Dengh

Enghlaan 17 3543 BD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Dengh

De tijd glijdt moeiteloos voorbij

Duizenden jaren geleden roosterden de Romeinen op dezelfde plek als waar restaurant Dengh zich bevindt, Hollands vlees boven hun kampvuur. In de dertiende eeuw verrees hier het prachtige kasteel Den Engh, waar de bewoners hun eigen groente verbouwden. Eeuwen later geniet jij in Ridderhofstad Den Engh op deze historische plek van een heerlijk bereide maaltijd of een speciale Dengh koffiemelange met gebak. De persoonlijke aandacht geeft je de ontspanning die je nodig hebt, om daarna weer uitgerust verder te gaan.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dengh

• Kom je met de auto?
    LET OP: De tomtom stuurt je verkeerd: Voer ipv Enghlaan, Robert Planquettelaan in! Dan komt het goed. Neem op de A2 Afslag 6 Maarssen/Vleuten . Ga de Haarrijnse Rading op, richting Vleuten. 1e stoplicht linksaf op de Componistenlaan.Einde van de weg rech
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Dengh

Mechtild S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prachtige locatie en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Ferdinand B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima eten, gemoedelijke sfeer. Ook voor de kinderren goed vol te houden. Aardige bediening. De hamburger was zo groot dat hij niet in je mond paste. Uiteindelijk wel gelukt. Prima frieten erbij. Dochter van 10 had visje uit kindermenu, dat bleek qua portie aan de kleine kant. Achteraf had ze beter van de grote kaart kunnen kiezen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Voor de 2e keer gegeten bij Dengh. Ook deze keer was het eten meer dan goed. De lunchgerecht en zijn royaal en goed op smaak. Echter wat telkens tegenvalt is de bediening. Zeer onoplettend en niet erg vrolijk. Dit is jammer want wij zouden hier door het mooie terras en het goede eten zeker terug willen komen.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Onze ervaring was prima, reservering goed, bedienend personeel prima en het eten was ook prima. We hebben dus niets te klagen. Misschien een klein puntje, we zaten dicht bij de achterdeur, veel kinderen heen en weer, die denken daar niet aan de deur te sluiten als ze naar buiten/binnen gaan, misschien automatische sluiting?
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op die mooie lentedag in maart, 22°, bij Dengh voor en hoofdgerecht genuttigd op het mooie terras. Alwaar, zo door de week, ook gezellig druk. Er was nog net één parkeerplekje voor mijn auto. Vooraf de Bisque gegeten, kon iets warmer, was goed, maar als Bisque liefhebber, heb ik wel eens beter gehad. Tafelgenote zeer tevreden over de carpaccio. Mijn hoofdgerecht, schelvis, was heerlijk! Ook prachtig geserveerd. Binnen nog geboren van een kaasplank met heerlijke kazen (let wel op de temperatuur, waren iets te koud). Service prima en vriendelijk. Een mooie plek en potentie.
Judy W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, tafelheer was super!
Birgitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Prima gegeten, erg vriendelijke bediening.
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We komen wel vaker bij dit restaurant, de kwaliteit is altijd goed en de sfeer is ook super. Het personeel is wel heel wisselend, ze mogen hier nog wel wat aan de kwaliteit doen. Verder was het jammer dat deze keer het vier gangen verrassingsmenu uit drie gangen met vis bestond, iets meer afwisseling was leuk geweest, maar normaal is dit prima.
F. M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Bediening was vlot en vriendelijk, de gerechten smaakvol. Leuke ambiance. Voor herhaling vatbaar.
Suus K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Dengh, de sfeer is goed en het de gerechten was onwijs lekker en mooi. Zeker aan te raden. De bediening was goed en vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
Elena P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Fijne sfeer. Lekker gegeten. Het brood is heerlijk en ook keus uit maar liefs drie soorten warme chocolademelk! Er is gesmuld bij ons aan tafel!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteravond (zat 4 feb) hier geweest met vrienden (4 personen) en we lieten ons verrassen. Chef-kok Remco Torsing heeft ons werkelijk verrast. 4 heerlijk gerechtjes die stuk voor stuk plaatjes waren. Mooi opgediend dus. Maar de smaak was misschien nog wel mooier... Het waren geen extreme, maar juist een geweldige combinatie van wat we vaak al krijgen, maar dan dus op een veel hoger niveau. De bediening liet een paar steekjes vallen, de wijn (Tempranillo) was misschien iets te warm, maar mede doordat we door de Chef op meerdere gebieden werden verrast, hadden we een topavond. Ga zo door Dengh!!!
Margon1986 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu. Helemaal top. Diverse smaken bij elkaar toegevoegd per gerecht. Fijne bediening, niet al te uitgebreide kaart. Wij komen hier zeker terug
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Eerdere ervaringen met dit restaurant waren erg wisselend, tot op heden waren we nooit echt onder de indruk van het eten, maar daar is met ons laatste bezoek toch echt verandering in gekomen.

