Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.00.

Op zoek naar een gastronomische ervaring? Reserveer dan een tafel in ons Restaurant Des Indes.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 15:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Jet T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een hele mooie sfeervolle plek voor een high tea. De bediening was zeer vriendelijk, niet zo afstandelijk. De high tea werd in 4 gangen opgediend. Het was een heerlijke beleving
Bob B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Tja, wat kun je verwachten van Des Indes ... KLASSE natuurlijk !
Ook overnacht, ivm verjaardag echtgenote ... en hotel zorgde zeer attent voor leuke, persoonlijke attentie
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Tja, een prachtige zonovergoten dag (06/05/18) buiten op het terras uitkijkend op het Lange Voorhout. Zeer correcte en vriendelijke bediening (chapeau Maaike). De risotto welke wij als lunchgerecht bestelden was hoog op smaak. Ok, prijsniveau logt natuurlijk een stukje hoger maar dat mag, zeker in dit decor.
Irma H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Onze ervaring na 15e keer is nog steeds uitstekend. We proberen ieder jaar een bezoekje te brengen rond 5 mei. Een bijzondere dag voor ons. Uitstekende service en vriendelijke bediening.
Annemiek N.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Ik had een salade nicoise besteld. Er zat een heerlijk gepocheerd eitje bij en een prima stukje tonijn. Voor de rest wat sla en haricots verts helemaal doodgeslagen in een warme mierzoete saus/vinaigrette. Ik heb het na een hap verder niet gegeten. Die saus zou ik maar niet meer serveren.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Nooit meer! Het was zeer teleurstellend. In het verleden meerdere malen een high tea genoten bij Des Indes. Op niveau met bijzondere gerechten, Nu was het gewoon slecht. De gerechten waren flauw en zeer eenvoudig (kwakje eiersalade op je bord en een sandwich met Philadelphia en gerookte zalm, scone niet gaar en te zout, spinaziesoepje met kabeljauw met zoveel room! - zo werd het ook aangekondigd!). De theeën waren smakeloos. Allen zwarte thee zonder geur of smaak. Het serviesgoed was te dik, tafel was niet schoon, kleding van bediening vol met vlekken, vergane glorie geen grandeur meer, etc. Nee, dit was eens, maar nooit meer! Een gemiddeld café in de provincie met een high tea durft dit op deze manier voor bijna € 50,00 niet te serveren.
Ades N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mevrouw Aguilar was niet bepaald vrolijk: je bent gastvrouw, dan moet je hartelijk en dienstbaar zijn. Verder prima gerechten en ambiance.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
goede sfeer en luxe uitstraling prijs kwaliteit voor deze locatie is dit wel aan de maat daar bedoel ik mee dat dit een luxe aangelegenheid is waar je ook voor moet betalen
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Bijzondere plek voor bijzondere gelegenheden. Des Indes hoort bij het cultureel erfgoed van Den Haag, en dat merk je. Van de entree tot de bediening en het interieur: alles ademt een grandeur van vroeger, lommerrijke tijden.
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fijne sfeer en ambiance. Het eten is erg verrassend en lekker. Personeel is zeer vriendelijk. De laatste gang waren zoete gerechtjes die wij niet meer opkregen en de dame waarmee we afrekende bood aan om het in een doosje te doen om mee te nemen. Al met al hebben we onwijs genoten!
M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima high tea met verrassende gerechten in een historische ambiance die nooit gaat vervelen. De bediening is vlot en professioneel. Kortom: een zeer geslaagde middag in Des Indes !
Marijke T.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben genoten met 3 collega's. Twee voor het eerst te gast bij Des Indes. Unaniem waren we van mening hier vaker terug te zullen komen. Automatisch werd in uitstekend engels geconverseerd toen de bediening merkte dat 1 persoon in het gezelschap engelstalig was. We hebben wel 1 tip: wat ons betreft mag elke nieuwe thee in een schone kop geschonken worden.
Kookengel .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
We hadden wat te vieren en hebben met vrienden en kind geluncht in de Des Indes lounge. We werden vriendelijk onthaald in dit hotel met zijn stijlvolle ambiance en interieur.
Een lust voor het oog!
De gerechten waren voortreffelijk. De frietjes bij het hoofdgerecht was geen goede combinatie echter hadden we hier zelf voor gekozen.
Het personeel was zeer vriendelijk en correct maar zeker niet te formeel. Toen het voor de kleine man te lang duurde kwamen de kleurpotloden met boek tevoorschijn wat zeer prettig was aangezien wij hier niet aan hadden gedacht.
Al met al komen wij zeker een keer terug voor het diner of een high tea!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hele lekkere high tea! Geweldige mooi hotel, heel erg leuk om een speciale gelegenheid te vieren! Erg vriendelijk personeel ook.
jofopost .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
High tea met harpmuziek. Dat was prima. We vierden met 12 personen ons 20-jarigjubileum. “Wilt u geen champagne erbij?”, vroeg de ober. Maar toen kwam de rekening. €180!
Had de ober er niet bij kunnen zeggen, dat zit niet inbegrepen, het is een meerprijs!
Dit was voor ons even slikken, een domper op ons zeer geslaagde jubileumfeest.
Een e-mail hierover is niet beantwoord.
Miryam L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hadden gereserveerd voor een vegetarische high tea. We hebben 2 uur en 20 minuten genoten van alle lekkernijen. Het was meer dan voldoende en echt fantastisch!
jim S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
heerlijke high tea zeer goede bediening en service en genoten van de sfeer en de harpiste. Schitterende inrichting. We komen hier zeker nog eens terug. Misschien voor de lunch, diner en overnachting.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Een heerlijk afwisselende high tea in een prachtige setting. Mooie balans tussen hartig en zoet. Zeer vriendelijke personeel.
Ik ben al vaker geweest, maar dit was de eerste keer dat we regelmatig zonder thee zaten.
monicavanhasselt .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hotel des indes heeft een prachtige entourage, zeer vriendelijke bediening, goede high tea.

Maar wat onzinnig dat recensie alleen achtergelaten kan worden met 120 tekens!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ieder jaar ga ik met vrienden high tea doen ter gelegenheid van mijn verjaardag. Door de uitstekende service, locatie en de kwaliteit staat deze elk jaar vast in mijn agenda.