Meer informatie over restaurant Derlon

7,1
6,9
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Tijdens ons uitje in Maastricht hier geluncht. Ik nam een salade met scampies, hollandse garnalen
en gerookte zalm. De gemengde bladsalade was lekker aangemaakt met een fijne dressing met o.a. pesto. Maar die vis was een regelrechte aanfluiting; welgeteld 3 scampies, 7 Hollandse garnaaltjes en bovenop de bladsalade een overdreven berg zalmsnippers van bedenkelijke kwaliteit; ongelijke dikte, veel te dik ook en bleek van kleur, de smaak was navenant en ik proefde alleen maar zout. Nadat we iets over de kwaliteit van de zalm hadden gezegd werd ons geen blik meer waardig gegund. Jammer want we hebben hier eens fijn verbleven. (hotel) We kregen er een klein broodje bij geserveerd met smakeloze boter uit een plastic kuipje. Voor de prijs van 16 euro was dit gerecht ver onder de maat.
CvR24 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Afgelopen maandag met gezin bij Derlon geweest voor de lunch. Niets ingewikkelds, tomatensoepje (het smaakte alsof het uit een pakje kwam. Tomatensoep is meestal wat zoetig...deze was zuur), frietjes, kroketten en een clubsandwich (die is misschien iets ingewikkelder, maar dat was niet te merken qua smaak, nl. matig). Het was druk op terras en in het restaurant zelf, waar wij zaten. Dat rechtvaardigt niet dat we ruim 45 minuten op onze lunch hebben moeten wachten en andere mensen die na ons kwamen, eerder hun lunch kregen dan wij. Ik heb er meerdere keren iets van gezegd. Ja het is druk, was de eerste keer de reactie en de 2e keer...jammer maar helaas, maar het komt er nu aan. De keuken is nu in de eindfase van de bestelling. Ik was op zijn zachtst gezegd not amused. Als je met (kleine) kinderen wilt lunchen, moet zoiets niet te lang duren. Als we ingewikkelde gerechten hadden gekozen, was het misschien nog begrijpelijk geweest, maar dat was niet het geval. Wat mij ook stak is dat we op geen enkele wijze gecompenseerd zijn. Wat was er handiger geweest (dan had ik de moeite van deze recensie schrijven, ook niet genomen) om ff een kopje koffie aan te bieden. Kleine moeite dan was de angel er uit geweest. En nu kom ik er niet meer...en zal het ook zeker aan niemand aanraden. Onhandig van het personeel vond ik. Ik zat niet op koffie te wachten, maar het gaat om het gebaar...
Simone1976 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gisterenavond weer eens neergestreken voor t diner bij Derlon. Vriendelijke gastheer die t alleen best druk kreeg die avond. We gingen beide voor een voorgerecht steak tartare salade van scampi crab en wilde zalm. Vooraf werden wat broodjes geserveerd . Zowel de tartare als de goed gevulde salade waren verrassend mooi opgemaakt en erg smakelijk. Het restaurant liep wat voller en de achtergrond muziek mocht op dat moment iets harder . ( je kon de gesprekken van de andere tafels erg goed verstaan . Zitten wij persoonlijk niet echt op te wachten. Ook de tagliatelle met scampi en de Gamba's met frietjes waren perfect we hebben genoten van onze avond bij Derlon . Helaas q nagerechten niks met chocolade op de kaart. Tot een volgende x
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Op vrijdag 11 september geluncht op het terras in een heerlijk zonnetje. Zeer vriendelijke bediening. We namen het driegangenmenu en kregen eerst Livarvarkensham salade en peertjes, daarna entrecote van varken met truffelkroketjes en groenten en als dessert creme brulee met ijskoffie ernaast. Alledrie de gerechten waren in orde. Niets mis mee, maar ook geen hoogstandjes. Prachtige locatie!