Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Een waar genoegen om bij DenC te eten. We namen het 5 gangen wild menu met houtduif, wild zwijn, damhert en haas. Geserveerd met bijpassende wijnen. Allemaal perfect op elkaar afgestemd. Een aanrader.
Julia H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Vandaag samen met collega gegeten bij Dik & Cunningham. Het eten was heerlijk! We hadden gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Elke gang was een plaatje. Ook de kleine apperitiefjes waren mooi om te zien er erg lekker. Ik kom hier zeker terug. Echte aanrader!!!
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hier een paar weken geleden gegeten. In tegenstelling tot anderen waren wij niet tevreden over de wijnkeuze. Vraag altijd of je eerst de wijn mag proeven. Toen wij een wijn terugstuurden en een andere bestelden, stond de oude nog wel op de rekening. Eten was prima.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Hier met z'n tweeën het verrassingsmenu genuttigd. Van de zeer gevarieerde amuses tot de heerlijk koffie met friandises toe, was het een groot culinair feest. Het erbij geserveerde wijnarrangement was prima afgestemd op de gepresenteerde gerechten. Ik had graag was details kunnen opschrijven, maar omdat het zoveel verschillende gerechten waren, hebben we niet allemaal kunnen onthouden. Op het eind van de avond duizelde het me ervan (maar dat kan ook door de wijn gekomen zijn ;-)). Ik herinner me alleen nog het hoofdgerecht met verrukkelijk hertenvlees. De gastvrouw was haar titel waardig. Ze gaf een goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. Ook vertelde ze waar de, op z'n minst opmerkelijke inrichting, vandaan komt. Zelfs het (weliswaar krap bemeten) toilet was netjes en goed verzorgd. We hopen dat we nog een keer de gelegenheid krijgen hier te dineren.
M M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima gegeten in ontspannen omgeving. Mooie porties en leuke amuses. Vriendelijke bediening. Kortom een geslaagde avond.
Ton Z.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Top!!!!
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We maakten gebruik van het "theater-menu' - het was verrassend, heel erg lekker en voldoende en als uitsmijter
overheerlijke bonbons bij de koffie, kortom een aanrader en komen graag hier terug.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker gegeten! Maar houd er rekening mee dat je bij het 8 gangen verrassingsmenu wel minstens 6 uur zit te tafelen. Service was prima, slechts bij een gang echt lang zitten wachten. Toiletten zijn netjes maar aan de krappe kant en een trap af; wellicht lastig als je slecht ter been bent.
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Altijd een feest om hier te mogen eten. Men serveert altijd een speciaal menu inclusief aperitief, water, bijpassende wijn, 5 gangen surprise menu en koffie/thee. Deze deal is super: je bent een hele avond uit en wordt altijd verrast met de mooiste gerechten. Hebben genoten van het wild menu: houtduif, wilde eend, wild zwijn en haas met een chocolade kumquat dessert. Allemaal prachtig opgemaakt en super van smaak. Een Amsterdams top restaurant.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het eten was in orde. Geen extreem lekkere smaakcombinaties, maar wel gewoon goed. Rekening € 135 voor 1 driegangenmenu, een voor- en hoofdgerecht, water, wijn en koffie. De opsmuk ervoor en tussendoor vonden we te veel en/of niet lekker. Twee amuses.... één goede is voldoende. Een spoom was altijd een aardige overgang tussen hoofd en na. Maar hier kregen we een mierzoete mousse. Dan liever niets. Na het dessert twee espresso besteld. Ook die ging weer vergezeld van een assortiment van ongevraagde extreem zoete zoetigheden, dat voor bijna €11 op de rekening stond. Jammer. Dat hadden we graag van tevoren geweten, want dan hadden we gezegd ALLEEN espresso. Bediening en wijnadvies waren prima.
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met mooie wijnen en lekkere amuses vooraf en tussendoor. De borden waren mooi opgemaakt. De gerechten kwamen wat traag door.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Er wordt met liefde gekookt, dat is te proeven. Wel een tip: veel gerechten hadden een smaakgebied dat iets teveel overheerste, bijvoorbeeld veel zuursmaken bij elkaar of juist veel zoet bij elkaar. Maar de kwaliteit van het eten was goed. Ook moesten we wat lang wachten, maar dat werd heel mooi opgevuld met kleine amuses, die overigens zeer smakelijk waren. Sfeer en bediening zijn heel fijn. Een aanrader voor een romantisch diner of een etentje met die goede vriendin, om weer eens uitgebreid bij te kletsen.
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel vriendelijke ontvangst en werkelijk top vleesgerecht gehad. Specialitiet is wild in alle seizoenen, maar nu niet genomen. Was gelukkig rustig en wij hadden haast, maar alles werd op ons aangepast met vriendelijke vakkundige bediening. Chapeau. We komen zeker terug
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uitstekend gegeten, al was de wachttijd tussen de gerechten soms lang. Bediening door de gastvrouw was perfect, de jongen die meehielp heeft nog weinig horeca ervaring.
Gerechten waren stuk voor stuk prachtige schilderijtjes, met uitgebalanceerde smaken. Een lust voor oog & mond.
Aanrader als je ergens in een kleine setting verrassend goed wilt eten.
Meys C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk, wat een kadootje!!!
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend. Het eten is geweldig en het sfeer mooi. Service is prima ook. Wij eten bij D en C 3 of 4 keer per jaar. Áltijd uitstekend.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Veel mooie producten, goed klaargemaakt en goed porties. Leuk adres voor eten van wildgerechten. De wilde eend was echt top. Ook vonden wij de voorgerechten (houtduif en zeebaars) erg geslaagd. Het tussengerecht met konijn en paling was erg gewaagd maar vonden we niet helemaal in balans qua smaak. Datzelfde vond ik bij de snoekbaars die wegviel tegen de sterke smaak van de

Beetje rommelige bediening, maar zeker niet slecht.Je moet af en toe wat vragen voor extra wijn, daar zouden ze wat meer op kunnen letten. Wat ik altijd minder vind is dat je koffie bestelt en een hele friandise set er bij krijgt. Ik houd er niet zo van, maar zeg het even upfront. Je betaalt er nl wel voor. En serieus, je hebt geen honger meer na een bezoek hier want porties zijn uitstekend.

Inrichting moet je van houden, niet helemaal onze stijl. Wel grappig al die beesten aan de muur.

Al met al zeker een adres om te proberen en voor ons om terug te komen!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Tijdens de restaurantweek gegeten. Het was het supplement meer dan waard, er is erg uitgepakt; verschillende amuses, tussengang, prachtig opgemaakt eten, erg lekkere gerechten met bijzondere combinaties. Dit met een prettige bediening, die het tempo precies goed aanhield, en mogelijkheid tot een bob-arrangement, erg fijn!
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Alles weer uitstekend verzorgd.Wat extra opvalt is de prima kwaliteit en hoeveelheid van/aan amuses. De bediening geeft ook uitstekende uitleg bij de diverse gerechten.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De service was goed en de gerechten waren perfect. We hebben een fantastisch avond gehad.wij komen regelmatig bij dit restaurant en hebben ons nooit teleurgesteld.