Denver

Bassin 5 6001 GZ Weert Nederland Kaart

Over het restaurant Denver

In de binnenstad van Weert vind je het kleurrijke restaurant Denver. Denver is een wine-steak-burger restaurant, een echte aanwinst voor Weert.

Buiten zie je een groot terras, waar je met name met mooi weer in de zomer, heerlijk kunt zitten. Zodra je echter over de drempel stapt, waan je je zo in het buitenland.

Het restaurant is niet alleen mooi en kleurrijk, maar heeft ook heel erg lekker eten. Proeven moet je natuurlijk zelf doen, dus reserveer er snel!

Meer informatie over restaurant Denver

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00
9,1

Jouw recensie over het restaurant Denver

Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel dat het duidelijk fijn vond om te werken.
Cathy O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben genoten van tomatensoep, spareribs en de Denver gold (Argentijnse Ossenhaas) het was echt verukkelijk!! Alles was perfect bereidt en de service was uitstekend!! Zeker een aanrader om hier te eten!!
Gemma V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Fijne bediening, 1ober praat iets te snel maar verder vriendelijk en leuk! Eten was erg goed. Niet gejaagd rustig kunnen eten!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig gegeten. De aankleding van de gerechten had beter kunnen zijn. Meer verse groeten en salades zou een aanbeveling zijn. Deze hebben we zelf extra bij moeten bestellen en zou inclusief moeten zijn. Verder genoten van het warme ontvangst en en attente bediening. Komen hier zeker terug.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het heetenbiefstuk met bijpassende garnituur en de ossenhaas. Heel leuk restaurant met vriendelijk en attent personeel
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Leuke, gezellige sfeer.
Bediening vriendelijk.
Lekker eten.
Will P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
op 15 december j.l. met 40 personen gegeten. Zowel de organisatie, vriendelijkheid bediening als de kwaliteit van de gerechten was van zeer goede kwaliteit. Iedereen waqs tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.
Aanrader> carpacio van ossehaas, ossehaas en carpacio van ijs en ananas.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, en perfecte prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben meteen gereserveerd voor de volgende keer!
Franka E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hele gezellige avond gehad. Lekker eten, leuke bediening en fijne sfeer. Veel keuze uit gerechten en een extra wildmenu dat erg goed was!
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima restaurant. lekkere burgers! zeker de moeite waard.
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegegeten. De porties waren meer dan voldoende. De Mile High burger smaakte heerlijk (vlees was super van kwaliteit) nog even van mijn vrouw een spare rib genomen die een heerlijke rooksmaak en marinade had!
Ze waren iets te snel met het wegnemen van mijn drankje. Maar kreeg meteen een nieuwe. Dat vond ik superattent! Na het heerlijke eten nog even wat nagetafeld bij jullie andere zaak ernaast, Barco! Ook zo een gezellige sfeer en ambiance! Superleuke avond gehad.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Als voorgerecht de carpaccio en de varkensribjes, als hoofdgerecht de ossenhaas. Zeer mals en lekker allemaal! Aanrader! Vorige keer dat ik er was had ik de truffel-hamburger, die was ook lekker, maar de ossenhaas was NOG beter!
Alfonso V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals ook eerder ervaren was het een prima avond; lekker eten, leuke bediening en fijne sfeer. Wederom een herhaling waard.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed gegeten, vriendelijk personeel.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was top eten! Leuke bedoening , erg vriendelijk!????
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne plek om lekker te eten! Bediening goed en attent! Komen zeker terug! Volgens mij is dit een kort en eerlijk antwoord
Saskia007 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mwah, zeker niet de beste hamburger ooit. Één grote vormloze homp op een koud, taai broodje van het verkeerde soort. Deels doorbakken en deels nog rood. Alles bij elkaar zo in elkaar gezet dat je het niet meer lekker met je handen kunt eten. Chiliburger zou op z'n minst de kaas gesmolten moeten zijn. Wel lekkere frietjes en koolsalade.
John M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Prima bediening. Aanrader.
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en prima prijs / kwaliteit verhouding.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdag 11 maart voor de eerste keer naar restaurant Denver geweest na aanleiding van een recensie van Man-Man 3 beste hamburgerrestaurants van Limburg.

Na een vriendelijk ontvangst werden we naar onze tafel begeleid waar 3 kaarsjes op stonden, verder wel erg donker zodat je moeite had om de menukaarten te lezen.
Bij het lezen vloog er een kaart spontaan in brand door het kaarsje, wat ook al te zien was aan een andere kaart.

Drankjes besteld en heel attent kon ik de door mij bestelde Goose IPA op keldertemperatuur krijgen.(top)
We waren met zessen en bestelde allemaal hamburgers ik had de dubbele, er werd ook verteld dat ze standaard medium gebakken werden want ons prima is.
Na niet al te lang wachten werden deze geserveerd en konden we beginnen, ik kwam met mijn mes al niet door het broodje heen zo taai.
De hamburgers van elkaar afgelegd en beide waren door en door gaar en een was er zelfs zwart.
kaas, vleestomaat, sla was ijskoud en de bacon lag er rauw op??
Even oogcontact gezocht met de bediening en toen dat niet lukte na 5 minuten ben ik mijn bordje richting keuken gelopen waarop de chef zei dat ze doorgeslagen waren.
Waarop ik hem ook gevraagd heb om even mee naar de tafel te lopen, 1 hamburger was medium de rest was ook “doorgeslagen” maar omdat de dames deze al zover op hadden gegeten vonden ze het geen probleem.
We hebben voor drie man nieuwe aangeboden gekregen en hebben nog wat drinken besteld, na een half uur werden de “nieuwe” 3 gebracht en deze waren wel medium.
Evengoed weer een hartstikke taai broodje ?? en de hamburgers was ook slecht doorheen te snijden maar wel lekker van smaak, friet niet gaar en en de kaas,sla,tomaat en bacon weer zo uit de koeling.
Al met al een heel slechte ervaring wat betreft de hamburgers bediening doet goed haar best om het daarna naar je zin te maken.
Ik eet regelmatig MRIJ hamburgers regio Utrecht wel doorbakken en deze zijn een verschil van dag en nacht met het Denver “kwaliteitsvlees” .
De bediening heeft met het afrekenen drie drankjes in mindering gebracht van de totaal 10, terwijl er mij verteld werd dat ze een rondje van de rekening hadden gehaald,,,,,,,,,
Prijs/kwaliteit dus echt slecht de hamburgers kosten tussen de €14,75 en €18,00 met weinig friet op je bord en een klein schaaltje coleslaw en mayo voor 2 personen die je wel kunt bijbestellen.
Na zo een ervaring en gepaste oplossing zul je mij niet meer terug zien, jammer en echt een gemiste kans,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mvg. Bert Smolenaers