Dessertbar

Meer informatie over restaurant Dessertbar

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00

• Af te huren
9,3

Jouw recensie over het restaurant Dessertbar

• Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Deze keer alleen een heerlijk kopje koffie en een voortreffelijk stukje taart gegeten.Prima ambiance en zeer vriendelijke mensen.We komen hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Weer eens bij de dessertbar gegeten, wat een heerlijke broodjes en zeer vriendelijk personeel.De koffie kan soms wat sterker en warmer maar over het algemeen lekker.Ook hier wordt de koffie zoals in vele gelegenheden neer gezet en niet gepresenteerd maar gedeelde smart is halve smart.Wij komen zeker terug.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Je zou denken dat een dessertbare een goede cappuccino serveert maar nee..soort slappe koffie verkeerd zonder schuim..de desserts zelf komen op een saai bordje)/schaaltje..totaal geen opmaak..de mousse is keihard..kortom een afrader..als je pretendeert een dessertbar te zijn, zijn deze dingen onoortbeerlijk..
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Geweldige plek in Haarlem! Ik kom hier al een aantal jaar en neem vaak mensen mee om deze plek te ontdekken en iedereen is enthousiast.

Ze hebben een uitgebreide kaart met diverse heerlijke taarten en toetjes die stuk voor stuk heerlijk zijn. De bediening is erg vriendelijk en de sfeer is er altijd erg fijn.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
wederom bij de Dessertbar binnen gelopen en weer zeer vriendelijk begroet.Net als de voorgaande keren was het eten weer prima en de bediening leuk.Heerlijke broodjes en koffie we komen hier zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Vandaag bij Dessertbar gegeten wat wij al meer hebben gedaan en wederom heerlijk gegeten prima bediening en een leuke ambiance.Voor ons een aanrader waar we zeker meer zullen komen.
steven E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ondanks dat de bediening vanavond alleen werkte, ging het rapper en vriendelijker dan de meeste restaurants in Nederland. De desserts blijven top en de bediening uitermate geschikt.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer bij de dessertbar gegeten en de broodjes waren wederom voortreffelijk, rijkelijk belegd en ondanks de drukte was de wachttijd kort.Zeer vriendelijke mensen met hart voor de zaak.Voor ons nog steeds een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom bij de dessertbar geweest en weer tot de ontdekking gekomen dat wij dit toch echt de lekkerste broodjes van Haarlem vinden.Natuurlijk is dit persoonlijk, maar aangezien wij vrij regelmatig in heel Haarlem lunchen blijf ik bij mijn stelling.Wij zullen hier zeker nog vaak komen.Zowel Nienke als Remco doen er alles aan om het de gast naar de zin te maken super en zeker een aanrader.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Restaurant heeft ons positief verrast. Je loopt er makkelijk voorbij, en binnen is het misschien niet zo gezellig ingericht als je zou hopen, maar het eten maakt dat meer dan goed. De broodjes waren rijkelijk belegd, en smaakten heerlijk. Natuurlijk ook een dessert genomen, geweldig!
Heleen F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De Dessertbar is een uniek en geweldig concept in Haarlem. De heerlijkste huisgemaakte desserts met een bijpassende wijn, kopje koffie of een scropino. Alles is even lekker. Eigenaren Remco en Nienke hebben de bijzondere gave, zonder opsmuk en met een fijne 'no-nonsens' houding, je toch te behandelen als een belangrijke gast. Elke keer weer fijn om heen te gaan.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We hadden na ons diner nog zin in een toetje, maar niet in het restaurant waar we zaten en zo kwamen we bij de dessertbar. Veel keuze van klassieke desserts en ook wat minder bekende desserts. Het personeel is vriendelijk, de koffie en muntthee lekker, vond de desserts een beetje tegenvallen, je zou denken als je specifiek desserts serveert dat je daarin dan verdraaid goed in bent. De crepe suzette en tarte tatin waren wel lekker, maar geen hoogstandjes, een beetje van het niveau hobbykok thuis, dat vond ik dan wel weer jammer. Als je slecht ter been bent kun je beter niet te veel drinken, want voor het toilet moet je de trap op.
R_vanDijk .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Gisteravond hebben we gegeten bij de dessertbar en de toetjes hebben onze verwachtingen overtroffen! Wat een heerlijke cheesecake en crème brulee! Als wij nog eens in Haarlem zijn komen wij hier zeker voor terug!
Dientje73 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Een ongecompliceerd tentje waar je 's avonds alleen toetjes kan eten, maar overdag ook terecht schijnt te kunnen voor de lunch (sorry, nog nooit gedaan). Altijd super lekker. "Cooked to perfection" zoals ze dat ik in het Engels zeggen. De crème brulée was ook nu weer heerlijk. De meiden achter de bar zouden wat mij betreft net iets meer hun best mogen doen. Ze zorgen dat het proces goed loopt, maar iets meer oprechte vriendelijkheid zou de charme ten goede komen. Die charme heeft het interieur wel, je zit er echt leuk.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We zaten bij de deur en dat was het gewoon echt te koud. Tocht door de deur aan de zijkant en de ingangdeur gaat steeds open omdat je boven naar de toilet gaat. Erg jammer want het was een heerlijk toetje en het is een gezellige setting.
steven E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het enige wat ik hier wil plaatsen: die tartufo.....Heerlijk. Vooruit de tiramisu en de dame blanche ook. De rest moet ik nog uitproberen.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijke beleving voor tussendoor of later op de avond. Met een partner die werkzaam is in een restaurant is dit een uitkomst.

Interieur is top, bediening super en de desserts zijn geweldig!

Een absolute aanrader, ook als je niet van zoet houd!
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Echt een topper in onze beleving! We hebben hier heerlijk geluncht!
Wij kozen voor een warm broodje Geitenkaas en een broodje met gesneden biefstuk, vooral die laatste is een gouden vondst! Wat een heerlijk broodje!
De ambiance was ook mooi, smal en goed ingericht. Leuke vintage style!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Heel erg leuk concept en hele vriendelijke en behulpzame eigenaresse in de bediening. Wat een gezellig tentje en hun kaart is om óp te eten! Heel erg leuk om hier een avond af te sluiten! Heerlijk!