Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.30.

Op zoek naar een gastronomische ervaring? Reserveer dan een tafel in ons Restaurant Des Indes.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Kim A.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Alles werd in een snel tempo opgediend.
Er werd totaal geen tijd gegeven voor het aperitief .Ze begonnen gewoon met hapjes en thee.
Het kopje soep werd opgediend in een kapot kopje(slordig) .
De presentatie was helemaal niet speciaal voor een Kerst Thee.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Altijd prima en het blijft de sfeer van grandeur uitstralen, onze gasten hadden het ook erg naar hun zin, die waren er voor de eerste keer! Wij niet
ajdtje .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben genoten van een heerlijke high tea. Wat een lief meisje bediende ons!
Heerlijke thee, fantastische hapjes. Bijzonder was het soepje en het stukje ssucadevlees.
Wat ontzettend lief dat mijn moeder voor haar verjaardag een cadeautje kreeg.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De High Tea is van 1400-1600, wij tafelden zelf erg lang waardoor het uitliep, wij kregen een hele mooie tafel in een rustige hoek (precies waar ik vooraf om had gevraagd), we werden zeer goed onderhouden door het personeel (vrijwel de gehele middag hetzelfde persoon, wat erg prettig was), wij zijn zeer hoffelijk, correct en gastvrij behandeld, precies zoals ik het graag overal zou willen zien: met alle egards en respect voor de gasten. Hierin geeft Des Indes de standaard perfect weer, en wordt de uitstekende reputatie goed verdedigd. De live harpmuziek was ook erg aangenaam, alsook de sfeer en omgeving, de gehele ervaring was uitmuntend en daarmee bleek Des Indes een zeer goede keuze om mijn gasten te ontmoeten. Zelf vond ik de grootte van de gangen wat aan de kleine kant (maar ik had zelf weinig ontbeten en stevig gesport die ochtend), maar mijn gasten waren daarentegen wel erg verzadigd. De theesoorten waren ook stuk voor stuk erg smakelijk en voegden veel toe aan de individuele gangen: hier is erg goed over nagedacht door Des Indes. Ik heb me kortom weer kunnen laven aan de weelde van Des Indes, dit heeft me zoveel goed gedaan, ik zal dan ook zeker terug blijven komen.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Ik kom zelf uit den haag maar woon momenteel in zeeland, ik had mijn vriend verrast met een dagje den haag wat we hebben afgesloten met een high tea, we werden vriendelijk en goed ontvangen en hebben onwijs kunnen lachen met onze ober die niet alleen veel wist te vertellen over het eten, de thee en de geschiedenis van het hotel maar dit zo wist te brengen dat we het er nog over hebben als we nu een bakje thee nemen, mijn vriend bleef proberen de tweede thee soort te herhalen na de ober, uit eindelijk hebben we het maar op ching chang tjong chilong thee gehouden, die overigens erg lekker was! We komen zeker nog een x terug een echte aanrader als je na een dagje winkelen heerlijk samen of met een gezelschap lekker wilt zitten in een ontspannen sfeer met een unieke ervaring!
Joyce U.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben enorm genoten van de high tea , de variatie in de gerechtjes en de voortreffelijke service van Joris den Hollander.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Alles klopte! Wij hebben genoten. Gerechtjes hadden een echte smaakbeleving en in verhouding niet te veel of te weinig. De thee en gerechtjes waren goed op elkaar afgestemd.
Frederiek B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De high tea bij Des Indes is een heerlijke middag uit in een ontspannen en sfeervolle setting. De gerechten zijn heerlijk en het personeel in uiterst correct en behulpzaam. Een aanrader!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
High tea bij Des Indes... een echte aanrader! Heerlijke gerechten, dito thee en zeer vriendelijke en voorkomende bediening!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De ontvangst was erg hartelijk, de bediening correct én met een vrolijke noot. De high tea- gerechtjes, van hartig tot zoet, waren heerlijk. High tea in hotel des Indes voert je, op de noten van de harpmuziek, terug in de tijd van de upper class. Een glamoureuze ervaring voor dromers en voor genieters...
bernard S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Had graag gestart met een glas prosecco of champagne.Vier gangen met thee vond ik wel wat veel.
Prettig dat we gebruik konden maken van de eigen parkeer gelegenheid.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
In een prachtige ambiance, die zoveel luxe en grandeur uitstraalt een heerlijk 5 gangen diner genoten met bijpassend wijn arrangement. De wijnen waren goed gekozen en ook heel prettig: halve glazen. Ondanks dat wij in-house verbleven, niet hoeven autorijden, vinden wij dat prettig. Half is genoeg. De borden schitterend opgemaakt, elke keer een lust voor het oog.
De bediening is beleefd, correct en toch niet té strak. Ze zijn wel erg jong en velen zijn nog in opleiding. Dat was echter geen stoornis.
Wij hebben echt een heerlijke avond gehad en kijken er met veel plezier op terug.
Ook komen wij graag nog eens terug.
Gijs G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hotel des Indes is een prachtige lokatie.
Er was live achtergrond muziek.
Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Vooral onze bediening verdient een Duim.
Erg enthousiast werden wij bediend.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
High tea was ronduit teleurstellend. 41 euro per persoon is veel te hoog geprijsd. Er zijn veel locaties waar je voor 17,50 een high tea van veel hogere kwaliteit kan krijgen. Een harpiste kan het verschil niet goed maken.
Een scone was niet meer dan een hard biscuitje. Clotted cream vervangen door mascarpone room. De paar zoete hapjes eind het eind nam het hongergevoel weg.
Zou deze high tea nooit aan iemand adviseren.
S C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, in ee mooie ambience, supervriendelijk personeel en een zeer enthousiaste pianospeler (dat laatste mag een tikje zachter..)
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten. Houden rekening met allergien . Allen jammer dat Er geen live Muziek was. Verder alles geweldig en heerlijk thee
eten4082ajbosch .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
In Des Indes moet je een keer geweest zijn, gisteren op de High Tea, drie soorten thee met 2x hartige en 2 x zoete hapjes. 1e thee goed, 2e slap, derde OK. Hapjes klein en redelijk gevarieerd, ook vegetarisch kan. Vriendelijke ontvangst en ook nog een rondleiding door het gebouw. Maar toch veel te duur ( € 78,...)
H.J I.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk genoten van een mooie High tea in een prachtige ambiance. De bediening was zeer attent en onze dochter kreeg zelfs een cadeautje van de bediening omdat het haar verjaardag was!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Top, in alles! Ontvangst, bediening, ruime sortering. Gekozen voor een goed glas Portugese wijn: Figurao-Minho (vino verde) en een schaaltje met kleine hapjes. Dat de prijzen niet laag zijn, mag geen verrassing zijn als je naar binnen gaat. Wat wel een verrassing was, dat niet in het restaurant kan worden gegeten, maar dat dit in de lounge moet plaatsvinden. In het restaurant zijn zelfs de stoelen rond de tafels weg gehaald om te voorkomen, dat men daar gaat zitten. Daarom gekozen om hier niet te dineren. De kleine ronde tafeltjes in de lounge lenen zich niet voor een diner. Jammer.
MJJdevries .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hotel Des Indes heeft een sfeervolle lounge waar de high tea werd geserveerd. Het personeel is zeer beleefd en attent, maar niet stijf of opdringerig. De gangen volgen elkaar in een prettig tempo op en het personeel ziet er correct op toe dat er thee wordt bijgeschonken wanneer het kopje leeg of halfvol is.