deSTOETERIJ deOORSPRONG

Huisterheide 7 8521 NC Sint Nicolaasga Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

Een bijzondere plek om uit eten te gaan! In een voormalige stoeterij schuif je aan in een ongedwongen en sfeervolle ruimte. In de stalbar, midden tussen de statige paardenboxen, krijg je een drankje geserveerd, een aperitief voordat je je culinair laat verwennen in het restaurant. Hier werken ze alleen met de beste ingrediënten: vers, biologisch en van de streek. Kan niet anders dan dat je dat terugproeft op je bord!

Meer informatie over restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

• : Eigen terrein

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken
7,1

Jouw recensie over het restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Vriendelijke bediening Eten verrassend de entourage enigszins gedateerd.
HarmKlaas R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De pompoensoep was verrukkelijk. Beppe's stoofpotje smolt bijna op je tong. De chocolademousse en crème brulée met vanille ijs was heerlijk. De ambiance en de sfeer in het restaurant sprak ons niet aan. De sanitaire voorziening is erg gedateerd en niet fris.
K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Absolute aanrader. Kans dat wij hier nog een keer terug komen is erg groot. En ik type nog even verder om aan de 120 karakters te komen.
René K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Enigszins oubollig restaurant met goed (niet bijzonder) eten. De bediening mag wat alerter zijn.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Herman G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Eerste positieve ervaring was de fantastische ligging van het hotel. Ontvangst was vriendelijk. Wij namen het AH menu dat gewoon à la carrte kon. Rundercarpaccio met oude kaas en pijnboompitten vooraf. Niets mis mee.
Als hoofdgerecht snoekbaars. Zeer smakelijk en goed op de huyid gebakken. Prima garnituur van rabarbercompote, broccoli en salade erbij. de frites hadden wat knapperiger gekund.
Nagerecht een uitstekende kaasplank met glaasje port.
Vriendelijke bediening met één minpunt: de vrouwelijke bediende, een wat verlegen meisje, wist van toeten nog blazen: niets van het bier, niets van de wijn en ook niets van de geschiedenis van de stoeterij. Mogelijk was ze gloednieuw maar dan nog: enige instructie vanuit het managemant lijkt verstandig.
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Een aantal jaren geleden slechte ervaringen met de Oorsprong.
Een herkansing was terecht keuze.
Vriendelijke mensen en bovenal lekker eten.
Geen ingewikkelde gerechten, maar puur regionaal spul.
Wij komen ongetwijfeld terug.
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het eten is zeer lekker. Wij hoefden niet lang op het eten te wachten, maar het was dan ook erg rustig in het restaurant.
De locatie is mooi. Let er wel op dat wanneer je uit de richting van Joure komt, je de inrit naar het restaurant makkelijk voorbij rijdt. Rustig rijden als je er bijna bent is dus het devies.
Enige opmerking die we zouden kunnen maken is dat men na het dessert niet vroeg of we ook nog iets wouden drinken. Dat gaf een beetje de indruk alsof men wel graag wou afronden (het was toen nog maar half negen 's avonds), maar dat heeft wat ons betreft niet afgedaan aan de totale beleving
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten vriendelijke bediening en schappelijke prijzen
jan P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gebakken aardappels uit de frituur niet lekker broccoli veel te gaar de snoekbaars en de halve varkenshaasjes waren goed. vrgr jan en sini Postma.
Han K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Volop keus. Aardige bediening.
hartelijk dank voor deze mooie recensie! Met gastvrije groet, Restaurant de Stoeterij en Hotel de Oorsprong
Ruud En Marion S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Vroeger was dit misschien een toplocatie, maar nu is dit hard toe aan vernieuwing..
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben een driegangenmenu( 29,50) van de kaart gegeten. Zowel de vis (snoek) als het vlees ( biefstuk van het Lakenvelder rund) waren subliem klaargemaakt. Hulde voor de kokkin.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heel smakelijk driegangenmenu voor ieder wat wils. Heel vriendelijke bediening. Gezellige entourage.
Voor herhaling vatbaar!
Johan.g.hoekstra H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Dit bezoek gaan we nog een keer herhalen
Sonja G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Op een zomerse avond, fijn terras, heerlijk gegeten. Ik had het dagmenu; lauwwarme makreel met groene salade, sucade lapje boterzacht, en de tarte tartin van banaan was goddelijk! Mijn partner heeft gesmuld van de Pulled Pork, en van de omgekeerde dame Blanche kon hij wel een emmer op!
Zeer zeker een aanrader!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten, landelijk en rustig gelegen. Zeer vriendelijk personeel.
Eten keurig opgediend, uistekende kwallteit/prijs verhouding.
We komen zeker terug.
Christien F.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras. Prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en zeer aan te raden.
Jelle J. G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was prima, toiletten mogen wel eens een renovatie ondergaan.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Mooi gelegen terras van het restaurant van hotel De oorsprong. Jammer dat het terras zo rommelig overkomt met een bijeenraapsel van tafeltjes en kunststof stoelen. Ons tafeltje was van glas met een gebladderde rand. Niet opgedekt. Zo'n terras kan best beter! Gelukkig was het eten prima. In een redelijk hoog tempo kwamen de drie keuzes uit de menukaart op tafel. De bediening was attent en vriendelijk. De score wordt gedrukt door de 'inrichting'.