Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.30.

Op zoek naar een gastronomische ervaring? Reserveer dan een tafel in ons Restaurant Des Indes.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Linda T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
High tea bij Des Indes... een echte aanrader! Heerlijke gerechten, dito thee en zeer vriendelijke en voorkomende bediening!
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De ontvangst was erg hartelijk, de bediening correct én met een vrolijke noot. De high tea- gerechtjes, van hartig tot zoet, waren heerlijk. High tea in hotel des Indes voert je, op de noten van de harpmuziek, terug in de tijd van de upper class. Een glamoureuze ervaring voor dromers en voor genieters...
bernard S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Had graag gestart met een glas prosecco of champagne.Vier gangen met thee vond ik wel wat veel.
Prettig dat we gebruik konden maken van de eigen parkeer gelegenheid.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
In een prachtige ambiance, die zoveel luxe en grandeur uitstraalt een heerlijk 5 gangen diner genoten met bijpassend wijn arrangement. De wijnen waren goed gekozen en ook heel prettig: halve glazen. Ondanks dat wij in-house verbleven, niet hoeven autorijden, vinden wij dat prettig. Half is genoeg. De borden schitterend opgemaakt, elke keer een lust voor het oog.
De bediening is beleefd, correct en toch niet té strak. Ze zijn wel erg jong en velen zijn nog in opleiding. Dat was echter geen stoornis.
Wij hebben echt een heerlijke avond gehad en kijken er met veel plezier op terug.
Ook komen wij graag nog eens terug.
Gijs G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Hotel des Indes is een prachtige lokatie.
Er was live achtergrond muziek.
Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Vooral onze bediening verdient een Duim.
Erg enthousiast werden wij bediend.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
High tea was ronduit teleurstellend. 41 euro per persoon is veel te hoog geprijsd. Er zijn veel locaties waar je voor 17,50 een high tea van veel hogere kwaliteit kan krijgen. Een harpiste kan het verschil niet goed maken.
Een scone was niet meer dan een hard biscuitje. Clotted cream vervangen door mascarpone room. De paar zoete hapjes eind het eind nam het hongergevoel weg.
Zou deze high tea nooit aan iemand adviseren.
S C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, in ee mooie ambience, supervriendelijk personeel en een zeer enthousiaste pianospeler (dat laatste mag een tikje zachter..)
vegasLas .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk eten. Houden rekening met allergien . Allen jammer dat Er geen live Muziek was. Verder alles geweldig en heerlijk thee
eten4082ajbosch .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
In Des Indes moet je een keer geweest zijn, gisteren op de High Tea, drie soorten thee met 2x hartige en 2 x zoete hapjes. 1e thee goed, 2e slap, derde OK. Hapjes klein en redelijk gevarieerd, ook vegetarisch kan. Vriendelijke ontvangst en ook nog een rondleiding door het gebouw. Maar toch veel te duur ( € 78,...)
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Top, in alles! Ontvangst, bediening, ruime sortering. Gekozen voor een goed glas Portugese wijn: Figurao-Minho (vino verde) en een schaaltje met kleine hapjes. Dat de prijzen niet laag zijn, mag geen verrassing zijn als je naar binnen gaat. Wat wel een verrassing was, dat niet in het restaurant kan worden gegeten, maar dat dit in de lounge moet plaatsvinden. In het restaurant zijn zelfs de stoelen rond de tafels weg gehaald om te voorkomen, dat men daar gaat zitten. Daarom gekozen om hier niet te dineren. De kleine ronde tafeltjes in de lounge lenen zich niet voor een diner. Jammer.
MJJdevries .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hotel Des Indes heeft een sfeervolle lounge waar de high tea werd geserveerd. Het personeel is zeer beleefd en attent, maar niet stijf of opdringerig. De gangen volgen elkaar in een prettig tempo op en het personeel ziet er correct op toe dat er thee wordt bijgeschonken wanneer het kopje leeg of halfvol is.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
De mooiste en lekkerste high tea van Den Haag.
De inrichting is prachtig en sfeervol (voor de liefhebbers van grandeur). De bediening is op hoog niveau: aandachtig en voorkomend. Hapjes en thee zijn heerlijk!!!
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn een paar jaar geleden in het Ritz hotel in Londen op high tea geweest dus we hadden vergelijkingsmateriaal. Ik vond de sfeer ontspannen, maar je moet wel van harp muziek houden . De gerechten waren lekker, maar het zoete gedeelte vond ik te uitgebreid, had liever meer hartig gehad en meer 'fingersandwiches', maar dat is persoonlijk. De bediening was vriendelijk maar niet ervaren, dat merkte ik al aan de sjofele kleding : de bedienden waren niet allemaal uniform gekleed (ze hadden allemaal andere broekriemen) en de kleding paste niet goed.
Al met al leuk om een keer te doen in dit prachtige gebouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Ritz.
boekenwurm88 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een zeer feestelijke en bijna koninklijke ervaring om hier met een high tea een 50 jarig huwelijksjubileum te vieren. Heerlijke gerechten en goede service.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Aangename sfeer, maar het stukje vis (met 1,5 gram groenten) was in 2 hapjes op. Snel hapje: we hadden alledrie 1 gerechtje, 1 wijntje en een kopje koffie. Samen 100 euro. Maargoed, dat weet je als je bij Des Indes wil eten, I guess...
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben de high tea gedaan in hotel des indes. Stevige prijs maar het was elke euro waard. 4 gangen, 2 hartig en 2 zoet met 4 verschillende soorten thee. In een woord fantastisch. Een aanrader.
lo.vandeven .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben hier een heerlijke high tea genoten. De gerechtjes waren bijzonder en heerlijk, waarbij bij iedere gang een andere bijzondere thee geserveerd werd. Je betaalt hier meer dan voor menige high tea in andere restaurants - maar de locatie en exclusiviteit van div. gerechtjes zijn dan ook navenant. Wij waren hier voor een zeer speciale gelegenheid en vonden het een geweldig leuke ervaring.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Echt een geweldige plek! Ik was hier met mijn moeder voor haar 50ste verjaardag en we hadden het niet beter kunnen hebben.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een zeer mooi en koloniaal ingericht hotel (lounge). Gerechten van de High Tea waren voldoende maar voor de prijs kwaliteit had ik hogere verwachtingen. De hapjes waren eerder standaard dan dat ze exclusief waren. Het lijkt alsof je eerder een hoge prijs betaald voor het hotel en de gelegenheid i.p.v. dat de hapjes uitmuntend waren. Enfin, de koffie van € 5 per kopje waren ze vergeten af te rekenen dus dat viel wel weer mee.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik ben met collega's op high tea bij des Indes geweest. Het was lekker ontspannen, gezellig en erg smakelijk! Helaas zaten we naast de piano, waardoor we elkaar niet altijd konden verstaan. Maar opzich was de live pianomuziek wel ontspannen en aangenaam.