Des Indes Lounge & Terrace

Lange Voorhout 54 2514 EG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Des Indes Lounge & Terrace

Genieten bij Des Indes Lounge & Terrace

De lounge van Des Indes is van ongekende schoonheid en allure in Den Haag. De prachtige trap en enorme kroonluchter geven de lounge iets magisch en biedt u de perfecte ambiance voor een kopje koffie of een aperitief. Het is voor elke gelegenheid een geschikte locatie. Op deze historische plaats zijn sinds 1881 vele beroemdheden ontvangen, die hebben genoten van het lekkerste des levens. Iedereen kan bij Hotel Des Indes rekenen op de tijdloze charme van een verblijf op een historische locatie met de beste service.

In Lounge Des Indes kunnen onze gasten van 7.00 uur ‘s ochtends tot 1.00 uur ‘s nachts terecht voor een heerlijk ontbijt, een lichte lunch of diner.

Geniet van ons uitgebreide ontbijtbuffet met onder andere heerlijk, vers gebakken brood, versgeperste fruitsappen of een glas Cava voor een sprankelend begin van de dag! Ervaar onze voortreffelijke salades of sandwiches, zoals de Des Indes Club sandwich, ciabatta kip tandoori, wilde rucola salade, insalata caprese en meer. En wordt verrast door ons authentieke 3 gangen menu voor €29,50,- met veel keuzemogelijkheden.

Tevens wordt de Des Indes high tea in de lounge geserveerd. Onze legendarische Des Indes High Tea is pure verwennerij en maakt onderdeel uit van de tradities in Den Haag. Onze vier gangen Des Ïndes High Tea wordt opgediend in de prachtige lounge van Hotel Des Indes. Laat u verrassen met allerlei hartige en zoete lekkernijen uit de keuken van onze chef, begeleid door verschillende soorten Thiemes Echte Thee. Geserveerd op prachtig opgemaakte etagères op tafel waant u zich even de koning te rijk. Voor de High Tea kunt u reserveren van 14.00 tot 15.30.

