denheuvel

Heuvel 2 5731 AM Mierlo Nederland Kaart

Over restaurant denheuvel

Gezelligheid voor jong en oud

Den Heuvel heeft een kleine, maar afwisselende kaart. Een lekker stukje vlees of vis of gewoon een pannenkoek, er zit altijd wel iets tussen wat je lekker vindt. Er is genoeg ruimte voor gezelligheid. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Meer informatie over restaurant denheuvel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 15:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 20:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben heel erg lekker gegeten (en gedronken) bij Den Heuvel.
Prijs en kwaliteit waren zeer goed in verhouding.
Kortom een aanrader. Wij komen zeer zeker terug!!
Heelweg .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Voldoende diversiteit in aanbod. Kunstbloemetjes. Dan lievers niets. Persoonlijk contact.
Gemoedelijke sfeer. Heerlijk gesmuld.
A. B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten hier ,samen met de kinderen! Voor de kinderen was er een aparte speelkamer. Ook voor de kinderen een eigen menukaart met kleurplaat.
Bediening was zeer vriendelijk, Het dessert (ijs) heerlijk zonder ijskristallen en vers fruit in de sorbet!
Toppie!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Fijne bediening, voor de kinderen was een speciale kindermenukaart
Ook was er een speciale speelkamer!
Wat ook leuk was, dat ze hier voor kinderen een spaarsystheem hebben om na het eten een cadeautje uit te mogen zoeken.
Het ijs was ook heerlijk, zaten geen ijskristallen in.
Verder gebruikte heerlijk vers fruit bij de sorbet!
Toppie!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gastvrij ontvangst, vriendelijke bediening. Lekker gegeten, compliment aan de kok.. Wij gaan er zeker terug. Erg goed bevallen
H.kemps .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Goede service, vriendelijk personeel, heerlijk eten. De inrichting is wel netjes, maar door de tijd achterhaald. Zou iets aangepast moeten aan de moderne tijd.
Prima avond geweest!!
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
goed en smaakvol eten voor een lage prijs, met prima bediening in een gedateerd interieur.
je word er zeer vriendelijk ontvangen, en mag met de AH actie kiezen uit de hele kaart dus voor ieder wat wils
Toosk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Prima kwaliteit prijs verhouding. Gezellig buiten kunnen eten. We gaan zeker nog eens terug. Bediening was erg vriendelijk
Renegraaf .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een leuk restaurant met een goede bediening en lekker eten. Wij hebben een 4 gangen zomermenu genomen en dat was heel goed voor de prijs van €24,,00
Chainedtofaith .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De menu kaart was prima. Herkenbare gerechten en prima uitgevoerd. De bediening was netjes, gezellig en liet je niet te lang wachten. De opmaak van het eten was ook leuk gedaan. Een mooie prijs en een goede kwaliteit. Het decor kan Tzt wel een make over gebruiken , maar over het algemeen netjes. Het terras zat ook prima. Gezellig met zn tweetjes of een grote groep, door de verschillende ruimtes.
Corvanbijsterveld .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In veel gevallen zit er een addertje onder het gras wanneer je gebruik maakt van een speciale actie.
Dat was bij Den Heuvel gelukkig niet het geval: gewoon een uitstekend diner voor een zeer schappelijke prijs! Vriendelijke bediening zonder verkooptrucs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben zondag een 3-gangen menu van €21,40 gegeten. Het gerechten waren redelijk, maar wel goede prijs/kwaliteit verhouding. De inrichting vonden wij eenvoudig en gedateerd. Je kreeg niet echt een restaurant gevoel, meer een dorpscafé. Bediening was prima en snel.
TNOTEN .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voorgerecht carpacio gekozen. Was goed maar niet bijzonder. Daarna het hoofdgerecht van varkenshaas saté. Dit hoofdgerecht was wel erg lekker. Friet was weinig maar werd gratis aangevuld. Als nagerecht vanille ijs met aardbeien gekozen, ook dit betrof een voortreffelijke keuze. Al met al prima gegeten voor een nette prijs.
Ook fijn dat er een kinderhoek is.
Wvanheugten .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
wij vonden het eten zeer goed ,en de bediening was ook zeer goed .het terras was ook naar wens.ik raad iedereen aan om er een keer gaan te eten.
Fam V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Eenvoudige gerechten die leuk waren opgediend. Al met al een geslaagde avond met lekker eten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Gielvannoort .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Lekker gegeten,de carpaccio is een aanrader.Men was ons vergeten bij het nagerecht maar dit werd door de uitstekende prima opgelost.
Tonnievanhout .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten van geweldig lekker, de bediening was heel gezellig, gemoedelijk en vakkundig
We hebben lekker buiten gegeten in het zonnetje op een groot rustig terras.
Anne-Marie B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij (3 volwassenen en kind van 4) hebben heerlijk gegeten.
Het zomermenu en a la carte bieden elk wat wils tegen een goede prijs, opvallend is de goede kwaliteit van het vlees (we aten kip, kalfsbiefstuk, schnitzel).
Denheuvel is heel kindvriendelijk, een grote speelkamer, geslepen kleurpotloden, en een gevarieerd kindermenu maken het samen uit eten tot een echt uitje.
De bediening is vriendelijk en professioneel.
Movies .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten, buiten gezeten. Voorgerecht meloen met ham, Vleesspies De heuvel is aan te raden, als toetje aardbeien met ijs en slagroom. Lekker ..... . Voor herhaling vatbaar.
Goede service en bediening, dank je wel.
Nens40 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Den Heuvel. De eigenaar is erg vriendelijk, er werd gevraagd of we extra frites wilde hebben, zonder bij te betalen. Prima bediening. Kortom: wij gaan er nog eens terug. Echt de moeite waard. Dank jullie wel van Den Heuvel!