Dendermonde

Torenstraat 6 9671 EE Winschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Dendermonde

Bij Brasserie Dendermonde word je ontvangen in een ‘Parisienne’ sfeer en een vleugje nostalgie naar het Winschoten van begin 1900. De tijd waarin schrijver Max Dendermonde, oftewel Hendrik Hazelhoff door de straten van dit Groningse plaatsje liep. Een grote naam die deze brasserie graag in ere houdt. Geniet hier aan de grote bar of in het restaurant van seizoensgerechten, die bereid zijn met streekproducten. Op zijn Frans, dus tot in de late uurtjes en iedere maand een thema avond met verrukkelijk eten in een gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Dendermonde

• MasterCard , Visa card