Over het restaurant Dende

Culinair genieten aan de Nieuwe Rijn

Sfeervol genieten in het bruisende hart van Leiden. Bij Dende zit je heerlijk aan het water en word je verwend met seizoensgebonden producten van lokale leveranciers. Daarnaast zorgt de vrolijke en enthousiaste bediening dat je op je wenken wordt bediend en dat het je aan niets ontbreekt. Of je nou zakelijk op pad bent of met familie, aanschuift voor lunch of voor diner; Dende zorgt voor een heerlijke culinaire ervaring!

Meer informatie over restaurant Dende

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag 09:00 - 22:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant Dende

AnneOlivier .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten stelde niet veel voor en was te weinig. We hadden het vegetarische plankje. Per persoon een gebakken Portobello, twee happen slappe lasagne, twee lepels flauwe bietenrisotto, een bolletje falafel dat ik zelf beter maak, en dat was het. Het wordt ook duur door de drank. Wijn en Westmalle kosten 4,50. Vroeger was natuurlijk alles beter, en Dende in elk geval. Hier loop ik voortaan voorbij.
Debbie Z.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
een tip: mijn vriendin is vegetariër. Ze vond het niet prettig dat de vleessappen zich mengden met haar vegetarische eten.
Misschien kunnen jullie daar iets op verzinnen?
Verder genoten van alle smaken en gezelligheid.

Vriendelijke groet,
Debbie
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We kregen pas na drie kwartier de kaart, en het eten was gewoon koud. Erg jammer. We zijn er eerder geweest en toen was het prima.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuk concept. Heerlijk eten.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We wilden onze vrienden uit Engeland mee uit eten nemen en besloten naar Dende te gaan. Ze waren zeer enthousiast, niet alleen vanwege de kwaliteit van het eten, maar ook omdat het weer eens iets anders is; verrassende, heerlijke gerechtjes en leuke, soontane bediening.
Krista K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vooral de bediening viel erg tegen. Duurde steeds erg lang voordat ze onze tafel in de gaten hadden. Soep was koud, er ontbrak een mes, bestelling vh hoofdgerecht ging mis (verkeerde gerecht), koffie smaakte naar warme melk (op geen enkele manier naar koffie).
Masha W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heel leuk concept met plankjes met verschillende hapjes. Allemaal heerlijk klaargemaakt en voor ieder wat wils.
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
1.5 uur wachten op een hoofdgerecht is gewoon te lang. Eten vers maar niet lekker. Bediening verder vriendelijk en beleefd.
Marja G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wij vonden het bijzonder gezellig, goed eten, goede bediening en een gezellige embiance
Thije W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Top restaurant, lekker eten voor met z'n tweeën. De muziek op de achtergrond is echter wel lichtelijk storend, wanneer het wat drukker wordt, wordt dit een ruis op de achtergrond bovenop de rumoerigheid van de gezellig pratende mensen. Verder is het een sfeervol restaurant met een top concept.
Ervee V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Eten was lekker, vooral het bevroren toetje zal ons lang bijblijven ;-)
Voor de rest was het vooral even wat anders dan je in een restaurant normaal gesproken krijgt; daarom een hele fijne avond gehad bij Dende.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Super! Leuk concept, heel erg lekker gegeten (plankje hoofd vlees) en voor een heel schappelijke prijs!! Wij komen zeker terug.
Sara S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
heerlijk gegeten. enige wat raar en opvallend was is dat er mensen met een hond binnen waren. zij liepen vervolgens ook nog 6x met dat beest langs onze tafel. niet erg hygienisch
Nandi R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke tent, top eten en leuk concept. Toetje met stikstof was geweldig!!! Personeel ook heel aardig! Aanrader in Leiden!
Rochelle W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Een erg leuk concept en vriendelijk personeel. Het eten is iets anders dan gewend maar wel lekker. Daarbij ben ik groot fan van de ijsfondue, heel erg leuk en lekker. Ook het feit dat we niet op de bediening hoefde te wachten doordat je op een knopje kan klikken op tafel is erg handig! Zeker waard om een keer heen te gaan!
marike H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het concept werd vriendelijk uitgelegd maar was nogal ingewikkeld. Uiteindelijk betaal je 9 euro per persoon voor een voorgerecht en 22,50 voor een hoofdgerecht. De frites en aardappelen komen daar nog eens bij. De kwaliteit en hoeveelheid wat je krijgt staan absoluut niet in verhouding tot de prijs. Daarnaast gaven wij aan dat één klein soort quiche erg zout was waarop biet gereageerd werd. Vriendelijk personeel die z’n best doet maar concept en kwaliteit beneden alle peil. Toch jammer voor minimaal 35 euro per persoon en dan nog zonder drankjes en dessert.
misja V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
eten is ok. bediening staat vaak buiten te roken. Heb vaak zelf drankjes opgehaald bij de bar.
maar vooral de akoestiek maakt dat praten met elkaar lastig is .
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het zijn heerlijke gerechten en ze zijn leuk om met elkaar te delen. Veel keuze, goede kwaliteit en gezellige bediening.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed gegeten en alles was meer dan voldoende! Leuke kleine gevarieerde gerechten, met genoeg keuze voor vlees, vis en vega!
Elin H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Fijn diner gehad bij Dende. Helaas was het redelijk rustig, maar dat maakte de ruimte zeker niet minder gezellig. Het eten was lekker en uitgebreid en voor ieder wat wils.