Over het restaurant Deshima

Geniet van opmerkelijke gerechten in deze knusse veganistische lunchroom. Smakelijke gerechten waar geen dierproduct aan te pas komt. Je kunt hier rijst, curries, salades, brooden gebak geserveerd waar je je vingers bij zult aflikken. Allemaal super gezond en heel anders dan wat je gewend bent misschien. Tijd voor ontdekking of om inspiratie op te doen? Als je geïnspireerd bent geraakt kun je een etage lager de ingrediënten kopen om zelf in de keuken aan de slag te gaan.

Meer informatie over restaurant Deshima

Maandag t/m vrijdag 10.00 - 18.00 uur
Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
Zondag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Deshima

Robert john C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was zeer smakelijk en een snelle service.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heel lekker gegeten en de prijzen zijn echt redelijk. Wij zijn vast van plan telkens we naar Amsterdam komen om hier terug te keren.
Josephine K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
heerlijke maaltijd, en fris verzorgd opgediend.