Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.00.

Op zoek naar een gastronomische ervaring? Reserveer dan een tafel in ons Restaurant Des Indes.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 15:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Gijsbert M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Genoten op een rustige dinsdagmiddag (net na zomervakantie van den scholen) van de High Tea bij Des Indes. Slechts enkele andere gasten, rustige muziek op de achtergrond, kortom wat ons betreft ideale omstandigheden (wij houden niet zo van teveel geluiden om ons heen, zoals je op zaterdagavonden bij de populaire eetgelegenheden veel tegenkomt).
De High Tea was ingedeeld in 4 gerechten, de eerste 3 gerechten steeds met 3 bijzonderheden, elk op eigen bord, het laatste gerecht bestond uit zoetigheden, geserveerd op een etagaire (1 voor ons beide). Dit alles per gerecht geserveerd met een lekkere thee. Steeds werd over de thee en de bijzonderheden steeds kort wat toelichting gegeven, zonder onnodig gepraat en het smaakte allemaal heerlijk en ook soms erg verrassend hoe een klein "iets" zo lekker kan zijn!

Heel anders als een High Tea bij een populaire koffie-tent, wat ook gezellig kan zijn, maar zeker met eigen partner of ander klein gezelschap is dit van harte aanbevolen!
Hyacinthe D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben van een heerlijke high tea genoten. Zeer goede kwaliteit van de gerechten en de bediening was uiterst vriendelijk en belangstellend. We komen zeker een keer terug.
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Genoten van een uitgebreide high tea in een prachtige entourage. Er waren erg veel verschillende personen betrokken bij onze bediening (minimaal 5), zij waren zonder uitzondering erg vriendelijk, de regie/samenwerking kon op bepaalde momenten iets beter.
Caroline R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Voor ons is Hotel des Indes een feestje om naartoe te gaan. High-tea met mijn twee dochters en samen genieten van alle heerlijke kleine gerechtjes en de mooie uitstraling van het Hotel. De bediening is heel erg keurig en correct zoals je eigenlijk tegenwoordig bijna niet meer tegenkomt. Wij vinden dat juist leuk, de manier waarop alles wordt geserveerd en hoe je als gast behandeld wordt. Als het iets minder duur was (terwijl de prijs-kwaliteitsverhouding goed is) zouden we vaker komen.
Juliet M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten was niet van de kwaliteit die je zou verwachten van een plaats die zo luxe ingericht is. De thee was verrukkelijk
Maarten T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Een zeer mooie ervaring, zeer van genoten. Goede ontvangst, daarna mooie uitleg van hoe de High Tea zou verlopen. Bij elke thee soort een uitleg, alsmede voor de verschillende gangen. Alle hapjes waren zeer smakelijk en iedereen heeft ervan genoten. Onze gastvrouw Maaike was een genot - chapeau namens ons gehele gezelschap.
E.J. K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
De high tea was echt heerlijk. Vlotte en vriendelijke bediening. De hapjes mooi opgediend als een schilderijtje.
Aankleding van Des Indes is indrukwekkend.
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben genoten, en constateerden dat we een volgende keer niet zo lang moeten wachten om weer eens te gaan teaën in Des Indes.
Muriel D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De stoelen zijn te laag en het woord vermoeiend na een uur zitten. Op die dag, was de pianist niet en dat was wel jammer, maar anders alles was perfect.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was gezellig en we hebben een heerlijke high tea gehad
De champagne was een feestje.
En er kwam een gast dame aan onze tafel die vertelde iets over de geschiedenis van het hotel.
En de beroemde mensen die in het hotel waren geweest
Het was een leuk gesprek en we gingen met een goed gevoel naar huis.
Beatrijs V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
naast ons waren gasten die ipv thee, witte wijn dronken
zeker een aanrader bij die fijnzinnige hartige hapjes
wij namen bij de zoete toetjes koffie
behalve het gerechtje van de japanse vrucht vond ik de toetjes niet zo bijzonder als de hartige gerechten
helaas was er geen chopin of klassieke muziek te beluisteren, dat had mijn genoegen zeker vergroot
Branka G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk met mijn dochter genoten van deze high-tea. Driemaal hartige gang en afgesloten met zoetigheden. Dit alles met heerlijke thee. De ambiance is geweldig, een ervaring!
Jet T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een hele mooie sfeervolle plek voor een high tea. De bediening was zeer vriendelijk, niet zo afstandelijk. De high tea werd in 4 gangen opgediend. Het was een heerlijke beleving
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Tja, wat kun je verwachten van Des Indes ... KLASSE natuurlijk !
Ook overnacht, ivm verjaardag echtgenote ... en hotel zorgde zeer attent voor leuke, persoonlijke attentie
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Tja, een prachtige zonovergoten dag (06/05/18) buiten op het terras uitkijkend op het Lange Voorhout. Zeer correcte en vriendelijke bediening (chapeau Maaike). De risotto welke wij als lunchgerecht bestelden was hoog op smaak. Ok, prijsniveau logt natuurlijk een stukje hoger maar dat mag, zeker in dit decor.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Onze ervaring na 15e keer is nog steeds uitstekend. We proberen ieder jaar een bezoekje te brengen rond 5 mei. Een bijzondere dag voor ons. Uitstekende service en vriendelijke bediening.
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ik had een salade nicoise besteld. Er zat een heerlijk gepocheerd eitje bij en een prima stukje tonijn. Voor de rest wat sla en haricots verts helemaal doodgeslagen in een warme mierzoete saus/vinaigrette. Ik heb het na een hap verder niet gegeten. Die saus zou ik maar niet meer serveren.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Nooit meer! Het was zeer teleurstellend. In het verleden meerdere malen een high tea genoten bij Des Indes. Op niveau met bijzondere gerechten, Nu was het gewoon slecht. De gerechten waren flauw en zeer eenvoudig (kwakje eiersalade op je bord en een sandwich met Philadelphia en gerookte zalm, scone niet gaar en te zout, spinaziesoepje met kabeljauw met zoveel room! - zo werd het ook aangekondigd!). De theeën waren smakeloos. Allen zwarte thee zonder geur of smaak. Het serviesgoed was te dik, tafel was niet schoon, kleding van bediening vol met vlekken, vergane glorie geen grandeur meer, etc. Nee, dit was eens, maar nooit meer! Een gemiddeld café in de provincie met een high tea durft dit op deze manier voor bijna € 50,00 niet te serveren.
Ades N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mevrouw Aguilar was niet bepaald vrolijk: je bent gastvrouw, dan moet je hartelijk en dienstbaar zijn. Verder prima gerechten en ambiance.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
goede sfeer en luxe uitstraling prijs kwaliteit voor deze locatie is dit wel aan de maat daar bedoel ik mee dat dit een luxe aangelegenheid is waar je ook voor moet betalen