Over het restaurant DenC, Dik & Cunningham

Een droom van een restaurant

In de Amsterdamse Kerkstraat komen je culinaire dromen uit. In een ontspannen huiskamersetting krijg je hier gerechten voorgeschoteld met een Frans-mediterrane signatuur. Begeleid door bijzondere wijnen is dit echt een feestje voor de liefhebber. Genieten!

Meer informatie over restaurant DenC, Dik & Cunningham

Maandag t/m Vrijdag
- Diner vanaf 17:00
Zaterdag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wat een smakelijke en perfect uitgebalanceerde gerechten. Heerlijke amuses. Je vraagt een goed glas rode wijn en dan krijg je dat ook. Een plek om zeker weer naar terug te gaan.
nawi .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren met twee dochters hier gegeten en door en door verwend met fantastische hoofd-, tussen- en voorgerechten bij dit fijne restaurant! Aardige bediening en fijne sfeer!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima eten. Gebakken eendenlever verrassend lekker. Goede wijn.
Minpunt zijn de stoelen: je zakt er in weg.
13nsmlv01 V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ideaal gelegen restaurant voor een Carré-bezoek. In 1 uur genoten van een heerlijk smaakpapillen-feestje. De gastvrouw is zeer vriendelijk en kordaat. Tussengerechten met een creatieve twist. Fijne composities en verrassende combinaties. Wij komen graag terug om wat langer en langzamer te genieten. Dank u.
henkkr .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Emmelou & Johan samen met hun staf hebben weer een avond vol overheerlijke verrassingen gepresenteerd.
Fantastische gerechten in combinatie met heerlijke bijpassende wijnen.
Kortom het was een avond waar ook mijn buitenlandse (zakelijke) gasten nog heel lang met genoegen aan terug zullen denken.
Graag tot de volgende keer !
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Goed gegeten! Super bediening.
Voor iedereen een aanrader.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
We waren zeer aangenaam verrast. De gerechten waren heerlijk en van een goed formaat, attente bediening, verrassende amuses tussendoor. Wij komen zeker een keer terug
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten met een driegangenverrassingsmenu en bijpassende wijnen. De amuses waren een heerlijke verrassing. Toprestaurant.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een pareltje in de hoofdstad! Niet goed en duur of slecht en goedkoop. Uitstekend eten in zeer gastvrije omgeving voor een zeer redelijke prijs.
Beat S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
2-gangen theatermenu. Uitstekend en fantasievol gekookt. Perfecte wijnen. Amuses om te beginnen, friandises bij de de koffie. Wat wil een mens nog meer? Warm aanbevolen.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De gerechten waren heerlijk, de amuses daarentegen zeer matig.
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt een aanrader! Heerlijk gegeten! Komen zeker terug!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het rumoerige was in ieder geval aan onze tafel: mijn partner kon mij nauwelijks verstaan door alle tegen de wand achter mij terug ketsende geluiden. Het was druk, daardoor was de wachttijd lang. Na het inschenken van een Haags glas wijn en onze opmerking daarover, vertelde de jongeman van de bediening dat dit pas de tweede keer was dat hij een glas rode wijn inschonk. Wellicht was dat de reden van de langere wachttijden?
Overigens was de uitvoering van een eenvoudige espresso en een laatste glas water boven gemiddeld: met allerlei lekkere hapjes.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel bijzondere en lekkere gerechten. Leuke ambiance, bediening soms wat afstandelijk. Wij hadden menu: prijs kwaliteitsverhouding was daarmee zeer goed.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Het duo Dik en Cunningham zijn kunstenaars. De gerechten, de wijn en de bediening. Alles klopt. Ga vooral zo door.
Rudoph R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Kom er graag uit Antwerpen, Belgie, voor naartoe rijden. Lang perfecte gerechten, fijnen wijnen, en steeds rustige gefocuste aandacht van de bediening heb je een perfecte avond. Steeds een plezier er te zijn.

Voor romantische avond, rustige bijpraat met familie, of als bekroning van een goede deal, is dit een goed plek.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prima avond gehad. Fijne, attente bediening. Prima gerechten, op goed niveau. Smaakvol, klasse. Voor een diner met partner een garantie op een mooie avond! Aanrader.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Fantastisch gegeten in een zeer sfeervolle omgeving . De gerechten zien er allemaal prachtig uit en smaken fantastisch . Deze smaakexplosies worden nog eens begeleid met super amuses. Dit alles in combinatie met een heerlijke Spaanse rode wijn zorgt voor een superavond. Niet goedkoop, maar het geld meer dan waard.
Moed D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel erg lekker en gezellig gegeten! Heel professioneel ontvangen, attente bediening. Gerechtjes waren heerlijk! Goeie wijnen, gezellige huiskamersfeer.
tintin .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We kwamen voor de derde keer in dit restaurant. De vorige bezoeken waren ons zeer goed bevallen,dus de verwachtingen waren weer hoog gespannen. Onze keus viel op het vier-gangen-verassingsmenu all in. Het bleek een echt herfstdiner met o.a. fazant en hertenbiefstuk. Alle gerechten waren van hoge kwaliteit en werden mooi gepresenteerd. De wijnen die werden geschonken waren ook stuk voor stuk uitstekend. Tel daarbij de vriendelijke en ervaren serveersters en je begrijpt dat wij weer een fantastische avond hadden.