij ook verkopen. Een oase van rust in Den Haag, een genot voor de smaakpapillen en balsem voor de ziel.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Vorige week hier binnengelopen.
Ziet er heel erg knus en warm uit. Weliswaar een beetje verouderd.
We werden geholpen door een lief vrouwtje en een aardige jonge man.
Gekozen voor een rijst-tafel. Ik hou niet heel erg van pittig, mijn partner wel, was geen probleem. We kregen half pittig en half niet zo pittig. Helemaal leuk dat dit kon!
Lekker huiswijntje erbij, niet heel erg speciaal maar gewoon goed.
We komen hier zeker terug!
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Wat zou ik graag positief willen zijn over dit charmante Indische stel dat kookt. Maar helaas. Een vriendin en ik hebben afgehaald. We mochten plaatsnemen in het onooglijke decor dat lijkt alsof ik bij mijn Indische overgrootmoeder naar binnen stap. Het plafond is zelfs angstaanjagend te noemen. Omdat het ook wel wat heeft die vergane glorie toch een zes. Maar het eten. Dat was niet best. het duurde lang dus dat stemde ons hoopvol. Tasje moest rechtop want anders zouden de sauzen uit de doosjes lopen. dat was een terechte waarschuwing. Sambal boontjes -soep. Zo waterig heb ik het nog nooit gezien. Ernaast een ander groentegerechtje al even waterig en smaakloos. Dan drie gerechten met pindasaus. Tahoe, gado gado en, smakelijke, sate. De rendang was waar alles smaak mistte hemelschreiend heet en we zijn wat gewend. Ook de telor was enorm pedis. De atjar en seroendeng (beide zelfgemaakt) waren in hetzelfde bakje gedaan waardoor de seroendeng dreef van zurig vocht en de pinda's zacht werden. Een lap chinese kroepoek en een zakje sambal maakte het gênante tafereel af. Sorry, nooit meer. Ik ben een deel Indisch en vriendin en ik hebben ook beide Indische schoonouders dus we weten hoe het wel kan. Erg jammer want de eigenaren zijn erg lief.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2012
Ik haal hier regelmatig af, waarvan gisteren het laatst. Het eten is elke keer heerlijk. Echt authentiek Indonesisch. Sate is naar mijn mening de beste in Den Haag. De bediening is elke keer voortreffelijk. Het is jammer dat het interieur zo uit de tijd is, anders zou ik er nog eens een keer gaan eten.