Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Alles uitstekend. Rustig serveertempo. We hebben uiteindelijk met 10 personen van 19:00 tot 24:00 aan tafel gezeten. Was heel gezellig en de tijd vloog om. We gingen voor het 6 gangen verrassingsmenu, all inclusief met wijn. Uitstekende gerechten, met goede wijnen.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Perfecte combinatie van voortreffelijke gerechten, de juiste wijn en gastvrijheid. Geweldige gelegenheid om heerlijk te tafelen. Vanaf de eerste amuse bouche tot en met koffie en digestief is tot in de puntjes verzorgd.
Govert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Pareltje in deze heerlijke buurt. Verfijnd, goede wijnmatch. Prachtige Grauburgunder bij excellente Civiche van roodbaars.
Mooie diepe Primitivo bijde zwezerik. Die had iets krokanter gemogen, maar saus maakte alles goed.
Kaasplankje, heel professioeel van opbouw. Verrassend.
heerlijk ook dat we om 1700 al terecht kunnen. vanwege het Concertgebouw kunnen we haast nergens rustig op niveau eten omdat de keuken pas om 1800 begint.
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Gisteravond echt gesmuld bij D&C. Ontvangen met veel liefde en toewijding, lekkere amuses en goede wijnadviezen. Echt heerlijk gegeten. Enig punt is dat de tafels best dicht naast elkaar staan dus dat gesprekken nogal openbaar zijn... maar we komen absoluut zeker terug!
jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zo hoort het!
Gail H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sfeer is leuk en wijnen zijn heel goed. Het eten kon beter, sommige gerechten waren heel goed anderen vielen een beetje tegen.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten in fijne atmosfeer. Kan voor zakelijk, met vrienden of met partner. Ik was er zakelijk. Goede wijnen. Gevarieerde kaart. Ik ben hier eerder geweest en zal er ook weer terug komen.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Wij hadden het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Geweldige smaken en goede wijncombinaties. Daarnaast werden wij nog verwend met heerlijke amuses. We werden de hele avond in de watten gelegd. Top!
tintin H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben dit restaurant al vaker bezocht,en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De kwaliteit van de gerechten is constant zeer hoog.We nemen ook altijd een wijnarrangement,waarin altijd wel een verrassende keus zit. De bediening is vriendelijk en kundig. We bevelen dit restaurant dan ook regelmatig aan.
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 26 december 2017 met mijn dochter gedineerd bij restaurant D&C in Amsterdam. Vriendelijke ontvangst. We kozen voor het All-In Kerstmenu. Als aperitief een glas champagne vergezeld van linzen crackers en amuses. We hebben bijzonder genoten van het zes-gangenmenu met pairing wijnen. Mooie gerechten, mooie smaakcombinaties. Structuur en textuur in balans, juiste garing en mooi gepresenteerd op de borden. De bijpassende wijnen die hierbij werden geschonken waren een aangename begeleiding van de gerechten. Vriendelijke en correcte bediening door personeel en eigenares Emmalou Cunningham. Kleine zaak, sfeervol en in warm rood ingericht. Wij komen zeker terug in dit restaurant.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitstekend eten, service uitstekend, prettige sfeer in dit kleine restaurant en goede prijs/kwaliteitverhouding. Zeker aan te raden.
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Altijd weer super om hier te eten: gerechten zijn uitstekend alsook de service.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten met vriendelijke en geïnformeerde bediening.

Helaas kwam er halverwege een groep van 8 irritant luidruchtige heren achter ons zitten - kan gebeuren natuurlijk - en er werd ons aangeboden dat we naar een rustiger gedeelte konden verhuizen. Heel netjes!

Aparte inrichting - met wat slimme geluiddemping hier en daar zou het een stuk minder galmen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Top eten, top service, topervaring
Sven L.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Genoten van een heerlijk wilddiner. Een aanradertje
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een waar genoegen om bij DenC te eten. We namen het 5 gangen wild menu met houtduif, wild zwijn, damhert en haas. Geserveerd met bijpassende wijnen. Allemaal perfect op elkaar afgestemd. Een aanrader.
ajtm .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hebben enorm genoten van de heerlijke gerechten bij restaurants d en c, de wijnadviezen waren Top! Wij komen zeker terug, er staat in restaurant d en c een goed team, zowel keuken als bediening.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vandaag samen met collega gegeten bij Dik & Cunningham. Het eten was heerlijk! We hadden gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Elke gang was een plaatje. Ook de kleine apperitiefjes waren mooi om te zien er erg lekker. Ik kom hier zeker terug. Echte aanrader!!!
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hier een paar weken geleden gegeten. In tegenstelling tot anderen waren wij niet tevreden over de wijnkeuze. Vraag altijd of je eerst de wijn mag proeven. Toen wij een wijn terugstuurden en een andere bestelden, stond de oude nog wel op de rekening. Eten was prima.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Hier met z'n tweeën het verrassingsmenu genuttigd. Van de zeer gevarieerde amuses tot de heerlijk koffie met friandises toe, was het een groot culinair feest. Het erbij geserveerde wijnarrangement was prima afgestemd op de gepresenteerde gerechten. Ik had graag was details kunnen opschrijven, maar omdat het zoveel verschillende gerechten waren, hebben we niet allemaal kunnen onthouden. Op het eind van de avond duizelde het me ervan (maar dat kan ook door de wijn gekomen zijn ;-)). Ik herinner me alleen nog het hoofdgerecht met verrukkelijk hertenvlees. De gastvrouw was haar titel waardig. Ze gaf een goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. Ook vertelde ze waar de, op z'n minst opmerkelijke inrichting, vandaan komt. Zelfs het (weliswaar krap bemeten) toilet was netjes en goed verzorgd. We hopen dat we nog een keer de gelegenheid krijgen hier te dineren.