Het drie gangen verrassingsmenu zat erg goed in elkaar en de kwaliteit van het eten was vele malen beter dan wat we de eerdere keren hebben ervaren.

De locatie is erg mooi, de open keuken voegt wat toe aan de sfeer in het restaurant en ook met de inrichting is eigenlijk niets mis.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en als de kwaliteit zo blijft zoals tijdens het vorige bezoek is het toch zeker een aanrader.
Werner_ .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwalitatief goed eten:- 2x verrassingsmenu met 1x vlees en 1x vis. Verrassende combinaties, mooi opgemaakt en met versie ingrediënten.
De service was wisselend. Zeer vriendelijk maar niet attent genoeg. Wensen werden niet altijd goed ontvangen en de steeds wisselende bediening kende de bestellingen niet van de persoon die ze opnam. Glazen bleven te lang leeg en wij moesten vragen om een vooraf. Al met al niet storend maar niet in verhouding met het goede eten en de prijs.

De inrichting is modern en ruim opgezet. De open keuken is leuk en er speelt pop muziek op de achtergrond. Het restaurant was vrij rustig - maar ondanks dat was het geluidsniveau al vrij fors.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuk restaurant.

De Pannekoeken voor de kinderen waren veel te dik en helaas geen Hagel en Chocopast bij zoals wel beloofd op de kaart.
Hier werd helaas de combi deal niet gemaakt met de pannenkoek en het ijsje.

Verder lekker gegeten hele kleine kaart maar goede gerechten.
Hendrikus B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Dengh in de herkansing voor de lunch, want de burger zou OK zijn. Maar helaas was het weer niet goed. Het was niet druk, maar behalve de drankjes duurde alles lang. Een kaart brengen en een burger bakken, dat kan toch ook gewoon vlot. Dan de burger: ik had gehoopt op een burger USA style, maar deze was toch wel te lang gebakken. Doe dat toch met je kernthermometer. Met frites, prima. Maar de sausjes? Maak toch eens een echte BBQ saus. En dan de ruimte, die ziet er best aardig uit, maar er hangt gewoon een flinke baklucht. Dat komt mede door de open keuken maar daar kan je eenvoudig iets aan doen.
Leo En Wies W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gereserveerd om 17.30 uur maar hoofdgerecht kwam eerst om 19.30 uur. Bij navraag bij de bediening kwam het antwoord dat de pannenkoeken en hamburgers voor gaan, hoewel 5 a 6 man in de keuken zijn. Ca 2 uur op het hoofdgerecht wachten is veeel te lang. Over het eten niet te klagen, hoewel ook niet bijzonder. De ligging van het restaurant is voortreffelijk. Ons ziet men vooralsnog niet terug en is geen aanbeveling waard.
Foodhas2bgood .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie locatie en inrichting die betere kwaliteit eten doet verwachten dan wat je krijgt.
Wij hadden 2 voorgerechten besteld waarvan de 1e de cocquilles waren, deze waren oké. Daarna had ik een salade met kalf, groene asperges, pompoen en tuinbonen. Er zat wel geteld 1 groene asperge (in 3 stukjes gesneden) in mijn salade. Hiervan hebben we wat gezegd en hebben ze wat meer asperges toegevoegd. Achteraf heb ik de pompoen helemaal gemist maar misschien heb ik het mis... Verder was de salade inclusief het kalfsvlees (plakjes) smakeloos en had vrijwel geen dressing. Heel veel sla met weinig inhoud. Prijs-kwaliteit verhouding echt niet oké. Wijnen waren wel goed.
Bedieng was jong en onervaren maar wel vriendelijk en correct. We kregen ook een drankje aangeboden omdat de avond niet was verlopen als verwacht.
Al met al vinden wij de kwaliteit van eten toch het belangrijkst in een restaurant en deze was echt onder de maat. Wij zullen dan ook niet teruggaan.
NickBrugg .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Dengh is een goed, betaalbaar restaurant waarbij het eten er prachtig uit ziet en heerlijk smaakt! De aandacht die ze besteden aan het opmaken van de borden geeft je het gevoel dat je in een luxe restaurant bent beland. De sfeer is er gemoedelijk, de bediening is vriendelijk en wat je krijgt voor de prijs die ze hanteren is boven verwachting. Kortom; een aanrader!