Over het restaurant Dende

Culinair genieten aan de Nieuwe Rijn

Sfeervol genieten in het bruisende hart van Leiden. Bij Dende zit je heerlijk aan het water en word je verwend met seizoensgebonden producten van lokale leveranciers. Daarnaast zorgt de vrolijke en enthousiaste bediening dat je op je wenken wordt bediend en dat het je aan niets ontbreekt. Of je nou zakelijk op pad bent of met familie, aanschuift voor lunch of voor diner; Dende zorgt voor een heerlijke culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant Dende

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Dende

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij vonden het bijzonder gezellig, goed eten, goede bediening en een gezellige embiance
Thije W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Top restaurant, lekker eten voor met z'n tweeën. De muziek op de achtergrond is echter wel lichtelijk storend, wanneer het wat drukker wordt, wordt dit een ruis op de achtergrond bovenop de rumoerigheid van de gezellig pratende mensen. Verder is het een sfeervol restaurant met een top concept.
Ervee V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Eten was lekker, vooral het bevroren toetje zal ons lang bijblijven ;-)
Voor de rest was het vooral even wat anders dan je in een restaurant normaal gesproken krijgt; daarom een hele fijne avond gehad bij Dende.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Super! Leuk concept, heel erg lekker gegeten (plankje hoofd vlees) en voor een heel schappelijke prijs!! Wij komen zeker terug.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten. enige wat raar en opvallend was is dat er mensen met een hond binnen waren. zij liepen vervolgens ook nog 6x met dat beest langs onze tafel. niet erg hygienisch
Nandi R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke tent, top eten en leuk concept. Toetje met stikstof was geweldig!!! Personeel ook heel aardig! Aanrader in Leiden!
Rochelle W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een erg leuk concept en vriendelijk personeel. Het eten is iets anders dan gewend maar wel lekker. Daarbij ben ik groot fan van de ijsfondue, heel erg leuk en lekker. Ook het feit dat we niet op de bediening hoefde te wachten doordat je op een knopje kan klikken op tafel is erg handig! Zeker waard om een keer heen te gaan!
marike H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het concept werd vriendelijk uitgelegd maar was nogal ingewikkeld. Uiteindelijk betaal je 9 euro per persoon voor een voorgerecht en 22,50 voor een hoofdgerecht. De frites en aardappelen komen daar nog eens bij. De kwaliteit en hoeveelheid wat je krijgt staan absoluut niet in verhouding tot de prijs. Daarnaast gaven wij aan dat één klein soort quiche erg zout was waarop biet gereageerd werd. Vriendelijk personeel die z’n best doet maar concept en kwaliteit beneden alle peil. Toch jammer voor minimaal 35 euro per persoon en dan nog zonder drankjes en dessert.
misja V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
eten is ok. bediening staat vaak buiten te roken. Heb vaak zelf drankjes opgehaald bij de bar.
maar vooral de akoestiek maakt dat praten met elkaar lastig is .
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het zijn heerlijke gerechten en ze zijn leuk om met elkaar te delen. Veel keuze, goede kwaliteit en gezellige bediening.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed gegeten en alles was meer dan voldoende! Leuke kleine gevarieerde gerechten, met genoeg keuze voor vlees, vis en vega!
Elin H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Fijn diner gehad bij Dende. Helaas was het redelijk rustig, maar dat maakte de ruimte zeker niet minder gezellig. Het eten was lekker en uitgebreid en voor ieder wat wils.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Behalen van Bachelor moet gevierd worden. Hiervoor een lunch met familie hier gedaan. Centrale ligging, eenvoudige inrichting. Bubbels stonden snel op tafel ,wel lang moeten wachten (en extra vragen) of de andere drankjes ook gelijk konden worden gebracht zodat we allemaal konden proosten. Jammer ook dat de wijnkoeler voor de bubbels gevraagd moest worden. Reden was dat het druk (lunchtijd) was en er maar 1 dame in de bediening stond. Wel erg vriendelijk, maar ze kan niet overal tegelijk zijn. Broodjes waren prima.
ineke wijnstra .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een gure herfstavond en de deur stond open, en omdat wij een tafeltje bij de deur hadden was het te koud, na 3 x vragen mocht hij eindelijk dicht. Jammer, meisje achter de bar was niet echt vriendelijk, deed hier moeilijk over. Eten was lekker, alleen mogen de porties iets groter zijn, 1 gamba per persoon of 1 plakje zwaardvis, mag wel iets meer zijn van mij. De jongeman die ons bediende was gelukkig erg aardig.
Weet niet of ik hier nog terugkom.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten, genoeg voor twee personen. Leuk dat ze een toetje geven met vuurwerk als je jarig bent, voelt extra feestelijk. Prima service ook.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er werd goed rekening gehouden met de allergie van mijn dochter. Wel was de wachttijd erg lang en de porties klein. De kwalitiet was goed en het was erg lekker.
lenneke.debruijn .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk restaurant met leuk concept. Vooral de ijsfondue vonden wij leuk en lekker. Nog nooit eerder gedaan.
Wat wel jammer was dat ik een paar haren vond in het voorgerecht.
Anneloes M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
was hier voor mijn afstudeerdiner, was erg gezellig. We konden van te voren zeggen, doe gewoon voor 7 man eten en dit zijn de allergieen, en het kwam goed. Jammer dat de enige allergie daadwerkelijk niet goed doorgegeven is aan de keuken, of niet aan ons toen het op tafel werd gezet. Verder was het eten gezellig, het delen van het eten is een fantastisch concept en misschien gaan we nog wel een keertje.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Super leuk concept en zeer vriendelijke bediening. Ik kom zeker een keer terug!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Jammer, veel beter geweest. Nu sla niet gewassen, zat zand in. Vlees niet voldoende gemarineerd. Ratatouile evenals de gefermenteerde chinese koop kwamen uit blik, groente niet gaar, tonijncarpaccio smaakloos en gambas tegen het rauw aan. Vooraf een plankje met brood gehad. Zes kleine sneetjes voor 4 personen, waar we meer dan een kwartier op moesten wachten. Toetje maar ingewisseld voor koffie en thee. Enfin, ben er veel vaker geweest maar het glijdt af en gisteren was voor mij beslist de laatste keer.