Destino

31-108422059

Meer informatie over restaurant Destino

Dinsdag t/m Donderdag 17:30 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Destino

Terry D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We wilde reserveren maar dat was niet mogelijk op zaterdag. We moesten maar gewoon langs komen en dan zouden we wel een tafeltje krijgen. Eenmaal aangekomen was het super druk en na 15 minuten wachten, en er nog niemand naar ons toegekomen was, zijn we maar weer weg gegaan. Erg jammer.
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Twee kleine verbetertips: serveer een sausje bij een aantal gerechten (zoals de croquetjes , gefrituurde inktvis etc) anders is het erg kaal.

Na het betalen werd niet mee gelopen naar de garderobe. Toen wij daar aankwamen stond er een ober (wij dachten voor onze jassen) die ons vriendelijk een prettige avond wenste, en daarna wegliep om ons zelf onze jassen te laten uitzoeken op een overvolle kapstok. Afscheid had dus iets beter gekund, maar verder helemaal top!
Cde M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Elk gerecht is een smakelijk feestje. De octopus met zwarte rijst had een fantastische presentatie. Erg vriendelijk en benaderbaar personeel.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Mijn favoriete Tapas restaurant en dat in mijn eigen Rotterdam Noord! Heerlijke gerechten, een goede bediening en een fijne ambiance.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Heerlijke tapas gegeten bij Destino! De dame uit de bediening heeft ons een mooie selectie voorgezet. Ik vind de inrichting wat kil ogen, maar dat kan een kwestie van smaak zijn.
Ik kom zeker nog eens terug.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Op een donderdagavond nog lekker buiten op het terras kunnen zitten en genoten van heerlijke tapas. Brood was royaal en werd bijgevuld zodra het op was. Wijnen waren goed, met name de chardonnay was erg lekker. Qua tapas waren met name de boquerones, sardines, tortilla del dia en de gemengde vleeswaren heerlijk. De salade met vijgen had een peperige saus met een erg lange nasmaak. Niet vies, wel even wennen. De mini hamburgertjes op een stukje stokbrood en de kroketjes waren aardig maar niet heel bijzonder. Toe hadden wij de nougat en een witte chocolade cheesecake bij een lekker kopje koffie en vooral die cheesecake was enorm lekker. Bediening was vlot en vriendelijk.
mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Moderne zaak, groot terras en heerlijke tapas. Bediening attent. Wij hadden gegrilde groenten met kikkererwten, erg lekker klaargemaakt. Verder hadden we viskoekjes, goed van smaak, maar niet zo bijzonder en gebakken spiering, verrassend lekker. Ook hadden we buiten de kaart om langoustines, die gegrild waren, verfijnde smaak. We dronken hier een glas verdejo bij en hebben weer genoten. Goede zaak, aanrader. Soms erg druk, dus op tijd komen of even wachten met een glaasje. Kan niet reserveren.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij arriveerden op donderdagavond om 20u en kregen het laatste vrije plekje op het terras. We begonnen met een gin-cocktail (waarvan uitgebreide keuze aanwezig is) en die konden we meteen benutten voor het gehele diner, want dat werd na onze bestelling binnen 10 minuten opgediend, inclusief wat complexere gerechtjes. Smaak was zeer prima, de service prima, maar het tempo haalde de warme sfeer wel enigszins naar beneden. De bediening had daar wellicht wat explicieter voor kunnen 'waarschuwen'. De kaart zou ook iets verrassender kunnen. Verder is Destino een mooi plekje in Noord, waar we vast nog eens terugkomen.
krispie .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gisteren bij Destino gegeten en een hele fijne avond gehad. De vis van de dag (gamba's) waren heerlijk en ook het vlees van de dag was heerlijk. De geroosterde groenten moet je echt bestellen want die waren voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier snel weer terug.
ditaversteeg .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Gisteravond met man en zus bij Destino gegeten. Had er al veel goede berichten over gehoord. We vonden het bijzonder moeilijk om te kiezen en hadden de keuken de vrije hand gegeven om ons te verrassen. Met er bij vermeld dat wij alles lusten en nergens allergisch voor zijn. Dat verrassen is zeker niet gelukt, geen enkele tapas was bijzonder te noemen. Alles werd zo snel op de tafel gezet, waarbij we het gevoel kregen dat we snel weg moesten. Dat hebben we uiteindelijk ook gedaan. Zonder een afsluiter te nemen. Wij komen er ieder geval niet meer terug.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Lekker gegeten, kleine kaart. Als je geen vis lust valt er dan wel veel af. Kroketjes en zoete aardappelfrietjes waren lekker. De salade was ook goed. Mini hamburger was een pinchos met gehaktbal, wel lekker maar veel te duur!
