Over restaurant DeQuake

Culinair genieten na een lange winkeldag

Aan het Frederiksplein in Amsterdam, naast de gezellige Utrechtsestraat, kun je bij DeQuake heerlijk neerploffen na een lange dag winkelen. Geniet hier van simpele, maar heerlijke lunch- of dinergerechten en laat je door de vriendelijke bediening adviseren over een passend glas wijn. Geniet in een warme ambiance van culinaire kwaliteit en van de gastvrijheid van dit gezellige restaurant.

Meer informatie over restaurant DeQuake

Maandag t/m Zaterdag 12:00 - 23:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Samen met vriendin gegeten. Hadden een Groupon, die had ik laten verlopen maar dat was geen probleem. Ik had de tournedos, heerlijk mals en vriendin de ossobuco. Vooraf lekker uiensoepje en spekkoek met brownie toe. De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid verteld over de kunst aan de muur (wisselt maandelijks). Tentje is super knus (20 seats) en daardoor ook makkelijk af te huren voor groepen vertelden ze. Aanrader
Iriss .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Ontzettend fijn restaurantje. De twee jongens van wie het restaurant is zijn zeer gastvrij, vriendelijk en weten echt wat ze doen. Bewonderenswaardig hoe je op jonge leeftijd zoiets op poten kunt zetten. Ze hebben er dan ook hard voor gewerkt, voorheen stond in dit kleine intieme restaurantje het water tot bijna het plafond voordat zij er in kwamen. Ook hebben ze voorheen de nodige ervaring op gedaan in andere restaurants, waar ze destijds zelfs een jongen met één arm in de afwas aannamen. Dat betuigt van een open, creatieve geest. Het eten was erg lekker, wij namen een super malse ossenhaas tournedos. Zeker een aanrader en wij komen er graag weer een keer terug!
Lieselotte B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten, de gerechten waren relatief simpel, maar heel erg lekker. De bediening was uitermate aardig en behulpzaam. De kip piri piri (dagschotel) was redelijk pittig, maar daar waren we voor gewaarschuwd. De kipsate was simpel, maar heel mals en smakelijk. De afzuiging kan wel wat verbeteren, want we voelden ons achteraf redelijk gefrituurd naar buiten komen.
Tannie19 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Dequake is gevestigd in een souterrain. Het word gerund door twee zeer gedreven en enthousiaste jonge mannen. Voorheen was het mix en match zo vertelden ze. Door de naamsverandering is de aanloop nog niet zo heel groot en dat is zo zonde! Deze heren weten wat koken en gastheerschap inhouden! Onze ervaring was in ieder geval fantastisch en het eten voortreffelijk. Alles word ala minuut vers bereid wat je dus ook proeft. De wijn die geschonken word is eveneens zalig. Kortom de moeite waard dit reztaurantje te bezoeken. Wij deden vanuit Zeeland een dagje Amsterdam en hebben hier echt genoten van alle geboden lekkers!!

Elis .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Hartelijk en warm ontvangen door de boys van dequake. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden met eerlijke goed klaargemaakte verse produkten in een prettige warme ambiance.
Zeldzaam, wat een klasse! Als afsluiting die heerlijke brownie, hard van buiten, zacht van binnen, om je vingers bij op te eten. Ga zo door!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Uit dat keldertje komt zeer goed eten, smaakvol zonder hoogdravend te gaan doen. Verse producten, mooie opmaak, vriendelijk personeel. Er is hier nog sprake van persoonlijke aandacht die echt is! Jongens jullie zijn fantastisch! Ga zo door en natuurlijk als de lente begind weer een gezellig terras. Jullie toveren heerlijke gerechten uit dat keukentje! Niet voor niets een 8.5 van Johannes van Dam. En niet vergeten in Man Bijt Hond geweest en de Wereld draait door! dat allemaal omdat jullie het vak verstaan van goed koken!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Met het trappetje naar beneden, kwamen we in gezellig souterrain terecht. Sfeervol ingericht met mooie wanddecoratie. We kregen een tafeltje in de hoek met leuke verlichting.
Het eten was verrukkelijk, niks op aan te merken!
Enig minpuntje: ' het brood van het huis' stond op de rekening. Daar kan misschien verwarring over ontstaan..
Speciaal voor me verjaardag hadden ze een toetje gemaakt en de lichten uit gedaan! Super romantisch dus!
Deze jonge eigenaren weten hoe ze een restaurant moeten runnen. Fijn tot in de puntjes! Wij waren laaiend enthousiast en komen zeker weer. Ook een aanrader voor alle stelletjes die op valentijnsdag iets romantisch zoeken :)