Dengh

Enghlaan 17 3543 BD Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Dengh

De tijd glijdt moeiteloos voorbij

Duizenden jaren geleden roosterden de Romeinen op dezelfde plek als waar restaurant Dengh zich bevindt, Hollands vlees boven hun kampvuur. In de dertiende eeuw verrees hier het prachtige kasteel Den Engh, waar de bewoners hun eigen groente verbouwden. Eeuwen later geniet jij in Ridderhofstad Den Engh op deze historische plek van een heerlijk bereide maaltijd of een speciale Dengh koffiemelange met gebak. De persoonlijke aandacht geeft je de ontspanning die je nodig hebt, om daarna weer uitgerust verder te gaan.

Meer informatie over restaurant Dengh

• Kom je met de auto?
    LET OP: De tomtom stuurt je verkeerd: Voer ipv Enghlaan, Robert Planquettelaan in! Dan komt het goed. Neem op de A2 Afslag 6 Maarssen/Vleuten . Ga de Haarrijnse Rading op, richting Vleuten. 1e stoplicht linksaf op de Componistenlaan.Einde van de weg rech
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Duur
Lang
Werner_ .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwalitatief goed eten:- 2x verrassingsmenu met 1x vlees en 1x vis. Verrassende combinaties, mooi opgemaakt en met versie ingrediënten.
De service was wisselend. Zeer vriendelijk maar niet attent genoeg. Wensen werden niet altijd goed ontvangen en de steeds wisselende bediening kende de bestellingen niet van de persoon die ze opnam. Glazen bleven te lang leeg en wij moesten vragen om een vooraf. Al met al niet storend maar niet in verhouding met het goede eten en de prijs.

De inrichting is modern en ruim opgezet. De open keuken is leuk en er speelt pop muziek op de achtergrond. Het restaurant was vrij rustig - maar ondanks dat was het geluidsniveau al vrij fors.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuk restaurant.

De Pannekoeken voor de kinderen waren veel te dik en helaas geen Hagel en Chocopast bij zoals wel beloofd op de kaart.
Hier werd helaas de combi deal niet gemaakt met de pannenkoek en het ijsje.

