Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.30.

Op zoek naar een gastronomische ervaring? Reserveer dan een tafel in ons Restaurant Des Indes.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 17:00

Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn een paar jaar geleden in het Ritz hotel in Londen op high tea geweest dus we hadden vergelijkingsmateriaal. Ik vond de sfeer ontspannen, maar je moet wel van harp muziek houden . De gerechten waren lekker, maar het zoete gedeelte vond ik te uitgebreid, had liever meer hartig gehad en meer 'fingersandwiches', maar dat is persoonlijk. De bediening was vriendelijk maar niet ervaren, dat merkte ik al aan de sjofele kleding : de bedienden waren niet allemaal uniform gekleed (ze hadden allemaal andere broekriemen) en de kleding paste niet goed.
Al met al leuk om een keer te doen in dit prachtige gebouw, maar mijn voorkeur gaat uit naar de Ritz.
boekenwurm88 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een zeer feestelijke en bijna koninklijke ervaring om hier met een high tea een 50 jarig huwelijksjubileum te vieren. Heerlijke gerechten en goede service.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Aangename sfeer, maar het stukje vis (met 1,5 gram groenten) was in 2 hapjes op. Snel hapje: we hadden alledrie 1 gerechtje, 1 wijntje en een kopje koffie. Samen 100 euro. Maargoed, dat weet je als je bij Des Indes wil eten, I guess...
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben de high tea gedaan in hotel des indes. Stevige prijs maar het was elke euro waard. 4 gangen, 2 hartig en 2 zoet met 4 verschillende soorten thee. In een woord fantastisch. Een aanrader.
lo.vandeven .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wij hebben hier een heerlijke high tea genoten. De gerechtjes waren bijzonder en heerlijk, waarbij bij iedere gang een andere bijzondere thee geserveerd werd. Je betaalt hier meer dan voor menige high tea in andere restaurants - maar de locatie en exclusiviteit van div. gerechtjes zijn dan ook navenant. Wij waren hier voor een zeer speciale gelegenheid en vonden het een geweldig leuke ervaring.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Echt een geweldige plek! Ik was hier met mijn moeder voor haar 50ste verjaardag en we hadden het niet beter kunnen hebben.
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een zeer mooi en koloniaal ingericht hotel (lounge). Gerechten van de High Tea waren voldoende maar voor de prijs kwaliteit had ik hogere verwachtingen. De hapjes waren eerder standaard dan dat ze exclusief waren. Het lijkt alsof je eerder een hoge prijs betaald voor het hotel en de gelegenheid i.p.v. dat de hapjes uitmuntend waren. Enfin, de koffie van € 5 per kopje waren ze vergeten af te rekenen dus dat viel wel weer mee.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ik ben met collega's op high tea bij des Indes geweest. Het was lekker ontspannen, gezellig en erg smakelijk! Helaas zaten we naast de piano, waardoor we elkaar niet altijd konden verstaan. Maar opzich was de live pianomuziek wel ontspannen en aangenaam.
René H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was heerlijk. Heerlijke hapjes en goede opbouw. Twee puntjes van kritiek: Scones waren niet helemaal goed afgebakken en het broodje met komkommer en zalm was voor mij wat te droog. Verder heerlijke theesoorten en een mooie belevenis gehad.
Willy W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Live muziek (pianist) was nogal overheersend aanwezig. Wel mooi gespeeld maar voor de ambiance te luid.
Prijs voor de high tea was aan de hoge kant. Wel allemaal keurig verzorgd, exclusief e.d. dus dat zal wel in de prijs verrekend zijn.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Wij hebben een fantastische middag gehad en erg genoten van de High tea. Het personeel was uiterst vriendelijk, behulpzaam en erg oplettend! Onze speciale dank voor de leuke rondleiding speciaal voor mijn moeder door Florian Piron die heel erg gastvrij is en veel over het hotel wist te vertellen! Dank je Florian Piron!
