Dertien

Schiedamse Vest 30 3011 BA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Dertien

De boer beslist

Op het enorme menubord boven de bar staan slechts een paar gerechten. De boer, teler en fokker bepalen hier wat je eet. De jongens van Dertien koken het in hun eigenzinnige stijl om aan jou te presenteren. Fermenteren is hier tot kunst verheven: zuurkool van bloemkool. Naast heerlijk eten, kun je hier ook genieten van proeverijen, Japanse jazz of een benefietavond.

Meer informatie over restaurant Dertien

- Lunch vanaf 13:00
- Lunch vanaf 13:00

Gerrit J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Avondje uit - meteen gecharmeerd door de fijne, pretentieloze ontvangst. We voelden ons meteen welkom. We lieten de chef kiezen, deelden gerechten en daar werd uitstekende wijn bij geschonken. Misschien kon de presentatie op het bord hier en daar wat verzorgder, maar, dat kon de pret niet bederven: verrast door heerlijke, natuurlijke smaken en bijzondere combinaties. Top waren de mosselen met amandel. Heerlijke plek, heerlijke avond.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Mooie tent, lekker eten (vooral de mosselen en de heek met pastinaak) en hele goede bediening. Uitgebreide uitleg en goede service.
esther Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg licht binnen en geen kaarsje op tafel, vond ik jammer. eten prima!
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
De avond begon goed. We werden snel geholpen en kregen een duidelijke uitleg en wat tips over de gerechten. Na het hoofdgerecht leek de bediening het niet meer aan te kunnen of waren ze ons gewoon vergeten? Na lang wachten hebben we zelf maar koffie besteld en die deed er 20 minuten over. Inmiddels was de zaak al half leeg. Vreemde gang van zaken. Wij komen daardoor niet meer terug.
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten en ondanks vol restaurant was de bediening relaxed en attent. Super! Tot de volgende keer
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heel lang zitten wachten. In het begin ging het wel maar daarna konden ze het niet meer aan . Boven zit je in de etenslucht. Dit was helaas de laatste keer.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zoals gewoonlijk een uitstekend menu voorgeschoteld voor het kerstdiner van 5 gangen.
Bij elke gang een bijpassend wijntje. We hebben weer genoten en een perfecte afsluiter van kerst 2016.

Pepijn ga zo door,

Loes & Jeroen
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk eten, goede wijnen, ontspannen sfeer, gastvrij
Yes V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Prima restaurant! We hebben hier ons Kerstdiner mogen nuttigen. Ze deden erg hun best om het ons naar het zin te maken en er werd veel rekening gehouden met dieetaanpassingen. Ook als je weinig kunt eten vanwege allergieën ed. kun je hier uitstekend terecht. Een aanrader!
Sim P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie groentes op die je normaal niet snel eet.
Super service. Erg aardig en bekwaam personeel.
Zou er wel elke dag willen eten!
Francis R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten een top zaak!
Gerardatmp G.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima plek om eens iets anders te eten dan steak en burgers. Value for money. Goeie sfeer en prettige bediening. Aanrader wat mij betreft!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de combinaties van de ingrediënten is iets wat je niet verwacht maar past perfect bij elkaar. Het is leuk om boven de bar van een groot bord een gerecht te kiezen in plaats van een gangbare menukaart. Personeel is heel gastvrij en zorgt voor een prettige sfeer. Een aanrader om te gaan eten!
Claudia F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, bediening prima!
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Verfijnd, bijzondere smaken, erg lekker!
Mleine .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De perfecte locatie voor een avondje tafelen met vrienden. Erg leuke gerechten, zeer smaakvol en verrassende combinaties. Heerlijke houten tafel met banken, super appelcider. We komen terug!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke bediening, bijzondere gerechten, prima sfeer!
PatrickBennink .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Mooi restaurant, gezellige sfeer. Locatie menukaart ( boven de bar) grappig maar niet zichtbaar vanaf onze tafel en als je met z'n drieën op een bank zit niet handig. We werden heel vriendelijk ontvangen. Het eten kwam erg snel door. We hadden op aanraden alle voorgerechten (6) besteld om te delen. We kregen geen uitleg over de gerechten, jammer. Het eten was goed, maar miste samenhang. De mosselen waren erg lekker. Bediening was erg slecht / chaotisch. We hadden net de laatste hap van het voorgerecht op en ze kwamen al met het hoofdgerecht. Dit gebeurde nogmaals na het hoofdgerecht. Na de laatste hap werd gevraagd of we koffie/dessert wilden. Koffie kwam al terwijl de tafel nog vol stond. Op de rekening stond ook een fles wijn te veel om het compleet te maken.
Er valt veel te verbeteren, was wat teleurstellend.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
een tafeltje minder en dan heeft het bedienend personeel net iets meer ruimte om te manoeuvreren en wellicht
net iets meer aandacht voor de gasten... verder was het subliem!
Rudolf W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Wat voor mij dit restaurant zo speciaal maakt is dat alles uit eigen omgeving komt zo komen de vleeswaren en groeten gewoon uit hartje Rotterdam. Ik besloot mijn vrienden mee te nemen naar dit geweldige restaurant. Als je aankomt kun je zien dat over alles is nagedacht, het menu is daarom ook erg groot en altijd net even anders. Zo kun je altijd kiezen uit een vlees-vis of groenten gerecht. Bij het gerecht zit salade aardappeltjes en groeten van het seizoen. Allemaal erg lekker Als dessert kun je een lekkere kaas nemen of een van de andere twee desserts. Het personeel is erg vriendelijk en vlot. Het was een gezellige avond en we komen hier graag nog eens terug.