Verder lekker gegeten hele kleine kaart maar goede gerechten.
Hendrikus B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Dengh in de herkansing voor de lunch, want de burger zou OK zijn. Maar helaas was het weer niet goed. Het was niet druk, maar behalve de drankjes duurde alles lang. Een kaart brengen en een burger bakken, dat kan toch ook gewoon vlot. Dan de burger: ik had gehoopt op een burger USA style, maar deze was toch wel te lang gebakken. Doe dat toch met je kernthermometer. Met frites, prima. Maar de sausjes? Maak toch eens een echte BBQ saus. En dan de ruimte, die ziet er best aardig uit, maar er hangt gewoon een flinke baklucht. Dat komt mede door de open keuken maar daar kan je eenvoudig iets aan doen.
Leo En Wies W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Gereserveerd om 17.30 uur maar hoofdgerecht kwam eerst om 19.30 uur. Bij navraag bij de bediening kwam het antwoord dat de pannenkoeken en hamburgers voor gaan, hoewel 5 a 6 man in de keuken zijn. Ca 2 uur op het hoofdgerecht wachten is veeel te lang. Over het eten niet te klagen, hoewel ook niet bijzonder. De ligging van het restaurant is voortreffelijk. Ons ziet men vooralsnog niet terug en is geen aanbeveling waard.
Foodhas2bgood .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie locatie en inrichting die betere kwaliteit eten doet verwachten dan wat je krijgt.
Wij hadden 2 voorgerechten besteld waarvan de 1e de cocquilles waren, deze waren oké. Daarna had ik een salade met kalf, groene asperges, pompoen en tuinbonen. Er zat wel geteld 1 groene asperge (in 3 stukjes gesneden) in mijn salade. Hiervan hebben we wat gezegd en hebben ze wat meer asperges toegevoegd. Achteraf heb ik de pompoen helemaal gemist maar misschien heb ik het mis... Verder was de salade inclusief het kalfsvlees (plakjes) smakeloos en had vrijwel geen dressing. Heel veel sla met weinig inhoud. Prijs-kwaliteit verhouding echt niet oké. Wijnen waren wel goed.
Bedieng was jong en onervaren maar wel vriendelijk en correct. We kregen ook een drankje aangeboden omdat de avond niet was verlopen als verwacht.
Al met al vinden wij de kwaliteit van eten toch het belangrijkst in een restaurant en deze was echt onder de maat. Wij zullen dan ook niet teruggaan.
NickBrugg .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Dengh is een goed, betaalbaar restaurant waarbij het eten er prachtig uit ziet en heerlijk smaakt! De aandacht die ze besteden aan het opmaken van de borden geeft je het gevoel dat je in een luxe restaurant bent beland. De sfeer is er gemoedelijk, de bediening is vriendelijk en wat je krijgt voor de prijs die ze hanteren is boven verwachting. Kortom; een aanrader!
CarolavdH .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op deze schitterende landelijke locatie hebben we genoten van een heerlijk diner in de avondzon. het royale terras van Dengh kent een ongedwongen sfeer waar je zowel kan dineren als relaxen in de loungebanken. De Big Dengh burger is een klassieker op de kaart, voor iedereen een aanrader!
Er is veel aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten en de opmaak van de borden.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met regelmaat maak ik gebruik van dit restaurant dat centraal ligt en prachtige locatie is die zich prima leent voor zakelijke lunches of diners. Meestal reserveer ik van te voren via Sabine temeer omdat ik zelf een intolerantie heb voor gluten en hier goed ziek van kan worden. Inmiddels meerdere keren goede zakelijke afspraken gehad, met zeer goede lunches en diners. Hier werd compleet rekening gehouden met Gluten door speciaal en niet onbelangrijk lekker Glutenvrij brood te serveren en in sausen en marinades hier rekening mee te houden. Ik kan iedereen die een zakelijke afspraak (een allergie) heeft en een mooie locatie wil aanraden om naar dit Restaurant te gaan.
Beste Johan,

Bedankt voor de leuke reactie! Ook namens Sabine en natuurlijk de rest van het Dengh-team. We vinden het fijn om te horen dat mensen met plezier bij ons komen! Dus hopelijk tot gauw!

Marinka V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijke avond gehad bij Dengh! Wat een mooie locatie zo midden in een woonwijk. Toen we kwamen zat het restaurant helemaal vol, maar we werden meteen geholpen door de vlotte bediening. Allemaal leuke jonge meiden die veel kennis van de gerechten hebben en die, ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, toch ook nog tijd hadden voor een gezellig praatje. Alle gerechten waren goed op smaak en ook de rode huiswijn was heerlijk. Wij komen hier zeker terug!
Bedankt en to gauw!!!
OlofK .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijke avond gehad. Veel ruimte om buiten met een groot gezelschap de avond te starten met een borrel. Prettige bedieningen en een sfeervolle lokatie. Eten (met name de eendenborst)overtrof onze verwachtingen.
Beste Olof,

Bedankt voor deze recensie! Het is altijd fijn om te horen dat mensen een fijne avond bij ons hebben gehad! Daar doen we het tenslotte voor!
Hopelijk tot gauw!

