Depot Podjok

6,8
6,6
Relema .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lekker eten hoor, maar als je voor EUR 40,- eten bestelt en een glas kraanwater vraagt voor je dochter van 5, waar je vervolgens EUR 0,50 voor moet betalen "omdat ze het glas moeten afwassen", dan houdt het wel op... Ga volgende keer gewoon weer naar de kleine toko op de hoek waar je wel als klant wordt behandeld en het eten minstens zo lekker is.
Banditimi .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Afgelopen vrijdag hebben wij, gezelschap van 4 personen, voorafgaande aan een bezoek aan de TongTonfair(voormalige Pasar Malam) op het Malieveld, hier heerlijk gegeten de Tahu Telor en de sate kambing waren duidelijk de uitschieters. Normaal gesproken eten wij altijd op de TongTongfair zelf, maar we geen moment spijt gehad dat we het dit jaar niet gedaan hebben. Een aanrader en aanwinst voor Den Haag/Archipelbuurt.
Drommels .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
sate kambing besteld met longtong en zuur
de sate was beslist niet gaar en de rawit pepertjes die normaliter standaard bij een kambing schotel geleverd wordt bleef uit ondanks dat we er naar vroegen. longtong zeer flauw van smaak. geen aanrader
Humphry V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
gisteravond echt geen zin om te koken. Als je dan zin hebt in Indonesisch eten dan kom je in de Archipel heel snel uit bij Depot Podjok op de Bankastraat. Er is geen uitgebreide kaart maar voor ieder wat wils. De gerechten die bereidt worden zijn bijzonder smakelijk. Ik heb deze keer een bami rames speciaal genomen. Het vlees en de groenten waren goed bereid en de sambal goreng telor was net pittig genoeg zonder te overheersen. Andere aanraders zijn o.a. de lumpur en de risolles. Ook heel erg lekker! Ik heb mijn eten afgehaald. Waarom? De entourage van het restaurant nodigt mij niet uit om daar te gaan zitten. Het zijn een aantal tafels en je mist daar de gezelligheid. De bediening daarin tegen is hartelijke en vriendelijk. Mijn advies zou zijn: doe wat aan de inrichting zodat het er gezelliger wordt (weet zeker dat het restaurant gedeelte vaker en voller zal zijn) en laat de bediening en de keuken zoals het is. Ik vindt Depot Podjok on elk geval een aanrader.
CarolynvS .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Ik heb afgehaald bij deze toko, nasi dames. Wat inhoudt rijst met 1 groente en 1 vlees. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Maar de porties belachelijk. Ik heb het thuis nagewogen 50 Gr vlees en 60 Gr groente, nog een beetje atjar en wat droge entourage. Dit was de tweede keer vond de eerste keer ook noet veel, maar dit was wel heel weinig.
Carel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten, Indonesische rijsttafel, goede kwaliteit en verse ingrediënten. Bediening was prima en erg vriendelijk.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Geen zin om te koken, geen zin om af te halen, geen zin om veel uit te geven, dan kom je in Den Haag al snel bij een toko terecht, deze avond bij Depot Podjok. De entourage is standaard, vitrine met een aantal tafeltjes en het is niet echt gezellig. Echter de heerlijkheden die hier worden geserveerd doen je de entourage snel vergeten. Sate kambing, onovertroffen, heerlijke gule kambing. Nasi koening met diverse gerechtjes overheerlijk en pepes Ikan lekker pedis. Persoonlijk vind ik wat Depot Podjok serveert, qua smaken het beste wat er te krijgen is qua gerechten uit de Archipel. Mijn advies gooi die vitrine de deur uit en maak er een echt restaurant van. De gerechten verdienen het.
Johgal .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier met 6 personen gegeten waaronder een oud indie-ganger. Zijn reactie was dat hij in jaren niet zo lekker indonesisch had gegeten in Den Haag. Qua eten en bediening een aanrader voor een ieder die eens de echte indonesische keuken wil proeven. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk, met 6 man inclusief drankjes en koffie 160 euro. Parkeren is wat lastig in de Bankastraat maar op het Nassauplein konden we met gemak de auto kwijt en dan 5 minuutjes wandelen naar Depot Podjok (In het Nederlands "Depot het Hoekje")
Erasma O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Een echt huiskamerrestaurant met heerlijk en betaalbaar eten. Je kunt rijst of bami bestellen met verschillende zelfgekozen gerechten, of een nasi rames, maar ook andere schotels. Het eten is echt heel lekker! Inrichting is eenvoudig. Bediening erg vriendelijk, al werden we wel een beetje aan ons lot overgelaten. De schuim op de cappuccino was mislukt maar werd met charme gepresenteerd en ik hoefde er niet voor te betalen. (De man van de koffiemachine was net even weg).
IPF .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Recent geopend buurtrestaurant van de uitbaters van een bekende Pasar Malam-tent. Entourage redelijk basaal. Kaart is niet enorm uitgebreid, maar biedt meer dan genoeg keuze. Eten is voortreffelijk: fris, rijk van smaak, uitgekiende portionering. Een prima nasi Rames is voor rond de €10 te krijgen. Ik vind 't een aanwinst!