Meer informatie over restaurant Des Indes Lounge & Terrace

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- High Tea 14:00 - 17:00

9,1
nwp .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Entourage en bediening in orde, echter kwaliteit diner op zondag in lounge oversteeg niet niveau eetcafé. Dat verwacht je niet in een hotel met dit statuur.
elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Iedere keer weer een prima high tea met vriendelijke bediening
Komen hier vaak en graag terug, nu met 5 dames. De hartige en zoete hapjes variëren bij ieder bezoek
Moeilijk te been een Dane, perfecte service met parkeren. Weer genoten
Maik B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben een high tea gehad in des Indes. Veel warme gerechten die m.i niet bij een high tea passen. Te zwaar en weinig smaak hadden. En waar waren de scones?! Ook het personeel is langzaam en weinig oplettend.
Fre K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Zaterdag 4-2-2017 een high tea in Des Indes. Na eerst ruim tien minuten te hebben gewacht kwam er iemand ons vertellen dat ze vol zaten... Maar wij hebben een reservering gaf ik aan. Dan sta je al vijf punten achter wat mij betreft, als je mensen zo lang laat wachten en deze benadering hanteert. De gerechten waren oké maar zeker niet bijzonder. Thee was lauw wat de smaak niet ten goede kwam. Aangegeven dat ik één ingrediënt niet graag eet en dat dan toch krijgen, jammer.
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De ambiance is erg goed, het is een fijne plek om te relaxen en genieten van een hapje en een drankje. De dames van de bediening waren uiterst vriendelijk, het was alleen erg druk, waardoor je geduldig op je drank en eten moest wachten. Van het eten had ik iets meer verwacht. Verder een hele leuke middag gehad.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben genoten van een high tea in de Lounge van Hotel des Indes. Een schitterende entourage, prachtig ingericht en onder genot van een pianist. Dat op zich is al een heel fijne belevenis. Helaas had ik het idee dat er te weinig personeel was en ook met te weinig ervaring. Bij binnenkomst werden we niet ontvangen en bleven lang met onze jassen zitten. De organisatie oogde rommelig en we moesten vaak onze bestelling herhalen en lang wachten. Gerechtjes (4 gangen) waren leuk maar ik mistte uiteindelijk wel de echte scones met jam.
JasperDijsel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
In het prachtige Hotel Des Indes een traditionele Angus King Burger mogen eten met een goed glas rode wijn. Ik vond het een bijzondere ervaring.
eten4082ajbosch .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Aparte sfeer, thee matig, gerechtjes lekker, bediening wat traag. Er zit teveel tijd tussen serveren thee en de hapjes van de High Tea. Is duur, maar dat weet je, je gaat voor de oud-koloniale sfeer waar trouwens niet zoveel van over is.
Des Indes, je moet er een keer geweest zijn.
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een high tea in Hotel des Indes is meer dan de moeite waard! Zeer verfijnde gerechten en thee, prima bediening. En de ambiance is natuurlijk al een tien waard!
Lyndsay J. O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerg teleurstellend!!!! Slechte service. Onprofessionele personeel.Ik stel voor om het management om de juiste medewerkers in dienst.
Ik zal niet terugkeren
Mullenders H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Genoten van goede high tea. Alleen jammer van de groep luidruchtige oudere Amsterdammers naast ons. Hebben helaas de neiging zich overal te doen gelden.
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prachtige lokatie voor een high tea. Goeie service. Soms duurde het wat lang, maar we waren in goed gezelschap. Dit is de derde keer, en vroeger kreeg je ook scones with clothed Cream and jam. Dit wordt nu niet meer geserveerd. Heel erg jammer want dit is toch een belangrijk onderdeel dat je verwacht bij een high tea. Dus wat teleurgesteld.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Keurige, vriendelijke ontvangst. Goede hulp bij een computer issue, snel andere tafel geregeld. Vlotte bediening, eten prima.
jacquesinge .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een unieke sfeervolle ambiance en prettige bediening. Hightea is aanrader met 4 gangen gevarieerde kleine hapjes en verschillende theesoorten. Echt onthaasten.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
De high tea was een geweldige ervaring in een prachtige ambiance met deskundig en zeer vriendelijk medewerkers/bediening. Het moest voor ons een bijzondere middag worden en dat is het dankzij Hotel de Indes ook zeker geworden. Een aanrader voor iedereen die een high tea in al haar glorie wil beleven! Bedankt voor deze onvergetelijke middag!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Als er gevraagd wordt of je een een glas champagne wil, en er dan niet gevraagd wordt welke champagne. En je er dan bij het afrekeken achter komt dat je een Pommerie gekregen hebt a 16,50 per glas. Dat vind ik toch wel onbehoorlijk.
Verder is high tea niet bijzonder. De gerechtjes zijn wèl bijzonder klein.
De ambiance is natuurlijk prachtig. De harpiste kan beter niet zingen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
ik vond het echt fantastisch. helemaal TOP!!!!!!!! ik heb werkelijk waar voor het eerst zalm gegeten. ik wilde er eigenlijk nog meer van zo lekker....
rudivanschadewijk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
hier kan je gerust indruk maken op je beste vrienden. Perfect decor om de oudhollandse cultuur uit de 19e eeuw te tonen. Niets dan lof over de high tea.
a.d.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
fraaie ambiance, vriendelijke en deskundige bediening, high tea van zeer hoge klasse, zowel de hapjes (zoet, hartig, warm en koud) als de 3 soorten thee die bij elke gang afzondrerlijk werden geserveerd.
Joost .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op zondag de verjaardag van mijn vrouw gevierd met een high tea bij Des Indes. Dit stond al heel lang op haar verlanglijstje en heeft de verwachtingen helemaal waar gemaakt.

De ontvangst verliep een beetje rommelig omdat we zeker 2-3 minuten bij het bordje "Please wait to be seated" hebben gewacht tot er iemand naar ons toe kwam en onze jassen aannam. Gelukkig maakte het enthousiasme van de bediening en de kwaliteit van het eten dit helemaal goed.

De High Tea bestaat uit 4 gangen, twee hartige en twee zoete. Elke gang bestond uit verschillende kleine hapjes en werd steeds voorzien van een bijpassende thee. Het eten was heerlijk en werd mooi gepresenteerd. De tapenade en de gepaneerde scampi waren echt fantastisch. Bij de zoete gangen stak het frisse citroen gebakje er met kop en schouders bovenuit.

Al met al echt een aanrader.