Ljmtimmers .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Een familiediner met 25 personen bij restaurant Dengh. Van jong tot oud heeft genoten van het keuzemenu met "voor elk wat wils". Smakelijke gerechten, mooie stukjes eendenborst, lekkere salades en heerlijk krokant gebakken frietjes. (vergeet ook de "Dengh-burger" niet
Een uitgebreide bierkaart waarvan in ons geval veel gebruik gemaakt werd. (Limburgers eigen!)
De service en de bediening scoren bijzonder hoog; uiterst vriendelijke mensen, snel en met veel souplesse.
Het restaurant is in een prachtig gerenoveerde boerderij met een heerlijk buitengebeuren. Voor de kinderen uitgebreide speelgelegenheid.
Kortom: restaurant Dengh is een ideale gelegenheid om iets te vieren. Wij komen zeker terug.
Leo Timmers
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Dengh is een echte aanwinst voor de Vinex Leidsche Rijn. Een prachtig mooie boerderij , aan de rand van het Lint, is omgebouwd tot zeer prettig restaurant en evenementenlocatie. Het interieur doet erg gezellig aan en de bediening is attent, gastvrij zonder echt op te vallen. Ik had de trio van lam en deze was bijzonder mals en smakelijk. (eindelijk niet zo zout zoals je dat ergens wel eens krijgt) De keuken werkt veel met goede en eerlijke producten. En de rekening? Die viel erg mee. Dengh is qua eten, service en locatie op niveau en daarmee een absolute aanrader.
Onno Q.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Buitengewoon slechte en ongeïnteresseerde bediening. Het slechte personeel overheerst je bezoek aan Dengh. Veelste lang wachten, geen enkele keer komen vragen hoe het is en ook het afruimen doen ze liever niet. Bijschenken van wijn? Vragen hoe het smaakt? Helaas, een hoop gemiste kansen. Eten was redelijk en betaalbaar. Daarom een voldoende. Ruimte en inrichting vind ik wel gaaf!
Beste Onno,

Wat vervelend om te horen dat je ervaring bij Dengh niet naar wens is geweest. Dat is natuurlijk niet wat wij met zijn alle voor ogen hebben.
Ik zou het dan ook fijn vinden als u even persoonlijk contact met mij wil opnemen. Wellicht dat ik het geleden "leed" nog een beetje kan verzachten.
Dit kan het beste via: 030 303 92 54 of via welkom@dengh.nl
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Wat de buitenkant doet vermoeden komt geheel uit. Dengh is een hele mooie zaak. Je ziet dat er veel geld in gestoken is. Mooie houten vloeren in combinatie met een speelse tegelvloer.
Lekker zittende kuipstoelen en strakke moderne banken. Maar die investering moet natuurlijk wel terugverdiend worden. En daar waren de prijzen ook naar. Een simpele pannenkoek met kaas en spek voor twaalf euro? En mijn schelvisfilet die overigens lekker maar ook miniem van portie was achttien euro. Klein bakje friet erbij wel direct met mayo geserveerd! Grote eters hebben 3 gangen nodig om een beetje vol te raken. De desserts crème brulee en de citoentaart waren goed van portie en ook goed geprijsd.
Herman L.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Voor het eerst bij restaurant Deng gegeten. We lieten ons verrassen door het 3 gangen diner. Fantastische opmaak en smaak. De bediening was on Hollands goed.De ontvangst en ambiance was geweldig. Wij komen zeker terug.
Beste meneer Leemkuil,

Nogmaals bedankt voor deze lovende worden! Wij zullen zeker ons best blijven doen!
Voor nu een hele fijne dag gewenst!
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Prachtig gerestaureerd gebouwencomplex, in mooie groene omgeving.
Binnen een fraai opgezette en sfeervolle setting.
We lunchten in de herenkamer, een aparte ruimte waar we met zijn tienen prettig zaten, voor koffie, thee en lunch-gerechten. Die gerechten (salades , vitello tonato, pannenkoeken en nog veel meer) waren prima. De bediening was uitstekend, to the point en met een prettig humeur.
Kortom, we waren zeer tevreden. Dengh kunnen we van harte aanbevelen.
Beste Goudsmaak,

