Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich, ciabatta kip tandoori, wilde rucola salade, insalata caprese en meer. En wordt verrast door ons authentieke 3 gangen menu voor €29,50,- met veel keuzemogelijkheden.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.30.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 17:00

eten4082ajbosch .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aparte sfeer, thee matig, gerechtjes lekker, bediening wat traag. Er zit teveel tijd tussen serveren thee en de hapjes van de High Tea. Is duur, maar dat weet je, je gaat voor de oud-koloniale sfeer waar trouwens niet zoveel van over is.
Des Indes, je moet er een keer geweest zijn.
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een high tea in Hotel des Indes is meer dan de moeite waard! Zeer verfijnde gerechten en thee, prima bediening. En de ambiance is natuurlijk al een tien waard!
Lyndsay J. O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerg teleurstellend!!!! Slechte service. Onprofessionele personeel.Ik stel voor om het management om de juiste medewerkers in dienst.
Ik zal niet terugkeren
Mullenders H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Genoten van goede high tea. Alleen jammer van de groep luidruchtige oudere Amsterdammers naast ons. Hebben helaas de neiging zich overal te doen gelden.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prachtige lokatie voor een high tea. Goeie service. Soms duurde het wat lang, maar we waren in goed gezelschap. Dit is de derde keer, en vroeger kreeg je ook scones with clothed Cream and jam. Dit wordt nu niet meer geserveerd. Heel erg jammer want dit is toch een belangrijk onderdeel dat je verwacht bij een high tea. Dus wat teleurgesteld.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Keurige, vriendelijke ontvangst. Goede hulp bij een computer issue, snel andere tafel geregeld. Vlotte bediening, eten prima.
jacquesinge .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een unieke sfeervolle ambiance en prettige bediening. Hightea is aanrader met 4 gangen gevarieerde kleine hapjes en verschillende theesoorten. Echt onthaasten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De high tea was een geweldige ervaring in een prachtige ambiance met deskundig en zeer vriendelijk medewerkers/bediening. Het moest voor ons een bijzondere middag worden en dat is het dankzij Hotel de Indes ook zeker geworden. Een aanrader voor iedereen die een high tea in al haar glorie wil beleven! Bedankt voor deze onvergetelijke middag!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Als er gevraagd wordt of je een een glas champagne wil, en er dan niet gevraagd wordt welke champagne. En je er dan bij het afrekeken achter komt dat je een Pommerie gekregen hebt a 16,50 per glas. Dat vind ik toch wel onbehoorlijk.
Verder is high tea niet bijzonder. De gerechtjes zijn wèl bijzonder klein.
De ambiance is natuurlijk prachtig. De harpiste kan beter niet zingen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
ik vond het echt fantastisch. helemaal TOP!!!!!!!! ik heb werkelijk waar voor het eerst zalm gegeten. ik wilde er eigenlijk nog meer van zo lekker....
rudivanschadewijk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
hier kan je gerust indruk maken op je beste vrienden. Perfect decor om de oudhollandse cultuur uit de 19e eeuw te tonen. Niets dan lof over de high tea.
a.d.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
fraaie ambiance, vriendelijke en deskundige bediening, high tea van zeer hoge klasse, zowel de hapjes (zoet, hartig, warm en koud) als de 3 soorten thee die bij elke gang afzondrerlijk werden geserveerd.
Joost .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op zondag de verjaardag van mijn vrouw gevierd met een high tea bij Des Indes. Dit stond al heel lang op haar verlanglijstje en heeft de verwachtingen helemaal waar gemaakt.

De ontvangst verliep een beetje rommelig omdat we zeker 2-3 minuten bij het bordje "Please wait to be seated" hebben gewacht tot er iemand naar ons toe kwam en onze jassen aannam. Gelukkig maakte het enthousiasme van de bediening en de kwaliteit van het eten dit helemaal goed.

De High Tea bestaat uit 4 gangen, twee hartige en twee zoete. Elke gang bestond uit verschillende kleine hapjes en werd steeds voorzien van een bijpassende thee. Het eten was heerlijk en werd mooi gepresenteerd. De tapenade en de gepaneerde scampi waren echt fantastisch. Bij de zoete gangen stak het frisse citroen gebakje er met kop en schouders bovenuit.

Al met al echt een aanrader.
MohiniS .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een heerlijke 4 gangen high-tea gehad. Deze werden uitgeserveerd waarbij de theeën in overvloed werden bijgevuld.
In totaal hebben we 3 uur genoten van de high-tea, de geweldige omgeving en de ontzettend vriendelijke mensen. Deze high-tea onderscheid zich absoluut met de standaard high-tea's op torentjes met vaak scones, sandwiches, bonbons enz. Een ware beleving met steeds weer een verrassing van de hapjes. We voelde ons verwent.
Een aanrader!
marty.vanopdorp .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De enigste kritiek die we hebben is dat we relatief lang hebben moeten wachten voordat men de bestelling op kwam nemen. Voor de rest alleen maar lof. Op vraag wat het recept is van ei Benedict werd dat in detail door de kelner omschreven. Het eten, de bediening was uitstekend en de omgeving betoverend.
roger.de.smet2909 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
heerlijk en eerlijk, in dergelijk kader kan je echt genieten van al dat lekkers
er gaat een ouderwetse rust uit van het geheel
Estella47 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Een geslaagde high tea, allemaal even smakelijk en in een sfeervolle en historische omgeving geserveerd. Correcte en vriendelijke bediening gelukkig zonder teveel opsmuk. Uiteraard werden alle gerechtjes toegelicht. Achteraf begrepen dat wij wat tijdstip betreft iets te vroeg gereserveerd hadden: de speciale serveerster voor de high tea was pas na 14.00 uur aanwezig. Was ons bij het reserveren op de site niet opgevallen. Deze speciale gastvrouw was zeer voorkomend en legde iedere gast in de watten, was erg gemotiveerd voor haar werk. Overigens niets ten nadele van de ober die ons bediende en ook zeer correct en vriendelijk was. Voor herhaling vatbaar.
Wim2016 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben een High Tea gehad. Jammer vonden wij dat er geen traditionele scones bij gerserveerd werden. De bediening was erg vriendelijk en professioneel!
Si-Jin .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Het was een fantastische sfeer. De mensen waren heel aardig en het eten was verrukkelijk. De thee was erg smaakvol. Ben heel erg tevreden hierover.
Vriendin2016 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een zeer gevarieerde high tea genoten in een bijzonder sfeervolle omgeving. De vier verschillende gangen waren allen, niet alleen lekkere, maar ook originele gerechtjes.
De bediening was zeer vriendelijk en op de standaard die je mag verwachten van een hotel als Des Indes.