Desperado

Engelstilstraat 4 9671 JH Winschoten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Desperado

H. P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Onverwacht, op advies van de site 'eet nu' gegeten bij Desperado in Winschoten. Na hartelijk welkom te zijn geheten door de eigenaar een keuze gemaakt uit de royale kaart. Als voorgerecht een trio van vis met gerookte paling en Nederlandse garnaaltje. Als hoofdgerecht was mijn keus gevallen op 'n mixed grill met na afloop ijs met advocaat. Zeker 'n restaurant om nog een keer terug te komen.
Morticia .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij dit Mexicaanse restaurant. Ruime keuze op de kaart. vooraf heerlijke broodjes met tapenade. Het hoofdgerecht, entrecote en tafelgenoot varkenshaas, was erg goed bereid. Decor was een beetje rommelig en basic. Super vriendelijk personeel die ook goed advies uit konden brengen over de wijnen. We komen zeker nog een keer weer terug.
Rowan D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Hier met een vriend een lekkere 4 gangen menu gegeten. Als vooraf een stokbroodje en als voorgerecht hadden we carpaccio en de garnalen spies, deze waren prima. Als hoofdgerecht hadden we de ribeye steak van 500gr. Deze waren lekker mals en goed op smaak. klein minpuntje was de salade, deze vond ik erg bitter door de frisee. Als nagerecht hadden we de Parijse soes die heerlijk was. De bediening was heel aardig en behulpzaam. Het restaurant zag er mooi uit. Zeker een aanrader!
Joepje16 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Mijn vrouw had een botermalse ossenhaas en ikzelf genoot van een mooie Texas steak, pittig gemarineerd en gied gegrild. Super! Sol biertje wel iets te prijzig maar al met al zeer tevreden. Leuke zaak met 2 verschillende gezichten: losjes Mexicaans en strak Amerikaans gedeelte.
Jf82 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Lekker eten. We komen regelmatig en nemen dan het all in menu.
Je voelt je hier echt welkom. Aardige bediening.
Een goed restaurant.
Jans_Akkermans .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Zaterdagavond 21/2/2015 in het nieuwe, zeer sfeervolle, gedeelte v.h. restaurant gegeten. Nette en snelle bediening. Vooraf: Meatsalade: heerlijk frisse salade met lekker gekruide kipfilet. Hoofdgerecht: Liberty Steak: kwaliteitsvlees, goed gebakken maar... rook en smaakte overheersend aangebrand. Zag er niet verbrand uit, maar wellicht in verbrande olie o.i.d. gebakken. Was niet goed... Heerlijk en veel gekruide frites erbij, maar.... geen enkele groente! Een gemis. Wel een bakje sla, maar dat is m.i. tot echt geen vervanger voor groente. Heerlijk toetje. Al met al: gemengde gevoelens omdat de prijs best pittig was in vergelijking met veel andere restaurants. Wij kozen het 4-gangenmenu voor Euro 29,50 p.p. excl. drankjes. De keuze van de drankjes (én de prijs van de drankjes!) stonden niet op de kaart. Achteraf bleken de drankjes behoorlijk prijzig. Als laatste: het nieuwe deel van het restaurant is echt prachtig, maar goede klimaatbeheersing ontbreekt daar. Ook 1 enkel, oud herentoilet voor een restaurant vol gasten is een verbeterpunt. Dus aan de ene kant: sfeervol, gezellig, goed bediend, lekker. Aan de andere kant: verbrand ruikend/smakend vlees, relatief duur, geen groente. Voor mij: restaurant met 2 gezichten...
Kelly O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Mijn "holy grail" en mijn zekerheid als ik iets te vieren heb.
Je weet gewoon als je naar Desperado's gaat, dat je gegarandeerd voldaan naar huis gaat, zonder twijfel.

Alles klopt; de sfeer, de service, het heerlijke eten en als je jarig bent doen ze wat extra's op een leuke manier!
Ga zo door!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Op onze verjaardag hadden wij een cadeaubon ontvangen voor Desperado. Op 26 september jl. hebben wij de deze bon gebruikt. Lekker met z'n vieren wezen eten, een 4 gangen diner incl. drankjes. Echt heerlijk gegeten, super mals vlees en goed gekruid. De eigenaar is gastgericht en een echte gastheer van begin tot eind. Een aanrader.
Stéphane D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Afgelopen vrijdag met 4 volwassenen en 2 kinderen wezen eten. Onze hond mocht ook mee. Bij binnenkomst direct naar de gereserveerde tafel begeleid. Op tafel staan ongepelde pinda's die je zelf mag doppen. Het is de bedoeling dat je de doppen op de grond gooit. Raar gebruik, ik had er nog nooit van gehoord, maar dat zegt misschien meer iets over mij. Het voelt in ieder geval raar om iets vies te maken, wat een ander weer moet opruimen.

Wij (2 van de 6) kozen voor het viergangen menu van 37,50 euro p.p. Eerst stokbrood met smeersel. Bekend met kruidenboter en tapenade, maar wat was dat met uien? Echt heerlijk!Ruime voorgerechten (carpaccio en vispalet) en nog grotere porties hoofdmaaltijd (varkenshaas en steak). Goed vlees, lekker gekruid, en erbij voldoende friet en salade.

Interieur warm en verzorgd. Leuke sfeer. Aardige eigenaar. Prima gegeten prijs-kwaliteit helemaal in orde!
P. H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Onverwachts kwamen we binnen, met 3. De ontvangst was allerhartelijkst. Het kon, maar dan wel tot half 8, en de gezelligste tafel bij het TV haardje. Heel fijne steak, goede patat, goede knoflooksaus. Koffie lekker heet. En een keurige prijs. We werden net zo hartelijk uitgezwaaid als binnengezwaaid, we komen zeker terug.
Benni D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Eten hier 1 of 2 ker per jaar. Vlees is van absolute top kwaliteit! Drankjes zijn wel duur, en kleine glazen. Dus beter thuis dorst weg drinken. Maar bediening is ok, en nogmaals, wat een heerlijk stuk (!) gekruid rundvlees krijg je hier.
Yow .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2012
Wanneer men naar Desperado gaat, kan ik de tip meegeven om te vragen of men, achterin, in 'de lounge' kan zitten. Daar staan betere stoelen en is meer sfeer. Het eten is heerlijk (veel vleesgerechten) en de bediening vriendelijk en gezellig.