Bedankt voor deze leuke recensie. Het doet ons goed om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad bij Dengh. Hopelijk mogen we jullie gauw weer ontvangen! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De locatie van Dengh is prachtig, een oude monumentale boerderij aan de rand van Utrecht Terwijde. Parkachtige en rustige omgeving.
Wij hebben gebruik gemaakt van het restaurantweekmenu. Dit is een driegangen menu met de optie om uit te breiden. Het voorgerecht met gerookte vis is voor de visliefhebber een aanrader. Wij hadden het menu voor 3 personen uitgebreid met een vierde tussengerecht met zwaardvisfilet. Het tussengerecht was een afknapper, de vis was taai, te lang doorgebakken. Erg jammer. Het hoofdgerecht bestond uit lam en was qua hoeveelheid echt minimaal. Desert met ijs, chocolade- en passievruchtenmousse maakte veel goed.
Dengh is een restaurant waar je als gezin met jonge kinderen goed kunt eten. Voor de bezoekers die meer rust zoeken is er een apart gedeelte waar je rustig kunt zitten. Als je daarentegen komt met oudere kinderen, in ons geval 12 en 14 jaar, dan krijg je een tafel aangeboden bij de gezinnen met jonge kinderen. In ons geval geen succes.
Wat wij zelf heel erg jammer hebben gevonden is dat de doorlooptijd van de gerechten van de restaurantweek erg lang was. Wij kwamen om half 6 binnen en gingen om half 9 weg en hebben 4 gangen genuttigd. De gasten die van de kaart aten, twee of 3 gangen werden sneller geholpen. Erg jammer.
Beste Karin,

Wat jammer dat jullie bezoek aan Dengh niet voldaan heeft aan jullie verwachtingen. Dat zien wij natuurlijk graag anders. Ik zou het daarom ook zeer op prijs stellen om in een persoonlijk gesprek jullie ervaring te bespreken zodat wij goed begrijpen waar het "mis" is gegaan. Ik ben bereikbaar op 030 -303 92 54 of via welkom@dengh.nl

Reactie van proever:

Beste Jitske,

Met excuus voor mijn late reactie. We nemen telefonisch contact met je op.

groet,
Karin
JasperVleuten .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vandaag met familie aan de paasbrunch bij Dengh. Het restaurant ziet er erg mooi en sfeervol uit. Het is best groot maar door de sfeervolle indeling zijn er gezellige ruimtes ontstaan.

Het eten was lekker en gevarieerd. De hoeveelheid was ook prima.

Als tip wil ik meegeven dat de bediening wat mij betreft strakker kan. Na het eieren zoeken was het meer dan een uur wachten op de brunch. Het was toen rond 1 uur. In deze periode van wachten is 1 keer gevraagd of we wat wilde drinken. Wat mij betreft had het eten eerder mogen komen en had ik tussendoor ook nog wat drinken willen bestellen.
Beste Jasper,

Ten eerste bedankt voor de reactie en voor de tip. We zullen hier zeker lering uit trekken en in het vervolg beter op anticiperen. Het is zeker niet de bedoeling geweest dat tussen het eieren zoeken en de brunch zo'n lange tijd heeft gezeten. Helaas kan ik dat niet meer terug draaien en hoop ik dat jullie ondanks dat toch een leuke Paasbrunch hebben gehad.
Wat ik wel kan doen is jullie vragen om nog een keer bij Dengh te komen lunchen/dineren zodat we kunnen laten zien dat we het ook "sneller" kunnen! Als je dit vooraf aan mij kan laten weten via: welkom@dengh.nl zorg ik voor een drankje van het huis! Alvast bedankt.

Ralph49 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
De voorgerechten, Vitonella Tonato en Zalmtartaar waren prima. Het hoofdgerecht Gnocchi was ook goed. De entrecôte was niet rood, zoals gevraagd, en flauw van smaak. Echter, de bediening was echt slecht. De wachttijd op de menukaart, het afruimen van de gerechten en als slotstuk het wachten op het dessert terwijl hij op drie meter afstand 10 minuten stond te smelten was dramatisch. Geen aanrader voor een full experience
Beste Ralf,

Wat vervelend om te horen dat jouw ( jullie) avond bij Dengh niet naar alle tevredenheid is verlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou dan ook graag morgen even contact hebben. Ik ben bereikbaar via : 030-303 92 54 of via welkom@dengh.nl
Alvast bedankt.
Voor nu toch nog een fijne avond gewenst.

N V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vriendelijk personeel, leuke omgeving, gezellige sfeer. En waar we natuurlijk voor kwamen: lekker eten. Minpunt is dat er helaas helemaal geen groente bij de gerechten werd geserveerd.