Denver

Bassin 5 6001 GZ Weert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Denver

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Denver

Will P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, en perfecte prijs kwaliteit verhouding. Wij hebben meteen gereserveerd voor de volgende keer!
Franka E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Hele gezellige avond gehad. Lekker eten, leuke bediening en fijne sfeer. Veel keuze uit gerechten en een extra wildmenu dat erg goed was!
chantal V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima restaurant. lekkere burgers! zeker de moeite waard.
Roy T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben heerlijk gegegeten. De porties waren meer dan voldoende. De Mile High burger smaakte heerlijk (vlees was super van kwaliteit) nog even van mijn vrouw een spare rib genomen die een heerlijke rooksmaak en marinade had!
Ze waren iets te snel met het wegnemen van mijn drankje. Maar kreeg meteen een nieuwe. Dat vond ik superattent! Na het heerlijke eten nog even wat nagetafeld bij jullie andere zaak ernaast, Barco! Ook zo een gezellige sfeer en ambiance! Superleuke avond gehad.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Als voorgerecht de carpaccio en de varkensribjes, als hoofdgerecht de ossenhaas. Zeer mals en lekker allemaal! Aanrader! Vorige keer dat ik er was had ik de truffel-hamburger, die was ook lekker, maar de ossenhaas was NOG beter!
Alfonso V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals ook eerder ervaren was het een prima avond; lekker eten, leuke bediening en fijne sfeer. Wederom een herhaling waard.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goed gegeten, vriendelijk personeel.
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Was top eten! Leuke bedoening , erg vriendelijk!????
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne plek om lekker te eten! Bediening goed en attent! Komen zeker terug! Volgens mij is dit een kort en eerlijk antwoord
Saskia007 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mwah, zeker niet de beste hamburger ooit. Één grote vormloze homp op een koud, taai broodje van het verkeerde soort. Deels doorbakken en deels nog rood. Alles bij elkaar zo in elkaar gezet dat je het niet meer lekker met je handen kunt eten. Chiliburger zou op z'n minst de kaas gesmolten moeten zijn. Wel lekkere frietjes en koolsalade.
John M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Prima sfeer. Prima bediening. Aanrader.
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening en prima prijs / kwaliteit verhouding.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zaterdag 11 maart voor de eerste keer naar restaurant Denver geweest na aanleiding van een recensie van Man-Man 3 beste hamburgerrestaurants van Limburg.

Na een vriendelijk ontvangst werden we naar onze tafel begeleid waar 3 kaarsjes op stonden, verder wel erg donker zodat je moeite had om de menukaarten te lezen.
Bij het lezen vloog er een kaart spontaan in brand door het kaarsje, wat ook al te zien was aan een andere kaart.

Drankjes besteld en heel attent kon ik de door mij bestelde Goose IPA op keldertemperatuur krijgen.(top)
We waren met zessen en bestelde allemaal hamburgers ik had de dubbele, er werd ook verteld dat ze standaard medium gebakken werden want ons prima is.
Na niet al te lang wachten werden deze geserveerd en konden we beginnen, ik kwam met mijn mes al niet door het broodje heen zo taai.
De hamburgers van elkaar afgelegd en beide waren door en door gaar en een was er zelfs zwart.
kaas, vleestomaat, sla was ijskoud en de bacon lag er rauw op??
Even oogcontact gezocht met de bediening en toen dat niet lukte na 5 minuten ben ik mijn bordje richting keuken gelopen waarop de chef zei dat ze doorgeslagen waren.
Waarop ik hem ook gevraagd heb om even mee naar de tafel te lopen, 1 hamburger was medium de rest was ook “doorgeslagen” maar omdat de dames deze al zover op hadden gegeten vonden ze het geen probleem.
We hebben voor drie man nieuwe aangeboden gekregen en hebben nog wat drinken besteld, na een half uur werden de “nieuwe” 3 gebracht en deze waren wel medium.
Evengoed weer een hartstikke taai broodje ?? en de hamburgers was ook slecht doorheen te snijden maar wel lekker van smaak, friet niet gaar en en de kaas,sla,tomaat en bacon weer zo uit de koeling.
Al met al een heel slechte ervaring wat betreft de hamburgers bediening doet goed haar best om het daarna naar je zin te maken.
Ik eet regelmatig MRIJ hamburgers regio Utrecht wel doorbakken en deze zijn een verschil van dag en nacht met het Denver “kwaliteitsvlees” .
De bediening heeft met het afrekenen drie drankjes in mindering gebracht van de totaal 10, terwijl er mij verteld werd dat ze een rondje van de rekening hadden gehaald,,,,,,,,,
Prijs/kwaliteit dus echt slecht de hamburgers kosten tussen de €14,75 en €18,00 met weinig friet op je bord en een klein schaaltje coleslaw en mayo voor 2 personen die je wel kunt bijbestellen.
Na zo een ervaring en gepaste oplossing zul je mij niet meer terug zien, jammer en echt een gemiste kans,,,,,,,,,,,,,,,,,