Gina R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fijne plek voor een high tea, beduidend beter dan andere Nederlandse hotels die dit aanbieden. Amstel Hotel en l'Europe in Amsterdam zijn echt minder goed, zowel qua verfijning als bediening. Bij Des Indes mooi verfijnd eten in 4 gangen, waarbij de eerste 2 gangen goed op elkaar aansloten, maar de 3e gang (twee zoetigheden op een groot bord) een beetje vreemd overkwam aangezien de 4e gang een etagère met zoetigheden was. De 3e en 4e gang hadden gecombineerd kunnen worden, of de 3e gang had uitgebreid moeten worden. Thee was vers (geen zakjes gelukkig), alleen vonden we de smaken niet optimaal aansluiten bij de gangen. Vooral de groene en witte thee sloegen wat plat tegen de eerste twee gangen. De thee an sich was wel erg lekker. Verder zeer goede, vriendelijke bediening voor een Nederlands restaurant, maar uiteraard niet vergelijkbaar met een 5-sterren hotel in een wereldstad (The Ritz, Claridge's). De prijs voor de high tea is passend bij wat je krijgt aan eten/drinken, setting en sfeer. Al met al een goede ervaring, in een voor Hollandse begrippen chique setting.
Clarina B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Met vriendinnen voor een High Tea bij des Indes. De kwaliteit van de gerechten was prima, alles was erg lekker. Het enige wat absoluut verbetering vraagt is de bediening. Het duurde ruim een half uur voor we het eerste kopje thee kregen geserveerd en we hebben bijna een uur moeten wachten op de eerste gang van de high tea. Als excuus kregen we dat het erg druk was. Beetje vreemd want je weet toch hoe veel reserveringen je hebt staan. Het leek of er weinig coördinatie cq aansturing van het personeel was. Het personeel was overigens erg vriendelijk, daar niet van maar het leek of ze weinig ervaring in de horeca hadden; er werd niet goed opgelet of er klanten waren die bediening aan hun tafel nodig hadden; het duurde nogal voor je de aandacht van iemand van het personeel had. Kortom, eten en amibiance waren prima, vriendelijkheid van het personeel ook maar qua efficiëntie schoot het ernstig tekort.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Entourage en bediening in orde, echter kwaliteit diner op zondag in lounge oversteeg niet niveau eetcafé. Dat verwacht je niet in een hotel met dit statuur.
elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Iedere keer weer een prima high tea met vriendelijke bediening
Komen hier vaak en graag terug, nu met 5 dames. De hartige en zoete hapjes variëren bij ieder bezoek
Moeilijk te been een Dane, perfecte service met parkeren. Weer genoten
Maik B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben een high tea gehad in des Indes. Veel warme gerechten die m.i niet bij een high tea passen. Te zwaar en weinig smaak hadden. En waar waren de scones?! Ook het personeel is langzaam en weinig oplettend.
Varysca D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zaterdag 4-2-2017 een high tea in Des Indes. Na eerst ruim tien minuten te hebben gewacht kwam er iemand ons vertellen dat ze vol zaten... Maar wij hebben een reservering gaf ik aan. Dan sta je al vijf punten achter wat mij betreft, als je mensen zo lang laat wachten en deze benadering hanteert. De gerechten waren oké maar zeker niet bijzonder. Thee was lauw wat de smaak niet ten goede kwam. Aangegeven dat ik één ingrediënt niet graag eet en dat dan toch krijgen, jammer.
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De ambiance is erg goed, het is een fijne plek om te relaxen en genieten van een hapje en een drankje. De dames van de bediening waren uiterst vriendelijk, het was alleen erg druk, waardoor je geduldig op je drank en eten moest wachten. Van het eten had ik iets meer verwacht. Verder een hele leuke middag gehad.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben genoten van een high tea in de Lounge van Hotel des Indes. Een schitterende entourage, prachtig ingericht en onder genot van een pianist. Dat op zich is al een heel fijne belevenis. Helaas had ik het idee dat er te weinig personeel was en ook met te weinig ervaring. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen en bleven lang met onze jassen zitten. De organisatie oogde rommelig en we moesten vaak onze bestelling herhalen en lang wachten. Gerechtjes (4 gangen) waren leuk maar ik mistte uiteindelijk wel de echte scones met jam.
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het prachtige Hotel Des Indes een traditionele Angus King Burger mogen eten met een goed glas rode wijn. Ik vond het een bijzondere ervaring.