Dennenlucht

Meer informatie over restaurant Dennenlucht

7,2
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We hebben met 6 pers waarvan 2 kinderen hier gegeten.
leuke speeltuin en erg lekker gegeten.
prima bediening en zeker iets om terug naar toe te gaan.
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vandaag hier gegeten met 2 kinderen en 2 volwassenen. We hadden via Ticketveiling een bon "gewonnen". Lekker gegeten. De bediening was vlot. De dochter wilde graag de munten voor een kado dus een kinderpannenkoek besteld. Geneog keus. Wij zijn uitgekomen op een gyros, kip en spek. De pannenkoeken smaakten ons allemaal erg goed. Jammer dat het vandaag regende want de buitenspeeltuin is erg leuk (hier al vaker wat gedronken). Als je wat grotere kinderen hebt dan is de speeltuin niet meer zo leuk.
Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor uw reactie op iens.nl over ons restaurant. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad bij ons. Binnen enkele weken openen we ons speelzolder waardoor kinderen ook binnen kunnen spelen met slecht weer.

Tot de volgende keer!

met vriendelijke groet,
Pannenkoekenrestaurant Dennenlucht Breda
Dnnmrtns .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vandaag hebben wij bij Dennenlucht gelunchd met vijf volwassenen en twee kinderen.
Het eten (kinderpannenkoek, zoete pannenkoeken, speciale pannenkoeken en een dessertpannenkoek) viel bij iedereen in de smaak. De pannenkoeken zijn zacht, dik en goed van smaak. Ze zijn wat geler gekleurd dan de bloempannenkoeken die je thuis maakt.
De bediening was prima, niet professioneel maar ook niet slecht. In een pannenkoekenhuis kun je studenten verwachten.
De omgeving is voor de kinderen natuurlijk datgene waarom je voor Dennenlucht kiest. Er is een splinternieuwe speeltuin met verschillende toestellen. Onze kinderen hebben zich vermaakt.
Mona4834 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Pannenkoeken vallen erg tegen. Kinderen bestelden een normale pannenkoek en geen kinder pannenkoek. Dan krijg je dus geen muntjes om een cadeautje mee te halen. Je betaalt meer voor een normale pannenkoek, maar ja, zo zijn de regels wordt er gezegd. Gaan niet meer terug. Wat een onzin!!