Den Volle Buick

Meer informatie over restaurant Den Volle Buick

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Edem .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
De Volle Buick is over genomen door Peacock's Ermelo. nu dus bij de nieuwe Peacock's met een groep van 10 personen heerlijk gegeten.
(wel reserveren van te voren) Gezellige en gemoedelijke eetcafe sfeer.
Raampartij aan de voorkant was nogal kaal zonder aankleding, maar dat zal wel komen omdat ze net zijn geopend.
Genoeg keus voor grote en kleine eters. Er is een -handig weggewerkt -speelhoekje voor de kleinsten. Porties gekookte-, gebakken aardappels en de patat waren niet groot, maar de vriendelijke bediening kwam regelmatig vragen of we nog wat nodig hadden. Lekkere sla erbij, maar we misten wel wat warme groenten...
Carpaccio, champions, asperges, varkenshaas, kletskop-ijs, creme brulee en de andere gerechten waren erg lekker.
Tip: Laat je bij de koffie verrassen door het geheime recept van de Peacock,s koffie...mmmhh, lekker!
WaJos .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
We zijn op een vrijdagavond met een groep gaan eten (van tevoren gereserveerd). Het restaurant zat helemaal vol; altijd een goed teken. De saté en biefstuk waren heerlijk mals. Voor de kinderen was er een 'Kleine buick' van het krijtbord of een kindermenu. De bediening was erg vriendelijk. Kortom goed gegeten in een gezellig restaurant.
Tonnyboy .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Samen heerlijk gegeten, in een gezellige huiselijke ambiance. Een 3 gangen menu voor €19,95 niet van de kaar,t maar van het krijtbord. Voorgerecht was een kalfscarpaccio, hoofdgerecht Diamanthaas, (heerlijk stukje biefstuk) en als nagerecht een tiramisu. Geweldige combinatie, prijs kwaliteit super. Dat alles samen met een heerlijke Franse huiswijn, verdient zeker deze vermelding.