Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wat een idee om de pui van het pand zo te openen. Bij binnenkomst aangegeven dat we om 20.00 in het theater willen zitten. Dat is geen probleem. Sterker nog er wordt een theater menu aangeboden. De bediening is snel en hartelijk en het eten, een drie gangen menu, is met alle amuses een feestje.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd weer gegeten bij DenC. Het was opnieuw geweldig. Alles is perfect. Fijne ontvangst, goed stoelen, meteen een lekker auberginedipje met krokantjes, gevolgd door twee andere mooie amuses. Voorgerecht en hoofdgerecht zien er prachtig uit en smaken ook geweldig. Dan nog een super tussen amuse dssert en een super amandelsoufle. Prijs/kwaliteit is ook prima. We komen snel nog eens langs.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten vooraf aan een voorstelling in Carre. Buiten op de stoep, zalig wijntje en de heerlijkste hapjes kwamen voorbij in het 3 gangenmenu. De ene na de andere verrassing!
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima pre-theater diner gelegenheid (dicht bij b.v. Carré) op hoog niveau. Keuken al open vanaf vijf uur, dat geeft de tijd om vooraf aan een voorstelling een diner op dit hoge niveau (sommige gerechten waren meer dan goed en ronduit zalig) te kunnen genieten. Om mijn totale waardering op een 8,5 te krijgen heb ik de ontvangst en service een beetje te hoog (zeer goed) gewaardeerd, liever had ik de kwaliteit van de gerechten een tikkeltje hoger gewaardeerd, maar dat zou betekenen dat mijn over-all waardering een 9 zou worden en dat vind ik net een beetje overdreven.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten en service was voortreffelijk. Perfecte tent voor een zakelijk diner maar ook voor gewoon met familie zeer geschikt.
Bediening is zeer goed, gerechten worden mooi achter elkaar door geserveerd. Extra glazen wijn bij wijnarrangement moet wel extra aferekend worden
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastic!
Shirin B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wederom overheerlijk gegeten met lekkere wijnen, door de gastvrouw laten adviseren en was weer een schot in de roos. Heerlijk rustige ambiance, wat erg prettig is voor een zakelijk diner.
Gerba B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een theater verrassingsmenu: fantastisch eten, zeer vriendelijk gastvrouw, mooie ambiance. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog eens terug
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een echte favoriet: heerlijk 8 gangen diner voor royale eters: prijs kwaliteit is top en de bediening erg prettig. Echt een plek om regelmatig naar terug te keren.
Mariëlle P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de uitstekende keuken en gastvrijheid. Een absolute aanrader in alle opzichten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat een smakelijke en perfect uitgebalanceerde gerechten. Heerlijke amuses. Je vraagt een goed glas rode wijn en dan krijg je dat ook. Een plek om zeker weer naar terug te gaan.
nawi .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren met twee dochters hier gegeten en door en door verwend met fantastische hoofd-, tussen- en voorgerechten bij dit fijne restaurant! Aardige bediening en fijne sfeer!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima eten. Gebakken eendenlever verrassend lekker. Goede wijn.
Minpunt zijn de stoelen: je zakt er in weg.
13nsmlv01 V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ideaal gelegen restaurant voor een Carré-bezoek. In 1 uur genoten van een heerlijk smaakpapillen-feestje. De gastvrouw is zeer vriendelijk en kordaat. Tussengerechten met een creatieve twist. Fijne composities en verrassende combinaties. Wij komen graag terug om wat langer en langzamer te genieten. Dank u.
henkkr .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Emmelou & Johan samen met hun staf hebben weer een avond vol overheerlijke verrassingen gepresenteerd.
Fantastische gerechten in combinatie met heerlijke bijpassende wijnen.
Kortom het was een avond waar ook mijn buitenlandse (zakelijke) gasten nog heel lang met genoegen aan terug zullen denken.
Graag tot de volgende keer !
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Goed gegeten! Super bediening.
Voor iedereen een aanrader.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We waren zeer aangenaam verrast. De gerechten waren heerlijk en van een goed formaat, attente bediening, verrassende amuses tussendoor. Wij komen zeker een keer terug
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten met een driegangenverrassingsmenu en bijpassende wijnen. De amuses waren een heerlijke verrassing. Toprestaurant.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een pareltje in de hoofdstad! Niet goed en duur of slecht en goedkoop. Uitstekend eten in zeer gastvrije omgeving voor een zeer redelijke prijs.
Beat S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
2-gangen theatermenu. Uitstekend en fantasievol gekookt. Perfecte wijnen. Amuses om te beginnen, friandises bij de de koffie. Wat wil een mens nog meer? Warm aanbevolen.