Desi Club & Dining Scheveningen

Meer informatie over restaurant Desi Club & Dining Scheveningen

6,2
Braban B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met een Groupon-bon hier afgelopen vrijdag gegeten. Heerlijke saté en heerlijke gebakken banaan vooraf. Ook de hoofdgerechten (1 x bami met kip-ketjap en 1 x nasi met kipkerrie) waren uitstekend van smaak en de porties ruim voldoende.
Tip: doe wat aan de entree. Van buitenaf lijkt de zaak wel gesloten. Het nodigt in ieder geval niet uit om naar binnen te gaan. Zonde want het eten is uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk.
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Via groupon de proeverij uitgeprobeerd. Kleine gerechten, maar meer dan genoeg. Bara mocht wel iets meer gebakken, de sauto mocht meer gevuld, veel water. De nasi was erg karig, geen groente of sambal. Lapes was er niet, in plaats daarvan kregen we bananenchips, erg jammer. IJs met fruit uit blik. Niet veel bijzonders, serveer dan kokosijs om in het tropische sfeer te blijven. Smaak van het eten was wel goed. Service kon beter, een vrouw die en in de keuken staat en moet uitserveren is niet te doen. Man staat in de zaak, maar voert niets uit. Restaurant is niet gezellig ingericht, mis de warmte. Tip: dek de tafels van tevoren, creeert al zoveel sfeer.
Redstorm .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteravond zijn ben ik met zijn tweeën gaan eten bij Desi Club & Dining. Wij hadden gekozen voor de proeverij. Het eten was heerlijk met de autentieke Surinaamse smaak en voor wie betwijfeld of zo'n proeverij wel genoeg zou zijn, het is méér dan vullend. De service was eveneens uitmuntend, de dame die ons het eten serveerde was zeer vriendelijk en beleefd. Over het decor valt zeker ook niet te klagen. Persoonlijk vond ik het zeer sfeervol. Wij een fantastische avond gehad en dit is is dan ook zeker voor herhaling vatbaar. Voor wie van echt Surinaams eten houdt of het graag wilt leren kennen is dit een echte aanrader.
Dixey0 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Met een voucher van groupon hier gegeten. De bara was heerlijk maar de bami viel tegen, alleen maar wat vlees zat erbij. Het nagerecht was ook niet echt opzienbarend en het geheel klopte niet want de voucher had een waarde van 22,50 per persoon, met de 3 dingen die wij er aten kwamen we daar dus helemaal niet aan want de bara was 3,50 en de bami 9,50 en dat nagerecht was echt geen 10 euro. Ook een kop koffie was niet te verkrijgen ??!! De bediening was erg vriendelijk. Ik voel me dus een beetje in de maling genomen. Ik hoef er niet meer heen.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Met een Grouponbon aten wij hier met 4 personen.
Het was deze donderdagavond zeer rustig in het restaurant, we kregen dan ook alle aandacht van de vriendelijke bediening.
De zaak doet kil en sfeerloos aan, niet echt Surinaams gezellig. Misschien prima voor een Club maar niet voor een restaurant .
Wij kregen tegen een zeer voordelig tarief een Surinaamse Proeverij van diverse gerechten.
Jammer dat er geen droge witte wijn te krijgen was, toch wel een minpuntje.
De bara smaakte goed, evenals de saoto. De roti was lekker maar wel minimaal gevuld.
Alle gerechten waren goed gekruid.
Om de proeverij af te sluiten hadden wij graag een kop thee of koffie gehad. Echter beide zijn hier niet te krijgen, in ieder geval deze avond niet.
Nog even een tip voor de website:
Check de hele site op taal en verander de link naar de locatie, want als je deze volgt kom je in New York city uit.

Deviie S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Mooie locatie op scheveningen in de buurt van de pier! Ben er nu meerdere keren geweest. Vriendelijke bediening en altijd kwaliteit op mijn bord! Op het menu is voor een ieder wel wat te vinden. Het is er zeer gezellig en goede luistermuziek op de achtergrond. Ik ben zelf een moeilijke eter en dit is zeker één van de betere restaurants waar ik heb gegeten. Zeker een aanrader voor een ieder!
JanssenA .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Afgelopen woensdag heb ik met mijn vriend gebruik gemaakt van een Groupon Deal. Het eten was werkelijk heerlijk en best veel. Na drie gangen zaten we goed vol!
Voor een Surinaams restaurant zag het décor er best chique en netjes uit. Aan sfeer moet nog worden gewerkt.
De service was uitstekend, dus wij komen zeker nog terug. Desi Club, zet 'm op!
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Met veel plezier heb ik samen met mijn vriendin gegeten bij Desi Club & Dining. Wij hebben ook gebruik gemaakt van de Groupon aanbieding en daar hebben we zeker geen spijt van gehad. De zaak houdt het midden tussen een club en een restaurant en heeft een moderne, maar vrij klinische uitstraling. Achterin zit je naar mijn mening leuker dan vooraan. De bediening is, zoals Kattie ook zei, uitermate vriendelijk en zij hebben ons goed geadviseerd! Het eten is precies wat ik er van gehoopt had. Typisch Surinaamse gerechten en goed op smaak. Wij hebben om zoveel mogelijk te proeven gekozen voor de roti speciaal en de bami speciaal. De portionering is aan de grote kant en je kan des gewenst ook alles mee naar huis nemen.

Desi club & Dining is niet de zaak waar ik als eerst naar binnen zou stappen, maar heeft me positief weten te verrassen met goede gerechten en vriendelijke bediening!
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Hier gegeten met groupon. Volgens aanbieding buffet maar ivm weinig mensen van de kaart. Je mocht alles kiezen ongeacht prijs. Voor en hoofdgerecht. Zeer vriendelijke en nette bediening door aardige dame. Helaas nauwelijks gasten. Restaurantruimte zit grotendeels in donkere ruimte zonder ramen. Slechts paar tafels bij raam en voordeur die steeds openwaait. Saoto soep was vrij smakeloos, vaak beter gehad. Bakkabana redelijk. Hoofdgerecht bakkeljauw was hoogstwaarschijnlijk opgewarmd in magnetron, waardoor aan de randen harde droge stukken, smaak was goed. Zeer ruime porties. Extra portie rijst werd niet berekend. Schotel speciaal zeer groot en smakelijk met bami, kouseband, kip, doks en lam. Schaafijs toe. Moet je van houden. Grote portie.
Zonder groupon ga ik er niet meer heen. Daarvoor kwaliteit net iets te laag en ongezellige ruimte.