Dertien

Schiedamse Vest 30 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dertien

De boer beslist

Op het enorme menubord boven de bar staan slechts een paar gerechten. De boer, teler en fokker bepalen hier wat je eet. De jongens van Dertien koken het in hun eigenzinnige stijl om aan jou te presenteren. Fermenteren is hier tot kunst verheven: zuurkool van bloemkool. Naast heerlijk eten, kun je hier ook genieten van proeverijen, Japanse jazz of een benefietavond.

Meer informatie over restaurant Dertien

- Lunch vanaf 13:00
- Lunch vanaf 13:00

Anne K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goeie wijn en leuke, spontane, informele service! Alleen jammer dat ze met shifts werken en je, als het druk is, niet lekker kunt natafelen.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Voorgerecht een beetje petit.
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Op de 13e naar 13 geweest, een dag voor mijn echte verjaardag door mijn lieve vrouw verrast; zij was hier al eerder geweest en wilde me trakteren op een bijzondere maaltijd. Aangezien we niet echt hongerig waren besloten we te kiezen voor diverse "starters". Een hele goede keuze met als uitschieters de kokkels en de meerval. En niet te vergeten de bitterballen van pulled pork. Kundige en leuke bediening, nieuwe drankjes leren kennen en we komen zekere eens terug voor een hoofdgerecht. Een aanwinst voor Rotjeknor!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Wij zijn inmiddels meerdere keren met een kleine groep bij Dertien wezen eten en het bevalt altijd uitstekend. In mijn ervaring is de bediening altijd bijzonder vriendelijk, de sfeer ontspannen en het eten erg origineel. Door de variatie in gerechten en de manier van serveren is er vaak voor iedereen iets naar smaak te vinden. Ik kan Dertien van harte aanbevelen.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Aanrader voor goede gerechten voor een meer dan schappelijke prijs. Vooral origineel doordat zoveel huisgemaakt is. De lekkere wijnen die we aangeraden kregen, waren zeker een pluspunt. Bediening kon niet beter, heel aangenaam en prima timing. Niet aarzelen, gewoon tafeltje reserveren!
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Michelle Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Eten was lekker, maar niet echt bijzonder. Gewoon goed.
Een fijne avond gehad
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Echt genoten van de originele kaart en de betrokken bediening! En het was nog lekker ook, het prachtige kunstwerk! :)
Een aanrader! Wij gaan zeker nog eens!
Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Avondje uit - meteen gecharmeerd door de fijne, pretentieloze ontvangst. We voelden ons meteen welkom. We lieten de chef kiezen, deelden gerechten en daar werd uitstekende wijn bij geschonken. Misschien kon de presentatie op het bord hier en daar wat verzorgder, maar, dat kon de pret niet bederven: verrast door heerlijke, natuurlijke smaken en bijzondere combinaties. Top waren de mosselen met amandel. Heerlijke plek, heerlijke avond.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooie tent, lekker eten (vooral de mosselen en de heek met pastinaak) en hele goede bediening. Uitgebreide uitleg en goede service.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg licht binnen en geen kaarsje op tafel, vond ik jammer. eten prima!
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De avond begon goed. We werden snel geholpen en kregen een duidelijke uitleg en wat tips over de gerechten. Na het hoofdgerecht leek de bediening het niet meer aan te kunnen of waren ze ons gewoon vergeten? Na lang wachten hebben we zelf maar koffie besteld en die deed er 20 minuten over. Inmiddels was de zaak al half leeg. Vreemde gang van zaken. Wij komen daardoor niet meer terug.
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten en ondanks vol restaurant was de bediening relaxed en attent. Super! Tot de volgende keer
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heel lang zitten wachten. In het begin ging het wel maar daarna konden ze het niet meer aan . Boven zit je in de etenslucht. Dit was helaas de laatste keer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zoals gewoonlijk een uitstekend menu voorgeschoteld voor het kerstdiner van 5 gangen.
Bij elke gang een bijpassend wijntje. We hebben weer genoten en een perfecte afsluiter van kerst 2016.

Pepijn ga zo door,

Loes & Jeroen
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk eten, goede wijnen, ontspannen sfeer, gastvrij
Yes V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima restaurant! We hebben hier ons Kerstdiner mogen nuttigen. Ze deden erg hun best om het ons naar het zin te maken en er werd veel rekening gehouden met dieetaanpassingen. Ook als je weinig kunt eten vanwege allergieën ed. kun je hier uitstekend terecht. Een aanrader!
Sim P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie groentes op die je normaal niet snel eet.
Super service. Erg aardig en bekwaam personeel.
Zou er wel elke dag willen eten!
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten een top zaak!
Gerardatmp G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima plek om eens iets anders te eten dan steak en burgers. Value for money. Goeie sfeer en prettige bediening. Aanrader wat mij betreft!