Dengh

Enghlaan 17 3543 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dengh

De tijd glijdt moeiteloos voorbij

Duizenden jaren geleden roosterden de Romeinen op dezelfde plek als waar restaurant Dengh zich bevindt, Hollands vlees boven hun kampvuur. In de dertiende eeuw verrees hier het prachtige kasteel Den Engh, waar de bewoners hun eigen groente verbouwden. Eeuwen later geniet jij in Ridderhofstad Den Engh op deze historische plek van een heerlijk bereide maaltijd of een speciale Dengh koffiemelange met gebak. De persoonlijke aandacht geeft je de ontspanning die je nodig hebt, om daarna weer uitgerust verder te gaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dengh

• Kom je met de auto?
    LET OP: De tomtom stuurt je verkeerd: Voer ipv Enghlaan, Robert Planquettelaan in! Dan komt het goed. Neem op de A2 Afslag 6 Maarssen/Vleuten . Ga de Haarrijnse Rading op, richting Vleuten. 1e stoplicht linksaf op de Componistenlaan.Einde van de weg rech
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

6,8
Suus K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Dengh, de sfeer is goed en het de gerechten was onwijs lekker en mooi. Zeker aan te raden. De bediening was goed en vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
Elena P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fijne sfeer. Lekker gegeten. Het brood is heerlijk en ook keus uit maar liefs drie soorten warme chocolademelk! Er is gesmuld bij ons aan tafel!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteravond (zat 4 feb) hier geweest met vrienden (4 personen) en we lieten ons verrassen. Chef-kok Remco Torsing heeft ons werkelijk verrast. 4 heerlijk gerechtjes die stuk voor stuk plaatjes waren. Mooi opgediend dus. Maar de smaak was misschien nog wel mooier... Het waren geen extreme, maar juist een geweldige combinatie van wat we vaak al krijgen, maar dan dus op een veel hoger niveau. De bediening liet een paar steekjes vallen, de wijn (Tempranillo) was misschien iets te warm, maar mede doordat we door de Chef op meerdere gebieden werden verrast, hadden we een topavond. Ga zo door Dengh!!!
Margon1986 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Helemaal top. Diverse smaken bij elkaar toegevoegd per gerecht. Fijne bediening, niet al te uitgebreide kaart. Wij komen hier zeker terug
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerdere ervaringen met dit restaurant waren erg wisselend, tot op heden waren we nooit echt onder de indruk van het eten, maar daar is met ons laatste bezoek toch echt verandering in gekomen.

Het drie gangen verrassingsmenu zat erg goed in elkaar en de kwaliteit van het eten was vele malen beter dan wat we de eerdere keren hebben ervaren.

De locatie is erg mooi, de open keuken voegt wat toe aan de sfeer in het restaurant en ook met de inrichting is eigenlijk niets mis.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en als de kwaliteit zo blijft zoals tijdens het vorige bezoek is het toch zeker een aanrader.
Werner_ .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwalitatief goed eten:- 2x verrassingsmenu met 1x vlees en 1x vis. Verrassende combinaties, mooi opgemaakt en met versie ingrediënten.
De service was wisselend. Zeer vriendelijk maar niet attent genoeg. Wensen werden niet altijd goed ontvangen en de steeds wisselende bediening kende de bestellingen niet van de persoon die ze opnam. Glazen bleven te lang leeg en wij moesten vragen om een vooraf. Al met al niet storend maar niet in verhouding met het goede eten en de prijs.

De inrichting is modern en ruim opgezet. De open keuken is leuk en er speelt pop muziek op de achtergrond. Het restaurant was vrij rustig - maar ondanks dat was het geluidsniveau al vrij fors.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuk restaurant.

De Pannekoeken voor de kinderen waren veel te dik en helaas geen Hagel en Chocopast bij zoals wel beloofd op de kaart.
Hier werd helaas de combi deal niet gemaakt met de pannenkoek en het ijsje.

