deSTOETERIJ deOORSPRONG

Huisterheide 7 8521 NC Sint Nicolaasga Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

Een bijzondere plek om uit eten te gaan! In een voormalige stoeterij schuif je aan in een ongedwongen en sfeervolle ruimte. In de stalbar, midden tussen de statige paardenboxen, krijg je een drankje geserveerd, een aperitief voordat je je culinair laat verwennen in het restaurant. Hier werken ze alleen met de beste ingrediënten: vers, biologisch en van de streek. Kan niet anders dan dat je dat terugproeft op je bord!

Meer informatie over restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

• : Eigen terrein

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant deSTOETERIJ deOORSPRONG

J S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart in mooie omgeving. Vriendelijke en professionele medewerkers. Vooraf tartaar van zalm, en hoofdgerecht paprika gevuld met vegetarisch gehakt & groentes en zoete aardappel friet. Absolute aanrader!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Goede en vriendelijke bediening
Nelleke Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hadden gereserveerd maar geplaatst naast een groter gezelschap. Verhuisd naar een andere tafel maar helaas naast een lange tafel waar later twee families met kleine kinderen kwamen.

We stonden bij aankomst lang te wachten maar er kwam niemand om ons naar onze tafel te brengen terwijl er toch drie bedienende waren. Uiteindelijk is mijn dochter de eetzaal ingelopen om een van de dames te halen. Daarna vrij lang moeten wachten tot er iemand een drankje kwam opnemen. Ook lang moeten wachten tot we twee menu kaarten kregen (voor vier personen) want er waren maar een paar/ te weinig menu kaarten
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De porties waren voldoende. De sfeer was rustig met een leuke muziek op de achtergrond. Het absoluut een aanrader om daar te dineren. De omgeving is heel bosrijk en een mooi natuur...
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
in een karakteristiek pandje zit dit restaurantje. De gastvrouw is vriendelijk en vertelt graag over het eten en de historie. lekker eten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een ruime keuze op de kaart en de wand van overheerlijke gerechten plus een dag- en een maandmenu.
Uitstekende service en een zeer prettige en klantvriendelijke bediening.
De gerechten waren heerlijk klaar gemaakt. Onze complimenten aan de kok en de bediening.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed en redelijk geprijsd eten
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben met zijn zessen heerlijk gegeten bij de Stoeterij. De spareribs waren erg lekker gekruid en er was meer dan genoeg voor de pubers die dit hadden besteld. Ook de snoekbaars was precies goed en daar zat een heerlijk sausje bij. De biefstuk was mischien iets te rood, maar dat heeft de smaak niet veranderd. Bediening heel vriendelijk en we kregen ook nog die leuke korting van 20% , omdat we bij Iens hadden gereserveerd!!
Toppie avond gehad
wietske .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gisteravond met z'n tweeën daar gedineerd. Met de nieuwe eigenaren valt het tegen... Mijn vriend had de hele dag buiten gewerkt en lustte wel iets, besteld een maiskip. Twee kleine stukjes vlees dus en een paar kleine bakjes met oa gebakken piepers en wat groente. Er werd verder geen aandacht aan ons meer besteedt daar er een grote groep hotelgasten waren. Niet vragen of het smaakt of er voldoende is etc.... Oh ja beiden een toetje, boerenjongens of zoiets, klein bolletje ijs wat slagroom en zoete natte rozijnen voor 7,50 euro per portie... Jammer..... Wij komen hier maar niet meer. Thuis nog even wat gegeten....
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Nog n keer. Prima gegeten. Leuke kaart. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijk snorrepotsjen gegeten. Leuk dat Fries
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
leuke kaart. verrassend en lekker. gemoedelijke sfeer. vooral t snorrelpotsje. lekker op zn Fries. goede prijs kwaliteit verhouding. foto maken lukt niet. alleen maar lege borden.
Johanna H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Overheerlijk gegeten voor een goeie prijs. 3 gangen dagmenu geprobeerd. Carpaccio vooraf, eendenborst hoofd en kaasplanken als dessert. Porties ruim voldoende, en wat een lekkere rabarber bij het hoofdgerecht! Gaan hier zeker terugkomen. Bediening zeer alert, en goeie ongedwongen sfeer.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Nav vd goede recensies hadden we ons erg verheugd om in de Stoeterij te eten.
helaas viel dit erg tegen. We hadden een broodje met tapenade vooraf. Het brood was niet bijzonder en de kruidenboter smaakte als niet zelf gemaakt.
het vegetarisch hoofdgerecht was redelijk. De slibtong krijgt een 5,5.
de snoekbaars was deels bremzout en de gebakken aardappels en snijbonen maak ik thuis beter. De sla was zeer weinig en niet aangemaakt. De rabarber was veel te zoet.
het toetje was prima maar werd geserveerd tussen de lege borden en glazen en bierflessen.
de koffie werd ook tussen de borden gezet, we hebben gevraagd de borden weg te halen. dit werd gedaan maar de glazen bleven staan. Op dat moment was het niet vol in het restaurant.
de entourage was niet al te best , vooral het zicht op de bali richting toilet was foeilelijk.
gelukkig was het uitzicht mooi!
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Opnieuw ontzettend genoten van het heerlijke eten, leuke bediening en mooie accomodatie.
Beste mevrouw Groenewold, hartelijk dank voor de leuke recensie! en graag weer tot ziens. Met gastvrije groet, Team Restaurant de STOETERIJ
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een fantastische beleving! Heerlijk eten, leuke bediening, mooi interieur en een prachtig uitzicht! Wij komen zeker terug.
timmermanpeter T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten waren echt bijzonder smakelijk. Heel lekkere graved lachs, zeer mals vlees bij hoofdgerecht (lamsgerecht). Als nagerecht een kaasplankje. Was op zich hardstikke lekker, maar ik vond de smaken niet echt heel uitgesproken. Ik hou zelf nog meer van hele sterke kazen. Zuid-afrikaanse wijn was op zich wel lekker en kon goed doorgedronken worden, maar de smaak voldeed toch niet helemaal 100% aan wat we er van verwacht hadden.
rien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zaterdag 3 juni 2017 met 7 personen.
Heerlijk en eerlijk eten, fantastische service, en mooie lokatie.
Dank dat we bij jullie mochten eten.
Rien
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
3 gangen menu gegeten. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst. Eten zeer lekker, betaalbaar en ruim voldoende. Ambiance ongedwongen en gezellig. Absolute aanrader.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een warme en gezellige ambiance in dit met veel hout verbouwde historische pand. Zeer gastvrij en flexibele bediening en dan ook nog een uitstekende keuken. Een aanrader voor culinair genieten, ook met groepen.