Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Richard M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Er wordt met liefde gekookt, dat is te proeven. Wel een tip: veel gerechten hadden een smaakgebied dat iets teveel overheerste, bijvoorbeeld veel zuursmaken bij elkaar of juist veel zoet bij elkaar. Maar de kwaliteit van het eten was goed. Ook moesten we wat lang wachten, maar dat werd heel mooi opgevuld met kleine amuses, die overigens zeer smakelijk waren. Sfeer en bediening zijn heel fijn. Een aanrader voor een romantisch diner of een etentje met die goede vriendin, om weer eens uitgebreid bij te kletsen.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel vriendelijke ontvangst en werkelijk top vleesgerecht gehad. Specialitiet is wild in alle seizoenen, maar nu niet genomen. Was gelukkig rustig en wij hadden haast, maar alles werd op ons aangepast met vriendelijke vakkundige bediening. Chapeau. We komen zeker terug
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend gegeten, al was de wachttijd tussen de gerechten soms lang. Bediening door de gastvrouw was perfect, de jongen die meehielp heeft nog weinig horeca ervaring.
Gerechten waren stuk voor stuk prachtige schilderijtjes, met uitgebalanceerde smaken. Een lust voor oog & mond.
Aanrader als je ergens in een kleine setting verrassend goed wilt eten.
Meys C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk, wat een kadootje!!!
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend. Het eten is geweldig en het sfeer mooi. Service is prima ook. Wij eten bij D en C 3 of 4 keer per jaar. Áltijd uitstekend.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Veel mooie producten, goed klaargemaakt en goed porties. Leuk adres voor eten van wildgerechten. De wilde eend was echt top. Ook vonden wij de voorgerechten (houtduif en zeebaars) erg geslaagd. Het tussengerecht met konijn en paling was erg gewaagd maar vonden we niet helemaal in balans qua smaak. Datzelfde vond ik bij de snoekbaars die wegviel tegen de sterke smaak van de

Beetje rommelige bediening, maar zeker niet slecht.Je moet af en toe wat vragen voor extra wijn, daar zouden ze wat meer op kunnen letten. Wat ik altijd minder vind is dat je koffie bestelt en een hele friandise set er bij krijgt. Ik houd er niet zo van, maar zeg het even upfront. Je betaalt er nl wel voor. En serieus, je hebt geen honger meer na een bezoek hier want porties zijn uitstekend.

Inrichting moet je van houden, niet helemaal onze stijl. Wel grappig al die beesten aan de muur.

Al met al zeker een adres om te proberen en voor ons om terug te komen!
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Tijdens de restaurantweek gegeten. Het was het supplement meer dan waard, er is erg uitgepakt; verschillende amuses, tussengang, prachtig opgemaakt eten, erg lekkere gerechten met bijzondere combinaties. Dit met een prettige bediening, die het tempo precies goed aanhield, en mogelijkheid tot een bob-arrangement, erg fijn!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alles weer uitstekend verzorgd.Wat extra opvalt is de prima kwaliteit en hoeveelheid van/aan amuses. De bediening geeft ook uitstekende uitleg bij de diverse gerechten.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De service was goed en de gerechten waren perfect. We hebben een fantastisch avond gehad.wij komen regelmatig bij dit restaurant en hebben ons nooit teleurgesteld.
Mikhail B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lovely experience
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Mooie gerechten (niet te vergeten ook de amuses), prettige bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aan de wand merkwaardige combinatie van kunstwerken (Anton Heijboer) en koppen van opgezet wild...
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Alles klopte tijdens ons bezoek afgelopen maandag. Vriendelijke bediening, heerlijke gerechten, leuke amuses, lekkere wijnen, leuke ambiance. Een aanrader, vonden ook al mijn 3 tafelgenoten.
Leo R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heerlijke verrassende combinaties, prima wijnen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fantastisch gegeten en gedronken in een ontspannen, mooie omgeving met uitstekende en attente bediening
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zo goed gegeten met uitstekende bediening. Oog voor detail, mooie opmaak van de borden, gevarieerd en fantasierijke gerechten keuzes. Echt uitstekend!
Gonnie S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Eindelijk een restaurant, waar de akoestiek goed is.
Warm welkom, van aardige dame. Hebben heerlijk gegeten met bijpassende zeer goede wijnen. Alles mooi opgediend en zag en smaakte perfect.
Zag op de kaart dat de meeste wijnen ook per glas besteld konden worden.
Prijs / kwaliteit van het eten, zeer goed! je wordt hier echt verwend.
Bij de koffie heerlijke zoetigheden.
Weer een fijn adresje erbij, ik kom hier snel weer terug.
Echt een aanrader!!!
Theun V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Fantastisch lekker eten in een relaxte setting bediening heel kundig en enthusiast echt een ster waard ik was er met een zakenrelatie uit Prijs die zeer onder de indruk was. Keep going strong!
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede wijnkaart en heerlijk gegeten
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Fantastisch restaurant, waar gekookt wordt op sterrenniveau!! Een echte aanrader, we waren hier al eerder en komen hier zeker terug.
Gregorius P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Smaakvolle mooi opgemaakte gerechten, goede wijnen en vriendelijke toegankelijke maar niet te amicale bediening. We komen terug!