Verder lekker gegeten hele kleine kaart maar goede gerechten.
Hendrikus B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Dengh in de herkansing voor de lunch, want de burger zou OK zijn. Maar helaas was het weer niet goed. Het was niet druk, maar behalve de drankjes duurde alles lang. Een kaart brengen en een burger bakken, dat kan toch ook gewoon vlot. Dan de burger: ik had gehoopt op een burger USA style, maar deze was toch wel te lang gebakken. Doe dat toch met je kernthermometer. Met frites, prima. Maar de sausjes? Maak toch eens een echte BBQ saus. En dan de ruimte, die ziet er best aardig uit, maar er hangt gewoon een flinke baklucht. Dat komt mede door de open keuken maar daar kan je eenvoudig iets aan doen.
Leo En Wies W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gereserveerd om 17.30 uur maar hoofdgerecht kwam eerst om 19.30 uur. Bij navraag bij de bediening kwam het antwoord dat de pannenkoeken en hamburgers voor gaan, hoewel 5 a 6 man in de keuken zijn. Ca 2 uur op het hoofdgerecht wachten is veeel te lang. Over het eten niet te klagen, hoewel ook niet bijzonder. De ligging van het restaurant is voortreffelijk. Ons ziet men vooralsnog niet terug en is geen aanbeveling waard.
Foodhas2bgood .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie locatie en inrichting die betere kwaliteit eten doet verwachten dan wat je krijgt.
Wij hadden 2 voorgerechten besteld waarvan de 1e de cocquilles waren, deze waren oké. Daarna had ik een salade met kalf, groene asperges, pompoen en tuinbonen. Er zat wel geteld 1 groene asperge (in 3 stukjes gesneden) in mijn salade. Hiervan hebben we wat gezegd en hebben ze wat meer asperges toegevoegd. Achteraf heb ik de pompoen helemaal gemist maar misschien heb ik het mis... Verder was de salade inclusief het kalfsvlees (plakjes) smakeloos en had vrijwel geen dressing. Heel veel sla met weinig inhoud. Prijs-kwaliteit verhouding echt niet oké. Wijnen waren wel goed.
Bedieng was jong en onervaren maar wel vriendelijk en correct. We kregen ook een drankje aangeboden omdat de avond niet was verlopen als verwacht.
Al met al vinden wij de kwaliteit van eten toch het belangrijkst in een restaurant en deze was echt onder de maat. Wij zullen dan ook niet teruggaan.
NickBrugg .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Dengh is een goed, betaalbaar restaurant waarbij het eten er prachtig uit ziet en heerlijk smaakt! De aandacht die ze besteden aan het opmaken van de borden geeft je het gevoel dat je in een luxe restaurant bent beland. De sfeer is er gemoedelijk, de bediening is vriendelijk en wat je krijgt voor de prijs die ze hanteren is boven verwachting. Kortom; een aanrader!
CarolavdH .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op deze schitterende landelijke locatie hebben we genoten van een heerlijk diner in de avondzon. het royale terras van Dengh kent een ongedwongen sfeer waar je zowel kan dineren als relaxen in de loungebanken. De Big Dengh burger is een klassieker op de kaart, voor iedereen een aanrader!
Er is veel aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten en de opmaak van de borden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met regelmaat maak ik gebruik van dit restaurant dat centraal ligt en prachtige locatie is die zich prima leent voor zakelijke lunches of diners. Meestal reserveer ik van te voren via Sabine temeer omdat ik zelf een intolerantie heb voor gluten en hier goed ziek van kan worden. Inmiddels meerdere keren goede zakelijke afspraken gehad, met zeer goede lunches en diners. Hier werd compleet rekening gehouden met Gluten door speciaal en niet onbelangrijk lekker Glutenvrij brood te serveren en in sausen en marinades hier rekening mee te houden. Ik kan iedereen die een zakelijke afspraak (een allergie) heeft en een mooie locatie wil aanraden om naar dit Restaurant te gaan.
Beste Johan,

Bedankt voor de leuke reactie! Ook namens Sabine en natuurlijk de rest van het Dengh-team. We vinden het fijn om te horen dat mensen met plezier bij ons komen! Dus hopelijk tot gauw!

Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijke avond gehad bij Dengh! Wat een mooie locatie zo midden in een woonwijk. Toen we kwamen zat het restaurant helemaal vol, maar we werden meteen geholpen door de vlotte bediening. Allemaal leuke jonge meiden die veel kennis van de gerechten hebben en die, ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, toch ook nog tijd hadden voor een gezellig praatje. Alle gerechten waren goed op smaak en ook de rode huiswijn was heerlijk. Wij komen hier zeker terug!
Bedankt en to gauw!!!
OlofK .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijke avond gehad. Veel ruimte om buiten met een groot gezelschap de avond te starten met een borrel. Prettige bedieningen en een sfeervolle lokatie. Eten (met name de eendenborst)overtrof onze verwachtingen.
Beste Olof,

Bedankt voor deze recensie! Het is altijd fijn om te horen dat mensen een fijne avond bij ons hebben gehad! Daar doen we het tenslotte voor!
Hopelijk tot gauw!

ljmtimmers .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een familiediner met 25 personen bij restaurant Dengh. Van jong tot oud heeft genoten van het keuzemenu met "voor elk wat wils". Smakelijke gerechten, mooie stukjes eendenborst, lekkere salades en heerlijk krokant gebakken frietjes. (vergeet ook de "Dengh-burger" niet
Een uitgebreide bierkaart waarvan in ons geval veel gebruik gemaakt werd. (Limburgers eigen!)
De service en de bediening scoren bijzonder hoog; uiterst vriendelijke mensen, snel en met veel souplesse.
Het restaurant is in een prachtig gerenoveerde boerderij met een heerlijk buitengebeuren. Voor de kinderen uitgebreide speelgelegenheid.
Kortom: restaurant Dengh is een ideale gelegenheid om iets te vieren. Wij komen zeker terug.
Leo Timmers
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Dengh is een echte aanwinst voor de Vinex Leidsche Rijn. Een prachtig mooie boerderij , aan de rand van het Lint, is omgebouwd tot zeer prettig restaurant en evenementenlocatie. Het interieur doet erg gezellig aan en de bediening is attent, gastvrij zonder echt op te vallen. Ik had de trio van lam en deze was bijzonder mals en smakelijk. (eindelijk niet zo zout zoals je dat ergens wel eens krijgt) De keuken werkt veel met goede en eerlijke producten. En de rekening? Die viel erg mee. Dengh is qua eten, service en locatie op niveau en daarmee een absolute aanrader.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Buitengewoon slechte en ongeïnteresseerde bediening. Het slechte personeel overheerst je bezoek aan Dengh. Veelste lang wachten, geen enkele keer komen vragen hoe het is en ook het afruimen doen ze liever niet. Bijschenken van wijn? Vragen hoe het smaakt? Helaas, een hoop gemiste kansen. Eten was redelijk en betaalbaar. Daarom een voldoende. Ruimte en inrichting vind ik wel gaaf!
Beste Onno,

Wat vervelend om te horen dat je ervaring bij Dengh niet naar wens is geweest. Dat is natuurlijk niet wat wij met zijn alle voor ogen hebben.
Ik zou het dan ook fijn vinden als u even persoonlijk contact met mij wil opnemen. Wellicht dat ik het geleden "leed" nog een beetje kan verzachten.
Dit kan het beste via: 030 303 92 54 of via welkom@dengh.nl
Alvast bedankt.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat de buitenkant doet vermoeden komt geheel uit. Dengh is een hele mooie zaak. Je ziet dat er veel geld in gestoken is. Mooie houten vloeren in combinatie met een speelse tegelvloer.
Lekker zittende kuipstoelen en strakke moderne banken. Maar die investering moet natuurlijk wel terugverdiend worden. En daar waren de prijzen ook naar. Een simpele pannenkoek met kaas en spek voor twaalf euro? En mijn schelvisfilet die overigens lekker maar ook miniem van portie was achttien euro. Klein bakje friet erbij wel direct met mayo geserveerd! Grote eters hebben 3 gangen nodig om een beetje vol te raken. De desserts crème brulee en de citoentaart waren goed van portie en ook goed geprijsd.
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Voor het eerst bij restaurant Deng gegeten. We lieten ons verrassen door het 3 gangen diner. Fantastische opmaak en smaak. De bediening was on Hollands goed.De ontvangst en ambiance was geweldig. Wij komen zeker terug.
Beste meneer Leemkuil,

Nogmaals bedankt voor deze lovende worden! Wij zullen zeker ons best blijven doen!
Voor nu een hele fijne dag gewenst!