Gin tonic was lekker.
Al met al, lekker gegeten, we kregen het eten ook snel. De serveerster was deed een beetje ongemakkelijk. Ik denk alleen niet dat ik snel terug kom vanwege weinig keus en dan zit ik weer het zelfde te eten.
Ischa E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Fijn dat ze hier eindelijk ook wat vegetarische gerechtjes op de kaart hebben! Alleen jammer dat de serveerster ons verkeerde uitleg gaf over welke kazen van geit of schaap waren terwijl mijn dochter allergisch is.. Ik vond het ook een tikkeltje lawaaiig maar dat kwam misschien omdat ik een beetje ziek was.
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor Destino rijd ik maar wat graag vanuit Almere naar Rotterdam. Zelden zo goed gegeten als hier. De tapas komen niet uit het standaard tapaskookboek, maar zijn heerlijke samengestelde gerechten waar iedere smaak en ieder ingrediënt goed op elkaar afgestemd is. Destino nadert de perfectie! Misschien is het maar goed ook dat het een stukje omrijden is, anders was ik bankroet geweest en had ik overgewicht door dit restaurant gehad.
FredVerbeek .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijke tapas gerechtjes met voor ieder wat wils. Het zijn net even allemaal wat luxere gerechten, net even met een apart tintje. Niet de goedkoopste, maar de prijs kwaliteit verhouding is zeker prima te noemen. Erg lekker allemaal, en zeker een aanrader!
benny21 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik bezocht Destino met een groep van 4. De tapas ze serveren zijn een combinatie van klassieke, innovatie en soms met een twist van kernfusie. Men kan de enthousiasm van de chef-kok in de meeste gerechten proeven. Naast het menu, u kunt kiezen en ophalen enkele kleine beten direct vanaf de bar, die is een verfrissende toets voor een tapasbar.
Het menu verandert van tijd tot tijd de producten beschikbaar te weerspiegelen. Ze serveren ook enkele heel leuke Spaanse wijnen voor een fatsoenlijke prijs uw keuze van gerechten te begeleiden.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We hebben hier erg lekker tapas gegeten. Tapas zijn van goede kwaliteit. Buiten de kaart hebben ze specials, die worden door de bediening aan je verteld maar het lukte ons niet om deze te onthouden. Tevens is het vervelend dat je niet kunt reserveren. We zijn daarom maar vroeg gegaan zodat we zeker waren van een tafeltje.
Viktor K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Erg goed eten. Wisselende kaart, dus noet jarenlang dezelfde meuk. In de zomer kun je buiten zitten. Reserveren is niet mogelijk, dat is een nadeel.
Pietbakker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ik ben een fan van het eten van tapas, omdat je lang kan tafelen en met elkaar kan genieten van verschillende gerechten. Ik hoorde zoveel positieve geluiden van mijn collega’s over dit restaurant dat ik niet zo lang geleden besloot er eens te gaan eten. Omdat je van te voren niet kan reserveren ben ik redelijk op tijd naar het restaurant te gaan en dat was maar goed ook, ik had het allerlaatste tafeltje. De gerechten die ik heb gegeten zal ik omschrijven als modern, maar vooral erg smakelijk. Het menu is niet erg uitgebreid, maar dat komt omdat de gerechten steeds veranderen en er echt ingespeeld wordt op de producten uit het seizoen. Ik ben zeker van plan om volgend seizoen terug te komen naar de tapasbar, omdat ik benieuwd ben naar die nieuwe gerechten. Ik hoop wel dat ze de pompoenfrites niet van de kaart afhalen, stiekem was dat namelijk mijn favoriete gerecht van de avond. Na het eten schrok ik wel even van hetgeen wat ik af moest rekenen, maar achteraf kan ik het ook wel begrijpen aangezien we zoveel losse gerechten bestelde. Ik ben van plan om de volgende keer wat minder gretig te zijn met bestellen, aangezien we lang niet alles op kregen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zaterdagavond in Destino. Niest gereserveer, dom! Lekker aan de bar gezeten totdat er een tafeltje vrij kwam. Wijnkaart, goed. Eten, erg lekker. Het enige vervelende was dat ze 3 of 4 man/vrouw onze tafel wilde laten serveren waardoor we aan maar liefst 3 man/vrouw uit de bediening moesten zeggen dat we nog geen toetje hadden gekozen.
hennesy .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Mooie trendy zaak. Vooraf kun je wat koude tapas kiezen uit een vitrine, zoals ansjovis,speciale olijven e.d. Daarna ruime keuze uit verschillendewarme en koude tapas. wij hadden een stukje vis,die perfect gebakken was Bediening keurig, lekkere wijn en de rekening niet te hoog.