Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1
Mandy L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goede wijnkaart en heerlijk gegeten
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Fantastisch restaurant, waar gekookt wordt op sterrenniveau!! Een echte aanrader, we waren hier al eerder en komen hier zeker terug.
Gregorius P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Smaakvolle mooi opgemaakte gerechten, goede wijnen en vriendelijke toegankelijke maar niet te amicale bediening. We komen terug!
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We kunnen lang en uitgebreid schrijven over onze ervaring maar ook kort en bondig: wat blijft dit een heerlijke plek om naar toe te gaan. Het 6-gangen zomermenu met bijpassende wijn, waters, koffie met friandises en de welkoms-aperitief samen met de ruime (3) amuses voor een zeer (lees: te lage) prijs; wat kan je meer verwachten. Dit was ons 4 of 5e bezoek in 2,5 jaar en nimmer teleurgesteld: buiten dat de gerechten verrassend en zeer smakelijk zijn is de bediening immer attent en super aardig. We gunnen iedereen hier te genieten maar stiekem hoop je dat dit zo een geheim pareltje blijft. Voor het hele team: Chapeau en dank...
Sjoerd C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Een verborgen parel. Ik ben hier nu een paar keer geweest en het stelt nooit teleur. Geweldige creaties voor elke gang en perfecte wijn keuzes van de gastvrouw! Hier blijf ik zeker terug komen dit is namelijk een echt avondje uit! Dank jullie wel!
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
We namen het 4 gangen menu. Elke gang was heerlijk en we kregen vooraf en tussendoor ook nog heerlijke amuses. Het wijnarrangement hebben we deels genomen omdat het anders te veel voor ons was. Maar de wijn die geschonken was, was heerlijk. Vriendelijke bediening in een fijne sfeer.
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hier wordt zeldzaam fijn gekookt. Prachtig opgemaakte borden met verfijnde smaakcombinaties. Verrassende amuses tussendoor. Ontspannen en vriendelijke maar zeer deskundige bediening.
Ik voelde me echt verwend!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Voortreffelijk eten en bediening! Verfijnd eten en zeer gastvrij. Kom hier graag terug. Wijnarrangement was uitstekend en verrassend.
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wat een idee om de pui van het pand zo te openen. Bij binnenkomst aangegeven dat we om 20.00 in het theater willen zitten. Dat is geen probleem. Sterker nog er wordt een theater menu aangeboden. De bediening is snel en hartelijk en het eten, een drie gangen menu, is met alle amuses een feestje.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd weer gegeten bij DenC. Het was opnieuw geweldig. Alles is perfect. Fijne ontvangst, goed stoelen, meteen een lekker auberginedipje met krokantjes, gevolgd door twee andere mooie amuses. Voorgerecht en hoofdgerecht zien er prachtig uit en smaken ook geweldig. Dan nog een super tussen amuse dssert en een super amandelsoufle. Prijs/kwaliteit is ook prima. We komen snel nog eens langs.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten vooraf aan een voorstelling in Carre. Buiten op de stoep, zalig wijntje en de heerlijkste hapjes kwamen voorbij in het 3 gangenmenu. De ene na de andere verrassing!
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Prima pre-theater diner gelegenheid (dicht bij b.v. Carré) op hoog niveau. Keuken al open vanaf vijf uur, dat geeft de tijd om vooraf aan een voorstelling een diner op dit hoge niveau (sommige gerechten waren meer dan goed en ronduit zalig) te kunnen genieten. Om mijn totale waardering op een 8,5 te krijgen heb ik de ontvangst en service een beetje te hoog (zeer goed) gewaardeerd, liever had ik de kwaliteit van de gerechten een tikkeltje hoger gewaardeerd, maar dat zou betekenen dat mijn over-all waardering een 9 zou worden en dat vind ik net een beetje overdreven.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eten en service was voortreffelijk. Perfecte tent voor een zakelijk diner maar ook voor gewoon met familie zeer geschikt.
Bediening is zeer goed, gerechten worden mooi achter elkaar door geserveerd. Extra glazen wijn bij wijnarrangement moet wel extra aferekend worden
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Fantastic!
Shirin B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Wederom overheerlijk gegeten met lekkere wijnen, door de gastvrouw laten adviseren en was weer een schot in de roos. Heerlijk rustige ambiance, wat erg prettig is voor een zakelijk diner.
Gerba B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een theater verrassingsmenu: fantastisch eten, zeer vriendelijk gastvrouw, mooie ambiance. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog eens terug
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een echte favoriet: heerlijk 8 gangen diner voor royale eters: prijs kwaliteit is top en de bediening erg prettig. Echt een plek om regelmatig naar terug te keren.
Mariëlle P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten van de uitstekende keuken en gastvrijheid. Een absolute aanrader in alle opzichten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat een smakelijke en perfect uitgebalanceerde gerechten. Heerlijke amuses. Je vraagt een goed glas rode wijn en dan krijg je dat ook. Een plek om zeker weer naar terug te gaan.
nawi .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren met twee dochters hier gegeten en door en door verwend met fantastische hoofd-, tussen- en voorgerechten bij dit fijne restaurant! Aardige bediening en fijne sfeer!