Mvg. Bert Smolenaers
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hadden t nieuwsberichtje gelezen over dit nieuwe restaurant en als echte steak/burgerliefhebbers zo snel mogelijk gaan eten. Zeker geen tegenvallende ervaring maar wel wat verbeterpuntjes.

Het personeel was enorm vriendelijk, groot pluspunt (daarom ook een 7 gegeven). Toch niet heel erg op de details of erg snel. Zo zaten we een hele tijd met een vieze asbak (buiten) op tafel (van de vorige gasten) en hebben zelf gevraagd of ze deze konden weghalen.

Bij het voorgerecht bestelde ik een drankje maar dat kwam pas toen mijn voorgerecht al op was. Bij het hoofdgerecht vergaten ze bestek, aangezien er niemand rondliep zeker 5 mins moeten wachten (eten dat koud werd) op bestek. Bij het hoofdgerecht zou je sla en mayo krijgen. Het hoofdgerecht werd wel al gebracht. Na 2 keer opnieuw vragen kwam het toen we het al bijna ophadden. Persoonlijk vind ik dat je alles tegelijk moet serveren om dit te voorkomen. Bij de tafel naast ons klaagde ze ook over vergeten bestek.

Dan specifiek het eten:

Eerst brood met kruidenboter en aioli. Dit was lekker (je kruigt vier sneden vers bruinbrood). De aioli was erg dun (meer knoflooksoep) maar desondanks wel lekker.

Vooraf Carpaccio: deze was ongekruid en had een flinke hoeveelheid "saus" erover heen. Dat had wel wat minder gemogen. De capaccio smaakte wel erg lekker. Mijn man had spareribs, deze smaakte erg goed.

Als hoofdgerecht hadden we beide een burger. Ik de classic, deze smaakte heerlijk. Jammer dat er geen mayo bij de frieten zat (zie hierboven). Mijn man had de truffelburger. Deze smaakte ook goed. Op de menukaart stond dat er "truffelchips" bij zou zitten. Die hebben we niet gezien, er zaten gewone frietjes bij, net zoals bij mijn burger.

Ik had als dessert de dame blanche. Dit was een erg groot ijs (3 of 4 bollen). Vanille-ijs met een dot slagroom en een klein beetje chocolade saus. Zeker niet de moeite waard. Volgens mij kwam t kant en klaar uit de diepvries, het bord was namelijk aan de buitenkant half bevroren en in t ijs zaten ook allemaal ijsstukjes.

Al met al:

Het eten was lekker (behalve het dessert) en voor herhaling vatbaar. Wel moet er wat aandachtsvoller met gasten omgesprongen worden en gerechten in 1 keer serveren, meer aandacht voor detail dus! We voelden dat we uiteindelijk teveel betaald hebben als je alles bij elkaar optelt. Met de vriendelijkheid van het personeel is niks mis.
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij het nieuwe restaurant Denver. Gelegen op een leuke locatie, aan de rand van het centrum aan het haventje. Vriendelijk personeel en het eten was prima. Veel keuze uit diverse burgers en steaks. Ik had een fresh burger met gegrilde courgette en avocado. Lekkere twist! De wijn vond ik wel redelijk aan de prijs. We hebben buiten op het terras gezeten, maar binnen zag het er ook heel sfeervol uit met oog voor detail. Wij komen zeker nog eens terug.